Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

raminovitsh kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:ARSKALAISSANOMAT

Marraskusessa viidentenä päivänä. Täyspäinen toimittaja: Ameeba Stadin

Venäjän vanhainkotipalossa jo 28 uhria

Sulkemisuhan alla ollut vanhainkoti paloi eilen Venäjällä vieden ainakin 23 ihmisen hengen. Kaksikerroksisessa puurakennuksessa ei ollut edes palohälytintä.


Stadinarskan pikkuvarvas parantunut täysin
Luotettavien lähteiden mukaan Arskan varvas on täysin kuntoutunut uhkaavasta tulehduksesta ja nyt Arskan vauhti on entisenlainen. Arskan tavanneet sanovatkin "Ameban olevan liikkuvan limainen taas". "Olen onnellinen voidessani jatkaa normaalia elämää. Nämä tällaiset asiat nöyrryttävät ja olen nyt kuin uudessa vaiheessa elämässäni" myhäili tähtiruojakkeemme varsin tyytyväisenä eilen nojatuolissaan.

Gat (ent. Poikuus, Gattaca ja vaikka mitä) palannut!!
Uhkaako Stadinarskan tähtiasemaa Kitinässä?

"Uutinen tuli minulle suurena yllätyksenä, pitkin syksyä oli jo uumoiltu Poikuuden tuloa, mutta tämä uusi tuleminen on kuitenkin jonkinlainen järkytys" virkkoi tuttuun tapaansa jo TOP-asemaansa tottunut ja ikäänkuin huipulta eläkkeelle aikonut Stadinturska eilen kun uutinen Gatin tulosta tuli. "Nyt koettaa vain uusi aika ja uudet tuulet" "Aikansa kutakin ja täytyy vain nöyrtyä. Aion kuitenkin tukijoilleni olla se yksi ja ainoa, se luotettava Stadinarska, jonka he aina tuntevat" haastoi tähtemme eilen kun toimittajamme hänet tapasi. "En jaksanut juuri Gatille vastata kun olin p:lla wc:ssä siihen aikaan".

Stadinarska sai uuden nimen äkkiarvaamatta eilen Googlebootilta
"Oi, vallan ihana, uusi nimi". Taas minua rakastetaan enemmän" totesi komistuksemme tänään kun tavoitimme hänet puhelimitse jostain Manalasta.

SÄÄ
Stadinarska ennustaa tavallista marraskuista säätä koko maailmaan!
"Mitäs tuota säätämään kun sille ei kuitenkaan voi mitään", leppoisa boheemi sankarimme Arska supatti humoristiseen tapaansa ja poistui sumuun.

URHEILU:
Jakke mennyt sotaan
Jarkko Nieminen lähti sotaan eilen. Otaksun että hän joutuu heti metsään puukkotappeluin ja kivääripistimin. "Käyttää jalkatyötä niin selviää" vanha tennismestari StadinArska tuumaili vakavana

VIIHDE:

KUKKANUPUT
Gat huolehtii viihteestä. Hän on jo tuonut usean määrän kukannuppuja meille katseltavaksi. Arskan huomion mukaan ovat kauniita.

Mussukka-asia
Mussukka-asiassa ollaan edetty siihen, että epäillään Mussukalla olevan jokin mielipide kenestä hän tykkää.
Stadinarska oli eilen näkyvän rauhallinen, kuin viilipytty kun hän naureskeli pikkupoikien leikeille. "Juu, ei ole syytä huoleen", Arska mumisi jo hieman liiankin itsevarmasti ja ohitti samalla baarin.
Ollaan aamutuimaan töissä kahvin ääressä toimittajaviisikon kesken, naureskellen jälleen kerran itsemme kuoleman portille, mietitty, että onko tämä "StadinArska" meidän tuntema kollega. Tuttua tyyliä vaan voi toki olla hyvin matkittu. Meidän nuorin tuossa oli kuolla nauruun, vaikka emme tunnekaan tarinan henkilöitä. Taitaa olla teidän sisäpiirin ihmisiä "Stadinarskan" mainitsemat henkilöt?
Joskus luemme Kitinääkin kun eräs naiskollega sen "eteemme" toi. Tämä herra (ilmeisesti) omaa hyvin epätasaisen jäljen, mutta se lienee harkittu tyyliseikka. Kyllähän sana on hallussaan selkeän lahjakkaasti. Vaikka hän joittenkin kommenttien mukaan onkin joutunut "oudon" asemaan? Lienee tuon (tahallisen?) epätasaisuuden takia?
Ja on täällä paljon muutakin hyvää ainesta, hyviä kirjoittajia ja kiinnostavia kirjoitelmia, huumoria ja ajatuksia. Jatkakaa. Älkää uhratko Facebookille kotimaista palstaanne!
Tosin monien kirjoittajien taholta asianhaaroja on vaikea ymmärtää tokikin, koska puhe on vahvasti sisäpiiristä. Aikaa ei liikaa työtätekevällä ole tutustua henkilöihin. Ko. Stadinarska on tullut silmätikuksemme semminkin kun hän kirjoittaa paljon yleistäkin. Ja tuo yksi "hemmomme" on armoton tennisfani, niinkuin Stadinarskakin.
Tämähän syntyi siis Cityn sivu"businekseksi" aikoinaan? Miksi muuten?

itseni ja kollegiani puolesta

Ramin Raminovits (taiteilijanimi) and co
Ou, siis kiitos vallan kauhiasti kehuista!! Huh. Nyt tuli aivan rimakauhu. Nyt mä alan heti kipsaantua kun mua kehutaan! Mutta koetan jatkaa, hehheh!
EN OLLUT aivan uskoa tätä heti sikäli todeksikaan kun olen "salaa mielessäni" ja varmaan jossainmäärin esiintuodenkin täällä Kitinässä, halunnut jotain tällaista kommenttia, myönnetään nyt reilusti vaikka sitten olisin omahyväinen, josta mua on moitittu. Kuitenkin olen usein tahallani provoillut. Tässä kuitenkin olen hieman ylpistynyt!
Ja nimenomaa tyydyttää se, kun olen jahkannut, että juttujani lukee muutkin kuin rekisteröidyt, vaikka sinä (te) Ramirovits -toimittajat olettekin rekisteröitynyt! Hyvä niin!
Vai olette toimittajia. Kitinäperheeni jäsenet Googlebot ja Zeb tuossa jo uumoilivat mikä toimitus teillä on! Toki minäkin olen siitä kiinnostunut, samalla kuitenkin tietäen, että ette sitä paljasta.
En täysin nimillä voi paljastaa omia kirjoituksiani, mutta olen kyllä tehnyt erilaisia artikkeleita erilaisiin lehtiin hyvin pienistä suuriin. Mutta en ole toimittaja ammatiltani, sen voin sanoa selkeästi! Silti minua on pyydetty urheilutaustani, varsinkin tennis siis, takia, muutaman kerran, urheilureportteriksi.
Minulla kuitenkin on omat kotkotukseni harrastuksissani ja töissäni. En siis ole kolleganne. Kyllä se matkiminen on paras arvaus!
Toimittajan työ on ainakin ennen tappanut jo 50-60 vuoden iässä stressiin ja tupakansavuun ja valvomiseen, oletteko oikeassa!!! Kyllä määä tiiän et näin on!!! Mä haluan elää, jos joudun kuolemaan, ainakin 116 vuotiaaksi.

Tykkäsittekö tästä nimenomaa viimeisestä "Arskalais-Sanomista" vai mistä kirjoituksesta olette tykännyt ja mistä taas ette ole tykännyt.

Minulla on tosiaan täällä "ongelmana" ollut se, että en alkuunkaan ole ymmärtänyt miksi olen tullut täällä "oudoksi", niinkuin tekin olette huomanneet!!!Minä en ole, mutta ehkä se on se huumori jota muut, nämä on aika nuoria täällä, eivät halua ymmärtää hauskana!??? Mutta en minäkään mikään vanha mies ole missään mielessä. Mutta olen itse ehkä periaatteessa samanlainen kuin aivan nuori! En minäkään tajua aivan nuorten juttuja. Minusta ne ovat sisällyttömiä lähes tyystin ja hyvin tylsiä ja lisäksi varsin kylmiä usein. SILTI vain aivan muutamilla on tämä ominaisuus Kitinässä.
Täällä tosiaan on aika älyllistä porukkaa ja mua on tosiaan viehättänyt tämä MAHDOLLISUUS avautua eri aiheissa. Supervaikeista helppoihin.
Luulen, että tämä on tosi tärkeä jopa psyykkinen auttaja. Internet yleensä ainakin on varsinainen mahtava runsaudensarvi. Huono puolihan on toki se, että se jumiuttaa paikalleen ja "se kuuluisa oikea elämä" jää väliin!
Minulla, vaikka olen paksukalloinen jääräpää ja omaan selkärankaa, en ole pystynyt lopettamaan vaikka ikävimpien loukkausteni jälkeen olen saanut jotenkin kyllikseni.
NYT KUN sain itselleni energiaa antavaa palautetta, KIITOS VIEL KERRAN!, mun taitaa olla "pakko" jatkaa jossain määrin!

Niin...minä en tiedä kuinka tämä Kitinä on syntynyt. Olisikohan se ollut joku ryhmä joka on halunnut eriytyä vai olisiko se Cityn maksukulttuuri!!!! Luulen nyt keksineeni sen, että se on tuo maksujuttu! IHAN HYVÄ jos olisi!
Vaikka itse toiminnassani en voi jakaa "ilmaisia aterioita", paitsi nämä kirjoitukset!! hehheh, olen iloinen että maailman maksulliseksi tulemista vastustetaan!

Terveiset sinne kollegoille. Siis voi voi kun voisin tuosta vain muuttaa teille, kun tunnutte niin MUKAVILTA! Nyt en osaa sanoa mitään hauskaa!!

Tässä Googlebot ja Zeb , varsinkin Googlebot nyt sanoo minusta jotain. Yleensä nuo on ollut jotain satiiria. Mutta en kyllä itsekään aina ymmärrä "suosiotani". Googlebotin kirjoitus on minun mielestäni ihan ok, vaikkakin siis jotain "peliä".
Olen ärsytykseen asti sanonut sanan "kateellinen" muista ihmisistä ja olen läksyni sikäli oppinut että tuo sanominen on todella ärsyttävää.
Valitettavasti se vain on meille ihmisille todellista tuo että "ihminen on ihmiselle susi".

Mutta nyt mulle itselleni olisi tosi kiinnostavaa, jos sanoisitte minkälaista ainesta voisin vähentää ja mitä pitää yllä!!!
Olen aina pitänyt kunnia-asiana, että olen kohtelias. Se on silloin vaikeaa kun minulle ollaan total-asiattomia ja osoitetaan tiettyä tyhjäpäisyyttä, mutta koska itse harmittelen vähänkin pahaa sanomista, en yleensä kuin huomauta silloin kun tyhjät tynnyrit kolisevat!

Oletteko, "kollegat" huomanneet sitä minua hieman ärsyttävää seikkaa, joka on nimeltään "laumasieluisuus". Täällä kun olen saanut hieman erikoisen maineen niin minulle ei yleisesti kaikki "viitsi" postailla vaikka haluavatkin! Minulla olisi tästä todisteita! Siksi uskon itseeni.

MUTTA nyt itsekin menen vessaan oksentaamaan koska niin paljon olen puhunut itsestäni!
Lopetetaan nyt tämä hyvään lauseeseen jossa sanon, että Stadinarska on lilliputtiosanen tätä maailmaa eikä halua kuin sen, että on hyvä kansalainen eikä tee muille pahaa! Yes!

Terveiset maailmaasyleilevästi kaikille! Palstamussukkani sanoi eilen tosiaan mustasukkaisena, että heilutan häntääni kaikille, aina! Olin osaksi iloinen, mutta jäin miettimään sitä eilen pitkään! Kaikkea, mitä se sanominen tarkoitti: Oikeasti hienon Mussukan ajatuksista aina laajempaan käyttäytymiseen mulla ja muitten reaktioihin.

SA
ehta limanuljake
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jokela-tapahtuma. Siirretty ND-surmaketjusta "minun kotiketjuun"!
......
Tämä mun kotiketjuni on paskanjauhannassa, sikäli väärä foorumi ainakin useimmin, ainakin tämä seuraava ei ole turhaa. Halusin kirjoitukseni tähänkin kun tiedän että tätä luetaan kuitenkin...,
esim. nuo minun tuntevat tuntemattomat "kollegani"!

........................................................................................
Jopas tämä Jokelatapahtuma on avannut ihmisten ajatuksia ja tiettyjä patoutumiakin, huomaan. No, tämä ajattelu ja analysointihan ei ole missään mielessä vahingollista, ellei sitten kiihkoilemaan aleta!

Kyllähän tässä on kysymyksessä hyvin selkeästi niinkuin väkivallanteoissa yleensä, nimenomaa pojan/miehen selkeä eristyneisyys yhteiskunnan "oravanpyörästä" ja jäljelle jäänyt katkeruus joka purkautuu selkeänä "kostona". Siihen sitten patoutuu se purkamaton energia.
KESKUSTELLA voisi siitä mikä on miehen asema yleensä ja kuinka hyvin hänen tarpeitaan yhteiskunnassa otetaan huomioon ja sen jälkeen kun useat epäkohdat huomataan niin sitten tarttis tehdä jotain.

Sanoisin että jonkinlaiseen "pehmeään valvontaan" olisi otettava ihan lapsesta saakka sellaiset, jotka selkeästi ovat omalaatuisia ja erilaisia, ja katsoa että heidän erilaisuutensa ei kasva väärällä tavalla vaaralliseksi kuin nyt kävi.
Mutta kuinka estää sodan, tappamisen ja "natsikirjojen" ihannointi, jos on huomattu poikalapsen eristäytyneen ja tämä poika on jo iso köriläs. Siinä on aika mahdotonkin tehtävä.

Ei! Paras olisi antaa miehelle mahdollisuus ns. paineettomaan kasvuympäristöön. Ainakin Kitinän miehet varmasti tietävät, että miehille on sölytetty kaikenlaista kunniaa ja velvollisuutta ja muuta "sosiaalisesti hyväksyttävää" käytöstä. Ja kun poika tai mies huomaa ettei näitä pysty täyttämään, niin syntyy kapina. Ja kun ikää on 18 vuotta ei näe metsää puilta. Ajattelu on mustavalkoista. Karkeaa. JOS tämä tapahtuu SATTUMALTA pojalle tai miehelle joka on älykäs noin tietyllä tavalla tai "taiteilijan poika" niin silloin yhdistelmä on tällainen.

Minä haluan vain ikäänkuin lopetettavaksi ne yksinkertaiset puheet, että jokin elokuva tai muu, edes internet, saisi terveellä rakkaudellisella keskustelevalla, määrätietoisella kasvatuksella ja pakon edessä pakolla "ruotuunlaitetun" nuoren miehen tekemään tällaista asiaa mitä Jokelan poika teki.
Otaksun, että tappamiseen, todellisen toteutukseen, tarvitan jotain todella poikkeuksellista mielenlaatua. Toivon ja uskon todella, että tämä on tilastollinen harvinaisuus.

Eli näitä mahdollisia sattumallisia "miesyhdistelmiä" on aina ollut. Miksi sitten nyt enemmän?
Sen saattaa mielestäni tehdä yhteiskunnan tietynlainen nurinkurinen tasa-arvokehitys, jolloin naisten yhteiskunnan tulemistakin on vaikea kestää. Tämä on arvaukseni samoin kun se, että tällaisten tappamaan kykenevien lietsonta on suurempaa kuin ennen, internetin avulla.

Mutta siitä olen varma, että kukaan normaalisti kehittynyt ei pysty tappamaan toista ihan noin vain tahallaan. Ei meistä Kitinässä kukaan! Luulisin, että se todistaa jo nämä kirjoitukset täällä.

Joten ei syytä huoleen oikeasti kunhan ei jätetä erilaisia ihmisiä oman onnensa nojaan. Se on lyhytkatsoista toimintaa!

SA
Surmaajapojan Analysoija
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SE ON VAIN TAAS MORONEN Nassukat ja nassukkattaret. sekä Poikuus.

Olin tietenkin Karjala-turnauksessa kun urheiluhullu olen ja Suomi-Tsekkoslovakia ottelussa (älkää korjatko mua, please)

Seuraavassa taas teille ihan ilmai SEKSI analyysia.

Koska Mustaenkeli rypee seksihaluissa, niin ilmoitan vakavana että hänelle olisi ollut napakat cheerleaderit. Sanon kommenttinani heistä että "VOI HYVÄÄÄ TAVAAATOOONNNNNN" UHUUUUUUUUUuuuuuuuuuyyyy
nyyhhhh!

Mutta se on kumma olotila miehellä kun harmitus ja jännitys yhdistyy seksihaluun. Se on epätodellinen olotila ja tällaista mies joutuu kokemaan turvapaikassankin eli jääkiekkokaukalossa.

Kaljaako? Minun täytyy Mussukan pilkkaakin peläten sanoa että minulle tarjosi joku ilmeisesti hyvä kaverini kaljaa!
Mutta tämä Arskalainenhan ei vaikutusta huomaa mitenkään. Ja nyt syön kohta ruisleipööööööö.


Begin the begin!

1. erä

Suomen peli meni paskaksi kun Suomi sai jäähyjä ja diesel ei käynnistynyt. Erä
oli aikalailla Tsekkoslovakian, mutta ei sekään kovin tehokas ollut. Muutamia
loistavia yksilösuorituksia eikä niinkään joukkuepeliä.
Selostajat väitti tylsästi tsekin alkuosumaa armottomaksi tuuriksi kuulemma, mutta se
oli juuri sellainen mitä itse haluaisin tehtävän enemmän eli laukaus maalia
päin ja sitten se pompahti ihan hallitsemattomasti ja Niemi saattoi vain katsoa
kun lirui maaliin´. Oli oikein hyv' maali. Mokke ei varman voinut mitään.

Aalto laukaisi nopeasta hyökkäyksestä ja sieltähän se maali tuli Hnilicka
(nimekäs mokke) ei ollut 6 minsaan torjunut yhtään sitä ennen eikä siis
silloinkaan.

Eka erän lopussa Niemeltä hyvänNÄKÖISIÄ torjuntoja. Mutta kaksi niistä tuli
hyvin sopivalle korkeudelle joten koppi oli vain hyvännäköinen. Mutta kaksi
kertaa näkyi Niemen ilmeisesti erinomainen reaktiokyky kyllä. Silti laukaus
olisi osunut moken sivuun muutenkin?

2. erä

Suomella aluksi ylilatausta. Tsekki pelasi hyvää alivoimapeliä koska Tsekillä
monta jäähyä. Ei tullut laukauksia vaikka viisikkopeli näytti hyvältä.

Toisen erän jatkossa Suomi näytti varallisuuttaan. Nautittavaa peliä. Niemi oli
työtön.

3. erä

Suomi pelasi napakasti ja nopeavauhtisesti ja syötöt menivät kohdalleen ja
perisynti oli taas maalinteon osaamisen puute. Hnilicka ei nähdäkseni joutunut
kovin pahoja torjumaan. Kuitenkin ihan ukko paikallaan mutta ihan oli
Suomen "syy" ettei kaappia tullut. Se on varmaa.

Erittäin nopea loistava kiekonsiirto vapalle pelaajalle Tsekiltä ja täsmällinen
supernapakka veto Niemen PIIPkohdalta maaliin. Se oli moken "otettavissa"
mutta se oli silti mahdoton. Se vain oli! Niemi ei ollut hyvä eikä huono.

Mutta pesosen loistava läpiajo maalia päin ja pitkään reboundiin loistava ajo
ja sieltä Hnilickan ollessa jossain kummallisessa asennossa Pesonen jatkoi
vissiin sokkona maalia päin ja sinnehän se meni. Näyttävä maali silti.

Tsekin ylivoimapeli Suomen painostuksen keskellä tuotti syötön melkein vapaalle
pelaajalle Suomen maalin eteen, mutta kylläkin niin lähelle Niemeä, että se
olisi kyllä ollut kiekon edessä, MUTTA Jukka Pekka "ratkaisija" Laamanen siirsi
miljoonaprosenttisen rikollisesti maalia ja niin tuli rankkari.
Rankkaria ei Niemi pystynyt torjumaan. Jälleen kerran maalivahti ei kuitenkaan
todellakaan ollut ratkaiseva vaan YKSI jääkiekonkatsojan oikeasti supermonen vuoden
urani (ja lapsena pelaajankin) huikeimmista yksilösuorituksista. Marek tosiaan
pilkkasi mokkea. Upea mailavääntö. Se oli jotain jääkiekkoa suurempaa
vispaamista. MAREK!!!

Tsekki ei ansainnut voittoaan. Oikea ratkaisu olisi ollut Suomen 3-2 voitto
pelillisesti. Ratkaisiko sitten hyvä maalivahti tämän? Ei ratkaissut. Tsekkien
toinen maali oli sellainen nopeusennätys ettei suomalaisilla ollut tällaista
asetta. He odottavat liikaa. Tajuaisivat että veto sinne JA HETI ja NOPEASTI.

Piste. Säälittää Sheddeniä. Ihan pirteää peliä.Tsekki oli epätasaisempi.

Stopping

SA
Stadin Ahmattijääkiekkotittaaja
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetz

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetz »

MAREK! :h:

Ei mulla muuta. Jatka tänään jollain veikeällä aiheella, joohan.
raminovitsh
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 10.08.2007 21:22
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja raminovitsh »

Zeb kirjoitti:
raminovitsh kirjoitti:...
:shock: No eipä ole ensimmäinen toimittajakollegio joka osoittaa kiinnostusta tätä palstaa kohtaan, täältä voi tunnetusti löytyä jotain mehukasta.

Minkäköhän lehden toimittajien mielestä SA:lla on sana hallussa? Olisi vaan hyvä tietää etten vahingossakaan osta edes irtonumeroa. (Veikkaan kyllä seiskapäivää.)
Kitinässä olikin sitten vkl:lla vaikeuksia. Nuorin kollegamme oli lukenut että teknisiä ongelmia.
Hyvä, että jatkatte.

Anteeksi myös etten tai ettemme ole vastanneet esim. Stadin Arskankin kysymyksiin, mutta viime aikoina toimittajien työ on ollut kovin hektistä kuten arvannette. Jokelan tragedia oli yllättävä ja sanallasanoen kauhea kokemus.

Tässä nimimerkki "Zeb" arvelee meidän olevan "seiskan" leivissä. Arvaus on sikäli hauska, että meillä on peräti kaksi henkilöä, jotka ovat juuri tulleet "seiskalta".

Meillä, jotka tällä osastolla olemme, omaamme monikymmenvuotisen, ettei olisi jopa sata vuotta yhteensä, toimittajakokemusta. Isoista ja pienistä ympyröistä. Antaa nyt kuitenkin olla sanomatta yleisellä foorumilla työnantajastamme.

Stadinarskan teksti on hyvin luovaa ja hänellä on poikkeuksellinen taito tehdä itsestään kirjoitusten myötä kiinnostava. Hän tekee sen vielä ilman suuria "tragedioita", kirjallisesti. Olen huomannut kärkkäitäkin ärsyyntyneitä kommentteja Stadin Arskaa vastaan, mutta tällaiset kommentit ovat ainakin meille toimittajalle moninkertaisesti parempia kuin "ei mitään".

Asia on niin, että hyvistä kirjoittajista on huikea pula ja jos ja kun nimimerkki "Stadinarska" on nämä lukuisat hyrisyttävät ja eloisat tekstit tehnyt todellakin itse, niin olen tai olemme kaikki aivan varmoja että hän on oikeasti työkseen myös kirjoittaja. Ainakin hän varmaan läpäisisi toimittajakokeet, kunhan stilisoi kirjoituksiaan vain "sopivan" ärsyttäväksi.

Ehkä en tiedä tarpeeksi tai emme tiedä, mistä tietty ilkeäkin kommentointi hänelle johtuu, mutta katsomamme mukaan hän on selkeästi poikkeuksellisen lahjakas kirjoittaja. Mutta onko hän kuitenkin väärillä foorumeilla, se on toki mahdollista. Kannattaa pitää yhteisössänne kiinni, se lienee kuitenkin varmaa! Poikkeukset tai poikkeukselliset kyvyt värittävät aina rikkaasti, oli asia mikä tahansa.

Vastaan tai vastaamme vielä sinulle, Stadinarska. Kirjoitat tosiaan niin pitkästi, että pitää katsoa ajan kanssa, mitä kysyt!
Voit laittaa yksityisviestin (kuulemma) täältä. Näin sanoi "Pertsa" tuossa ja lähettää terveisiä!

Terveisin Ramin
BettyB.

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ihanaa kun Arska keskustelee täällä keskenään.
raminovitsh
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 10.08.2007 21:22
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja raminovitsh »

BettyB. kirjoitti:Ihanaa kun Arska keskustelee täällä keskenään.
Palaan vielä hetkeksi kun Betty.B lähetti jo kommentin.

Tämä nyt on Stadin Arskan palsta ja siksi puhumme vain Stadin Arskasta. Tottakai täällä muut kirjoittaja ansaitsisivat myös paljon hyvää kommenttia. Nyt kuitenkin palstan mukaan keskityin tai keskityimme Arskaan ja siksi kommentoimme vain hänen antiaan.

Olen pahoillani jos kehumme noin kohdistettuna vain yhteen henkilöön tuottaa herneitä nenään! Se ei suinkaan tarkoita, ettet sinä tai muut olisi hyviä kirjoittajia! Tämä on muistettava myös elämässä yleensä! Jos yksi on hyvä, se ei tarkoita ettei muut olisi myös hyviä!

Ramin
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

:D Ei saakeli kun on pimeääkin pimeämpi ketju. En minäkään usko enää mihinkään toimittajiin, kyseessä on joko SA:n sivupersoona tai äiti.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

raminovitsh kirjoitti:Meillä, jotka tällä osastolla olemme, omaamme monikymmenvuotisen, ettei olisi jopa sata vuotta yhteensä, toimittajakokemusta.
Stilisoinnin voisi aloittaa vaikka tuosta virkkeestä.
Loppuiko data & argumentit?
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

raminovitsh kirjoitti:fuulaa
"Hyvä" "toimittaja" "ei" "tarvitse" "lainausmerkkejä" "vaan" "kykenee" "ilmaisemaan" "itseään" "monipuolisesti" "ilman" "tyylittömyyksiä."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No jo taas yllätti elääämä!

Rakkahat Kitinän tyttöset ja poikaset sekä kauhukakaramme Gat että toimittajamme Ramin Raminovits ja co!!

Mutta siis kiitos Ramin tietysti ilahduttavasta postistasi tänne minulle.
Ja kyllä oikeastaan jopa ymmärrän nämä muutamat epäuskoiset kommentit, paitsi nämä tyyliseikat...siihen en osaa ottaa kantaa. Mutta siis olen aika puolisalaa vähintään ajatellut asiaa, josta puhuit ja olen kyllä enemmän kuin yllättynyt kun sain oikeastaan haluamaani palautetta sinulta/teiltä hyvä Ramiin.

Ehkä ainakin sitä määrällistä puolta on tullut minulta tosi viljavasti, heh!
Tottakai tuohon määrään mahtuu myös roskaa, heh, tottakai!

Seuraava kappale oikeastaan vain Raminovitsille ja kumppaneille!

MUTTA nyt tärkeä, sinä Ramin Raminovits ja te kaverit muutkin. Minä lähetin silloin kohta eka Kitinä-yhteydenottonne jälkeen yksityisviestin Raminovits- nimmarille!! En saanut vastausta, joten olin kummissani ja jopa, myönnetään, epäuskoinen! Mutta siis TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ! Siinä Kitinä-sivulla on ylhäällä sinisellä "Ohje....ja kirjaudu uloa". SIINÄ SAMASSA ON Yksityisviestit!! Klikatkaa sitä ja viestini on siellä.
MUTTA huomatkaa, että se on VAIN sinulle tai Teille .
Siis siinä lähinnä pyysin teitä kirjoittamaan mulle mahdollisesta työsähkäristänne mun antamaani sähköpostiin!
En halua sanoa, ettet osaisi, arvon Raminovits, asiaa, mutta varmistan kun en oo saanut vastausta!
SIIS koska tää taas on julkinen kanava,olkaatte tarkkana, heh!

Vaikka en minä mitään erityisiä salaisuuksia ole sanonut kuin ehkä sähkäri olisi sellainen?

VIELÄ YLEISESTI kaikille Kitisijöille ja Raminille:

Itse asiassa t'm' asia minun tyylist'ni on mietityttänyt mua kovasti! Ja vaikka itse taipuisin olemaan todella Raminovitsin kannalla, minä olen mielessäni päättänyt vähentää OIKEASTI kirjoittelua, paitsi ajanpuutteen vuoksi, myös sen vuoksi, että kyllä mun täytyy suhtautua "kunnioittavasti" niihin moitteisiini, mitä olen saanut. Joku asia tässä Kitinässä harmittaa aika tuntuvaa joukkoa. En oikeastaan tosian LOPULTA voi ymmärtää mikä se on! Mutta minä arvaan! Se on varmaan varsinkin alkuaikojen kirjoitustyyli missä minä ylistin itseäni ja käytin enemmän vielä isoja kirjaimia ja hiukan älämölisin liikaakin! Se ei uponnut ja vaikka olen yrittänyt sanoa, että älkää nyt hyvät ihmiset luulko minua ihan dorkaksi, että oon ihan tavallinen rauhaarakastava immeinen, niin se oli vain liian myöhäistä.

Se, mitä ennenkin olen sanonut, on se, että en ole kohdannut työ-tai harrasteympäristöissä kirjallisessa työssäni (juu, kyl mulla on sitä runsaastikin aina välillä) muuta kuin kehuja. MUTTA yksi oleellinen ero siinä on Kitinään! He kaikki tuntevat minut. Ja minä olen tällainen varsin vaatimattomasti käyttäytyvä ja muita arvostava ja haluan olla sellainen.

MINUN VARMA puutteellisuuteni on ollut se, etten ole osannut kirjoittaa tai tuoda asiaani julki niin etten saisi käsittämättömiä solvauksia aina välillä.

MUTTA täällä on runsaasti onneksi ystäviä minulla. Olen muuten huomannut onneksi, että he ovat samalla myös hyvin paljolti omia ajatuksia omaavia persoonallisuuksia, jääräpäitä! Kuinkas ollakaan!
En pärjää putkiaivojen kanssa niin hyvin kuin monimutkaisten hassumpien tyyppien. Mutta on hyvä elää yhteisymmärryksessä kaikkien kanssa.

Tämä tuntuu aivan kuin tekisin loppuvirren teidän kanssanne, mutta en sitä tietenkään tee!
Juttelen teille toki silloin tällöin. Pidän tästä Kitinästä. Täällä on osaavia ihmisiä ja hienoja ja kiinnostavia mielipiteitä ja vaikka olen tällainen maratonkirjoittaja, en milloinkaan enkä silloinkaan oikeasti luule itseäni miksikään ketään paremmaksi.
Se olisi mielen todellista köyhyyttä ja siihen en aio langeta!!

Eli terkut kaikille ja erityisterkut Raminille toimituksiin ja tehkääpä hyviä jutskuja!

Stadinarska
Saaren sanat kaikuivat
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadin Viherkuulainen Ameeba
1 vuosikerta numero 1

Stadinarskan aivot käytössä ylikapasiteetilla
Luottokunnan lähteitten tai lampien mukaan Arskalainen Arska on aikas väsynyt eikä jaska eikä jaskakaan jaksaisi kirjoittaa nyt enempää. TOI by Camilla ja Tixin moneen kertaan pureskeltu ja Zeb feikin arvosteltu eli SA on tehnyt koko ajan kaikenlaista niin harraste- kuin työ-, että kotirintamalla. Tästä voi myös päätellä Arskalla olevan koti. Ohhoh kullista kotia!
Palokuntaa tarvittaisiin virkkoi puolihappamena tulenapalavassa höykytyksessä oleva sankarimme. "Onneksi marketin hotti tyttö antoi öögaa, eihän tätä muuten jaksaisi", totesi TOI ja siirtyi matkalleen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Arskalaissanomat, toimitus ei muista numeroa, mutta vuosi on 2007

Stadinarska nousi saaressaan asunnossaan tänäaamuna noin klo 8.17

Tilanne:

Pää : Keikkuu hyvin eestaas
Keskiruumis: Iho näyttää samalta ja tuntuisi siltä, että sisäelimet ovat paikallaan

Seksiruumis: On kiinnitettynä yhä paikallaan. Osin masentunut aamulla.

Sorkat: Useissa kohdissa taipuvat, niinkuin ennekin.

Varpaat ja sormet: Yhteensä 20 kappaletta. Vasen etusormenkynsi lohjennut.

Kävelykyky: Pystynyt kävelemään jo kahdella jalalla keittiöön ja olohuoneeseen

Pöntön käyttökyky: Ymmärsi, että parvekkeen oven avatessa tuli kylmää ja sulki sen

Jatkosuunnitelmat: Varsin köykäiset

Toiveikkuus: Toiveikas

Hassuusaste: Korkeaa kansainvälistä tasoa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Arskan pohdintaa "ääneen"... osa 17394765398

Missäkö mennään. Juuri siinä, että olin jälleen tennisjutuissa. Oli pelejä ja sen jälkeen oli sitten pikkujoulumeininkiä. Glögiä ja olutta ja viiniäkin. Noh, valkkaria tuli otettua hiukan ja 1,5 t sitten tulin kotiin autolla. Valkkarin otosta oli 3,5 tuntia, et sillee!!

Itse asiassa olin varustautunut olemaan pitempään eli jatkoilla hieman Stadi by night. Mutta ei oikein nyt ollut sellainen VIILIS, juu know!!

Pikkujouluissa tämä naiskatras ei ollut tällä kertaa aivan sellainen et se varsinaisesti tällaista StadinRolloa olisi hetkauttanut. Oli tällaista keski-ikäistä jo elämätä nähnyttä aineistoa aikas paljon. Ei heissä toki ihmisinä ja naisina mitään vikaa ole ja tunnen monet, mut ei SA:n tartte tykätä heistä sillee, sillee hihhih. SAn silmät tunnistaa mikrosekunnissa miljoonan naisen joukosta reippaan nuoren tai melkein nuoren siron naisen, ns. Stadinmiinan!
Jostakin kumman syystä tennisseuran nuoremmat jäsenet olivat vähemmistönä.
Ainniin, tärkeä asia oli minulle se, että tämä tennisseura ei ollut oma seurani. Olin kuokkavieras, koska minulla on pikkusidos tähän!

Sitäpaitsi tennissakista naisen, nuoremmankin, ottaminen olisi minulle usein osittain ottamista kuormasta,joka ei ole niin hyvä asia, jos ymmärrätte mitä tarkoitan!

Tenniksessä, kuten liikunnassa yleensä, nainen on usein minun makuuni, koska silloin hän on meikitön, luonnollinen, hehkeä, punaposkinen, luonnollisen seksikäs ja vapautunut, hymyilevä, helposti lähestyttävä.

Mutta kyllä jollain tavalla turtuu söpöihin naisiin varsinkin liikuntaelämässä. Jotta tulee "hemmetin" krantuksi naisten suhteen ja sitten ei osaa tehdä omaa valintaa.
Minun siinä työpaikallani, joka ei liity liikuntaan, taas on todellinen vähemmistö sellaisia naisia, joita näkyy liikuntapiireissä. Heissä on tätiainesta, joka minua ei juurikaan kiinnosta. Mutta vaikka siellä
onkin kiinnostavia, jonkinlainen kirjoittamaton laki on, että työpaikalta ei ole hyvä ottaa naista.

Miksi sitten miehen pitäisi saada nimenomaa vakituinen nainen? Siinäpä todella hyvä kysymys! Se on kysymys joka minullekin, ikianalysoijalle, on vielä hämärän peitossa, se vastaus meinaan!

Niin, tennisnaiset ovat luonnolllisia usein...
PAITSI muuten juuri pikkujoulussa, jossa haistaan mielettömästi, korjaan tuoksutaan, ja meikit ovat käsittämättömiä vanhemmillakin naisilla.

Mut ovat ne joskus tenniskentälläkin täysvarustuksessa! Aikamoinen parfyymi ja ehostus ja kauniit kynnet ovat monellakin! Sit on niitä, jotka ovat aivan kuin tulossa peltotöistä.
Asusteet ovat joillakin hyvälaatuisia vartalonmyötäisiä hyvinleikattuja paitoja ja pelihameita tai shortseja ja hyvin kauniit sirot tenniskengät, valkeat sukat. Tukka aina kauniisti.
Erityishuomioni on, että siroilla tennisnaisilla on usein hyvin pienet, tosin erittäin sievät, rinnat. Mutta tennispeliähän se palvelee hyvin, hoikkuus kaikkinensa.

Sitten on niitä, jotka ovat jollain tavalla miehekkäitä ja leveitä. Ja se näkyy pelkkänä voiman käyttönä myös pelissä. Asia, jota itse haluan kentältä lähinnä pois, jos se ei vastaa taitotasoa. Tenniskengät ovat lanatut tasaiseksi ja ovat punamassaiset ja sukat pesty keltaiseksi ja paita on jostain Aholaidan alesta otettu. Näissä näkee, että tuo itsensä hoito ulkonaisesti on PÄÄTETTY jättää kun ollaan esim. naimisissa tai muuten elämäntilanne on "toivoton" hehhehh. No taas hiukan huumoria joka taitaa olla hiukan tottakin, juu. Aika hassua!
Itsensä epämiellyttävän näköisiksi TEHNEITÄ on vähemmistö tennisnaisissa.
Hyvin viehättävä siis mielestäni on myös luonnollisesti vanhentunut, reipas, hauska nainen, vaikka olisi miljoona ryppyä ja vaikka olisi 95 vuotias!

Nämä olivat naisia. MUTTA sitten on miehet. Heillä on 90% kamalat tennisvaatteet. Ei nyt tarvitse muotitietoinen homo olla, ymmärtääkseni heitä liikuntarintamalla on (onneksi) (anteeksi homot ja biit kun minusta on vaan ikävä olla suihkussa jos siellä on homoja...ääh) suhteellisen vähän, mutta siis miksi miehillä oikeasti on joskus samat sortsit pelikentällä kuin käyttäneet kesällä rannalla. Ja kauhtuneet kamalan tennispaidat. Ja aina likaiset tenniskengät. Poikkeuksia tietenkin on. Iästä tämä ei kiinni ole. Tietenkin on paljon erittäin tyylikkäitä vanhempia miehiä myös. Mutta usein miehillä on ulkoisena estettisyysongelmana turpoaminen ja kaljuuntuminen. Senkin pystyy erottamaan, koska turpoaminen on alkoholista ja koska pizzasta!! Pystyttekö te!!??

Tällaista tällä kertaa!
YRITIN ainakin sanoa ja tarkoittaa, että kaikille on tilansa kaikkialla mutta myös yksittäisellä immeisellä kuten minulla on oikeus pitää joistain enemmän!! Ja erityisen tärkeä asia muuten, jonka opetan teille tänään, se kuuluu:
Kaikista ei voi pitää eikä kaikista tarvitse pitää!

SE oli sitten siinä!

STADIN AMEBA iski jälleen!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aina käyn vieraissa, mua ärsyttää itseni! Siis vierailla palstoilla. Eikä mun tarvitsisi arvostella muita, äh! Mitä välii vaikka joku minun mielestäni on kylmä ja ikävä! Kunhan pidän huolen, että itse olen kelvollinen, EIKÖS NÄIN! Ite ihan keksin tämän viisauden!
Kun ei oo minuntapani livenäkään arvostella erityisesti ihmisiä, vaikka kylmyyttä ja ylimielisyyttä havaitsenkin paljon, valitettavasti. En itseäni kohtaan vaan tarkkailen maailmaa!!

Mutta nyt kotipalstallani taas olen lämpimässä poissa maailman kylmyydeltä!

Ja muisan jatkossa Homien terveisen, jossa hän kannusta minua mutta toivoo mun tiivistävän tekstejäni. Aivan kuten Mussukkanutturakin sanoi joskus. Joo. koklataan!

Ilmoitan kohteliaimmin, että aion WAHDATA ihanaa Pamela Tolaa nyt silmät teevadin kokoisina ja myös hiukan elokuvaa "Flikka, sinä olet stjärna".
Näissä elokuvissa pahin asia on, jos joku kysyy, mitä siinä tapahtui ja muistaa vain pam pam pamelan!

Pamelasta silti tulee aina mieleeni vain silloin maailman kaunein nainen minunkin mielestäni eli Victoria Principal (Dallasin uhkea söpö Pamela).
Superior on ainoana "käskystäni" vaihtanut avattarensa toivomaani, silloin Pamelaan, ja näin rakastuinkin tietenkin yksinkertaisena sieluna Superioriin kunnes hän lopetti tai vaihtoi nikkiä, who cares!

SA
ikiaikainen alkueläimenne
:lol:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

:h: Rakas päiväkirjani. :h:

Saat taas hiukan välipalaa eli ruokaa (tämä "blogi").

Tänään on mulle hiukan erityinen päivä. Ei pahassa mielessä toki onneksi. Saan nimittäin onnitteluja!
Lähden tästä erilaisiin juttuihin, jotka ovat aika proosallisia kaiken kaikkiaan, mutta kivoja. No liittyy urheiluun sekä sen katsomiseen. Kunhan tässä ensin tulee velvollisuudet täytettyä.

Elämä tuntuu ihan mukavalta tänään. Eilen olin todentotta ärsyyntynyt keskimääräistä enemmän. Se ei silti liene keskiarvoisesti kovin paljoa, heh. Johtui toisten jo liian niukasta ajattelusta, kyllä, Kitinässä juu. Ei sais lukea kaikkea. Mä en kestä kuin tietyn määrän tyhmyyksiä!!

Mutta jos tyytyisin nyt vain sanomaan lukijoilleni oikkes hyvvää tiistaita. Koetan olla ihmisix, koettakas tegin.

:h: Ja erikseen halit ja suukkelit tukijoilleni. Pus.Nus. :h:

Haistelen Saaren ilmaa, jos vaikka Geetzu olisi lähellä, heh!

Toivoo vanha kunnon STADINARSKA with love :h:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetz

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Nuuskuja nuuskuja, pyrähdin vain sekä eilen että tänään! :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:Nuuskuja nuuskuja, pyrähdin vain sekä eilen että tänään! :h:
Geetzintuoksuja ja päiväkirjaa...

Joo, tuoksusi leijaili saaressani vielä selkeästi kun saavuin kotiin todellakin touhupäivän, merkkipäivän jälkeen! Ja vuodet menivät, mutta onneksi ikää sentään tuli! Ei mitään tasalukuja...eiiiii vielä pitkiin aikoihin!

Jääkiekkoa eli HIFKIÄ olin kahtomassa viimeksi illalla tosi hyvässä seurassa, mutta olinhan sen itse valinnut! Ja onneksi, sillä HIFK VOITTI!!! JEPUJEEE , NIIN GEETZ, olitko sinä siellä myös, good grief??? En pysty erottamaan naisen tuoksua siinä kamalassa miesköriläiden hienhajussa. Cheerleadereittenkin seksikkyys murenee kun haju on sellainen. Onneksi sentään en ollut pelaaja-aition takana. En joudu onneksi siinä "köyhäilemään" jos olen ostanna itse lipun. Tänään mulle kyl tarjottiin. En kertonna, et mulla on kausari Jokerithalliin. Mutku sen hankin kun sain puoliväkisin...(onneton perustelu, ollaanhan Geetz silti faneja!!)

Mahtavaa, et tää punainen on juur !! HIFK-punainen

Määää oon väsynyt. Pitäisköhän uskaltaa käydä vieraissa tuolla tiistaiketjussa. Mulla on niin hyvä olo nyt ja aina mä jotenkin tyhmennyn joistain jutskuista.

Niin, tää oli vastaus Geetzulle, poksahtaneelle, ex-saarelaiselle, MUTTA kun kuitenkii tiedän (ilman tyhmänylpeyttä) et tätä luetaan toki, niin
kaikille mukaville ja kivoille ja sööteille ja symmpiksille paljon halipuseja. Ja osin nusipuseja.
Jaahas, harhauduin lepertelypuolelle, mut eihän se haittaa. Make love not war!!
Yeah!!

SA
kaikkien aikojen vinski
:P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olen kotona!

Lempeä päiväkirjani! :h:

Tänään en kirjoita sinuun sen kummoisempia. Laitoin aivot naulakkoon, koska akkuni tuntuu olevan jokseenkin lopussa. SA tarvitsee toimiakseen vahvan akun ja huomenaamulla uskoisin SA:n olevan ladattu.

Vara-aivoni (pimpeli pom-brains) ovat käyttökelpoiset, mutta niissä on kyllä vanhanaikaiset propellit käytössä, joten parasta sanoa ajoissa kaikille lukijoille ja tukijoille ja miksei pukijoillekin mitä rattoisinta yötä.

SA SE SIIS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

[Chapin juttuun jatkoa tässä (tekninen syy).

Morjensta Chap! Ja tietenkin KAIKKI muutkin!!Ei ollakaan tavattu kun silloin kun tavattiin!
Oliko tarpeeksi älykäs aloitus!!
Kuule,tai kuulkaa, mulle tuli yksi asia mieleen, joka liittyy tähän arviointiin...nimenomaa siihen kuinka me suomalaiset arvioimme maailman paremmaksi tuloa!

On nimittäin aivan varmaa, että kun koko maailma voi paremmin noilla mittareilla niin suhteellisti Suomella ei mene niin paljon paremmin. Ei läheskään.

JA JATKO!!

Kuinka auvoista ja ihanaa oli elämä 60 ja 70 ja 80-luvulla. Tosin en ole elänyt ymmärtävänä 60-luvulla, mutta silloin Suomessa alkoi nopea vaurastuminen. Oli suomettumista, mutta kun sensuuri Neuvostoliiton vaikutuksesta esti suuren keskustelun, ei tällaista tullut edes huomattua. Ei ollut jatkuvia muutoksia. Saattoi olla varma kaduilla, ettei tekniikka valvonut koko ajan. Ei ollut mitään kamalia jonoja joka paikassa, työt tehtiin ja työt olivat kunniassa. Ei ollut it-alan pellejä, eikä sellaisia, jotka saivat palkkaa sikamaisen paljon ansiotta. Ei ainakaan niin paljon. Perijöitä on aina ollut kyllä, mutta heitä ei voi syyttää kun syntyminen on luvallista!! Ei ollut niitä "miljoonia" ongelmia jotka Viro ja Venäjä ovat tuottaneet. Muutoksia oli hirbeän kauhean käsittämättömän paljon vähemmän. Elämän ymmärtäminen oli helpompaa. Rauhallisempi työntahti oli aivan selkeä. Asiat sujuivat hyvin ja nyt kun on resursseja paljon enemmän niin asiat ei suju juur missään niinkuin pitäisi. TV-Kanavia oli pari tai muutama ja ne riittivät mainiosti. Ulkomaille pääsi jo. Ruotsinmatka tuntui matkalta.

Ei tarvinnut olla aina läsnä kännykän kanssa. Valokuva tuntui joltakin upealta aina kun sen sai. Ei tajunnut ennen että oli olemassa pedofiileja. Ei tajunnut että kahjoja oli niin paljon. Ei ollut pomminteko-ohjeita.

Oli monia kivoja työpaikkoja, joissa vähemmän lahjakkaat teki töitä rauhallisesti onnellisena. Konttoristit, leimaajat, palkanlaskijat, toimistotyössä, atk-operaattorit ym.ym.
Nyt on suuri ongelma ettei mikään oikein tunnu koskettavan. Elämyksillä on rajansa. Seksi on yksi alue, joka on vaarassa vesittyä kun joka tuutista tulee mitä tahansa. Ennen seksi oli salatumpaa, joka toisaalta toki on vahingollista mutta EI varsinaisen seksin syvemmyyteen, jolloin seksissä olisi vielä jotain salaperäistä! Ainakin vaara on ilmeinen.
Sitten on paljon pikkusieluisia lapsia ja nuoria, jotka tuntuvat omistavansa maailman tai ainakin Euroopan kun tuntuvat eriytyvän entistä enemmän omiin blogeihinsa ja rasistinen suhtautuminen ikäpolviin on voimistunut.
Esimerkkejä on lukemattomia.
Kaikille selkeille asioille on pelleilty englanninkieliset nimet. Mikäs se paska-autonkuljettajakin nykyään on...joku logistiikkajäte suorittaja vai mikä ihme... töitä ei enää oo vaan caseja ja projekteja. Typerää!
Minulla henkilökohtaisesti ei ole koskaan ollut valittamista, koska olen aina saanut ja tulen saamaan lahjana mahdollisuuden omaan elämään ilman pakkosuorittamista, mutta näin elämän tarkkailijana olen huomannut selkeän pahoinvoinnin lisäyksen! Jos ei kaikki aivan nuoret tätä usko, niin tietäkää se ainakin!!
Ja minäkään en voi mitään terveyden pettämiselle. Koskaan ei voi tietää mitä sielu ja sisin kestää, eikä tietenkään fyysiset asiat. Ja se on se ainoa tärkeä tässä elämässä, sano!! Ja rakkaus kaikissa ilmentymismuodoissaan. Ihmiset eivät tunnu muistavan "elää" ja jotenkin elävät jotkut kuin olisivat kuolemattomia. Se viisaus tulisi levittää, ettei stressaisi itseänsä liialla ahneellakin rahanansainnalla. Ainakin tulisi ajatella mihin sillä pyrkii. Ehkä toisella ihmisellä ja minullakin on helppo näin sanoa, mutta tosiasia on, että ihmisen ahneudella ei juuri rajoja ole!! Pysähtyminen sopivasti kannattaa. Vapaasti hengitys!!
Miehenä olen huomannut myös naisten muuttumisen ajan kuluessa. Tässä on hyviä ja huonoja puolia.
IHMETTELEN kuinka suomalaiset kestävät usein ihan tympeääkin tympeämmässä vaatimus- ja työkierteessä. Olisi kyllä kamalaa olla jossain velkavankeudessa ja pakkotyössä kamalassa epäsopuperheessä, mutta minulla on aina ollut hiukan kylmä ajatus siitä, että se on yleensä itsehankittua!! Naiselle erityisesti pitäisi joka kulmassa sanoa muistutukseksi että "Älä ota ikinä huonoa miestä. Seurustele vähintään vuosi!!". Miehet ovat sellaisia laiskoja köriläitä. Hauskoja veikkoja, mutta armottomia mustiksia ja ajattelevat itsensä vain rahakoneiksi. Sit jos jokin karmi kaatuu niin juodaan ja hakataan. Miehille voisi joka kulmassa sanoa, että "Jos jokin asia ei suju, ei tarvitse tuhota loppujakin asioita!!".

MUTTA CHAP!! Mitä sulle kuuluu!! Mietitkö useinkin tällaisia asioita?
Onkos tapahtunut Chapin elämässä mitään erityisen hyvää viimeaikana?

Ai miksikö kysyn? En mää ossaa sannoo. Tuli vain mieleeni ettei ainakaan pahaa olisi hyvä saada, näin simppelisti sanottuna! Nimittäin elämässä asia jota vähiten tarvitaan nyt olisi kylmät sikatehokkaat ylimieliset itsekkäät ihmiset. He nimittäin levittävät SYÖPÄÄ sisällemme!
Eiks näin!?

Onneksi on luonto!! Onneksi ovat eläimet ja muistoja.

TOTTAKAI on myös paljon elämää oikeasti parantavia asioita ja ne liittyvät tietoisuuteen. Ja kaikkein huonoimpiosaisten parempaan huomioimiseen. Puhuminen ja keskutelut ja avoimuus toki tuottavat enemmän hyvää kuin paha. Ikävä on että ne tuottavat myös paljon pahaa!
kevyt asia loppuun! Minä rakastan autoja, vaikka olen luontopelle. :oops: Autot ovat tulleet kamalan paljon monimutkaisemmiksi, mutta kyllä tämä nykyajan ajopelimahdollisuus on upeaa. Entinen Jaguarkin olisi nykypäivänä Opel Corsan tasoinen. No ehkä ei mut melkein. Ja liikenneturvallisuus on yksi selkeimpiä saavutuksiamme!

Terkut Chapman!! :D Ja terkut kaikille!!! Tiedän, että juttuni meni hieman aiheesta sivuun, mutta tämä ei ole ainekirjoitus eikä tästä anneta arvosanaa, heheh! :P

Kommentoikaa toki kaikki, jos haluatte, mitä ajattelette, olisi tietenkin kovin kiva asia kun kirjoitin vaivalla pitkään!!!

SA
Saaren Ameba kuten tunnettua
:wink:
Viimeksi muokannut Stadinarska, 29.11.2007 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetz

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Eksyin vasta ketjuusi huomaamaan IFK-suitsut! Jee tosiaan, mutta en ollut paikalla. En todellakaan taida aikoihin vielä päästäkään, niin uhmakasta vastarintaa heittelee tuo vatsasta kuoriutunut kaveri. Viikon päästä keskiviikkona katselemme kuitenkin kotisohvalta paikallisvääntöä.

Olkoon sekin päivä IFK:n punainen!
Voi hyvin! :h:
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bluussilla on 7 matsin voittoputki 8)
Geetz

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Historiallista. 8)
Tix

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetz kirjoitti:Historiallista. 8)
On. Ja ah niin epähifkimäistä 8)
Zeb

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hei SA! Voi tsiisus millä vauhdilla sä suollat tuota ******. Oikeastaan aika ihailtavaa, en taitaisi itse pystyä siihen, vaikka yrittäisin. Kuule, mun puolesta, jos et vittuile mulle, niin välirauha, jookos? Minusta on oikein kivaa kun kirjoitat tähän omaan ketjuusi!
Vastaa Viestiin