Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huhtiarskalla yllättävän tasaista menoa. Yleensä kevät aina tuottanut paljolti erilaista touhua, mutta nyt ei mitään kovin paljoa. Vai olenko vain väsynyt, heh? En usko. Tissimies olen ainakin hautaan asti. Sen huomaan helposti. Peppumies en ole kuin promillen määrän.

Kertokaapas Huhtisen palstalle, mikä on elämäntilanne kun minä (Huhtiarska) olen kyllä yhä harmaantumaan päin. Siis henkisesti Kitinässä.
Olen alkanut arvostaa aina vain enemmän Kitinän palstoja, ja kitinäläisten asiantuntemusta. Kitinässä ollaan aikuistuttu. Minä olen oikeastaan aina ollut aikuinen.

Vakiokirjoittajani Homeenpoika voisi kirjoittaa:

FAKTISESTI: (ohje)
-Mikä on työtilanne?
-Mikä on eukkotilanne?
-Mitä on terveystilanne?
-Mitä miettii syvällä sielussa?

Mutta älä siis ohjeen mukaan kirjoita mitään pyykinpesusta tms.

HUHTIARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olen ollut aika monessa työhaastattelussa viime aikoina. Palkkatukipaikkoja, 8 kk. Jos sellaiseen pääsisin ja veroprosentti olisi yhtä pieni kuin vuonna 2015 niin tienaisin aika mukavasti. On myös jotain mitä pitäisi hankkia: uudet verhot, uusi tuoli, pari uutta lamppua, CD-soitin ja DVD-soitin.
Espoon naiselle soitttelen päivittäin. Hän jatkaa kurssejaan. Virtuaalimatka Euroopan hautausmaille ja virtuaalimatka Italian raunioille. Euroopan hautausmaista jouduin oikaisemaan että Jimi Hendrix ei ole haudattu Pariisiin vaan Jim Morrison.
Muita eukkoja ei ole.
Terveystilanne sama kuin ennenkin.

Vitsi:
- Veit sen!
- Minkä?
- Veitsen. :)

Homeboy
kaupunkilaisjärjen kultivoitu edustaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koskaan ei ole teidänkään myöhäistä raitistua? :paavi: :paavi:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Homeboy65 kirjoitti: 20.04.2022 12:13On myös jotain mitä pitäisi hankkia: uudet verhot, uusi tuoli, pari uutta lamppua, CD-soitin ja DVD-soitin.
DVD toki pyörittää myös CD levyjä, mutta kyllä mä hifistinä ymmärrän, että haluaa ne erillisinä laitteina. Niin itsekin aikoinaan hankin, kun CD soittimessa on parempi DA-muunnin ja nopeammat toiminnot.

Mutta tuo edellä mainittu laadukas DVD makaa joutilaana, kun siinä ei ole HDMI liitäntää ja tulee nuo leffat pyöritettyä nykyisin Blueray-soittimella. Mä ehkä aavistuksen huolimattomasti nakkasin sen kierrätyspinoon, mutta siellä se vielä on ja jos vielä toimii, niin voisin sen lähettää sulle ilmaiseksi, jos vaan heität yhteystiedot yv:llä ja sulla olisi sille oikeasti käyttöä. Painotan, että HDMI liitintä ei ole, mutta vanhemmat tavat siirtää kuvaa ja ääntä löytyy.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti: 21.04.2022 13:25 Koskaan ei ole teidänkään myöhäistä raitistua? :paavi: :paavi:
"Teidänkään"? :?
Kaada itsellesi vaan... :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kirjoitin äsken huippukokouksestamme pöytäkirjapalstalle vihdoin pöytäkirjaa!
Homeboy on selkeästi närkästynyt, että pöytäkirja on viivästynyt. Ei ole kirjoittanut tähän mitään. :(

Nyt toivottavasti asia korjaantui!

Toukoarskan tilanne on ihan hyvä, mutta kun on ne toukotyöt! Aina keväällä on kaikenmoista ja ihan kauheaa, että nyt vasta taas tulin tähän. Tulin aikaisemmin toukokuussa, olikos se jo 1.5, mutta tähän tulin nyt.

Terveys, raha, rakkaus ja mukavuus entisellään. Aikaansaavuus on ehkä laskenut. Jotenkin sota ja korona latistaa. Mutta kyllä elää hyvin pitää.

Voikaapa kaikki hyvin ja ennenkaikkea MUKAVASTI.

Toukoarska ei muuten koskaan milloinkaan eikä silloinkaan voi inhota mitään muuta enempää kuin väkivaltaa! Ajatelkaa nyt nuoria miehiä kuolee turhaan tuolla. Täyttä kauheutta.

Mutta jotta elämme tasapainossa, meidän on pakko huolehtia itsestämme myös hyvin ja terveydestä.

Näillä sanoilla päätän nyt ja toivon, että palstalleni kirjoitetaan!


TOUKOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 05.05.2022 11:14 Kirjoitin äsken huippukokouksestamme pöytäkirjapalstalle vihdoin pöytäkirjaa!
Homeboy on selkeästi närkästynyt, että pöytäkirja on viivästynyt. Ei ole kirjoittanut tähän mitään. :(

Nyt toivottavasti asia korjaantui!
:mrgreen:



Eipä kiirettä. :)
Totuudenmukainen raportointi. :jee:

Työhaastattelu tänään. Palkkatukipaikka, 8 kk.

Ostin Emmauksen kirpparilta onnittelukortin. Kuvassa on kaksi marssivaa sotilasta. Tekstiosuus:

Tulevalle rykmentin murheenkryynille

Vilpittömän vahingoniloiset onnittelut

Lähetän sen siskon pojalle kun se menee ensi vuonna inttiin. :mrgreen:

Vitsi:
- Suutarin unelma?
- Tuhatjalkainen. :)

P.S. Soitin kapteenille vappuaattona. Se oli PpP:n upseerikerholla ja kännissä. En jaksanut sitä sammallusta kuunnella kuin viisi minuuttia... :roll:

Homeboy
vuoden eurooppalainen (joka vuoden)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niin miten Homeenpoika sen palkkatukipaikan kohtalo?? Miksi kaatui jos kaatui?

Toukoarskalla asiat aika hyvin.

Toukokuussa on aina paljon erilaista työtä. Koetan tehdä rauhallisesti.

Toukotöitä myös.

Terveyttä on riittänyt.

Tietenkin alitajunnassa ahdistaa, miten tämä Nato-prosessi menee ja mitä pahaa saattaa tapahtua.

Toivotan kuitenkin kaikille teille hyvää Toukokuuta!!

Siis hyvää minua? Gulp. Olen hassu!

TOUKOKUU
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 13.05.2022 15:30 Niin miten Homeenpoika sen palkkatukipaikan kohtalo?? Miksi kaatui jos kaatui?



En tiedä vielä. Minut valitaan tai sitten ei. Ensi pe on taas kaksi työhaastattelua, palkkatukipaikkoja.

Systerin pojan yo-juhlat edessä. 34 (!) vierasta kutsuttu. Onneksi niillä riittää "lääniä" noin 100 neliötä. Parturiin sitten 19.5., onpahan habitukseni siistimpi. Juomisen täytyy varmaan olla siellä niin "sivistynyttä" että jatkan röpöttämistä ko. pippaloiden jälkeen kotona. :beer: :idea:

VitsI:
- Olin 70-luvulla Lontoossa Rick Wakemanin konsertissa. Hän nukahti lavalle.
- Entäs sitten?
- Sitten huusin hänelle:"Wake, man!" :lol:

Enpä ole progeosastoani (Pink Floyd ja Captain Beefheart) kuunnellut pitkään aikaan

Homeboy
elämän vehnäleipää syönyt
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää koko Kitinän väki!

Toukoarskalla menee aivan kuten ennenkin.

Maailman tilanne ärsyttää. Inflaatio, Ukraina-asia, Venäjä-asia, polttoaineet. Tautitilannekin.

On muuten aika PIIP kokonaistilanne nyt (Piip haisee)

Mutta Touko kyllä sinänsä voi hyvin ja "normaalisti".

Kesää odotellessa. Kesällä harrastan samoja asioita kuin ennenkin.

Torillakin jo käyty ja todettu, että yhä olen hetero ja tissimies mitä suurimmin. Ne ovat kyllä niin ihanat asiat maailmassa, ettei mitään
rajaa! Kyllä kauniit sääret ja kasvotkin on ja kiva vartalo tietenkin ja tyyli. En tykkää amatsoneista.
Enkä haluaisi olla tyhmä, mutta aika ikävän näköistä ja itsetehtyä rumaa on katukuvassa enemmän kuin ennen. Huh. Mutta ihanaa on myös tarpeeksi!

Ohoh, eihän tämä nyt mikään deitti-ilmoitus ole. Minulla on oma ystävätär mutta emme rajoita kauneuden katsomista ja ihmisten tapaamista :D

TOUKOMIES
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 25.05.2022 10:35

Torillakin jo käyty ja todettu, että yhä olen hetero ja tissimies mitä suurimmin. Ne ovat kyllä niin ihanat asiat maailmassa, ettei mitään
Haagan torilla on alkanut torimyynti lauantaisin. Tänään ketään ei ollut paikalla, lienee sateen takia.

Äitimuori osti minulle uusia vaatteita koska ensi la systerin pojan yo-juhlat. :h:

Sitten kun duuni alkaa voisi ostaa jotain puuttuvaa sälää: :idea:

tuoli (ei tuota nyt luoja paratkoon kannata uudelleen verhoilla)
CD-soitin
pölypusseja imuriin
pari lamppua
jotain levyjä:

Neil Young: Rust never sleeps (meni huonoon kuntoon vinyylinä)
Bob Dylan: New morning
David Bowie: Let's dance
Tuomari Nurmio: Käytettyä rakkautta :komp:

Vitsi:
Pelle Miljoona tapaa fanin:
Fani: Mulla on kaikki sun levyt!
Pelle: Mä olenkin ihmetellyt minne ne on joutuneet... :roll:

Homeboy
leikkileipää syönyt sievistelijä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 25.05.2022 10:23
Stadinarska kirjoitti: 25.05.2022 10:21
Homeboy65 kirjoitti: 24.05.2022 10:55 Pitäisi lähtee Arskan kanssa pelaamaan minigolfia. Vaikka häviän tietysti... :doh:
Tietysti. Näin se on. Vahvistan. Häviät tietysti.

Muovipussien otto minigolfiin sekä tyhjien pullojen keräily ja kaljan juonti on kielletty kanssani pelaamassa.

TOUKOKIELLOT
Sopiiko jos otan kaljapussin mukaan ja jätän sen sinne koppiin ja juon sitten minigolfin jälkeen viereisessä puistossa? Vaikka et kaljamies olekaan olisi kiva jos tulisit myös seurakseni puistoon. :idea:
Tehdään niin, mutta olisiko sulla jotain puhasta pussia tai laukkua. Se olis kiva :D
Ja ota puhtaat vaatteet minigolfiin. Vaikka ne "pyykin jäljiltä". Paljas vatsa ei saa näkyä. Pienessä hiprakassa saa olla, ellei se näy.
Etenemme yksi väylä kerrallaan ja oikein säännöin. Minä voin ottaa tästä vastuun ja ohjeitani on kuultava ja noudatettava.

Sitten kun toteamme voiton ja sinä onnittelet minua kohteliaasti ja analysoit peliämme ja missä sinulla meni vikaan - sen jälkeen voimme mennä puiston penkille ja saat juoda mitä haluat.
Koska olet aina mukava, minun ei tarvitse pyytää sinulta mukavuutta.
Minä en tosiaankaan juo mitään. Jäätelöt voin ostaa luukulta, jos siinä on.

Penkillä voisimme analysoida peliä ja ympäröivää luontoa. Huomioida luonnon muodostamat ihanat kummut jos mahdollista ja keskustella omista elämänasioista sekä ajankohtaisista aiheista.
Myös voisimme keskustella siitä kuinka hieno olisi olla James Potkun kanssa golfkentällä ja näyttää muutama kaunis chippi.

Tiedätkö mikä on 19. reikä? No se on baarissa olutpöytä. Minä otan tavallisesti limua. Mutta tosiaan joskus olen ottanut olutta sen takia, että joku kanssapelikumppani on vaan tilannut kaikille tuopin ja jotenkin pitänyt selvänä, että kelpaa. No kelpaahan se jos harvoin ottaa. Mutta minulle kilahtaa helposti alkoholi kuulaan. Ei sentään olut mutta samppanja tai skumppa kilahtaa heti jostain syystä. Ei toki minussa voi näkyä enkä tosiaankaan ole ollut varsinaisessa kännissä uskoakseni koskaan. Enkä muuten oksentanut edes sairaana. Lisäksi olen maailman muk...
Oh siis tuota... öhöm. Sää on oikein nyt siis kaunistunut. Ihan kiva joo. Juu niin.

TOUKOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Yritän muistaa sääntösi.

Sain äitimuorilta tänään vaatteita jotka täytyy laittaa päälle lauantaina jolloin on systerin pojan yo-juhlat. Täytyy ajaa myös parta. Varmaankin siellä on alkoholitarjoilua. Jatkan röpöttämistä myöhemmin kun lähden paikalta.

Vitsi:
Ostin käytetyn auton. Ahtaat tilat, kusi haisee. Toimii kuin junan vessa. :)

Junalla sitten Vaasaan tänä kesänä joko heinäkuussa tai elokuussa. Raporttia SA;n sanomiin myöhemmin. Suomen Texas odottaa... :hep:

Savoon en taida enää matkustaa. :|

"There's always something going on at the Market Square" - Stadinarska Kuopion torilla

Homeboy
a yellow rose of Texas
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No niin tuo oli muoriltasi pakollinen ele.

Hienoa, että kerroit tuon. Voisi se "pyykkien pesujuttu" vielä loppua, heh :D

Voi vitsi . Mahdoitko olla ihan komea?

Huh?

MITEN TUO TYÖNALKUSI ON SUJUNUT TÄNÄÄN? MITÄ SAAT TEHDÄ? YKSILÖI.

KOMMELLUKSET JA MUUT YLLÄTYKSET? MIHIN ASTI JATKAT??

Mitkä vaatteet sulla siellä oli tänään?

KESÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kerroin noista yo-juhlista Kitinäläisten loma ym. ketjussa.

Työn alku. Ei tarvinnut tehdä paljon mitään. Vähän pyykkien viikkaamista ja vein erään asukkaan vaatekomeroon. Vähän tiskiä. Vein erään asukkkaan (rullatuolissa) ruokalaan syömään ja takaisin. Enimmäkseen sai vetää lonkkaa. Töitä on joskus viikonloppuisin mutta siitä saa jotain viikonloppulisää.

Vaasan-reissu voisi kai olla jo heinäkuussa. Punkkaan kai herra T:n luona. Hänellä on "lääniä".

Madeirasta kun Arska kirjoitit niin mietin eikö siellä (ns. subtrooppinen ilmastovyöhyke) ole jo hait potentiaalisena vaarana? :?

Vitsi:
- Miksi hai ei voi toimia taksikuskina?
- Koska se olisi liikenteelle haitaksi. :lol:

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa en minä pelkäisi - koska olen korkea-arvoisin upseeri koko laaksossa." - Kapteeni Kaaos

Homeboy
death valley
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeenpojalta kysyn mitä se asiakas jutteli kun veit hänet syömään tuolissa. Se on muuten pyörätuoli!

Miltä työ on nyt maistunut? Mitä uutta ja koska lopetat? Mitä dirikka on sanonut?
---

Kesäarska on aina juhannuksena Juhannusarska.

Olen kyllä nyt hyvin perinteisesti mökille vaikken kyllä ole mökki-ihminen.

Minulla on kaikki elämän perusedellytykset ok: Ravinto, Rakkaus, Raha, Terveys. Ei mitenkään maksimaalisen hyvin, mutta ihan tarpeeksi, jotta elo jatkuu.

Torilla ja turuilla olen taas huomannut, että olen mies ja reaktiot toimii. Edelleen olen 85% tissimies ja 15% sääri- ja jalkapöytämies ja jotta nämä olisi hyvin, on naisen oltava täysi-ikäinen ja kasvojen ja olemuksen oltava söpö. Ja tukka on tarpeellinen, mutta muuten ei siihen rajoituksia. Tietenkin kaunis tukka on hyväksi. Olenko liian vaativa. Mutta kerronpa yhden seikan: Minä olen viime vuosien aikana alkanut hyväksyä pienet sievät tatuoinnit. En vieläkään hyväksy värjättyä päätä (siis sinistä keltaista vihreää...sellaista pöhköä värjäystä). Enkä voi ymmärtää nenärenkaita. Korvakorut on ok.
Nainen ei myöskään saa olla tyhmä niin että käyttäytyy idioottimaisesti. Lahjaton saa olla sympaattisesti tietenkin.
Eli Juhannusarskan nainen on luonnollinen ilman itsepilaamista. Siinä se.

Ai mitä sitten? Mihin tämä vaikuttaa? No omaan energiaani! Mutta kun samaan aikaan hirveät ihmiset vähentävät energiaa niin energiatasoni on hyvin tasainen.

Harmillinen asia on se, että vanhemmat naiset ovat lähes poikkeuksetta mukavampia, mutta taas nuoremmat ulkonaisesti kauniita.

Loppujen lopuksi kaikissa lienee paljon hyvää.

Miehethän ovat ikään katsomatta tasaisemmin mukavia ja reiluja. Vanhat miehet eivät ole niinkään mukavia, mutta he ovat viisaita. Mutta jos mies on mukava niin hän on todella mukava. Niin- nyt puhuin itsestäni.
Kauneudestani en kehtaa sanoa mitään.


JUHANNUSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

En muista mitä jutteli. Olen siirtynyt 7:stä kerroksesta 2:een kerrokseen. Enimmäkseen saa vetää lonkkaa (täällä on paljon henkilökuntaa) joten istun taukohuoneessa, katson TV:tä ja luen korkkareita. Vähän ruokahuoltoa, vähän tiskiä ja lopuksi vien joskus roskat. Dirika ei ole sanonut mitään, se on lomalla.

Paalutilanne nyt hyvä joten ajattelin piipahtaa terasseilla. Lähinnä ravintoloiden terasseilla, miksei joskus muuallakin. Hesburger tms. paikat.

Vitsi:
Vatsani vaivat herättivät kiusallista huomiota joten kahvilan henkilökunta ohjasi minut hienovaraisesti ulos teelle. :)

Päivän sananvaihto:
Stadinarska: Destination: Oslo.
Homeboy: Miksi?!
Stadinarska: Siellä saa hyvää turskaa...*nam*

Homeboy
korkea jännitys (1,5 volttia)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 25.06.2022 18:42 En muista mitä jutteli. Olen siirtynyt 7:stä kerroksesta 2:een kerrokseen. Enimmäkseen saa vetää lonkkaa (täällä on paljon henkilökuntaa) joten istun taukohuoneessa, katson TV:tä ja luen korkkareita. Vähän ruokahuoltoa, vähän tiskiä ja lopuksi vien joskus roskat. Dirika ei ole sanonut mitään, se on lomalla.

Paalutilanne nyt hyvä joten ajattelin piipahtaa terasseilla. Lähinnä ravintoloiden terasseilla, miksei joskus muuallakin. Hesburger tms. paikat.

Vitsi:
Vatsani vaivat herättivät kiusallista huomiota joten kahvilan henkilökunta ohjasi minut hienovaraisesti ulos teelle. :)

Päivän sananvaihto:
Stadinarska: Destination: Oslo.
Homeboy: Miksi?!
Stadinarska: Siellä saa hyvää turskaa...*nam*

Homeboy
korkea jännitys (1,5 volttia)
Kerro mitä se sinun ruokahuolto on?
Mitä asiakkaat ovat kommentoineent nyt?
Entä Dirikka?
Miten ihmeessä saat olla niin joutenkin siellä?

-------

MITÄ HEINÄARSKALLE KUULUU?

On kyllä todettava, että ihan käsittämättömän nopeasti on aika mennyt. Mutta kesäjuttuja olen tehnyt. Liikuntaa eri lajeissa ja vastakkaisen sukupuolen ihailua.
Olen pysynyt terveenä, mutta eri asiat pitävät kiireellisenäkin

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ruokahuolto. Asukkaita täytyy syöttää, siellä on muistisairaita ym. Sitten vien tarjottimet, astiat ym. takaisin ruokalaan. Vien joskus asukkaille iltapäiväkahvin ja iltapalan heidän huoneisiinsa. Joskus vähän tiskiä ja roskien vientiä.
Asukkaat eivät ole paljon puhuneet. Dirika lomalla.
Joutenolo. Siellä on paljon henkilökuntaa siksi ei paljon tekemistä.

Sukulaisten tapaaminen 24.8. eräässä ravintolassa. Täytyy röpöttää, ei niitä muuten kestä. :roll:

Levyostoksia:
Neil Young: Rust never sleeps
Vinyylistä CD-formaattiin.

Ruoste ei koskaan lepää, tuon lauseen NY nappasi Devolta.

Vitsi:
Pelle Miljoona tapaa levy-yhtiön dirikan.

Pomo: Tällainen on siis USA:n kiertueesi. Viimeinen keikka on Dallasissa.
Pelle: Sitä mä kysyinkin eilen.
Pomo: Täh?
Pelle: Kuka dallas mun kitaran päälle? :lol:

Pyykillä tällä hetkellä. (Usko nyt vaan)

Homeboy
underneath the state of lone star
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mutta et siis sinänsä koske ruokaan?

Kerro hiukan mitä henkilökunta sulle puhuu?
Onko sulla työvaatteet?

Millä matkustat?

-----

Heinäarska on innostunut katsomaan naisten jalkapalloa! Mut myöhäisottelut tekee väsyksi...

HEINÄNEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 12.07.2022 15:38 Mutta et siis sinänsä koske ruokaan?

Kerro hiukan mitä henkilökunta sulle puhuu?
Onko sulla työvaatteet?

Millä matkustat?


En. Ei ne paljon puhu paitsi tervehtii ja kertoo jos jotain pitää tehdä. Ei työvaatteita. Bussilla ja metrolla jouhevasti.

Olen kahden vaiheilla Vaasan reissun suhteen.

Täällä työpaikan luona (Vaasankatu, Helsinginkatu, ns. Kurvi) liikkuu kyllä ihmeen paljon kaikenlaisia hörhöjä. Kaljaveikkoja ja mamuja. Myymälävarkaita jotka kaupittelevat näpistämiään lonkeroita jne. :laatta:

Vitsi:
- Mitä Dustin Hoffman sanoi kun ikkunasta tuli pölyä sisään?
- Dust in. :)

Sukulaisten tapaaminen 24.8. eräässä ravintolassa.

P.S. Herra P on saanut töitä. "Olen Euroopan paras paskankerääjä." :paska:

Homeboy
mellakkapoliisi/mellakanjuoja (valitse oikea vaihtoehto)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

En. Ei ne paljon puhu paitsi tervehtii ja kertoo jos jotain pitää tehdä. Ei työvaatteita. Bussilla ja metrolla jouhevasti.

OK, SE ON TYÖPAIKKA. MUTTA JOS OLET ASIAKKAIDEN KAA NIIN PAKKO SULLA ON SIISTIT VAATTEET OLLA.

Olen kahden vaiheilla Vaasan reissun suhteen.

NO MITÄ MIETIT? MASENNUS SIIS?

Täällä työpaikan luona (Vaasankatu, Helsinginkatu, ns. Kurvi) liikkuu kyllä ihmeen paljon kaikenlaisia hörhöjä. Kaljaveikkoja ja mamuja. Myymälävarkaita jotka kaupittelevat näpistämiään lonkeroita jne. :laatta:

TYMPEÄ SEUTU.

Vitsi:
- Mitä Dustin Hoffman sanoi kun ikkunasta tuli pölyä sisään?
- Dust in. :)

OLI HYVÄ

Sukulaisten tapaaminen 24.8. eräässä ravintolassa.

OSTAAKO MUORISI SINULLE TAAS UUDET VAATTEET?

-----------------------------

Mitä muuten kuuluu Heinäarskalle:

Ei hullumpaa. Kesällä on kyllä niin moneen suuntaan juttuja, että välillä huoahtaa kun on vapaailta ja hetki. Sen takia Homeen meetinkikin on siirtynyt.
Sellaisen nykyajan jutun kerron, että Stadin keskustassa iltapäivällä eräs neito kaatui sähköpotkulaudalta katuun ja poikakaverinsa ajoi ihan ilman kaatumista. Likka vaan horjahti, mutta nenästä tuli verta ihan hirveästi ja meni jonkinlaiseen shokkiin. Minäpä soitin 112:een siinä paikassa. Poikakaverikin pelästyi ja meni vaakasuoraan asentoon jalat puuta vasten.

Itse olen elänyt normaalisti. Harmaasti, mutta paljon juttuja.

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vaasan-reissu. Koen vaan reissaamisen aika rasittavaksi. Muori ei osta minulle vaatteita.

Dirika sanoi tänään että minun pitäisi olla omatoimisempi. Minä olen. Pitää viedä asukkaita ulkoiluun ym. Töissä on kahdenlaisia kommunikointivaikeuksia. Toisaalta muistisairaita joilla ei ole kaikki muumit kanootissa, toisaalta mamuja jotka puhuvat hoono soomi.

Vitsi:
- Kuka vetää lintujen AA-kerhoa?
- Selvä pyy. :)

En juonut kahvia kuin puoli kuppia tänään aamulla, siksi varmaan niin nuutunut olo. :krooh:

P.S. Minusta tuntuu että aika harva tajusi tämän päivän Fingerporia Hesarissa.

Homeboy
sober...sometimes
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voit sanoa Dirikalle, että et ole itseohjautuva, mutta mielelläsi teet mitä pitää jos joku sanoo. Ja istut, jos kukaan ei sano mitään. Sano, ettet vaan saa päähäsi ymmärtää eri tekemisiä. Voit sanoa sen ihan rehellisesti. Jos sanoo sen rehellisesti niin täysin hyväksyttävää.
Dirikka ei tunne sinua!

HEINÄ
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Se on nyt sitten arkeen siirtyminen edessä enemmän.

Jotkut hassut sanoo kesänkin jo loppuneen tai syksyn alkaneen.

Eloarska, joka tänään potrana poikana syntyi, tuomitsee tällaiset ajatukset.

Tämän vuoden kesä päättyy syyskuun puolella ja päättymispäiväksi Eloarska on suuressa tyh viisaudessaan valinnut 16.9 päivän. 16.9 on vielä kesäpäivä.

No niin, raami tuli asetettua niin siitäkään ei huolta tarvitse kantaa.

Elo ei tosin tiedä tarkalleen miten aikoo työn lisäksi kesän lopun täyttää. Ei erityisesti viihdy mökillä niinkuin on todettu. Ei pidä älämölömetelistä. Ei pidä rumuuksista ympärillään. Ei pidä sairauksista. Ei pidä alkoholista. Ei pidä liian tyhmistä ihmisistä. Ei pidä vakivallasta. Ei pidä rikollisista. Ei pidä ylimielisistä poliitikoista. Ei pidä rahanahneista mediaopportunisteista. Mitä jää? Vaikka mitä onneksi!!!!

Pelkkä eläminen kesällä tarpeeksi mukavassa paikassa riittää myös mainiosti mukavalle Eloarskalle.

Kylläpä on Eloarska vaatimaton. Mutta kyllä saattaa lomailu jossain viikonloppuna olla realistinen. Toki.

Voikaa mainiosti ja olkaa mukavia.

ELOARSKA
Mukavin olento linnunradalla
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin