Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

No niin loka.

Vapaapäivä tänään ja huomenna. Dirika lähetti tekstarin että minulle on avain pukukaappiin 1. kerroksessa tule hakemaan. OK.

4 kuukautta vielä duunia ja paalua. Loppuvuodesta veroprosentti on suurempi, pitää varautua siihen.

Vitsi:
- Etkö tiedä että tämä on yksisuuntainen katu?
- Minähän ajan vain yhteen suuntaan. :)

Vaasan-reissua olen taas ajatellut tänä syksynä. Olen ajatellut sitä jo aika monta vuotta... :roll:

Homeboy
ylivuotinen koivuhalko
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää Alexis kiven päivänä.

Homeboylle että mikä siinä Vaasan reissussa mietityttää. Nyt kun oot
rikaskin.

Loka-Arskalle ei kuulu huonoa eikä hyvää. Piti mennä reikkaan mutta kaikki
matkat oli myyty. Paitsi ihan sikakalliit. Periaatteesta ei sellaisiin.
Enkä toku rahaa halua tuhlata.

Loka-arska liikkuu paljon ja käy huonosti ansoihin.


LORSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 10.10.2022 12:26 Hyvää päivää Alexis kiven päivänä.

Homeboylle että mikä siinä Vaasan reissussa mietityttää. Nyt kun oot
rikaskin.

Loka-Arskalle ei kuulu huonoa eikä hyvää. Piti mennä reikkaan mutta kaikki
matkat oli myyty. Paitsi ihan sikakalliit. Periaatteesta ei sellaisiin.
Enkä toku rahaa halua tuhlata.

No koen reissaamisen myös vähän rasittavaksi. Me (minä, systeri ja äitimuori) käytiin Kreikassa (Rhodoksella) kesällä 1976. Kiva reissu.
Vapaapäivä tänään ja treffit kello 17.00.

VitsI:
- Nimittäin, näet ja sillä ovat konjuktioita.
- Osta kiikari. Sillä näet nimittäin. :)

Mutta jos Vaasaan lähden niin marraskuussa. Punkkaan sitten herra T:n luona. Ylihuomenna menen Tavastialle Pellen keikalle. Em. keikasta ei saa kuitenkaan kertoa herra P:lle. Hän on Suomen suurin Pelle Miljoona-fani ja tulisi kateelliseksi. Ihan totta... :roll:

Andy McCoy 60 vuotta tänään. Kiinnostaa kuin...tai antaa olla...

Homeboy
Tuomaskuoron rahiseva baritoni
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikille!
Tässä Loka-arska kaikessa suurudessaan tai pieneydessään.
Elämä on mennyt teoriassa ihan hyvinkin. Ja käytännössäkin. Mutta kun on syksy ja ilma kylmenee ja pimeytyy niin siihen herkistyy näin vanhempana enemmänkin kuin ennen. Mitään masennusta en ole kokenut, mutta luonnollista mielenvaihtelua.
Nimittäin asia on kohdaltani tullut varmaan selväksi, että olen aika leikkimielinen mies ja löydän huvittavuuksia liiankin monesta asiasta. Ja koska olen jalat maassa-tyyppiä kuitenkin ja hyvässäkin työssä niin taloudellista huolta ei ole ollut.
Mutta tuo on saattanut samalla aiheuttaa jonkinlaisen kunnianhimon puutteen ja tavoitteiden karkaamisen. Tätä olen miettinyt viime vuosina useinkin. Kun asiat on hyvin eikä sinänsä huolta niin ei osaa kehittyä niin kuin nuorempana.
Eilen Homeenboyn tapasin ja pyysin hänen kirjoittamaan huippukokouksesta raportin senkin vuoksi, että itse ajattelin, etten nyt jaksa. Huh, mikä saamattomuuden hetki!
Mutta Home tosiaan kysyi minunkin parisuhteestani ja kerroin sen olevan hyvin tasainen eri talouksissa. Emme saa aikaan dramatiikkaa. Ja jos saan kertoa siihen syyn, se on se, että olen itse hyvin harkitseva sanoissani oikeasti.

Minua myös mietityttää kuinka kuitenkin kirjoitin ainakin ennen hyvinkin huumoria ja hassutusta ja omasta mielestä kivaakin juttua. Ehkä se oli vastapaino sille, että joudun kyllä oikeassa elämässä olemaan mörömpi!
Jos nyt haluatte tietää kun kuitenkin olen ollut kanssanne niin kauan niin katson olevani poikkeus siinä, että olen oikeasti elänyt kiltisti koko elämäni. Nuorenakaan en todellakaan tehnyt mitään pahaa puhumattakaan rikoksista. Minun suurin pahantekoni oli ylinopeussakko aiemmin.
Enkä ole lätrännyt nautintoaineitten kanssa.

Seuranhaku mukavalla kiltillä miehellä on toki vaikeampaa, ja olen joutunut seurani aina hakemaan itse. Kun vastapuolen luonne ei etsi "pahaa poikaa" niinkuin ihmeen useasti kai ihme kyllä on, ystävyyssuhteet ovat olleet ihan hyviä. En kai saisikaan ihastua sellaiseen naiseen, joka hakee seikkailua tai/ja vaikeuksia. Niitä en vaan pysty tuomaan helposti.

Siksi minun on vaikea ymmärtää täysin vaikeuksissa olevia ihmisiä. Mutta yllätys yllätys: Ikä on tuonut paljon ymmärrystä! Esim. Homeboyn tilanteen ymmärrän oikein hyvin ja useiden vaikeuksissa olevien tilanteen. Samalla mietin ehkä itsekkäästikin, miksi minä en ole sortunut joihinkin pahoihin asioihin. Se on luonteeni, jossa on aimo annos mukavuudenhalua ja ei sellaista kunnianhimoa, joka johtaisi myös huonoon aktiviteettiin.
Mitä muuta tämä kohdallani voi olla kuin tavattoman hyvää tuuria! Ja hyvät vanhemmat olivat myös silkkaa tuuria. Ja syntyminen ja kasvaminen vielä silloin hyvässä Suomessa. Tuuria.
Koulussakin olin aikas kiltti ja hyvä oppilas ja vältin kiusaamiset aika tavalla hyvillä puheenlahjoilla. Näin sanoisin. Ja psykologialla.

Armeijassa toki alokasaika oli typerää. Mutta halusin edetä RUK:iin. Siellä olin kuitenkin mahdollisimman kaukana omasta täysin rauhanmiehen ja pehmeän luonteen minästäni. Näyttelin kovaa kokelasta! Ja onnistuin kai. Taas psykologialla. Jäin jopa kesävänrikiksi. Olenhan kirjoittanut tästä.

Koetin auttaa Hometta eilen kysymällä hänen Depiksestään, mutta ei hän halua puhua siitä. Luin äsken vaiva-ketjua. Siellä oli ne ainoat neuvot mitä ulkopuolinen voi antaa. Oli tietenkin se, että ulkopuolinen ystävä voi keventää asiaa. Koetin sitä.
Huomasin kyllä Homeen käytöksessä eron, joka paljasti asian. Se oli jonkinlainen levottomuus enemmän. Mutta hän ei halunnut puhua asiasta. Se on ymmärrettävää vaikka ei varsinaisesti ihan kaikkein viisainta olisi ollut.

Sairastuminen on asia, josta en tule itsekään pääsemään mihinkään. Siis siitä, että sairaaksi tulee kun vanhenee. Ellen sitten kuole yhtäkkiä johonkin. Olen nyt vielä hyvässä kunnossa lukuunottamatta pieniä polvivaivoja, mutta olen jossain määrin valmistautunut henkisesti ottamaan vastaan jonkun sisätaudin kun se kumminkin tullee. Syöpää haluaisin karttaa, mutta ken tietää. Se tulisi masentamaan, mutta kuinka paljon?

Murheellista ja hurjaa luettavaa on vaiva-palstakin. Lähetän sympatiaa kaikille pahojen tautien riivaamia.

Kun nyt itsestäni olen ryhtynyt puhumaan niin mikä sitten on minulle parasta maailmassa? No ehkä Pariisin tunnelma keväällä oman kullan kanssa kahvilassa.

Mutta mitä haluan sanoa, on se että olen miettinyt paljon toteutumattomia asioita. Unelmia tai sellaista. Ettei olo ole sellainen täysin auvoinen. Mutta kuitenkin tyytyväinen. Osaatteko ymmärtää mitä tarkoitan? Sitä, että jotain puuttuu, mutta olen tyytyväinen etten ole laittanut itseäni pahoihin liemiin.

STADIN LOKAPOIKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 26.10.2022 9:52
Armeijassa toki alokasaika oli typerää. Mutta halusin edetä RUK:iin. Siellä olin kuitenkin mahdollisimman kaukana omasta täysin rauhanmiehen ja pehmeän luonteen minästäni. Näyttelin kovaa kokelasta! Ja onnistuin kai. Taas psykologialla. Jäin jopa kesävänrikiksi. Olenhan kirjoittanut tästä.

Mikä siinä oli typerää? Miksi halusit RUKkiin? Isäukkoa yritettiin saada RUKkiin kun hän oli intissä, hän oli ensin vähän vastahakoinen mutta meni sitten sinne. Ahtisaari ylensi hänet yliluutnantiksi.
Ihmetytti myös Ruotsin kaveri. Hän sai kirjeen puolustusvoimilta 1984 ja meni inttiin Suomeen 1985. Kun hänellä oli (ja on) Ruotsissa elämä, asunto ja työ ihmettelin miksei hän pyyhkinyt em. kirjeellä takapuoltaan. :perse:
Vai olisiko hänet pakotettu inttiin Suomeen?

Töissä eräs työkaveri on ruvennut kiukuttelemaan. Hän ei ole saanut palkkaansa mutta se ei ole minun vikani...

Kävin eilen täällä: www.kulkukatinpoika.fi Liikkeenharjoittaja antoi minulle vapaalipun Helsingin kirjamessuille. Olin kiitollinen.

VitsI:
- 1,2,3,4,5,6,7...
- Mitä hittoa tuo on?
- Aurinko alkoi laskea. :)

Homeboy
pororeservaatti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 28.10.2022 15:48
Stadinarska kirjoitti: 26.10.2022 9:52
Armeijassa toki alokasaika oli typerää. Mutta halusin edetä RUK:iin. Siellä olin kuitenkin mahdollisimman kaukana omasta täysin rauhanmiehen ja pehmeän luonteen minästäni. Näyttelin kovaa kokelasta! Ja onnistuin kai. Taas psykologialla. Jäin jopa kesävänrikiksi. Olenhan kirjoittanut tästä.

Mikä siinä oli typerää? Miksi halusit RUKkiin? Isäukkoa yritettiin saada RUKkiin kun hän oli intissä, hän oli ensin vähän vastahakoinen mutta meni sitten sinne. Ahtisaari ylensi hänet yliluutnantiksi.
Ihmetytti myös Ruotsin kaveri. Hän sai kirjeen puolustusvoimilta 1984 ja meni inttiin Suomeen 1985. Kun hänellä oli (ja on) Ruotsissa elämä, asunto ja työ ihmettelin miksei hän pyyhkinyt em. kirjeellä takapuoltaan. :perse:
Vai olisiko hänet pakotettu inttiin Suomeen?

Töissä eräs työkaveri on ruvennut kiukuttelemaan. Hän ei ole saanut palkkaansa mutta se ei ole minun vikani...

Kävin eilen täällä: www.kulkukatinpoika.fi Liikkeenharjoittaja antoi minulle vapaalipun Helsingin kirjamessuille. Olin kiitollinen.

VitsI:
- 1,2,3,4,5,6,7...
- Mitä hittoa tuo on?
- Aurinko alkoi laskea. :)

Homeboy
pororeservaatti
Alokasaikana alistettiin siis alokkaita ja se oli sellaista simputusteatteria
ja lapsellista ainakin minun rykmentissä. Mut se oli niin pieni aika ettei muista
niinkään yksityiskohtia. RUKiin halusin mennä ihan osin ansioluettelon ja
kunnianhimon ja uteliaisuuden takia.

Ruotsin kaveri ilmeisesti halusi puolustaa Suomea mahd. sodassa.
Ihan kai simppelisti...

Ihme työkaveri. Vertaako hän itseään sinuun?

No olithan Kirjamessuilla? Mitä teit?

LOKA-ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

En usko että työkaveri vertaa itseään minuun. Pinna kireällä koska ei ole saanut liksaa kahteen ja puoleen kuukauteen. Saattaa olla että lopettaa duunin tai menee sairaslomalle. (mahdollista)

Mutta töitä minulla jäljellä vielä reilu kolme kuukautta, paalutilanne hyvä joten taidan ostaa vielä jotain sälää jota tarvitsen/haluan. Eräs asukas kuoli 2. kerroksessa jossa työskentelen. Toinen on nyt sairaalassa joten töitä on vähemmän. Kaksi asukasta (naisia) tiuskii jatkuvasti mutta osaan ottaa sen aivan huumorin kannalta... :joikuus:

Levyoostoksia:
David Bowie: Lodger (siirtyminen vinyylistä CD-formaattiin)
J. Karjalainen: Tähtilampun alla

Jälkimmäinen löytyi Rolling Recordista. Erikoistunut vinyyliin, ei niin paljon CD-levyjä mutta monien CD-levyjen hinnat halpoja, 4-5 e/kpl. Ja...tähän loppuu kuluttajavalistus.

Joulu lähestyy joten vitsi:
- Miksi joulupukilla on valtavat säkit?
- Hän tulee vain kerran vuodessa. :)

Homeboy
uroshirvi/osakekeinottelija (alleviivaa oikea vaihtoehto)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 31.10.2022 15:16 En usko että työkaveri vertaa itseään minuun. Pinna kireällä koska ei ole saanut liksaa kahteen ja puoleen kuukauteen. Saattaa olla että lopettaa duunin tai menee sairaslomalle. (mahdollista)

Mutta töitä minulla jäljellä vielä reilu kolme kuukautta, paalutilanne hyvä joten taidan ostaa vielä jotain sälää jota tarvitsen/haluan. Eräs asukas kuoli 2. kerroksessa jossa työskentelen. Toinen on nyt sairaalassa joten töitä on vähemmän. Kaksi asukasta (naisia) tiuskii jatkuvasti mutta osaan ottaa sen aivan huumorin kannalta... :joikuus:

Joulu lähestyy joten vitsi:
- Miksi joulupukilla on valtavat säkit?
- Hän tulee vain kerran vuodessa. :)

Homeboy
uroshirvi/osakekeinottelija (alleviivaa oikea vaihtoehto)
Mutta jos sinulle vihainen niin kyllähän se koskee sinua! Onko hän vihainen sulle tekosistasi?

Niin. Minähän lupasin ostaa sinulle uuden katselulaitteen ja siihen sopivan scart-muuntimen.

Olet kyllä varsin mahtavasti ollut työssä! Mietin tietenkin onko tuo työntekemisesi enemmän tai vähemmän syynä masennukseesi nyt.

Hoiditko sinä tuota kuollutta? (Pikimustaa huumoria :D )

No kerro nyt hyvä tavaton MITÄ nuo eukot tiuskii!!!
Teet jotakin väärin vai mitä? Konkretiaa pyytää Marraspoika!

Vitsi oli hyvä mutta räävitön.

Levyhommista en tajua mitään. Kaikki hyvät kuunneltavat tehtiin jo 45-62 v sitten. Itse sairastun sielulta jos vähänkin kuuntelen nykyistä :paska:


MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 02.11.2022 11:17
Homeboy65 kirjoitti: 31.10.2022 15:16 En usko että työkaveri vertaa itseään minuun. Pinna kireällä koska ei ole saanut liksaa kahteen ja puoleen kuukauteen. Saattaa olla että lopettaa duunin tai menee sairaslomalle. (mahdollista)

Mutta töitä minulla jäljellä vielä reilu kolme kuukautta, paalutilanne hyvä joten taidan ostaa vielä jotain sälää jota tarvitsen/haluan. Eräs asukas kuoli 2. kerroksessa jossa työskentelen. Toinen on nyt sairaalassa joten töitä on vähemmän. Kaksi asukasta (naisia) tiuskii jatkuvasti mutta osaan ottaa sen aivan huumorin kannalta... :joikuus:

Joulu lähestyy joten vitsi:
- Miksi joulupukilla on valtavat säkit?
- Hän tulee vain kerran vuodessa. :)

Homeboy
uroshirvi/osakekeinottelija (alleviivaa oikea vaihtoehto)
Mutta jos sinulle vihainen niin kyllähän se koskee sinua! Onko hän vihainen sulle tekosistasi?

Niin. Minähän lupasin ostaa sinulle uuden katselulaitteen ja siihen sopivan scart-muuntimen.

Olet kyllä varsin mahtavasti ollut työssä! Mietin tietenkin onko tuo työntekemisesi enemmän tai vähemmän syynä masennukseesi nyt.

Hoiditko sinä tuota kuollutta? (Pikimustaa huumoria :D )

No kerro nyt hyvä tavaton MITÄ nuo eukot tiuskii!!!
Teet jotakin väärin vai mitä? Konkretiaa pyytää Marraspoika!




Vastauksia: no hän kiukutteli em. ongelmien takia. Ei enää koska hän saa paalua 7.11. Kyllä hoidin vähän. Ruokahuoltoa. Eukot. Toinen tiuskii kun käyn hänen huoneessaan vaikka menen sinne vain jos on jotain asiallista asiaa, haen astioita tms. "Mitä sä täällä luuhaat, mitä nyt puuttuu" tms. Toinen ei hauku eikä kiroile mutta puhuu hyvin ikävään ja epäystävälliseen sävyyn, tiuskii ja huutaakin. Mitään väärää en tee. C'est la vie. :roll:

Kiitos jos autat tuossa TV-jutussa. :dream:

Levyostoksia:
America: America's greatest hits

Vitsi:
- No niin neiti. Mikä menee kuivana ja kovana sisään ja tulee löysänä ja märkänä ulos?
- Purukumi. :)

Ensi viikolla parturiin. :idea:

Siskon poika menee tammikuussa inttiin. Hänen pitäisi kohentaa kuntoaan ennen sitä. Kapteeni Kaaos oli samaa mieltä. :paavi:

Homeboy
just outside of America
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No juu, kiitos Homeen!

Aika hyvin nyt vastasit. Mieleen tuli kuitenkin MIKSI ihmeessä ne noin huutavat? Minä en ole kohdannut tuollaista käytöstä ikinä. Mutta toisaalta en ole vanhoja naisia hoitanutkaan.
Kummallista ja ikävää. Mistä luulet sen johtuvan? Etkö sitten rauhallisesti voi kysyä, miksi puhuvat noin vihamieliseen sävyyn?
Koska olet luonteeltasi mukava ja rauhallinen sen olisi oltava joku ulkonainen asia, mitä luulet!?

Vitsi oli hyvä, mutta olen unohtanut sen jo. Oliko rietas sekin? :D

Kuinka olotilasi edennyt? Mäsis vallassa?

Miten työssä muuten menee? Onko työtä ollut enemmän nyt?

Marrasarskalle ei kuulu mitään varsinaista uutta. Haisaappaiden keksijä on kylmentynyt.
Muutamia ihania naisia on näkynyt haisaappaat jalassa. Mikä heistä tekeekään ne jalassa niin seksikkäiltä. Vaatimattomankin näköinen nainen, jos ei ole kovin suuri jalka tulee kiinnostavammaksi ne jalassa. Saati sitten kauniin näköinen jo valmiiksi. Ne muuttuu karamelleiksi.

Rumia tai kovin vanhoja tai liian isojalkaisia ei toki haisaappaatkaan pelasta yhtään. Silloin ovat inhottavia. Miesten jalassa hait ovat aina inhottavia.
Vaikka itsellänikin on hait. Käytän niitä harvoin.

Marrasarska on töissä. Nyt ryhtyy oikeasti töihin.

Hyvää päivää kaikille!


MARRAS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

En tiedä miksi huutavat. Depis edelleen. Töissä samanlaista kuin ennenkin. Yksi asukas kuoli, toinen sairaalassa joten töitä on vähemmän. Kolme kuukautta jäljellä.

Tällä hetkellä pyykillä.

Vitsi:
Homeboy astuu Lemonista kadulle. Hän huomaa miehen joka kaupittelee linnunsiemeniä, nyrkkeilyhanskoja ja kondomeja.
- Sinulla on outoja myyntitavaroita.
- No. Kun tyypit tulee Lemonista ne haluaa joko laulaa, tapella tai nussia. :lol:

Homeboy
moves merchandise...sometimes
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 06.11.2022 14:57 En tiedä miksi huutavat. Depis edelleen. Töissä samanlaista kuin ennenkin. Yksi asukas kuoli, toinen sairaalassa joten töitä on vähemmän. Kolme kuukautta jäljellä.

Tällä hetkellä pyykillä.

Vitsi:
Homeboy astuu Lemonista kadulle. Hän huomaa miehen joka kaupittelee linnunsiemeniä, nyrkkeilyhanskoja ja kondomeja.
- Sinulla on outoja myyntitavaroita.
- No. Kun tyypit tulee Lemonista ne haluaa joko laulaa, tapella tai nussia. :lol:

Homeboy
moves merchandise...sometimes
No kyllä kai sinä nyt tiedät mihin sun tekemään juttuun ne huutavat!!!

Töissä yksi asukas kuoli. Oho. Siis...EI EN KYSY. Se olisi tyhmää huumoria. :D

Et varmana ole pyykillä todellakaan.
Yhäkään!

Vitsi ei ole niin hyvä kuin ennen.

---------

Marrasarska pyytää ikäänkuin anteeksi kun on ollut pitkän aikaa poissa, mutta siihen on kyllä syynsä ja se on muitten asioitten liian suuri määrä.

Marras voi kuitenkin ihan hyvin. Nähdessään kauniin naisen ilahtuu ja varsinkin tisseistä. Kauniiden tissien näkeminen lisää elinaikaa 15 min pari.
Rumat vähentää elinaikaa 5 min.
Söpöt pidentää elinaikaa 7 min kappale ja ei-söpöt vähentää minuutin.
Kauniit sääret pidentää elämää 8 min ja ikäviä en katso.
Kauniit kengät ei liian pitkissä jaloissa pidentää 9 minuuttia ja pitkät rumat kanootit naiselle lyhentää liian dramaattisesti jopa 8 minuutilla.
Ihana hymy naiselta pidentää 11 minuuttia ja myrkkypurkit vähentää 7 minuuttia.

Jos kaunissilmäinen kaunistissinen hyväsäärinen ja kaunistukkainen ja pienehöt kauniit jalat/kengät omaava ei liian pitkä nainen hymyilee niin se pidentää elämää tasan kaksi vuorokautta.
Jos tämä istuu samaan pöytään ja on mukava , se pidentää 43 vuorokautta.
Jos antaa ja on mukavaluonteinen, se pidentää 5 vuotta. Jos tulee omaksi ja on luonteeltaan ihana, en halua kuolla, mutta kuolen silti hänen jälkeensä heti noin 112 vuotiaana


MARRAS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 22.11.2022 23:20
Homeboy65 kirjoitti: 06.11.2022 14:57 En tiedä miksi huutavat. Depis edelleen. Töissä samanlaista kuin ennenkin. Yksi asukas kuoli, toinen sairaalassa joten töitä on vähemmän. Kolme kuukautta jäljellä.

Tällä hetkellä pyykillä.

Vitsi:
Homeboy astuu Lemonista kadulle. Hän huomaa miehen joka kaupittelee linnunsiemeniä, nyrkkeilyhanskoja ja kondomeja.
- Sinulla on outoja myyntitavaroita.
- No. Kun tyypit tulee Lemonista ne haluaa joko laulaa, tapella tai nussia. :lol:

Homeboy
moves merchandise...sometimes
No kyllä kai sinä nyt tiedät mihin sun tekemään juttuun ne huutavat!!!

Töissä yksi asukas kuoli. Oho. Siis...EI EN KYSY. Se olisi tyhmää huumoria. :D

Et varmana ole pyykillä todellakaan.
Yhäkään!

Vitsi ei ole niin hyvä kuin ennen.

---------

En tiedä miksi ne huutaa. Nuppivika? Tai niillä on jotain omia ongelmia mistä en tiedä. Töissä se ärsyttävä tyyppi (palkanmaksu myöhässä, ks. ed.) on nyt pitkällä sairaslomalla. Minun ei tarvitse tavata häntä enää. :cheer: Kaupassa käyn myös usein yhdelle asukkaalle (mies) ostamassa karamelleja ja/tai tupakkaa.
Kävin eilen ostamassa valokuvan koska henkkarit pitää uusia.
Systerin poika menee inttiin tammikuussa. Hän on hyvässä kunnossa, kuulemma.

Pyykille ensi maanantaina.

Levyostoksia:
Bruce Springsteen: Devils & Dust
Bruce Springsteen: The ghost of Tom Joad
Vielä tsekkaamatta

Vitsi:
Soitin Martille töihin mutta hänen puhelias vaimonsa vastasi. Varsinainen maratonpuhelu. :lol:

Homeboy
puolimatruusi sammakkolammella
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Unohdin tämän. Paloittelumurhaaja Virpi Butt kuoli. Lähetin hänelle aikoinaan postikortin vankilaan. Hän lähetti minulle joulukortin...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 24.11.2022 13:35 Unohdin tämän. Paloittelumurhaaja Virpi Butt kuoli. Lähetin hänelle aikoinaan postikortin vankilaan. Hän lähetti minulle joulukortin...
Miksi ihmeessä lähetit hänelle kortin?
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 24.11.2022 13:39
Homeboy65 kirjoitti: 24.11.2022 13:35 Unohdin tämän. Paloittelumurhaaja Virpi Butt kuoli. Lähetin hänelle aikoinaan postikortin vankilaan. Hän lähetti minulle joulukortin...
Miksi ihmeessä lähetit hänelle kortin?
En tiedä. Jonkinlainen mielijohde kai. Hän oli kaunis nainen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajattele kannibaalia imemässä munaa.


Sinänsä ymmärrettävää, saahan miesoletetut murhaajatkin vankilaan hervottomasti postia naisilta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 24.11.2022 13:42
So Hard kirjoitti: 24.11.2022 13:39
Homeboy65 kirjoitti: 24.11.2022 13:35 Unohdin tämän. Paloittelumurhaaja Virpi Butt kuoli. Lähetin hänelle aikoinaan postikortin vankilaan. Hän lähetti minulle joulukortin...
Miksi ihmeessä lähetit hänelle kortin?
En tiedä. Jonkinlainen mielijohde kai. Hän oli kaunis nainen.
Naurahdin ääneen.

Ei kyllä heti tule mieleen ajatusta ottaa kontaktia paloittelumurhaajaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 24.11.2022 13:46 Ajattele kannibaalia imemässä munaa.

Sinänsä ymmärrettävää, saahan miesoletetut murhaajatkin vankilaan hervottomasti postia naisilta.
Naisilla tuon ymmärtää. Jotkut heistä kokevat turvallisuuden tunnetta ollessaan lähellä väkivaltaisinta kusipäätä. Tilastollisesti taitavat saada tuossa enemmän turpaansa kuin pysyttelemällä kaukana, mutta tunne on kato tunne.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.11.2022 14:29
Homeboy65 kirjoitti: 24.11.2022 13:42
So Hard kirjoitti: 24.11.2022 13:39

Miksi ihmeessä lähetit hänelle kortin?
En tiedä. Jonkinlainen mielijohde kai. Hän oli kaunis nainen.
Naurahdin ääneen.

Ei kyllä heti tule mieleen ajatusta ottaa kontaktia paloittelumurhaajaan.
Herra P sanoi myös että minun pitää olla varovainen kun hän vapautuu... :apuva:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olipa kamalaa kuulla, että Homeenpoika oli lähettänyt Buttille kortin. Voi turkasen peijooni!

Mutta olisi tuosta Homeenpojalle hyötyäkin ollut: Laihtuminen olisi tapahtunut itsestään.
Ja Homeenpojan olisi ollut hyvä mennä naisten suihkuun Buttin tapaamisen jälkeen, koska miehet olisivat pelästyneet pahanpäiväisesti ulokkeetonta Homeengirlia.

Kiitän monista kirjoituksista palstalleni!

Homeelta kysyisin vielä miksi herra P ...pelkää jotakin vai mitä hän sanoi? En kuitenkaan ymmärtänyt ja mikä se herra P on?


----

Mutta heipsulisvei kaikille. Kuolen vajaan parin tunnin kuluttua ja syntyy samaan aikaan Jouluarska!
Minä olen 11 kuukautta kuolleena ja synnyn uudelleen 11 kuukauden päästä. Toivottavasti silloin maailma on parempi kuin nyt!

Jouluarskaa voidaan kutsua myös Jouluksi, Joulukuuksi tai Joulupukiksi.

Jouluarskalla on joulukuussa kaksi erikoisarskaa: Itsenäisyysarska sekä Uudenvuodenarska. He ovat molemmat myös Jouluarskoja!

Mukavia hetkiä Joulupukin kanssa!!


MARRASARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Herra P on kaveri joka asuu Vaasassa. Läppää vaan mitä hän sanoi. Näytän sinulle sen joulukortin jonka Butt lähetti minulle kun tavataan seuraavan kerran.

Paalutilanne hyvä ja kaikenlaista sälää pitäisi ostaa. Tuoli, pöytälamppu, neula vinyylilevysoittimeen, vaatteita, astioita jne.

Täytyy ruveta syömään enemmän kalaa ja muutenkin terveellisempää safkaa.

Vitsi:
Savolaisukolta kysyttiin mistä kalasta hän tykkää.
- Tykkään seistä ja haista. :)

Em. naiset tiuskivat edelleen töissä. Otan sen huumorin kannalta. Mitäs vielä? Vein isäukolle isänpäivälahjaksi kaksi pulloa punkkua.

Homeboy
hyvien tapojen vastaista puskahuumoria
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 01.12.2022 10:22 Herra P on kaveri joka asuu Vaasassa. Läppää vaan mitä hän sanoi. Näytän sinulle sen joulukortin jonka Butt lähetti minulle kun tavataan seuraavan kerran.

Paalutilanne hyvä ja kaikenlaista sälää pitäisi ostaa. Tuoli, pöytälamppu, neula vinyylilevysoittimeen, vaatteita, astioita jne.

Täytyy ruveta syömään enemmän kalaa ja muutenkin terveellisempää safkaa.

Vitsi:
Savolaisukolta kysyttiin mistä kalasta hän tykkää.
- Tykkään seistä ja haista. :)

Em. naiset tiuskivat edelleen töissä. Otan sen huumorin kannalta. Mitäs vielä? Vein isäukolle isänpäivälahjaksi kaksi pulloa punkkua.

Homeboy
hyvien tapojen vastaista puskahuumoria
Kuinka paljon sulla nyt sitte on rahaa ja oletko ostanut jotain? Heitä vanhaa
romua sitten pois myös . Auttaako muorisi kuljetuksessa?

Ai terveellisempää ajattelet. Tietenkin hyvä jos toteutat.

Vitsi on hauska!

No kerro nyt MINKÄ ASIAN jälkeen ne tiuskivat? Sinusta jotain?
Tuliko isäsi känniin?

-----
Jouluarskalla kaikki normaalisti. Jouluaattona jaan lahjat kaikille kilteille. Pirun iso duuni.
Parta kasvaa jo

JOULUARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Home hoijjjj !

Et oo vastannut.

AI mitäkö Jouluarskalle kuuluu?

Ihan menee mukavasti. Joulumuorin kaa telmimään mukavasti.
Siis mukavasti vaan. Eikun nimenomaan mukavasti.

Onko teillä poijilla kaikilla mukava joulumuori?

Ei kai teillä vaan oo Justiinaista joulumuoria ? Apua. Pelkkä ajatuskin tuo säälin tunteen mukavalle pukille.


JOULU
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Paalutilanne. Tilillä noin 5 donaa, lompakossakin jotain. Ne tiuskii usein kun niitä tapaan, eivät usein varsinaisesti hauku, äänensävyllään vaan kertovat että ovat huonolla tuulella. En usko että isäukko tuli känniin. Hän tissuttelee sinänsä joka ilta.

Levyostoksia:
Tom Petty & The Heartbreakers: Greatest hits
Löytyi täältä: www.rollingrecords.fi
CD-levyjen hinnat siellä 3-5 e/kpl, eli halpaa.

Vitsi:
Jalokivivaras kertoi kavereilleen epäonnistuneesta keikasta: Se on korutonta kertomaa. :)

Kroppa oli kipeenä eilen ostin särkylääkettä eli Buranaa. Kipu lieventyi ihanasti. :dream:

P.S. Soitin eilen kapteenille. PpP:n johdossa on nyt majuri O.O.N. Mäntti

Homeboy (virkaheitto tarkastuskarjakko)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin