Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei taas. Olen pettynyt. Mutta kuten elämässä yleensäkin, asia ei ole yksinkertainen. Nyt tilanne on aika tyypillinenkin, eli on ihmisiä ja tyyppejä ikävistä mukaviin. Ja jos sitten tekee jotain muutosta niin se vaikuttaa myös mukaviin tyyppeihin.

Tarkoitan sitä, etten taida tosiaan jaksaa skriivailla tänne enää, en huumoria enkä tosikko-asioita. Syynä ovat poikkeuksellisen kovapäiset tyypit joukossanne. Mutta se syvä ja minuakin tärisyttävä ikävä on se, että täällä on myös poikkeuksellisen paljon ajattelevia, mielenkiintoisia ja kivoja tyyppejä.

Mutta voimat minulla ovat rajalliset ja kun en kuitenkaan sillätavalla ole tärkeä tänne muuten kuin ehkä "normaalia tiiviimmin kirjoittavana" niin taidan lopettaa. Tänne jää kyllä viljalti kirjoittajia!

Onhan niinkin, että mulla on tavattoman paljon muuta työtä ja harrastetta omassa elämässäni ja joskus illalla omien touhujen jälkeen vain aikaa menee paljon eli aivan liikaa Kitinään.

Mutta kuulkaapa lukijani, minä olen elämässäni kohdannut lukuisia ihmisiä eri foorumeilla. Haluan sanoa vain, että tiedän koska minua on väärinkohdeltu. Minulla on vahva intuitio asioihin. En vain ole kohdannut elävässä elämässä niin suhteessa paljon total-tökeröitä tapauksia kuin täällä ja toisaalta samassa "purkissa" aivan tosi vastakohtaisia aivan ihania avoimia tyyppejä.

Ehkä juuri siksi olen jaksanut kirjoittaa. Mutta se asia minun olisi pitänyt huomata, että huumorintajuni on aika erilainen kuin teillä keskimäärin! Minä, vaikka olen varmaan ehkä lukenut enemmän kuin teistä kukaan??, en useinkaan saa kirjojen jutuista hymyä huuleen ja aina mietin miksi kirjoittaja on ikäänkuin tuhlannut mahdollisuudet parempaan draamaan tai sitten proosaan.

Olen liian analyyttinen. Se ei sovi tänne koska olen toisaalta hyvin konkreettinen myös. Tämän asian ainakin minä ymmärrän, jos teillä ei mene "perille", heh.

KUTEN tiedätte ja minäkin olen miljoonatriljoonaa kertaa sanonut, minulla on tullut muutama vihamies, jotka eivät vain ole voineet tulla vihamiehiksi muuten kuin jollain tuntemallaan antipatialla,kateudella?
On mahdollista, että varsinkin alkuaikojen aika provo-juttuni, joissa hyvinkin korostetusti puhun itsestäni, ovat menneet väärin total perille. Tästähän puhuin.
Jos nyt itsestäni VIELÄ sanoisin niin olen ihan lämmin, tavallinen mukavakin (varmaan) vastuuntuntoinen persoona joka totisesti ikinä ei osaisi olla oikeasti itsekäs. Epäitsekkyys, tietynlainen kiltteys, on pikemminkin minun vikani.
Mutta se on eittämättä "vika", että tietenkin minun olisi pitänyt ymmärtää, että juttuni ymmärretään alkuaikoina väärin!

Mutta mitä välii??? Mitä väliä on minkälainen minä olen? En haluaisi sillä olevan väliä, mutta kun sillä on täällä väliä! VAIKKA olen muuttanut tyylini kuivemmaksi ja asiallisemmaksi niin se vain ei auta eräille.

Minun pinnani loppui lopullisesti siis aamulla. Kerron teille kronologisesti mitä tapahtui.

-Laitoin taas suurella vaivalla kuten monasti muutoinkin, torstain avausketjun keskiyön aikaan.

-Mustis vastasi siihen kivasti.

-Aamulla kuusi tuntia myöhemmin hän laittoi "Turskaton torstai"-ketjun joka jo Turska-nimessään paljasti tahallisuuden, ja sen TODELLISEN itsekkyyden!

-Sitten joku (kuka hän on) vastasi (en tiedä onko sivuego, taitaa olla aivan "viaton"!) ja VH yhdessä tekevät vastauksia, jotta huomioitaisiin ketjun "ajankohtaisuus" muille.
Ja sitten se jatkuikin siihen "viattomilla" kirjoittajilla.
Jos epäilette minua ja V:n tarkoitusperiä, riittänee että katsotte.

-Siinä vaiheessa KETÄ TAHANSA inhottaisi. Tähän samaan syssyyn voin kertoa, että minulla on laskujeni mukaan täällä kaksitoista minuuttia kertaa 4 noraajaa ELI 48 noraajaa! Aavistan taivaallisen varmasti nyt mistä nuo suurin osa norauksista tulee: AIVAN, sivuegoista, näiden tyyppien, joita muutamia on!Huomaa etten osaa syyttää ketään erityisesti enkä haluakaan, koska en tiedä kuka puhuu huumoria ja kuka on tosissaan.

Minua tämä todellinen epäoikeudenmukaisuus ei sinänsä ole haitannut, koska postaukseni tekemiseen menee tuo 12 min usein! En jaksa olla kolmen sanan tyyppi!

Mitäs sanotte tuosta äskeisestä asiasta? Minä voin ainakin itse sanoa että todella halveksittavaa käytöstä!
Tiedän, että tavallisia noraajia on, mutta ei todellakaan ole 50 kappaletta vaan murto-osa siitä.
Silloin kun eräs saalisti minua populismilla noratuksi muutama kuukausi sitten, aioin lopettaa välittömästi. Kun ylläpito vielä varmaan toivottavasti sattumalta samaan aikaan "keksi" tuon yhden noraajan tuottavan odotusaikaa 15 sekuntia! Ylläpitoa en osaa syyttää kun ei ole perusteita ja uskon ettei siinä ollut väärinkäytöstä, mutta en viitsi kiittääkään!

TOTTAKAI ihmisen perusluonteeseen kuuluu puolustaa itseään! Meneekö sitten viikonpäiväketju sivuun joskus, se on TIETENKIN YHDENTEKEVÄÄ, mutta tämä periaate, että ihan ikävän ilkeyden tekevä saa mellastaa rauhassa, se maailma ei vain minua varten ole millään lailla!
Silloin kun se ei ole huumoria. Se ei ole huumoria!

Silloin pyysin toki ketjussani, että "hiukan rajaa" ja että muut kirjoittaisivat minun ketjuuni koska Vh on avannut tahallaan väärin!

Ja kun ei oikein mennyt helpolla tämä asia, koska väärään ketjuun oli jo kirjoitettu, halusin jotenkin ihmisten laittavan tuon toisesta piittaamattoman teon edes vähän aisoihin ja viestitin parille tyypille YV:ll
viel' silloin ainakin vähän pilke silmäkulmassakin, että huomiosivat mun ketjuni, en sen kummempaa! Ja nimenomaa oikeutta kyll' hain. PERIAATE oli tämä sana!

Kyllä se vaikutti naurettavalta, tottakai! Siis yksittäisesti tällaiset pyynnöt ja kirjoitukset tuntuvat naurettavalta ja yksinään ne sitä ovatkin, mutta kyse on periaatteesta, vielä kerran. Minua suututtaa kun itse laitan aikaani kuitenkin ihan ok-kirjoituksiin ja sitten juuri saattaa se olla syynä, että vain muutamat pilaavat sääntöperiaatteet!

Ja olisin halunnut että juuri silloin olisitte te, se suurin osa teitä, eli tavalliset mukavat oikeudenmukaiset kirjoittajat, olleet paikalla.

-En katsonut kiireessä (koska minulla oli aika kiire jo töihin) katsonut mitä Swirl kirjoitti. Siinä oli minun "virheeni", ok, myönnettäköön.Se oli ystävän kuolemasta.

-Miksi katsoo kuitenkin "vääryydellä" tehdyn ketjun...

-Minä olen kokenut kaksi kuolemaa myös tänä kesänä lähipiirissä. Hassua on muuten että toinen oli juuri Norjassa. Ovat kipeitä. Ja olen ikäni perusteella ollut kärsivä ja iloitseva, näistä elämän ääripäissä, syntymissä ja kuolemissa.

-Pyysin Swirliltä anteeksi liiallista nopeuttani ja pahoittelin, tietysti!

-En kerro omista YV-vastauksistani yksityiskohtia , koska se ei ole moraalisesti kestävää.

-MUTTA mikä on oikeastaan masentavinta, on se, että pelkään että muutama minun "tukijanikin" (tämä nyt ei ollut se huumoritarkoitus!) katsoo vain, että onpa se Arska ihan BIMBO kun pikkuasiasta viitsii olla pahoillaan, eikö sillä ole mitään muuta, aikuinen mies!!!

Tämä edellinen lauseeni tarkoittaa sitä, että haluan nimenomaa teidän tietävän, miksi tuo aamuinen episodi vaikutti lapselliselta. Kyse oli periaatteesta, sadannen kerran! ja ne väärintekijät taatusti nauravat.

MINÄ EN VAIN sitä enää kestä! Se on harmaatakin tylsempää!

Ja tämä ketju on nyt sellainen, että saatan tähän kirjoittaa, jos sallitte, joitain juttuja kivasti silloin tällöin ja jotta ketjulle olisi oikein hyvä peruste, LUPAAN VASTATA JOKAIKISELLE KYSYJÄLLE taivaan ja maan väliltä miehisen näkökannan!!

Eli tuollahan on se kysymyspalsta "kityurpot kysyy ja vastaa", MUTTA tämän palstan LISÄARVO on se, että saat vastauksen VARMASTI. Jos et saman päivän aikana niin sitten seuraavana. Sen verran jaksan varmasti katsoa kysymykset.

Jos kysymyksiä ei tule niin sitten ei. Kirjoittelen joskus tähän jos nyt enää tosiaan jaksan.

Tällä hetkellä maku meni pahasti tähän!

Mutta vielä tärkein lause tähän! KIITOS teille ylivoimaisen suurelle enemmistölle monesta mukavasta vastauksesta. Traagistakin tässä on se, että monien kanssa saavutin ihan kivan yhteyden tässäkin ja he vastasivat siis kivasti. Sain karisteltua alkuaikojen liian provo-hassut kirjoitukset edes hiukan pois kun ei huumori purrut, hehheh!

Eli tosiaan minun jää oikeastaan ikävä teitä, vaikka olette suurin osa virtuaalisia! Muutama sitten peräti tavattukin ja kivaksi kaikki havaittu.
Minun tarkoituksenani oli saada ystäviä, uusia.

Koska kirjoitin näin pitkään, saatan herättää taas ennakkoluuloja, että olen "vähän hassu". En minä ole yhtään hassu. Persoonallinen kyllä ja hiukan liian monimutkaisesti ajatteleva...Olkaa huoleti!

Halusin vain jutskata teille ja kirjoittaa viestini.
Koetin olla TOSI maltillinen tuohon ikävämpäänkin suuntaan!

Ja en ole vihainen, hiukan surullinen kyllä.

Mutta kuten sanottu, ketjuun vastaan kaikille jotka vain haluavat vastauksen!! Siinä sen arvo ainakin! :)

SA
täristä osaan minäkin! :o
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Stadinarska kirjoitti:Olen pettynyt.
Tämä viesti taitaa olla ensimmäinen vastaukseni sinulle, ja syynä on se, että olet ollut minunkin norelistallani. Joku aika sitten vilkaisin kuitenkin mitä kirjoitit, ja jostain syystä et juuri silloin ärsyttänyt minua, joten jätin sinut näkyviin. Jäinkin sitten ihan tosissani miettimään, että mikä sinussa ärsyttää, koska sitä on yllättävän vaikea määritellä.

Lopputulokseksi pohdinnoistani sain sen, että se varsinainen ärsyttävyys johtuu siitä, että suhtaudut nettikirjoitteluun aivan eri tavalla kuin muut. Siinä missä yleensä ihmiset kirjoittavat ajatuksistaan ja tekemisistään, sinä keskityt itse ihmisiin ajatusten ja tekojen takana. Siinä missä uuden viikonpäiväketjun avaaminen rikkoo kirjoittamatonta sääntöä, sinä rikot paljon tärkeämpää kirjoittamatonta sääntöä lähes jokaisessa viestissä, tunkeutumalla ihmisten yksityisalueelle. Kun haluat esimerkiksi tietää MIKSI vaikka *** on tehnyt jotain tai jättänyt tekemättä, estät häntä määrittämästä itse omaa yksityisyytensä tasoa. Sitten kun vielä kysyt sitä asiaankuulumattomassa ketjussa, pistää se kaikkien muidenkin silmään paljon voimakkaammin, jolloin tunkeutuminen tuntuu vielä kiusallisemmalta, varsinkin jos kyseinen henkilö EI OIKEASTI HALUA KERTOA mitään asiasta.

Toinen ärsyttävä asia on pohdintasi ääneen siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Sillä vaikka ne ajatukset koskisivat JUURI SINUA, ne ovat silti kyseisen ihmisen IKIOMIA AJATUKSIA, joita sinulla ei ole mitään oikeutta tietää, elleivät he ihan itse halua niitä sinulle kertoa. Se vain on niin, eikä koskaan tulee siitä miksikään muuttumaan, taas yksi kirjoittamaton sääntö.

Ehkä moni ei edes tiedä, että miksi he itse haluavat rikkoa sääntöjä sinun kohdallasi, mutta minä uskon heidän ihan alitajuisesti haluavan näyttää sinulle mitä sinä itse teet muille koko ajan. Asian kertominen sanoin on sen verran vaikeaa, että he mieluummin antavat esimerkkejä, jotta huomaisit mitä teet väärin. Itsensä näkeminen muiden silmin on kuitenkin hyvin vaikeaa, joten on ihan ymmärrettävää, ettet ole huomannut mistä tässä oikein on kyse.

Tiivistettynä voisi sanoa, että kannattaa aina varoa kysymystä "Miksi?", sillä sen käyttö vaatii tarkkaa silmää, ettei vain riko mitään sääntöjä. Minulla itselläni on välillä vähän samaa ongelmaa, sillä usein jos joku kysyy joltakulta muulta jotain "Miksi?"-asiaa, tekee minun mieleni vastata heidän puolestaan, eikä niinkään saa tehdä.

Se, että sinulla on sekä "faneja" että "vihamiehiä" johtuu ihan vain siitä, että eri ihmisillä on erilaiset tarpeet suojamuurien suhteen, eli joidenkin mielestä tunkeilu ei ole paha asia, ja toisten mielestä taas on. Minua se ei haittaa ollenkaan, vastaan riemulla jokaiseen minulle esitettyyn "Miksi?"-kysymykseen, mutta viestejäsi en ole halunnut lukea, koska tunnen myötätuntoa niitä ihmisiä kohtaan, joiden suhteen olet liian tungetteleva, ja myötätuntoilu on aika raskasta puuhaa.

Uskon, että voit ihan hyvin oppia olemaan ärsyttämättä ihmisiä, kotiläksyksi teenkin sinulle tämän ketjun otsikon mukaisen kysymyksen:

Kumpi kysymys on parempi:
1. Minkä värisestä autosta pidät?
2. Mistä syystä pidät punaisista autoista?

Perustele myös vastauksesi.
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kannattaiskohan Arskan sulkea se intterveppi kun ottaa sen niin vakavasti. Koeta elää sen kanssa, että kaikki eivät jaksa juttujasi lukea. En ihmettele ettei juuri ketään kiinnosta se jatkuva itsekorostus ja lapsenomainen huomionhaku mitä harrastat. Kaikkien ei tarvitse pitää kaikista. En ymmärrä miten joku voi olla niin kiinnostunut siitä, mitä tuntemattomat ihmiset mahdollisesti ajattelevat tai eivät ajattele ja whineää ja kitisee siitä jos eivät (oman tulkinnan) mukaan ajattele vain kivoja ja ole faneja.

Mene itseesi. Täällä, kuten muuallakin, pätee se yksinkertainen totuus, että sitä saa mitä tilaa. Vika on peilissä, ei ympäröivässä maailmassa. Egosentrinen tapasi "keskustella" ja kuten prosessi tuossa totesi, udella ja töykkiä ihmisten yksityisyyden alueille kuuluvia kysymyksiä jatkuvasti ovat ärsyttäviä mekaanisen papukaijan tavoin toistuvia maneereja. Siksi sinä olet ignoressa. Ja pysyt.

Ilkeä-TIX
Vanhakantainen tervapylly
Olutpullon muottina käytetty
MuutoiNkin laNmas
1108

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Stadinarska kirjoitti:Olen liian analyyttinen. Se ei sovi tänne koska olen toisaalta hyvin konkreettinen myös.
Taisit vähäsen googlata noita sanoja, eikö?

Olet lähinnä maaninen.
1108

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tix kirjoitti:Olutpullon muottina käytetty
Muistaakseni omistit hartiat. Vai tekikö Tiklas miehen?
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

1108 kirjoitti:
Tix kirjoitti:Olutpullon muottina käytetty
Muistaakseni omistit hartiat. Vai tekikö Tiklas miehen?
Kapeat kuin Ollilan jorma.
Herra Manala

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Rakasta minua nyt
Kun kaikki muut ovat menneet
Kun varjot hiipii yli lattian

Minä riisun kengät pois
Sillä sinä olet palava pensas
Hautajaiset seis, vainaja puuttuu

Varis lentää pellon yli
Eikä itke yhtään
Kahvilat avaa ovensa vähitellen

Tänään liikenteessä kuolee
Jonkun teräsvartalo
Vieläkö meillä on kaljaa?
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Kukahan teistä on hulluin. Alkuperäinen julkaisija vai te jotka tuon julkaisun luitte.
Mä. Valkotakkiset on viäny mut jo kerran.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti: ....
Kannattaiskohan Arskan sulkea se intterveppi kun ottaa sen niin vakavasti.

EI KANNATA ENKÄ SULJEKAAN. VAIN KITINÄN ON NYT MELKEIN LOPUTTAVA. KYLLÄHÄN TUO MUN TAPAUKSENI ON IHAN TARPEEKSI VAKAVASTI OTETTAVA, TIETENKIN. SUORA JYRÄÄMINEN YLI ON MELKOISTA SIKAMAISUUTTA. NÄIN PERIAATTEESSA JA KÄYTÄNNÖSSÄ MONTAKIN KERTAA JA AINA SAMOILTA IHMISILTÄ.

Koeta elää sen kanssa, että kaikki eivät jaksa juttujasi lukea.

KYLLÄ MINÄ VOIN KATSOA PEILIIN TÄSSÄ KOSKA EN TOSIAANKAAN JAKSA LUKEA MUITTEN KAIKKIA POSTAUKSIA. MAHDOTONTAHAN SE ON. LUEN VAIN KIINNOSTAVIMMAT. MUTTA OMANI KYLLÄ LUKISIN YLLÄTTÄVÄÄ KYLLÄ, EKAKSI, HEHHEH

En ihmettele ettei juuri ketään kiinnosta se jatkuva itsekorostus ja lapsenomainen huomionhaku mitä harrastat.

ET SITTEN OLLENKAAN OLE HUOMANNUT ETTÄ OLEN SATA KERTAA SANONUT ALKUAIKOJEN JUTTUJEN OLLUT PROVOA. ITSEKOROSTUSTA SEN SIJAAN ON SINULLA OIKEASTIKIN!LAPSELLISUUTTA EI SUSSA KYLLÄ OLE.

Kaikkien ei tarvitse pitää kaikista. En ymmärrä miten joku voi olla niin kiinnostunut siitä, mitä tuntemattomat ihmiset mahdollisesti ajattelevat tai eivät ajattele ja whineää ja kitisee siitä jos eivät (oman tulkinnan) mukaan ajattele vain kivoja ja ole faneja.

HÖPSIS. EN TOSISSANI KITISE.VAIN VÄÄRINTEOISTA, TODELLISISTA VÄLINPITÄMÄTTÖMYYDESTÄ JA TÄYDELLISESTÄ ITSEKKYYDESTÄ KUTEN AAMULLAKIN TAPAHTUI. OLEN JO KYLLIN VANHA POIKA TIETÄMÄÄN ETTÄ KAIKKI EIVÄT VOI PITÄÄ KAIKISTA JA NÄIN MAAILMA VOI TOIMIAKIN.

Mene itseesi.

EN AINAKAAN SINUUN!

Täällä, kuten muuallakin, pätee se yksinkertainen totuus, että sitä saa mitä tilaa.

LUE NYT MINUN VIIMEAIKAISIA POSTAUKSIA. NE OVAT PALJOLTI MINUA SUORAAN, AJATUKSIANI, SELLAISIA MUKAVIA ASIOITA, JOITA ITSELLENIKIN HALUAISIN. KATSON ETTÄ OLEN TILANNUT LÄMPÖÄ JA HUUMORIA SAANUT EPÄOIKEUDENMUKAISUUTTA JA TYMPEYTTÄ ERÄIDEN TAHOLTA JA SE ON SIINÄ JUURI KESTÄMÄTÖNTÄ KUN NE MUUTAMAT SAA MELLASTAA IHAN NIINKUIN PERUSKOULUN KAKARAT.

Vika on peilissä, ei ympäröivässä maailmassa. Egosentrinen

KUULE, TUO ÄRSYTTÄÄ. ETKÖ SINÄ piiiip HUOMAA KUINKA ITSEKESKEINEN JA BESSERWISSER OLET!!! JA MINUA KÄSKET KATSOA PEILIIN. KIROSANA!

tapasi "keskustella" ja kuten prosessi tuossa totesi, udella ja töykkiä ihmisten yksityisyyden alueille kuuluvia kysymyksiä jatkuvasti ovat ärsyttäviä mekaanisen papukaijan tavoin toistuvia maneereja. Siksi sinä olet ignoressa. Ja pysyt.

SINÄHÄN ET MINUA OLE IGNOROINUT OIKEASTI KOSKAAN, MUTTA MINULLA ON RUTTUTURPIEN TEKEMILLÄ NIKEILLÄ IHAN TARPEEKSI NORATTU.
YKSI JA SAMA ENÄÄ NORAUKSET.HALUAN UNOHTAA TUOLLAISET JOS NIILLÄ OLISI VÄHÄNKIN VAIKUTUSTA LIVE-ELÄMÄÄN, JOTA ASIAA EN OSAA SANOA. KYLLÄ MULLA ITSETUNTO AINAKIN VIELÄ ON KUNNOSSA. OLISIKO SE KUITENKIN VÄHÄN LASKENUT? JOTEN ON HYVÄ LOPETTAA TÄÄLLÄ.
TUOKIN ON OLLUT TODELLA KAUNIS ARVOSTUS ELI SINUNKIN JATKUVA NORAUSMUISTUTUS. SINUNKO EI PIDÄ KATSOA PEILIIN!

KATSOS. MIKSI MINÄ EN KOHTAA ELÄVÄSSÄ ELÄMÄSSÄ KOSKAAN NÄITÄ JUTSKUJA? SE VOI JOHTUA JUURI KIRJOITTAMISEN TEKSTIN YMMÄRRYKSESTÄ JA TULKINNOISTA, TÄMÄ ON VARMAAN TOTTA.

OLET LIIAN KAPEAKATSOINEN ETKÄ HALUA HYVÄKSYÄ KUIN NE, JOTKA OLET SAANUT PÄÄHÄSI. OLET JÄÄRÄPÄÄ. MUTTA LUULEN KUITENKIN, ETTÄ TEIN SINUSTA VIRHEARVION SIINÄ KUN SUORASTAAN KERRAN AINAKIN MELKEIN PELKÄSIN SINUA (VÄKIVALTA). KYLLÄHÄN SÄ TUNNUT IHAN TÄYSPÄISELTÄ KYLLÄ.

KIITOS SULLE AJATUKSISTA, TIX . VAIKKA ARVOSTELINKIN NIITÄ SUVAITSEMATTOMIKSI,JOITA NE OVAT, NIIN NIILLÄ ON SE ARVO, ETTÄ KALTAISIASI AJATTELIJOITA ON VARMAAN PALJONKIN....ELI KIITOS KUN VAIVAUDUIT KOMMENTOIMAAN. ARVOSTAN SITÄ TIETENKIN!
JA PALAUTE ON AINA TÄRKEÄ ASIA, PAHINTA ON KUN EI OLE MITÄÄN SANOTTAVAA!!!EIKÖS! ME OLLAAN SENTÄÄN OLTU VÄRIKKÄITÄ!

NO, RAUHA KAI MEILLÄKIN, JOOKOS!!? EN JAKSA TÄLLAISTA ENÄÄ. MULTA ON MENNYT MAKU KYLLÄ AIKA TOTALT. OLEN LUOTU LIVE-ELÄMÄÄN. NÄIN SE ON PAKKO OLLA.

SA

ÄH.
Viimeksi muokannut Stadinarska, 11.10.2007 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

prosessi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Olen pettynyt.
Tämä viesti taitaa olla ensimmäinen vastaukseni sinulle, ja syynä on se, että olet ollut minunkin norelistallani. Joku aika sitten vilkaisin kuitenkin mitä kirjoitit, ja jostain syystä et juuri silloin ärsyttänyt minua, joten jätin sinut näkyviin. Jäinkin sitten ihan tosissani miettimään, että mikä sinussa ärsyttää, koska sitä on yllättävän vaikea määritellä.

Lopputulokseksi pohdinnoistani sain sen, että se varsinainen ärsyttävyys johtuu siitä, että suhtaudut nettikirjoitteluun aivan eri tavalla kuin muut. Siinä missä yleensä ihmiset kirjoittavat ajatuksistaan ja tekemisistään, sinä keskityt itse ihmisiin ajatusten ja tekojen takana. Siinä missä uuden viikonpäiväketjun avaaminen rikkoo kirjoittamatonta sääntöä, sinä rikot paljon tärkeämpää kirjoittamatonta sääntöä lähes jokaisessa viestissä, tunkeutumalla ihmisten yksityisalueelle. Kun haluat esimerkiksi tietää MIKSI vaikka *** on tehnyt jotain tai jättänyt tekemättä, estät häntä määrittämästä itse omaa yksityisyytensä tasoa. Sitten kun vielä kysyt sitä asiaankuulumattomassa ketjussa, pistää se kaikkien muidenkin silmään paljon voimakkaammin, jolloin tunkeutuminen tuntuu vielä kiusallisemmalta, varsinkin jos kyseinen henkilö EI OIKEASTI HALUA KERTOA mitään asiasta.

Toinen ärsyttävä asia on pohdintasi ääneen siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Sillä vaikka ne ajatukset koskisivat JUURI SINUA, ne ovat silti kyseisen ihmisen IKIOMIA AJATUKSIA, joita sinulla ei ole mitään oikeutta tietää, elleivät he ihan itse halua niitä sinulle kertoa. Se vain on niin, eikä koskaan tulee siitä miksikään muuttumaan, taas yksi kirjoittamaton sääntö.

Ehkä moni ei edes tiedä, että miksi he itse haluavat rikkoa sääntöjä sinun kohdallasi, mutta minä uskon heidän ihan alitajuisesti haluavan näyttää sinulle mitä sinä itse teet muille koko ajan. Asian kertominen sanoin on sen verran vaikeaa, että he mieluummin antavat esimerkkejä, jotta huomaisit mitä teet väärin. Itsensä näkeminen muiden silmin on kuitenkin hyvin vaikeaa, joten on ihan ymmärrettävää, ettet ole huomannut mistä tässä oikein on kyse.

Tiivistettynä voisi sanoa, että kannattaa aina varoa kysymystä "Miksi?", sillä sen käyttö vaatii tarkkaa silmää, ettei vain riko mitään sääntöjä. Minulla itselläni on välillä vähän samaa ongelmaa, sillä usein jos joku kysyy joltakulta muulta jotain "Miksi?"-asiaa, tekee minun mieleni vastata heidän puolestaan, eikä niinkään saa tehdä.

Se, että sinulla on sekä "faneja" että "vihamiehiä" johtuu ihan vain siitä, että eri ihmisillä on erilaiset tarpeet suojamuurien suhteen, eli joidenkin mielestä tunkeilu ei ole paha asia, ja toisten mielestä taas on. Minua se ei haittaa ollenkaan, vastaan riemulla jokaiseen minulle esitettyyn "Miksi?"-kysymykseen, mutta viestejäsi en ole halunnut lukea, koska tunnen myötätuntoa niitä ihmisiä kohtaan, joiden suhteen olet liian tungetteleva, ja myötätuntoilu on aika raskasta puuhaa.

Uskon, että voit ihan hyvin oppia olemaan ärsyttämättä ihmisiä, kotiläksyksi teenkin sinulle tämän ketjun otsikon mukaisen kysymyksen:

Kumpi kysymys on parempi:
1. Minkä värisestä autosta pidät?
2. Mistä syystä pidät punaisista autoista?

Perustele myös vastauksesi.
Hei Prosessori.

Taitaa olla minullakin aika harvassa ollut sinulle vastaus, mutta ei tämä ainoa ole. Minä en viitsi norata ketään, miksi noraisin? Mutta on ihan eri asia luenko paljoa postauksia. Kyllä minä sun postauksiasi olen lukenut koska olet ollut kyllä kiinnostava koska ensinnäkin kirjoitat enemmän kuin se "Vittu kännissä, perkele-tyyli!"

Ja olet herkkä kuten minäkin. Kylläkin tietty herkkyys on sinulla erilaista kuin minulla koska minä en ole valkotakkisten kanssa joutunut jutskuihin, heh.Vielä. (HUH)

Vastauksesi on ilman muuta kiinnostava ja luen sen vielä ihan ajatuksella, enne kuin vastaan. En heti viitsi vastata kaikkiin ennenkuin tutkin. Nopeasti katsottuna tunsin siinä olevan muutamia hyviä pointteja!
Minulle sun jutustasi on suuri arvo, vaikka olisinkin eri mieltä, koska se on toisen ihmisen, sinun, näkemys!!! Tämän asian minä olen sisäistänyt vasta vanhempana!

Yhteen asiaan kyllä vastaisin noin suoraankin eli yleensä asioitten kysymisellä ja henkilökohtaisuuksiin menemisellä...Kyllähän Kitinässä on muittenkin kysymykset ihan "omalla tasollaan" henkilökohtaisiin syihin katsottaessa.Kysytään aivan tahdittomasti "Miksi" ja vaikka mitä kummaa ehdotetaan! Etkö huomaa? Mutta mun tyylissäni näin kirjallisesti täytyy olla jokin juttu, jota ei vain "suvaita". Onhan se erilaista. Kyllä se juttu siinä tyylissä piilee. Koska muut ihan sujuvasti kysyvät ihan "sikoja".Minähän viime aikoina kyllä olen lähinnä kertonut nimenomaa juttuja ja ajatuksiani ja vähentänyt kysymyksiä.Katso vaikka!! Ja saanut vastauksia. Tuo revolverikysymysaika oli paljolti ennen kun provoilin liikaa, ts. en ollut oma itseni.

Ja minä olen kyllä kohtelias ollut täällä. Nössön vikaa. Silti olisiko se monisanaisuudessa, että se sanaleikki ärsyttää tai tulee väärinymmärretyksi.
JOTAIN se on, joka tulee täällä Kitinässä muttei muualla. Ja syyn täytyy olla kirjoitustyylin. MUTKU olen kohtelias! En minä kyl ymmärrä lopulta...

Mut senhän vuoksi mulla on paljon ystäviäkin täällä. Ei mulle ole ollut "sika" kuin nämä pojat ja sitten joku temperamenttinainenkin, joka luulee lukematta tietävänsä minut. Pri sellaista esimerkkiä olen havainnut.

Mut ehkä mun ei pidä olla huolestunut muusta kuin siitä, ettei puolustus aivan pelaa. Täällä on se koulusääntökin eli 2 prosenttia resursseista pilaa asian. Ne pitäisi laittaa kuriin! Olen mä aika tavalla varma tuosta.

En ole tällaiseen bloggisysteemiin kirjoittanut aiemmin ja kuten sanoin livenä en kohtaa ...en tosiaan ole kohdannut juurikaan yhtään vihamiehiä.Tenniksessä on pari tullut kun olen kuulemma tahallani vahingoittanut (lyömällä päin nelinpelissä´, joka on aina vahinko) Siitä kait johtunee tuo kun en saa sanojani perille ja minusta luullaan täällä ihan väärää ja kummia...!
Hieman olen tosissani pettynyt pieneen lammasmaisuuteen, koska jos joku live-elämässä käyttäytyisi noinkin huonosti kuin mua kohtaan on tehty niin kyllä minulla uskoakseni puolustajia riittäisi...Mut livenä on vaikea piiloutua konfliktien seassa, siellä aikatavalla joutuu ottamaan kantaa!

Mutta kuten sanottua, kiitän sua kovasti Prosessori-Prosessi kun olet nähnyt vaivaa tässä analyysissasi. Se on mielenkiintoinen kuten sanottu. Palautetta annan vielä mahdollisen kysymyksen kanssa!
Tutkin hienon analyysisi. Ja rakentavasti mielessäni, sen lupaan!

Hyviä Elukka-Muklu-päiviä ja myös valkotakittomia päiviä!

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 11.10.2007 23:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kukahan teistä on hulluin. Alkuperäinen julkaisija vai te jotka tuon julkaisun luitte.
Mä. Valkotakkiset on viäny mut jo kerran.
Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut? Kumpikin olisi analysoinut toisensa puhki ja kilpailisimme kuinka monta valkotakkista kunakin päivänä saamme tulemaan! Heh.
Ei maar. Minusta tuntuu, että tulisimme jopa hyvin toimeen! Minussa on ihan selkeästi jotain samaa kuin Prosessissa!

Onneksi hän kuitenkin silti on jo onnellisesti naimisissa. Olen huono ottamaan riskejä!Hehheh.

Hyväntahtoisesti 100%
:wink:
Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Miks mulle tulee tästä hepusta mieleen eräs juhannusmiitin jälkipuintikaveri?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Herra Manala kirjoitti:Miks mulle tulee tästä hepusta mieleen eräs juhannusmiitin jälkipuintikaveri?
Hei. Nyt kyllä lopetat puhumasta "tästä hepusta" - tyyliin! Etkö tajua kuinka vähättelevää, sortavaa ja siten omaa itseänsä OIKEASTI korostavaa tämä on!
Ja tämäkö tyyli hyväksytään mutta mun ystävällisyyttäni ei?

Puhu tai kirjoita niinkuin ihmiset normaalisti! Mulla ei ole mitään syytä lukea tyhmyyksiä.

Ja tämä ihan sama juttu niille, jotka eivät osaa käytöstapoja.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti: Ja olet herkkä kuten minäkin. Kylläkin tietty herkkyys on sinulla erilaista kuin minulla koska minä en ole valkotakkisten kanssa joutunut jutskuihin, heh.Vielä.
Tuossa lainauksessa tulikin sitten sitä taas mikä minua riepoo. Alitit riman, heh.

Toisena asiana sitten täysin mauttomat kaksimieliset puujalkasurvaisut "hienolle naiselle riittää yksi mulkku" ja sata muuta samanlaista mitä en onneksi millään muista. Kolmantena tuo itsekeskeisyyspointti. Miten joku voi tehdä noin suuren numeron itsestään postaamalla megatavuittain bullshittiä josta puolet isoin kirjaimin ja vailla mitään sanottavaa?

Muiden yksityisalueelle tunkeutumisesta en sano mitään muuta, kuin että kysyä saa, pakko ei ole vastata. Silti olen ollut iloinen siitä etten ole esim. Suvisen tapaan joutunut palstastalkkauksen kohteeksi taholtasi. Et ole ollut noressa, eikä kyllä kukaan muukaan minun osaltani.

Pahoittelen, mikäli aiheutin mielipahaa, mutta itse kysyit, oikein omalla ketjulla vaatien selityksiä. Tässä siis sinulle mitä pyysit.
Elukka

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Stadinarska kirjoitti: Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut?

Minussa on ihan selkeästi jotain samaa kuin Prosessissa!

Onneksi hän kuitenkin silti on jo onnellisesti naimisissa. Olen huono ottamaan riskejä!Hehheh.
Kuule limanuljaska, prosessi on sinun kanssasi niin täysin eri tasolla henkisessä kehityksessä, etten ole varma kuulutteko edes samaan lajiin enää.

Suosittelisin katselemaan suhdekumppania ennemmin lähempänä omaa älyllistä tasoasi olevista elämänmuodoista, kuten vaikkapa laakamadoista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Ja olet herkkä kuten minäkin. Kylläkin tietty herkkyys on sinulla erilaista kuin minulla koska minä en ole valkotakkisten kanssa joutunut jutskuihin, heh.Vielä.
Tuossa lainauksessa tulikin sitten sitä taas mikä minua riepoo. Alitit riman, heh.

Toisena asiana sitten täysin mauttomat kaksimieliset puujalkasurvaisut "hienolle naiselle riittää yksi mulkku" ja sata muuta samanlaista mitä en onneksi millään muista. Kolmantena tuo itsekeskeisyyspointti. Miten joku voi tehdä noin suuren numeron itsestään postaamalla megatavuittain bullshittiä josta puolet isoin kirjaimin ja vailla mitään sanottavaa?

Muiden yksityisalueelle tunkeutumisesta en sano mitään muuta, kuin että kysyä saa, pakko ei ole vastata. Silti olen ollut iloinen siitä etten ole esim. Suvisen tapaan joutunut palstastalkkauksen kohteeksi taholtasi. Et ole ollut noressa, eikä kyllä kukaan muukaan minun osaltani.

Pahoittelen, mikäli aiheutin mielipahaa, mutta itse kysyit, oikein omalla ketjulla vaatien selityksiä. Tässä siis sinulle mitä pyysit.
Vastauksia tekstiisi:

Tuossa lainauksessa tulikin sitten sitä taas mikä minua riepoo. Alitit riman, heh.

Nyt vaikea ymmärtää! Liittynee valkotakkiset sanaan, sulla jokin ammattiylpeysjuttu? Siis ihan oikeinhan minä tarkoitin, että meidän herkkyys, jolla tarkoitin tätä valkotakkis-herkkyyttä, on ERILAISTA, koska vielä en valkotakkisia ole tarvinnut. Silloinhan mulla on hiukan "eri laatua" herkkyys! Voimakkuus voi olla sama.
Ja vielä mielestäni oikein laitoin, että koskaan ei voi tietää ja laitoin et VIELÄ!! Eiks tää ollut ihan ok??


Toisena asiana sitten täysin mauttomat kaksimieliset puujalkasurvaisut "hienolle naiselle riittää yksi mulkku"

Se oli omankeksimä ja mä pidän sitä vieläkin hauskana ruokapäiväkirjassa. Eikai vaan kuitenkin Zeb, sinä, ole aika tosikko??

Jutuissani on ollut aina paljonkin asiaa, varsinkin nyt muutaman kuukauden enemmän kun lopetin liiallisen provoilun.Ongelma on aina ollut, että asia on huumorin ja muun kevyemmän joukossa, se myönnettäköön!
Tiivistyspyrkimykseni on epäonnistunut. Kuten sanottu, itsekeskeinen en ole oikeasti. Se on (ilmeisesti sitten täysin epäonnistunutta huumoriprovoa lopulta netissä, ei kylläkään livenä) huumoria tuo itsensä korostaminen.


Muiden yksityisalueelle tunkeutumisesta en sano mitään muuta, kuin että kysyä saa, pakko ei ole vastata. Silti olen ollut iloinen siitä etten ole esim. Suvisen tapaan joutunut palstastalkkauksen kohteeksi taholtasi. Et ole ollut noressa, eikä kyllä kukaan muukaan minun osaltani.

No hyvä. Näin ajattelen minäkin. Prosessin ajatuksissa on mulla miettimistä, mutta kyllähän monet kysyy tosi purevasti ja menee sivupolulle...Netin vahvuus on ettei tarvi vastata.

Pahoittelen, mikäli aiheutin mielipahaa, mutta itse kysyit, oikein omalla ketjulla vaatien selityksiä. Tässä siis sinulle mitä pyysit

Nimenomaa! Kyllähän tietysti hiukan absoluuttisesti pahastuinkin, mutta olen siis itse pyytänyt! Tämän netin vahvuus on siinä, että voi saada palautetta noin suoraan ja se palaute on kehittävää!
Kiitos sinulle! Kommenttisi oli hyviä. Koska tyylistäsi aistin, että olet suhteellisen tosikko tai ainakin "hyvin säntillinen" ja "hyvin yhteiskuntakelpoinen" korostetustikin , niin peilaan vastaukset sen huomioiden.Mutta samalla tietäen, että me suomalaiset olemme aika samanlaisia juuri näissä "säntillisyys-asioissa"!

Hyviä jatkoja ja sairauksia! (koska työsi jatkuu vain niin)
(taisi tuokin olla tosi huono vitsi, voih!. Anteeksi jos rasituit!)

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elukka kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut?

Minussa on ihan selkeästi jotain samaa kuin Prosessissa!

Onneksi hän kuitenkin silti on jo onnellisesti naimisissa. Olen huono ottamaan riskejä!Hehheh.
Kuule limanuljaska, prosessi on sinun kanssasi niin täysin eri tasolla henkisessä kehityksessä, etten ole varma kuulutteko edes samaan lajiin enää.

Suosittelisin katselemaan suhdekumppania ennemmin lähempänä omaa älyllistä tasoasi olevista elämänmuodoista, kuten vaikkapa laakamadoista.
Nyt en kyllä uskalla vastata juuri mitään! Naurattaa vaan, sori. Mutta mun täytyy tosiaan miettiä ennenkuin vastaan.
Ehkä tässä vaiheessa kuitenkin uskallan kysyä mihin lajiin sinä kuulut?, hui-poistuu takavasemmalle!

En mä osaa vastata sinulle nyt asiallisesti, luulen että olet armoton humoristi?
Tai ainakin totisesti toivon!!!

Eiköhän vastauksestasi minulle selviä asioita tarpeeksi, heheh. Jos ei selviä, niin sitten ei kyl selviä!

SA
iloinen ja varsin hulvaton ameeba
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetzu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ameebat on varmaan kans limasia. :]
bedlam

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Stadinarska kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut?

Minussa on ihan selkeästi jotain samaa kuin Prosessissa!

Onneksi hän kuitenkin silti on jo onnellisesti naimisissa. Olen huono ottamaan riskejä!Hehheh.
Kuule limanuljaska, prosessi on sinun kanssasi niin täysin eri tasolla henkisessä kehityksessä, etten ole varma kuulutteko edes samaan lajiin enää.

Suosittelisin katselemaan suhdekumppania ennemmin lähempänä omaa älyllistä tasoasi olevista elämänmuodoista, kuten vaikkapa laakamadoista.
Nyt en kyllä uskalla vastata juuri mitään! Naurattaa vaan, sori. Mutta mun täytyy tosiaan miettiä ennenkuin vastaan.
Ehkä tässä vaiheessa kuitenkin uskallan kysyä mihin lajiin sinä kuulut?, hui-poistuu takavasemmalle!
Elukka kuuluu wikisijöiden lajikkeeseen.

T. PaskaKarsta, pelotteleva NastaVaras
Elukka

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Stadinarska kirjoitti: En mä osaa vastata sinulle nyt asiallisesti, luulen että olet armoton humoristi?
Tai ainakin totisesti toivon!!!
Joku sinut livenä tavannut kuulemma luonnehti sinua sanoilla "vanhempi herrasmies".
Netissä onnistut kuitenkin taitavasti salaamaan kummankin ominaisuuden, joten vaikutat lähinnä persoonallisuushäiriöiseltä peruskoululaiselta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kuulehan nyt Arska. Sinun pitäisi tajuta, että City/Kity/Kitinä ON tosikoiden foorumi. Sille ei voi mitään. Täällä kun vähän harmittomasti vedät överiksi niin popula (= monet) vetää pultit. :roll:

Moni soosikyrpä, murekepalli ja tarjousmaksalaatikko täällä haluaisi syöttää sinut italiaisille villisioille Bearnaise-kastikkeen kera. :shock:
Kaksi sanaa: älä_välitä.

Sinun pitää oppia ignoroimaan täällä saamasi arvostelu. Sinun pitää oppia nauramaan sille. Sinun sopii muistaa rättipäiden sananlasku: Koirat haukkuvat, karavaani kulkee. :wink:

Come back and stay!

Homie
Fatguy
Fabulous cityslicker
Fan
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Homeboy65 kirjoitti:Kaksi sanaa: älä_valita.
Unohdit pilkut tonne roikkumaan.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Stadinarska kirjoitti: Ja olet herkkä kuten minäkin. Kylläkin tietty herkkyys on sinulla erilaista kuin minulla koska minä en ole valkotakkisten kanssa joutunut jutskuihin, heh.Vielä.
Ei valkotakkisissa mitään pahaa ole. Paljon pahempi on, jos niitä ei ole maisemissa kun niitä tarvittaisiin.
Zeb kirjoitti:Tuossa lainauksessa tulikin sitten sitä taas mikä minua riepoo. Alitit riman, heh.
Mä kans alitin äsken, heh. Kostoks.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elukka kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut?

Minussa on ihan selkeästi jotain samaa kuin Prosessissa!

Onneksi hän kuitenkin silti on jo onnellisesti naimisissa. Olen huono ottamaan riskejä!Hehheh.
Kuule limanuljaska, prosessi on sinun kanssasi niin täysin eri tasolla henkisessä kehityksessä, etten ole varma kuulutteko edes samaan lajiin enää.

Suosittelisin katselemaan suhdekumppania ennemmin lähempänä omaa älyllistä tasoasi olevista elämänmuodoista, kuten vaikkapa laakamadoista.
:P Ei mun arvo laske vaix SA tykkäiski musta.
prosessi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Stadinarska kirjoitti:Minkähänlainen mun ja Prosessin avioliitosta olisi tullut?
Tämä on erinomainen esimerkki siitä, missä sinulla menee pieleen. Sen sijaan että olisit keskittynyt siihen mitä sinulle sanoin, mietitkin kuka sanoi ja miksi. Siten sivuutat mielipiteeni ja tunkeudut niin liki, ettei tuollaista ainakaan ääneen pohtisi edes läheinen miespuolinen ystävä, ventovieraasta nettikirjoittelijasta nyt puhumattakaan. Vieläpä julkisella foorumilla.
Vastaa Viestiin