Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vastaan tosiaan joskus näihin kaikkii asioihin. osin rakas blogini on täyttynyt asiattomuudellakin, mutta kaikella on paikkansa.

Tuossa mietin jo olisiko se mahdollista, että Gat olisi Manala myös, mutta en sentään usko tätä koska Gat lienee nähty.

Slea on jokatapauksessa Manala.

HYVÄÄ HUOMENTA kaikille. Viimepäiväiset homopuheet eivät päiviäni kirkasta ja minun mustamaalaamiseni valheilla kuten Manala puhuu tuolla miittijutuissa. Mutta sitten hän keksi, etten voi edes kiistää asiata koska se vain vahvistaisi sitä mitä hän todella ihmiseksi ala-arvoisesti välittää toisille.
Enkä nyt sano sitä, että homous olisi syntiä tai olisin homoja vastaan, mutta täytyy tunnustaa, että nämä homoboy puheet ovat sillee inhottavia.

Manala haluaa kostaa sen, että voitin taannoisen normaalin sodan. Voi pientä sielua.

Kansalaiset: ALOITANKO SODAN taas? Oletteko tukemassa? Olisi nyt henkilökoön kohdistuvia herjauksia syynä.


Stadin mukava Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

Millaista on todella hellä rakkaus? Homie ja arska (molemmilla on peräpukamia).
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Kansalaiset: ALOITANKO SODAN taas? Oletteko tukemassa? Olisi nyt henkilökoön kohdistuvia herjauksia syynä.[/b][/color]

Stadin mukava Arska
Älä aloita.
Ignoroi herjaukset.

Voisikohan H-kokouksista raportoida tänne? Eiköhän.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!

AION KOETTAA OLLA VAPPUNAKIN MUKAVASTI, MUTTA OLEN HUONOSTI TAVOITETTAVISSA JOS YSTÄVÄTTÄRENI NIIN PÄÄTTÄÄ, JOTEN TÄSSÄ VAIHEESSA TOSIAAN KAIKILLE , JOS EI AURINKOISTA SÄÄLLISESTI, NIIN AINAKIN SIELLÄ KUULUISASSA SIELUSSA.

TOIVOO

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
So Hard

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Kansalaiset: ALOITANKO SODAN taas? Oletteko tukemassa? Olisi nyt henkilökoön kohdistuvia herjauksia syynä.[/b][/color]

Stadin mukava Arska
Älä aloita.
Ignoroi herjaukset.

Voisikohan H-kokouksista raportoida tänne? Eiköhän.
Kyllä tänä suvaitsevuuden aikana voi sen H-sanan sanoa ihan silleen kun se on. Poikarakkautta ei sorsita.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Kyllä tänä suvaitsevuuden aikana voi sen H-sanan sanoa ihan silleen kun se on. Poikarakkautta ei sorsita.
H-kokous ei tarkoita homokokousta, vaan huippukokousta. 8)

Terassikausi alkanut. Eilen Ravintola Paussissa (Alppilassa) tarjolla kakkua, koska oli erään kanta-asiakkaan synttärit. Söin tietysti. Sokerileipurin tekemää.

Tänään syytä varsinaisesti röpöttää. Nakkeja ja perunasalaattia pitää myös ostaa.

Vitsi:

- Mikä on 6 metriä pitkä ja haisee viinalle?
- Kommunistien vappumarssi.

Homeboy
tippaleipä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Noniin hyvää Vipun jälkeistä aikaa.

Taas oli typerä postaus, tällä kertaa Tixiltä. Mikä tällainen uusi vitsi nyt on poikarakkaudesta. Jotenkin minun raja tulee vastaan, liekö sitten sitä homofobiaa tai muuta. Olin vapun tyttöystäväni kanssa ja juteltiin, kai smppanjan voimalla, mitä hän ajattelisi, jos jokin Facebook-porukka (jossa hän on) rupeisi vitsinä leimaamaan hänet lesboksi. Hän sanoi, että se olisi niiden häpeä, ja kyllähän oikeat kaverit tietää. Mitä väliä tällä nyt sitten oikeasti on? Olen kai fossiili ja mua inhottaa aika selkeästi. Mitä sitten Homie ajattelee, hän on kai rennompi tällaisiin herjauksiin. Eipä ole homoutta käsitelty. Mutta en tiedä, MIKSI tämä inhottaa jopa enemmän kuin söpöysketjun empaattiselta herralta saamani tappouhkaus, hehheh.

Vippuna mulla oli osittain jostain syystä fyysisesti heikkoja oloja. Johtui kai hieman erilaisesta ravinnosta erikoisine ruokineen ja alkoholeineenkin, mitä tuo likkani teki tai loihti. vappu oli rakkauden aikaa ja nyt olen jo innostunut sonni katsomaan MITÄS muuta kuin jääkiekkoa!!

Et sellaista....


STADINARSKAINEN TAMMINEN MIEDOSTI KIRPEÄ,VOIMAKASMAKUINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: Noniin hyvää Vipun jälkeistä aikaa.
Samoin.

Röpöttämistä vappuaattona & vappupäivänä.
2 soittoa Tampereelle. Toinen sukulainen vastasi, toinen ei. Myöhään eilen illalla lähetti sitten tekstarin jossa kertoi että on ollut vähän kiireitä, soitellaan joskus toiste.

Vitsi:

- Mitä eroa on Ukkonooalla ja Homeboylla?
- Ukkonooa oli kunnon mies.

Homeboy
kunto-näkkileipä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

arska oli suihkussa ja pesi persreikäänsä, kun etuveitikka alkoi ottaa eteen. arska läimäytti peliään hellästi ja sanoi:
- No hupsu, se oon mä itte!
Loppuiko data & argumentit?
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei saatanan sleamana, tukehduin pastilliini. :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SLEAMANA ON MINUN KEKSIMÄNI JA MANALA ON SAMA KUIN SLEAZOID.

mUTTA TUKEHDUITKO SINÄ NYT MANALA? OLENKO MINÄ syyllinen vai sinä itse SleaMana?

Sano jotain, en halua rakkaalla palstallani tappaa ketään!!!


STADIN TUTTU MUKAVA MIES
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:Ei saatanan sleamana, tukehduin pastilliini. :D
Luulisi olevan aika vaikeaa.

Kirjaston kierrätyshyllystä löytynyt taas levyjä(kin): 9 reggae-CD:tä ja Sex Pistols: Raw. SP:tä lukuun ottamatta noita voisi yrittää kaupata esim. Keltaiseen sukellusveneeseen, siis siihen levykauppaan Tavastian vieressä.

Vitsi:

- Miksi blondit ajavat Ladalla?
- Koska ne eivät osaa lausua Porchea.

Päivän siteeraus:

"Maailma on nimittäin mäntti, siitä ei pääse mihinkään, tai ainakaan kovinkaan kauas." - Markku Into

Homeboy
salaattikastike
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

Homie and arska we're walking down the street in San Fransisco, holding hands and humming showtunes. Homie noticed another guy walking on the other side of the street.
- See that guy? He's a great fuck!
- No shit?
- Well, hardly any.
Loppuiko data & argumentit?
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:- Miksi blondit ajavat Ladalla?
- Koska ne eivät osaa lausua Porchea.
Oh the irony. Sä olet ilmeisesti yksi niistä blondeista kun ei onnistu ko. automerkin oikeinkirjoittaminenkaan?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:- Miksi blondit ajavat Ladalla?
- Koska ne eivät osaa lausua Porchea.
Oh the irony. Sä olet ilmeisesti yksi niistä blondeista kun ei onnistu ko. automerkin oikeinkirjoittaminenkaan?
Siis se on Porsche?

Kyllä tukka on tummunut vuosien mittaan, mutta tuo oli mielestäni aika pieni ja ymmärrettävä virhe.

Mutta olen kateudesta vihreä, millainen connoisseur olet (myös) autojen suhteen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Haluan tällaisen:

Kuva

Tai tällaisen:

Kuva

Tai tällaisen:

Kuva

Tämä Sleamanalle (Slea ja Mana yhdynnässä aina):

Kuva

----------------------------------------------------------------------------------

Mikä auto noista kolmesta hienosta mukavalle autoarskalle ja kuka nainen tulisi Arskan kyytiin?

STADIN AUTOMOBIILIARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Haluan tällaisen:

Kuva

Tai tällaisen:

Kuva

Tai tällaisen:

Kuva

Tämä Sleamanalle (Slea ja Mana yhdynnässä aina):

Kuva

----------------------------------------------------------------------------------

Mikä auto noista kolmesta hienosta mukavalle autoarskalle ja kuka nainen tulisi Arskan kyytiin?


Ensimmäinen eli ylin.

Rekkarikin kertoo, että se on hyvässä kunnossa. :)

Vitsi:

- Mitä tapahtui kun humanoidi kuoli lentävän lautasen pudotessa?
- Häntä jäi kaipaamaan vihreä leski.

6 parasta tapaa haukkua homieta Kitinässä ja muuallakin:

1. Syö kuraa
2. Mene itseesi - tai edes jonnekin
3. Onneton plösö
4. Turhanaikainen röpöttäjä
5. Pässi jätkä
6. Käytä kondomia - niin ei synny uusia homeboyta.

Homeboy
prosessoimaton raakamaito
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Äitimuorille onnittelusoitto eilen.
Lahjan (2 DVD-elokuvaa) vien tällä viikolla.

Vitsi:

- Onpa siinä puuta läjässä, olet ollut ahkera. Missä opettelit metsuriksi?
- Saharassa.
- Eihän siellä ole puita.
- Ei olekaan enää...

Kiista HB & SA-miiteistä loppunut. Jos joku haluaa jatkaa sitä, ehdotan osallistumista v. 2012 olympialaisiin. Laji: 300:n metrin niuhotus. :wink:
(Suomen urheilumenestys uuteen nousuun? - Latojan huomautus)

Homeboy
laatutestattu närpiöläistomaatti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Sleamanan vitsit oli kyllä ihan hulvattomia.

Lisää! Lisää! Muuten tää ketju on pelkkiä norattuja.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KEVÄINEN ILIMAHÄLLYYTYS KAIKKI!

SLEAMANA ON MINUN HUOMIONI JA MINUN KEKSINTÖNI.

MINÄ OLEN HUOMANNUT MANALAN JA SLEAZOIDIN OLEVAN SAMA HYYPIÖ.

ITSEASIASSA MINÄ OMISTAN OIKEUDET KOKO SLEAMANA-HEITTIÖÖN.


© STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikki!

Tuo edellinen postaus oli vain ns. värijohtajan purkaus! Katsokaas kun olen niin maltillinen ollut värien käytössä pastelleineen ja kaikkineen niin toki ikäänkuin kotipihalla sitten paineet purkautuu! Keväiset värit kuitengii!

Ja asia on toki oikea, eli olen Sleamanan isä. tai herra paratkoon "isä" onneksi lainausmerkein!

Niin, olen itsestäni ylpeä kun olen näin aamuvirkkunen! Kuin mukava pikkuinen lintu!

Inhottava väkivaltaviikonpäiväketju, en periaatteestakaan voisi kirjoittaa tuollaiseen sontaketjuun ja olenkin huolestunut oman blogini siisteydestä.

Arjalainen en ole, että suklaata ja punaista ja keltaista ihinväriä saa olla, enkä ole vähemmistövihaaja, mutta silti toivon ja oikeastaan vaadin, että blogini pysyy väkivallattomana ja ei-homostelevana ja antikriminaalina.
Ja mukavana.

Ei siksi, että tuomitsisisin kaikki nuo, mutta en vain halua omassa blogissani käsitellä. Nyt on kevään aika ja olen hiirenkorvapäällä!

Nyt toimeen. Kirjoitelkaa. Minä häpeän kun vastattavaa on niin paaaaaljon, mutta se on ihanaa kun palstani ON, eikö vain!


On mulla yksi lievästi facepalm-pyyntö: Kun vastattavaa on mulla liikaa niin olisiko mahdollista, että te, joilla vastausta ei ole, vastaisitte itsellenne niin sitten kuittaan ja hyväksyn tai hylkään vastauksen!!! Pientä mukavaa Arskalle!! Oliko ihan Forumin huuhkajaehdotus? Sitten kun kaikki on kuitettu, alan taas vastata puhtaalta pöydältä!!!

Stadinarska eli SA!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Olipa kerran korkeakulttuurinen kohtaaminen Helsingin iltayössä, missä Jazz-klubin nurkkapöydässä istui Stadinarska vesilasillisella, röpöttävä Homoboy seurassaan. Illan puheenaiheet olivat konservatiivisia ja korkealentoisia. Keskusteltiin mm. palstahahmoista ja siitä onko käynyt hyvin viime aikoina naisten kanssa.

Äkkiä kesken hyvinkäyntikeskustelun Jazz-klubiin astui sisään kaksi nunnaa. Stadinarskalainen ei meinannut saada silmiään irti noista pyhistä ja puhtoisista naisista.

-Taitaisit vai hieman haluta nunnaa? kysyi Homoboy arskikselta.

-Voi kyllä kelpaisi ottaa tuosta itselleen hyvin käyvät tukijat! vastasi arskalainen.
-Mutta eiväthän he anna, kun leikkivät jotain Jeesuksen morsiamia, hän jatkoi.

Homoboy naurahti arskalaiselle:
-Minäpä paljastan sinulle tässä salaisuuden. Kyllä heitä pääsee lempimään, jos vain tietää keinot.

-No miten ihmeessä? kysyi arskalainen selvästi innostuneena.

-Ne kokoontuvat viikottain yöllä tuonne Hietaniemen hautausmaan eteläkulmaan palvomaan Jeesusta. Jos silloin menee paikalle pukeutuneena Jeesus-vaatteisiin, niin kyllä he antavat. Ja tiedänpä kertoa sinulle, että he tapaavat siellä tänään tasan puoliltaöin, opasti Homoboy Stadinarskaa.

Arskis vilkaisi äkkiä kelloaan ja totesi Homoboylle että taitaakin olla hänen nukkumaanmenoaikansa, ja hän poistui klubilta omille teilleen. Arskalainen meni kotiinsa ja kyhäsi äkkiä lakanoista itselleen jeesusvaatteet, ja syöksyi sitten Hietaniemen hautausmaalle kellon jo lähestyen puoltayötä.

Puolenyön pintaan ensimmäinen nunna jo ilmestyikin kaavussaan paikalle. Arskis hyppäsi Jeesus-kostyymissaan hautakiven takaa nunnan eteen ja sanoi:

- Olen StadinJeesus ja sinä olet morsiameni! Mene kontillesi sillä haluan rakastella sinua nyt takaapäin!

Nunna oli pyörtyä onnesta kohdatessaan Jeesuksen. Nopeasti nunna meni kontilleen ja nosti hieman kaapuaan paljastaen pakaransa, ja StadinJeesus ryhtyi hirmuisella innolla puuhiin.

Harrastettuaan kiihkeää seksiä muutamaan otteeseen nunnan kanssa arskikselle tuli kuitenkin omantunnontuskia, ja hän päätti paljastaa nunnalle petoksensa.

- Kuule, en minä ole StadinJeesus, vaan ihan tavallinen ja normaali terve kaveri arskalainen, väriterapeutti, hän totesi nunnalle katuvalla äänellä.

Nunna vastasi arskalaiselle posket hehkuen:

- Älä välitä, en minäkään ole nunna, vaan ihan tavallinen Homoboy.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Vitsi:

arska meni lääkärille valittamaan ummetusta. Lääkäri sanoi että laitetaan peräpuikko ja ryhtyi toimeen.

arska tunsi kuinka puikko meni sisään mutta luiskahti kuitenkin aina pois. Aikansa yritettyään molemmat jo tuskastuivat ja viimein arska totesi ettei se onnistu.
"Olen vähän hermostunut eikä tästä taida tulla mitään", sanoi arska.
"Annan teille mukaan yhden peräpuikon ja kokeilkaa jospa Homeboy saisi sen laitettua", sanoi lääkäri.

Sitten kotona arska ehdotti Homeboylle toimenpidettä. "Mikäpäs siinä", sanoi Homeboy ja tarttui arskaa toisella kädellä hartioista ja toisella alkoi työntämään puikkoa sisälle, jolloin arska yht'äkkiä jäykistyi ja huusi: "Ei vittujen vittu! Sen perkeleen lääkärin molemmat kädet oli hartioillani!"

arska hymyili ja tunsi olonsa lämpimäksi.
Loppuiko data & argumentit?
Dave

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Sleazoid kirjoitti:Vitsi:

arska meni lääkärille valittamaan ummetusta. Lääkäri sanoi että laitetaan peräpuikko ja ryhtyi toimeen.

arska tunsi kuinka puikko meni sisään mutta luiskahti kuitenkin aina pois. Aikansa yritettyään molemmat jo tuskastuivat ja viimein arska totesi ettei se onnistu.
"Olen vähän hermostunut eikä tästä taida tulla mitään", sanoi arska.
"Annan teille mukaan yhden peräpuikon ja kokeilkaa jospa Homeboy saisi sen laitettua", sanoi lääkäri.

Sitten kotona arska ehdotti Homeboylle toimenpidettä. "Mikäpäs siinä", sanoi Homeboy ja tarttui arskaa toisella kädellä hartioista ja toisella alkoi työntämään puikkoa sisälle, jolloin arska yht'äkkiä jäykistyi ja huusi: "Ei vittujen vittu! Sen perkeleen lääkärin molemmat kädet oli hartioillani!"

arska hymyili ja tunsi olonsa lämpimäksi.
^Hitto, jäin kiinni!
Dave

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

^^^ :D