Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: !!!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:En tarkoittanut tuollaista perseennuolentaa. Vaan tarkoitin perseennuolennalla sellaista, jossa koetetaan pelastaa oma nahka ja oikeutus olemiseen mielistelemällä kusipäitä.
Ei täl...!
Ensinnäkin olisiko ollut asiallisin postaus sinulta minulle, koskaan, huh.
Kiitos palautteesta.
Olet sinä kuitenkin sillätavalla taitava mainipuloija ja kotipsykologinakin näppärä, että kommentoit minua negatiivisella tavalla "kitinäpopulistisesti" ja se on korjattava heti.

Siis lukekaa mahdollisimman moni edellinen kirjoitukseni!! Siinä on varsin hyvin myös se asia, jonka takia minun on katsottava peiliin myös. Ymmärrän tämän asian kokonaisuuden hyvin.

Ensimmäinen kohta on erikseen kommentoitava (anteeksi, mulla on hervoton kiire nyt) SIIS NIMENOMAA minun kohdallani tyhjänpuhuvat haukkuvat mua idiooteiksi ja he tyhjänpuhujat ovat joko suoraan tärkeitä kitinälle tai mielipidejohtajia. USEINHAN johtajat ovat...niin, niitä narsisteja huonolla negatiivisella tavalla, ja täällä niitä on. Muut haluavat pysyä joukossa ja HYVIN MONI haukkuu minua myös idiootiksi, koska se on tullut muodiksi. Onhan ikuinen paradoksi ollut, että minusta tiedetään ihan kaikki ja kirjoitukseni kaikki olevan jotain vaikka olenkin aina norattu. Se noraaminen kokonaisuudessaan on tyhjänpuhuvien lahjattomien mielipidejohtajien alistamista. Ainahan näkyvää ihmistä (minä) joka on vielä yksin, vailla turvaa, kurmuutetaan ja halutaan pilkata. Ja täällä tämä ihmisen sutena oleminen näkyy hyvin. Sanalla sanottuna minun "tappamiseni" sanoin ja teoin melkein on tullut kansan huviksi ja jos joku hesperherra poikkeaa kaavasta, hän olisi myös hullu sitten. Ei tietenkään kukaan halua erota yleisestä "mielipiteestä", vaikka yleinen mielipide olisi tosi rumaa ja väärää. Jos hintana on se, että sitten on homo tai aivopieru!! Näin käy lasten ja nuorten kanssa kaveripiirissä ja näin käy aikuisten kesken Telluksessa Euroopassa Suomessa Kitinäpalstoilla.

No okay kyllähän aina ihminen suojelee omaa nahkaansa joka puolella. Antaa olla. Onneksi minä säilytän järkeni kesät talvet.

NONIIN, nyt sitten tuli kiirus! Lähetän laskun sulle manalainen, jos ajan kolarin ja kuolen! Stadinarska maksaa markan vissiin!!

Mutta EN VOI ENÄÄ enkä halua haukkua sinua manala, vaikka oletkin varsinainen potkuri muitten väärien mielipiteitten muodostamisessa.
Nimittäin sinä vastasit ja vastaat. Arvostan sitä suunnattomasti, ja tämä EI OLE mielistelyä.

En minä tiedä mitä sinusta ajattelen enää! Teet varmasti väärin ja tuomittavasti monissa asioissa ja haukut väärää puuta ja haluat olla mielipidejohtaja ja alasajaa minut, mutta toisaalta olet kyllä palstalla minun mielestäni tarkeä harvinainen hyvä sanankäyttäjä ja nokkela tekemään juonikkaita juttuja ja provosoimaan, joka on hyvä keskustelun ominaisuus.
VOI ETTÄ KUN SUN hyvät puolet jalostuisi niin, että nuo aivan toivottomat huonot puolet saisi pois. Mieti asiaa. Minun kirjoitukseni eivät ole paskaa. Voit aloittaa siitä ja ihan uskoa sen!

Eiköhän tuo nyt mennyt perille.

Joka tapauksessa vilpitön kiitos sinulla kommentoinnistasi!! Mitä ajattelit meidän tapaamisestamme tai ainakin kitinäystävyydestä?

Voisit tehdä uuden ketjun, jossa olisi "Manaajan ja SA:n kitinäystävyyden julistus". Ja se kuolisi sitten se ketju (huh, meinasi tulla virhe, (sori) kun aika on!
Vaikea on ikinä unohtaa tappamisuhkauksiasi, mutta voin antaa ne anteeksi ja kuitata jos vielä jalostut. :)

ASIALLINEN NEGATIIVINEN kommentointi ei tee ihmisistä vihollisia, se on huomattava, mutta jos kommentoinnissa on liikaa väärää niin sitä pitää miettiä.


HYVIN KEVÄINEN STADINARSKA

Kitinän värimaisteri
(Director Farbemus Cantus mestarius)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HYVÄÄ ILTAA HYVÄ KITINÄKANSA VASTAKOHTIEN MAASSA!

MINÄ OLEN VÄSYNYT, JOKA TARKOITTAA VAIN TÄÄLLÄ KITINÄSSÄ, ETTÄ SINÄ ET OLE VIRKEÄ!


JA OLEN NIIN VÄSY, ETTEN OMALLE SINÄNSÄ KAI SENTÄÄN HAUSKALLE JUTULLENI NAURA KUIN HEHHEH.

HOMEILUPOICA, AGENTTINI! VOITKO KERTOA MITÄ TÄÄLLÄ ON TAPAHTUNUNNA? MÄÄ EN JAKSA NYT TARKASTAA :?


IRATSEM IRÄV

Tiedän että se on yhdyssana, mutta se on näin hauskempi. Hyvää yötä kaikille tai siis pahaa työtä ei kaikille :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
HOMEILUPOICA, AGENTTINI! VOITKO KERTOA MITÄ TÄÄLLÄ ON TAPAHTUNUNNA? MÄÄ EN JAKSA NYT TARKASTAA


Viihde ja kulttuuri: keskustelua hyvästä ja huonosta kulttuurista

Erotiikka: edelleen juttelua dildoista

Harrastukset ja kodinhoito: urheilusta ja matkailusta tilitetään

Asiakeskustelut: edelleen kotimaan politiikasta polemiikkia

Suhteilut: kotimainen vs. vientitavara

Paskanjauhanta: mitä sanoisit 3:lla sanalla jos heräisit edellisen kirjoittajan vierestä (vanha ketju)

Miitit: 1 tulossa, 1 epävarma (kovat bileet) :roll: Tapio-miitti siis

En ole huomannut että SA:sta olisi jossain mainittu.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
HOMEILUPOICA, AGENTTINI! VOITKO KERTOA MITÄ TÄÄLLÄ ON TAPAHTUNUNNA? MÄÄ EN JAKSA NYT TARKASTAA
Viihde ja kulttuuri: keskustelua hyvästä ja huonosta kulttuurista

Erotiikka: edelleen juttelua dildoista

Harrastukset ja kodinhoito: urheilusta ja matkailusta tilitetään

Asiakeskustelut: edelleen kotimaan politiikasta polemiikkia

Suhteilut: kotimainen vs. vientitavara

Paskanjauhanta: mitä sanoisit 3:lla sanalla jos heräisit edellisen kirjoittajan vierestä (vanha ketju)

Miitit: 1 tulossa, 1 epävarma (kovat bileet) :roll: Tapio-miitti siis

En ole huomannut että SA:sta olisi jossain mainittu.

Kiitos Home nautittavan hauskasta viestistäsi!

Wastaan heti! Punaisella vastaukset!


TERVEISIN STADINARSKA


Viihde ja kulttuuri: keskustelua hyvästä ja huonosta kulttuurista

MAHTAVAA, UPEETA!!

Erotiikka: edelleen juttelua dildoista

TYLSÄÄÄÄÄÄ

Harrastukset ja kodinhoito: urheilusta ja matkailusta tilitetään

NIIN, SELLAISTA ELÄMÄ ON! VASTAKOHTIENKIN MAASSA KITINÄSSÄ!

Asiakeskustelut: edelleen kotimaan politiikasta polemiikkia

SIINÄHÄN MIETTIVÄT JA JOSSAIN MEITÄ KUITENKIN KUSETETAAN

Suhteilut: kotimainen vs. vientitavara

TUONTITAVARAKO PUUTTUU? VIENTITAVARAA ON AINA OLLUT KUN KEVYTTÄ SIEVÄÄ KENKÄÄ LÖYTYYPI RUNSAHASTI.

Paskanjauhanta: mitä sanoisit 3:lla sanalla jos heräisit edellisen kirjoittajan vierestä (vanha ketju)

AI ITSENI VIERESTÄ! NO ILAHTUISIN! SA ON SA:N PARAS YSTÄVÄ !

Miitit: 1 tulossa, 1 epävarma (kovat bileet) :roll: Tapio-miitti sii

ONKO KOVISSA BILEISSÄ SIIS IHANIA TYTTÖJÄ (KAKSIMIELINEN , HUHHUH ARSKAAKIN, KUN KESÄLEVOTON! ) :oops:
En ole huomannut että SA:sta olisi jossain mainittu

TASO ON KOVA!!! :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Piti noissa suhteiluissa kirjoittaa että kotimainen vs. tuontitavara mutta kirjoitinkin vientitavara... :oops:

Errare humanum est.

Tänään röpöttämään, huomenna hakemaan ilmaista safkaa.

Agentti 008:n raportti numero 2198: Sian aloittamaa "voi vitun Homo-Arskan keskiviikkoa" on selvästi boikotoitu. Toisessa viikonpäiväketjussa on sen sijaan viljalti postauksia. Ei muuta raportoitavaa.

Newsflash: "Helsingin Sanomat" julkaisi "etusivullaan" "uutisen".
(Että "sellaista" - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Mitä lakimies tietää?
- Lakimies tietää kaikenlaista.

Homeboy
"mies" pohjois-euroopassa
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ILIMAHÄLLYYYYTYYYYSSSS!!!! :shock:


STADIN PÄIVÄ 12.6 :P


KEVÄINEN ystävällinen STADINARSKAINEN ilmoitti STADIN ASIAN! 8)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:ILIMAHÄLLYYYYTYYYYSSSS!!!! :shock:


STADIN PÄIVÄ 12.6 :P

Helsinki taisi täyttää 461 vuotta. Silloin taisi olla joku ilmaiskonsertti joka tuli missattua. *harmittelee* :(

Voitin lähimarketin arpajaisista huovan ja viinilasipakkauksen. Hittojako niilla viinilaseilla...taidan antaa faijalle ensi jouluna lahjaksi.

Huippukokous sitten to 16.6. Toivottavasti sää suosii terassilla istumista...

"Mies" Vaasasta tulossa käymään la 18.6. Meneeköhän sekin röpöttämiseksi...
(Vaikea arvata. - Latojan huomautus)

Vitsi:

Basisti: Nykyään me viedään lavoille keikoilla 100 000 wattia vahvistimia.
Toimittaja: Eikö se jo haittaa kuuloa??
Basisti: Jaa, näyttää olevan kymmentä vailla kolme.

Päivän siteeraus:

"En ole kääpiö. Olen vertikaalisesti rajoittunut." - Lauri Läntä, 92 cm.

Homeboy
tahmainen turhake
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TatinArtka, kiva tetä, tanoo kaikille tiunattua alkuketää ja viikonteitahtumista. Hyi tuota Artkaa hihhih.

Tapatin eilen Homepoin ja se oli tovittu. Otin rutkeata juomaa ja Hommit otti myöt muttei te huomannu et te otti rutkeampoaa. Juktatin titä!

Miätittiin tyviä kuten kuka on Kitinän kaikkein mitääntanomattomin ketkuttelija. Taimme matentavan monta ehdokatta. Titten Arkta porhalti kotiin pyärällä ja Tawatternjankatulla te pytähtyi kun oli tade paholainen. Titten te otti takin poit ja jatkoi. Ihana Ttadi kukkaloittoineen!

Nyt Arktalla on ohojelmaa titten liikunatta ja likkanta kantta monenlaitta kivaa ja hautkaa prokrammii.
:)

TATINTURTKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:TatinArtka, kiva tetä, tanoo kaikille tiunattua alkuketää ja viikonteitahtumista. Hyi tuota Artkaa hihhih.

Tapatin eilen Homepoin ja se oli tovittu. Otin rutkeata juomaa ja Hommit otti myöt muttei te huomannu et te otti rutkeampoaa. Juktatin titä!

Miätittiin tyviä kuten kuka on Kitinän kaikkein mitääntanomattomin ketkuttelija. Taimme matentavan monta ehdokatta.


Jep. 10:s huippukokous. Viiden pennin krouvi ja sen jälkeen (melkein) vieressä oleva McDonalds.
Mitäänsanomattomin-kitinäläinen ehdokkaita tuli esiin kai 5 tai jopa enemmän.
Eräs hemmo olisi tarjonnut meille juotavaa, mutta tarjoilija käski hänen häipyä. "Olet saanut jo tarpeeksi." Harmi. :(

Huomenna eräälle kirpparille myymään.

Naapuri valittanut hieman viime aikoina kun olen röpöttänyt & kuunnellut levyjä, viimeksi 8.6. Täytyy olla varovaisempi volyymin kanssa, ei enää nuppia "kaakkoon".
( Muitakin ilmansuuntia on olemassa. - Latojan huomautus)

Naapuri ei ymmärrä Neil Youngin merkitystä...

Vitsi:

- Tiedätkö mikä on tuomarin vastakohta?
- No?
- Viemäri.

Homeboy
norsuunluun salakuljettaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Viikonlopun juttuja: kaveri Vaasasta tuli perjantai-iltana käymään, viipyi yhden yön. Osti joitain videonauhoja, lähinnä vanhoja kotimaisia (!) elokuvia. :roll:

Lauantaina kirpparilla, lähinnä tyhjän panttina. :roll:

Sunnuntaina olisin mennyt ensimmäistä kertaa rannalle, mutta sää...faijan luona syömässä. Pidin varani tällä kertaa systerin tytär (6 v.) ei päässyt nyysimään (jäätelöä ja mansikoita) jälkiruokaani. 8)
Pakastimen sulatus.

Vitsi:

- Musiikkikriitikko RysäPerse taputti eilen raivokkaasti käsiään ulkoilmakonsertissa.
- Oliko hän niin ihastunut konsertin antiin?
- Ei. Mutta nyt eletään pahinta hyttyskautta...

Terassille mahdollisesti tänään. Paussin happy hour klo 14.00. - 17.00. :wink:

Homeboy
valopilkku arjen harmauden keskellä
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HYVÄÄ PÄIVÄÄ KANSA! STADINARSKA ELÄÄ HYVIN JA KÄY MELKO HYVIN PYYDYKSEEN! KESÄÄ ON MENNYT KÄSITTÄMÄTTÖMÄT 20 PÄIVÄÄ!
SE ON HIRVEÄÄ VAIKKA KUKA SANOISI MITÄ MUUTA!

ENKÄ TODELLAKAAN TÄSSÄ MUISTUTA ETTÄ PÄIVÄT KOHTA PIMENTYVÄT! TÄLLAINEN MUISTUTTAMINEN OLISI JUNTTIMAISTA :twisted:


SA


--------------------------------------------------------------------


Homeiselle pojalle tässä pariin viime postaukseen vastaukset!
Punaisella!


Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:TatinArtka, kiva tetä, tanoo kaikille tiunattua alkuketää ja viikonteitahtumista. Hyi tuota Artkaa hihhih.

Tapatin eilen Homepoin ja se oli tovittu. Otin rutkeata juomaa ja Hommit otti myöt muttei te huomannu et te otti rutkeampoaa. Juktatin titä!

Miätittiin tyviä kuten kuka on Kitinän kaikkein mitääntanomattomin ketkuttelija. Taimme matentavan monta ehdokatta.
Jep. 10:s huippukokous. Viiden pennin krouvi ja sen jälkeen (melkein) vieressä oleva McDonalds.
Mitäänsanomattomin-kitinäläinen ehdokkaita tuli esiin kai 5 tai jopa enemmän.

Heh, aika paljon tuli kyllä. Sa ei vielä EHKÄ ole tarpeeksi harmaa, mutta onhan se mukava herra harmaantunut!!

Eräs hemmo olisi tarjonnut meille juotavaa, mutta tarjoilija käski hänen häipyä. "Olet saanut jo tarpeeksi." Harmi. :(

No minä en häneltä kyllä olisi ottanut tarjousta!!!!

Huomenna eräälle kirpparille myymään.

KUTA myyt?

Naapuri valittanut hieman viime aikoina kun olen röpöttänyt & kuunnellut levyjä, viimeksi 8.6. Täytyy olla varovaisempi volyymin kanssa, ei enää nuppia "kaakkoon".
( Muitakin ilmansuuntia on olemassa. - Latojan huomautus)

Naapuri ei ymmärrä Neil Youngin merkitystä...

Ei ymmärrä Youngia ja ehkä hän ei halua kuulla hyvää musaa betoniseinä filtterinä, hehheh. Älä ole vihainen Home, mutta minä olisin vimmoissani liian kovasta äänestä nuapurilla, mut mussa onkin liikaa kermaa ehkä, äh

Vitsi:

- Tiedätkö mikä on tuomarin vastakohta?
- No?
- Viemäri.

Tiedätkö aloin kirjoittaa etten ymmärrä, mutta tämähän on MAINIO. Ihan 9+ arvoinen!!!!!!!

Homeboy
norsuunluun salakuljettaja

kuljetatko sitä fillarilla vai salakuljetatko autonkin?


Homeboy65 kirjoitti:Viikonlopun juttuja: kaveri Vaasasta tuli perjantai-iltana käymään, viipyi yhden yön. Osti joitain videonauhoja, lähinnä vanhoja kotimaisia (!) elokuvia. :roll:

Oliko hän myös röpöttäjä-pro?

Lauantaina kirpparilla, lähinnä tyhjän panttina. :roll:

Eikö tässä ollutkin hauska sanaleikki...(facepalm ehkä mulle?)

Sunnuntaina olisin mennyt ensimmäistä kertaa rannalle, mutta sää...faijan luona syömässä. Pidin varani tällä kertaa systerin tytär (6 v.) ei päässyt nyysimään (jäätelöä ja mansikoita) jälkiruokaani. 8)

Tämä oli hauska!


Pakastimen sulatus.

MIKÄ JUTTU SULLA ON JUURI PAKASTIMEN SULATUS KAIKKIEN MUITTEN ASIOIDEN KESKELLÄ. NYT TUNNUSTUS KEHÄÄN JA AIVOSOLUJESI TOINTA SELITYKSEEN. JA OTA HUUMORILLA HOME, NIINKUIN AINA OTAT!!!! MUTTA VASTAA SILTI!????

Vitsi:

- Musiikkikriitikko RysäPerse taputti eilen raivokkaasti käsiään ulkoilmakonsertissa.
- Oliko hän niin ihastunut konsertin antiin?
- Ei. Mutta nyt eletään pahinta hyttyskautta...

OOKOO, OIKEIN HYVÄ, MUTTA SELLAINENSEISKA PUOLI

Terassille mahdollisesti tänään. Paussin happy hour klo 14.00. - 17.00. :wink:

Taivas varjele mitä sieltä tulee...mitäs siellä tapahtui sitten. Mulla oli niin täys päivä, että hyvä kuin oli aikaa HENKITTÄÄ ja kenkittää itsensä!

Homeboy
valopilkku arjen harmauden keskellä

Arskakin on harmaantuva, mutta ehkä syksyllä VÄRIVÖIDYN!!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arskalle ensin vastauksia kysymyksiin:

Kirpparilla myin erilaista sälää, kirjoja, vaatteita jne. Meni huonosti kaupaksi.

Vaasan mies ei ole kummoinen röpöttäjä, käyttää kuitenkin alkoholia jonkin verran. Huoltomies ilman koulutusta, tekee mitä osaa. "Paskankerääjä" omien sanojensa mukaan.

Pakastimen sulatus. Olin lykännyt sulattamista melkein puolitoista vuotta, ja sitten sain tehdyksi. Vie sähköä paljon, tästä lähtien sulatan 4 kuukauden välein. Voisi olla mielekäs aika.

Vitsi:

Hammaslääkärissä:

- Ei teidän tarvitse noin paljon suuta avata.
- Minä luulin, että te laitatte sinne pihdit.
- Niin laitankin, mutta ajattelin itse pysyä ulkopuolella.


Homeboy
alkulimaklöntti
kolmen tähden roskapönttö
muutenkin tervapeppu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HYVÄÄ JUHANNUSAIKAA KAIKILLE IHON KUNTOON JA ULOKKEITTEN SUURUUTEEN KATSOMATTA

TOIVOTTAA

ILOINEN JA VÄRIKÄS

STADINARSKA


Vastaan, Home viime postaukseesi kyllä aikanaan. kiitos postauksesta ja vastauksesta!!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:HYVÄÄ JUHANNUSAIKAA KAIKILLE IHON KUNTOON JA ULOKKEITTEN SUURUUTEEN KATSOMATTA

TOIVOTTAA

ILOINEN JA VÄRIKÄS

STADINARSKA


Vastaan, Home viime postaukseesi kyllä aikanaan. kiitos postauksesta ja vastauksesta!!
Hyvää juhannusta kitinäläisille.

Tänään ensimmäistä kertaa rannalla. Auringon-ottoa, ei uintia. Vajaa tunti. Varovainen täytyy olla ensimmäisillä kerroilla, että nahka ei pala. :wink:

Kirjaston kierrätyshyllystä löytyi pari kokoelma-CD:tä:

Good time rock'n roll (50-luvun kamaa)
Party party (Bilettämiseen (?) tarkoitettu hittikoelma, mm. Kinksin Lola)

Vitsi:

Ameriikasta Suomeen palannut kundi istuu koulun luokassa Texasista ostettu hattu päässä.
- Pekka, ota pois se hattu!
- Se on Stetson.
- Stetson, ota se hattu pois päästä!

Jos tästä sitten Lidliin...

Homeboy
pihkainen varsi, pahkainen pää
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Noniin, skriivataanpas vähän. Stadinarska on kesällä menossa monessa eikä aikaa tahdo riittää nyt Kitinälle, mutta kyllähän aina välillä ruotuun palataan hehheh. On pelattu ja tehty työtä ja syöty ja nautittu tytöistä tai oikeammin yhdestä isommasta eniten.

Olen enemmän elossa nyt kuin talvella. Se on kyllä sanottava, että olen pohjimmiltani KESÄARSKA!

Terveiset teille kaikille! Siellä olisi vastattavaa Gatin asiassa, vastaan kyllä Brianw ja Ninnikin kysyi ja Homekin varmaan jättää kirjoittamatta kun en vastaa tai ei ole aikaa vastata... sitten on tonnikalajuttua. Minä tykkään muuten Sokoksen vaaleasta tonnikalasta. Se on eittämättä parempaa kuin se "tavallinen". Mutta en minä tonnikalaan halua tyytyä. Jonkin verran tai aikalailla pitää olla kunnianhimoa myös aidosti hyvän ja ravitsevan ruoan suhteen!

Jotta jos en vastaa taas vähään aikaan niin olen silti elossa. Toivon, että se on sentään kaikkien toive (huhhuh)

Terveiset kaikille, niin rumiluksille miehille kuin söpösille tytöille! Elämme tasa-arvon maassa!
(No ehkä enemmä kuitenkin niille söpöille...hehheh liha on heikko :P )


STADINARSKA ELI TUTTAVATTOMALLISEMMIN SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kalastajan kalenteri 2.7.2011:

*************************************************************

Stadinarska voi kohtalaisen hyvin ja saattaa käydä mainiosti tänään pyydykseen.

*************************************************************

TERVEISIN STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Stadinarska voi kohtalaisen hyvin ja saattaa käydä mainiosti tänään pyydykseen.
Selvä.

Kesä 2011:

Rannalla käyty 2 kertaa.
Terasseilla käyty monta kertaa.
Minigolfia vielä aikomus pelata.
Äitimuorin mökillä voisi käydä.

Vitsi:

- Mikä on virolainen / latvialainen / liettualainen, joka puhuu jatkuvasti seurassa?
- No?
- Suubaltti.

Täältä tähän. Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä.

Homeboy
kunnan vt. homekoira
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tänään (kai) rannalle, huomenna mökille.

Luokkatoveri löytyi Facebookista, kaveripyyntö lähetetty. Olen 99%:n varma, että kyseessä EI ole täyskaima vaan Juuri Oikea Henkilö.

Vitsi:

- No Pelle (Miljoona). Seuraavan albumisi tuottajaksi tulee T.T. Oksala.
- Ei käy. Haluan tuottajaksi Kahvi Kahvi Oksalan.

Mutta T.T. Oksala on kuollut...vuonna 2010. R.I.P.

Homeboy
kamelinpaska
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Katoin täs ehtoola levvan. Siinä oli Eliszapett Teilor ja sit Rokk Hutson ja lekentaarinen James Tean. Oi kun oli lekentat ihan yhtäaijalla samassa lefhassa. Ja nuo Teskassin maisemat ne lumoavoivat minua kun katsoin lehvan. Omasta televiisiosta näin, Elokuva oli vilmatisoitu 55 vuonna i vuoropäivä sen jälkeen kun vilmattu vilmille oli James Tiinin osuus. Voissia piti paikata . Tiini oli ostanna Porssen ja sitten se ajoi Porssella tosi kovaa vauhtia ja eräs kääntyi Porssen eteen 30. syyskuista 1955 ja Tiini heitti veivin. Hän oli Porssen ostnut kun sai mania paljon Eetenistä itään lehvasta. Sitten James Teani tuli lekentaksi ja tämä Jätiläinen kanssa. huomattava on et Rokki oli homonen ja vissiin Teanikin tai se oli pii. Rokkihan potkais ilmaan 85 kun oli saanut Hivin koska oli siis homppeli.
Teilor on kukkeimillaan filmissä. Kauniit silmät ja tits.
Lehva taalas teksasilaisita Juufingin perheestä ja öljypohatoista ja JR oli ilkeä ja Suuellen oli ei pergeletto se oliki se Tallas, siis tää giantti kerto possutilallisest jota Hatsonni esitti ja se pani sit Elisapetia ja sit Teani kanssa Elisapetia sillee ja site se oli traamaa lopun aika.

Ihan kamalas traama oli tosin se et Teani tosiaan just oli saanna vilmille kaiken paitsi lopun bankettikohtauksen.

Ja väriterapeutille tärkeetä oli että vilmi oli färgillinen ihan kokonaa.

Panin loput tallenteeseen ihan teeveetee levylle , kohta se loppuu. The ent kohta.

Lehva-arvostelun anto


Tsatinarszka
Färgtherapeuttismus Arskius Canttuveimus
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bruce Willisika

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Rock oli homo, Dean umpihomo.

Mikä sä olet, Arschka?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Dean kuoli, mutta James Dean Bradfield (Manic Street Preachersin solisti) elää. :wink: En tiedä onko homo.

Nuori Kapinallinen nähty ehkä 3 kertaa. Mauri Kunnaksen parodia-sarjakuva Suosikin "Nyrok Cityssä" mainio. JD:n roolissa Tuomari Nurmio ja isänä Remu... :)

Miksi btw ulkomaisten elokuvien nimiä ei voi juuri koskaan kääntää suoraan? Vrt. Rebel without a cause.

Vitsi:

- Ehdottomasti kaikkien aikojen ohuin kirja?
- Herkulliset kouluruoat.

Kolme entistä luokkatoveria löydetty äskettäin naamakirjasta, kaksi suostunut kaveriksi, kolmas on kai lomalla tai ajattelee että Homeboy on paskaperse. :(

Homeboy
kylmäsavustettu poronliha
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bruce Willisika kirjoitti:^Rock oli homo, Dean umpihomo.

Mikä sä olet, Arschka?
(HOME! Odotathan vastauksiani vielä hieman ja kiitos kaunis kirjoituksistasi!! :P Vastaan varmasti!!)

---------------------------------------------------

Aijaha, mikä mä olen....

Aika ystävällismielisesti kysytty ja arvostan sitä , että vastaan nyt sitten. TOSIN olen itsestäni puhunut kyllä ihan kaiken täällä Kitinässä, mutta jos ei ole tullut luettua niin ei sitten. Nyt kerron Bruus Villis Ika:

Olen mies, käytännössä fyysisesti ja henkisesti terve

Olen aina ollut tupakoimaton, huumeeton. Olen ollut hyvä oppilas koulussa ja varsin kiltti, mutta kyllä minussa se huumori joskus on ollut muille liikaa (opettajille). Alkoholia nautin seurassa. En koskaan yksin ja en ole ollut koskaan selkeästi humalassa, mutta silloin kun otan niin kyllä se päähän kilahtaa selkeästi. olen sanonut etten ole oksentanut. Se on totta, mutta olen sitä ihmetellyt lääkäreillekin. Minulta ilm. puuttuu oksennusrefleksi mutta tähän ikään ei oikeasti ole tullut paljoa oksennusmahdollisuuksiakaan. Maha kipeänä on kai ollut vain "maltillisesti".

Nautin autollajosta hyvällä autolla mieluusti, suunnattomasti. "Rakastan" tätä meidän merellistä Stadia, vaikka voisin kyllä asettua asumaan ulkomaillekin. En kylläkään Suomen maaseudulle. Jotenkin havumetsät ei houkuttele eikä mökit suuremmin. Toki mökkiloma on kiva muttei 4 viikkoa, kiitos! ELLEI SITTEN ole se yksi ja ainoa sydämen valittu ja ihana seurana. Silloin minut saa vaikka Marsiin!

En äksyile ja vastaan kiltisti tai jos henkilö on ikävä niin pyrin poistumaan paikalta.

Minua ärsyttää väkivalta ja rikolliset ja kylmyys ja huumorintajuttomuus.
Olen aina pitänyt urheilusta ja nyt harrastan kuntoni ylläpitämiseksi. Ennen olin aktiivi 200-400m juoksija (lapsena ja nuorena). Kyllä, olen jo aika iäkäskin! Mutta olen huomannut, että ikä vain simppelisti tuo viisautta! Uskoin näet ymmärtäväni "kaiken" 10 vuotta sitten. En ymmärtänyt. Olen uskonut olevani hyvä ystävä toisille, mutta minun ominaispiirteeni taitaa olla valikoivuus liikaa silti enkä ole missään nimessä bilehile. Minä viihdyn myös erinomaisesti yksinäni. Minä en ymmärrä kaikkea "huumoria" ja oikeasti en ymmärrä minun tappohaluja Kitinässä Manaajan taholta. Olin ja olen tosissani, että se pitäisi johtaa ko. henkilölle annettavaan ainakin vakavaan varoitukseen.
Olen hiljaisempi nyt kuin nuorena. Ujo en ole koskaan ollut.

Olen matemaattisesti ja reaaliaineissa ja verbaalisesti ja kirjoitustaidossa varsin lahjakas. En ole kielissä lahjakas vaikka osaan ruotsia täydellisesti tietystä syystä.

Nautin olla luonnossa ja pidän kaikista eläimistä "valtavasti".

Että silleen.

Sanopas sinä Bruce mikä sinä olet! Olet sen ehkä velkaa minulle!!! :P

STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 12.07.2011 6:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Meidän koulussa oli tosi paljon herkullisia kouluruokia. Kyllä se paksuudellaan aina homien pillunsaantioppaan voittaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:Meidän koulussa oli tosi paljon herkullisia kouluruokia. Kyllä se paksuudellaan aina homien pillunsaantioppaan voittaa.
Kiva että joku on onnellinen kumiperunoista. Kehitysmaiden kovaosaisetkin olisivat. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voisitko kuvitella että ihan joka koulussa perunat eivät ole kumia. Meillä ne piti jopa kuoria itse.