Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ette usko, miten Stadinarska on kaynnissa kesalla. Ihan kuin villina poikavuosina. Menossa ollaan ja sammaloituminen ei uhanne. Uskokaa tai alkaa, mutta olen netissa pitkasta aikaa pelin taukohuoneessa ja heti Kitinassa ja armaassa plokissani.

KUUNAAN en ole kuullut että pernat olis kummia. Mitas se manaushenkilo bamlaa hassuja. Mun aikanani pernat oli sellaista keltaista ainetta, jota veitsella leikattiin ja se ei maistunna miltaan. Sellaista kosteata jauhoa.
En ole oikeastaan kuunaan syonyt kumia. Ilmankos manauskappalehenkilo on hiukan KUMMILLINEN, ah korjaan kummallinen!

Mutta kuulkaa kansa kultainen KUMMInkin:


Stadinarska liikkuu erittain paljon ja kay erittain huonosti pyydykseen.

Kesaaika ja lampimat olot ovat tallaiset.

Kaikille kivoille naistukijoilleni kesahalitus. Ja miestukijoille lammin kasi.

ONKO MINUSTA kirjoitettu jotain sopimatonta nyt? Sopivaahan minusta ei juuri kirjoiteta :P

Se on vahan niinnii kun kolkatti on poissa ni voi tapahtua mita hyvansaaa.

Koskas se maksikolopallomiitti on? Olis kiva nahda Mussukka! Tuleeko han ja kuka tulee ja koska se on? En tiia ehdinko tulla kun en tiia koska se on. Onks se tosiaan jo maanantaina? Siihen en kyl TAIRA ehtia, mut ken tietaa han nakee!!!

Kesaperveisin terveisin iloisin nauravin


STADIN Kuva ARSKALAINEN
Variterapapeutti Tirehtoori Cantus Mussukkaanus Lovemannus
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
ONKO MINUSTA kirjoitettu jotain sopimatonta nyt? Sopivaahan minusta ei juuri kirjoiteta :P
Enpä ole huomannut. Ilmoitan jos huomaan sopivaa tai sopimatonta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei se kouluruoka faktisesti taida niin huonoa olla. Mutta vitsit ovat vitsejä.

Kun kitinäläiset taas retostelevat ulkomaan matkoillaan, niin allekirjoittanut ei matkustaisi ulkomaille vaikka voittaisi lotosta 3 milj. egeä. Hyvä kun uskaltaa kotoa lähteä.

Jos olisin diktaattori, ensiksi kieltäisin kansanedustajien ym. poliitikkojen turhat matkat tutkimaan Teheranin viemärilaitosta, Valmetin Brasilian tehtaita ym.

Vitsi:

- Miten piikkisiat nussivat?
- Hyvin varovaisesti... :wink:

Homeboy
munakoiso
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää iltaa kansa.

Tässä puhuu Stadinarska. Minulla on varsin vähän sanottavaa. Pääasiat sanoakseni raha, terveys, rakkaus ja autuus ovat hyvällä mallilla. Tilanne on muuttumaton. Stadinarska ei ole todennäköisesti lähiaikoina kuolemassa tautiin, hän ei joudu köyhyyteen, hän on saanut rakkauttakin. Stadinarskalla ei ole suuremmin uutta mainittavaa. Hän kuitenkin muistuttaa, ettei mikään tilanne välttämättä kestä jatkuvasti tai ei voi pitää mitään itsestäänselvyytenä. Stadinarska jatkaa, että tämän hän pitää aina mielessään kulkiessaan kapeita kujia ja leveitäkin onnen väyliä.

Hän on sanomansa mukaan kuitenkin käynyt antoisalla matkalla sekä on hyvin paljon erilaisissa kesätouhuissa, töissä ja vapaa-ajalla. Ihan sellaisissa täysin terveissä ja voisi jollain mittapuulla sanoa, tavallisissakin. Stadinarskaa suretti Kitinään liittyen sitä kohtaan osoitettu hyljeksivä käytös Dumizen taholta. Stadinarska ilmoittaa olevansa lihaa ja verta ja tunteita eikä ole robotti, joka ottaisi kylmyydet helpolla vastaan. Ei edes täällä kasvottomassa vastakohtien maailmassa, Kitinässä. Vaikkain tämä kasvottomuus auttaa kestämään paljolti typeryydet. Monihan ei Stadinarskaa täällä tunne laisinkaan.

Yksinkertaistaen voisi sanoa, että :


Stadinarska liikkuu paikoitellen ajatustaan nopeammin ja käy tätä nykyä erittäin huonosti pyydykseen.

Mutta kun talvi koittaa niin Stadinarskakin vaipuu enemmän talviuneen. Nyt vastaan Homelle, joka ansiokkaasti minulle on kirjoittanut, kiitän! Samalla pyytäisin myös eräitä, kuten Bruus Willistä vastaamaan minun pitkään vastaukseeni.

Siis tässä homelle vastaukset paksunneksolla Toivoo


STADINARSKA

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
ONKO MINUSTA kirjoitettu jotain sopimatonta nyt? Sopivaahan minusta ei juuri kirjoiteta :P
Enpä ole huomannut. Ilmoitan jos huomaan sopivaa tai sopimatonta.
KIITOS VALVONNASTA!
Homeboy65 kirjoitti:Ei se kouluruoka faktisesti taida niin huonoa olla. Mutta vitsit ovat vitsejä.

JOSKUS OLI JOSKUS EI.
HALVALLA TEHTYÄ KUITENKIN USEIN.


Kun kitinäläiset taas retostelevat ulkomaan matkoillaan, niin allekirjoittanut ei matkustaisi ulkomaille vaikka voittaisi lotosta 3 milj. egeä. Hyvä kun uskaltaa kotoa lähteä.

SE ON OIKEIN HYVÄ, HOME, KUN TIETÄÄ MITÄ TAHTOO JA
MITÄ EI TAHDO. ITSE PIDÄN PALJON MATKUSTELUSTA. TAI
JOS OLISIN HOMONEN NIIN SANOISIN, ETTÄ RAKASTAN MATKUSTAMISTA.



Jos olisin diktaattori, ensiksi kieltäisin kansanedustajien ym. poliitikkojen turhat matkat tutkimaan Teheranin viemärilaitosta, Valmetin Brasilian tehtaita ym.

NO KYLLÄ ASIA NIIN ON, ETTÄ IHMINEN VAIN ON OMAN ONNENSA
SEPPÄ JA EN OLE MILLOINKAAN USKONUT ETTEIKÖ POLIITIKOT OTTAISI ETUJA IRTI OMISTA TÖISTÄÄN. VOI KUN OLISI VALHEENPALJASTUSKONE. KYLLÄ MORAALISESTI KORKEASTI AJATTELEVIA EETTISIÄ HENKILÖITÄ ON NIIN VÄHÄN.


Vitsi:

- Miten piikkisiat nussivat?
- Hyvin varovaisesti... :wink:

NO TÄMÄ OLI OIKEIN HYVÄ. MUA ON HÄMMENTÄNYT KUN EN YMMÄRRÄ ENÄÄ JUURIKAAN FINGERPORIA. JOHTUU SIITÄ KUN EI OLE AIKAA MIETTIÄ NIITÄ.... KUKA SELITTÄISI JOS JOKU NE YLIPÄÄTÄÄN YMMÄRTÄÄ. EIKÖS TÄÄLLÄ OLE HERRANENAIKA MUNALA, JOKA TIETÄÄ KAIKKI TIETÄMÄTTÄ MITÄÄN. JOSKO HÄN OLISI HOVISELITTÄJÄNI?

TAI SINÄ HOME! TIETENKIN. JOKA HESARIN FINGERPORIN SAISIT VARMUUDEN VUOKSI SELITTÄÄ


Homeboy
munakoiso

AI SELLAINEN. NO KYLLÄ MINÄ HALUAISIN OLLA TUORE SUOMALAINEN VIRKEÄ TOMAATTI, VAIKKA. YRITTÄÄ PITÄÄ! JA HALUAISIN OIKEIN KAUNIIN NUOREN NAISEN PIKKU KÄTÖSIIN HAMPAISIIN JA MAHAAN. HIUKAN TOMAATTIMEHUA PUTOAA KESÄISILLE RINNOILLEEN, JOSSA ON MINUN TOMAATIN SIELUNI . SEN JÄLKEEN MITÄ TAPAHTUU EI OLE ENÄÄ KIINNOSTAVAA. :P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Onhan se kouluruoka halvalla tehtyä, mutta tukusta saa tietysti halvemmalla safkaa kuin vähittäismyynnistä. :wink:

Tarkalla tsekkaamisella yksittäinen kuluttajakin löytää ruokaa, joka on sekä halpaa, hyvää että terveellistä. Lidliä suosittelen.

Mökille voisi lähteä tällä viikolla. Saahan siellä yleensä ilmaista safkaa & kaljaa.

Vitsi:

- Mainen kunnia on katoavaista.
- Puhumattakaan muista USA:n osavaltioista.
(Väännä nyt sanaleikki Minnesotastakin. :roll: - Latojan huomautus)

Lainasin kirjastosta Che Guevaran moottoripyöräpäiväkirjat. Raportti CG:n ja kamun kiertelystä ympäri Etelä-Amerikkaa.

Homeboy
prinssieversti
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Onhan se kouluruoka halvalla tehtyä, mutta tukusta saa tietysti halvemmalla safkaa kuin vähittäismyynnistä. :wink:

Tarkalla tsekkaamisella yksittäinen kuluttajakin löytää ruokaa, joka on sekä halpaa, hyvää että terveellistä. Lidliä suosittelen.

Mökille voisi lähteä tällä viikolla. Saahan siellä yleensä ilmaista safkaa & kaljaa.

Vitsi:

- Mainen kunnia on katoavaista.
- Puhumattakaan muista USA:n osavaltioista.
(Väännä nyt sanaleikki Minnesotastakin. :roll: - Latojan huomautus)

Lainasin kirjastosta Che Guevaran moottoripyöräpäiväkirjat. Raportti CG:n ja kamun kiertelystä ympäri Etelä-Amerikkaa.

Homeboy
prinssieversti
Hyvää iltaa mister Homeinen Poinen

Joo, siis itsetehty ruoka perusraaka-aineista olis sillee kannattavaa monessakin mielessä. Kun sitä ei tiedä miten se ravintolaruoka on tehty tai ei ainakaan voi aavistaa miten einekset on tehty. On niistä ainakin maku otettu pois aika tehokkaasti. Sikäli luomun soisi lisääntyvän.

Lähdepä sinä mökille! Onkos se ns. muorinmökki?
Mitäpäs sinä näin kesäpäivinä touhuat? Et kai vaan röpöthä? Taidatpa niinnii! :P

Vitsi oli peräti hyvä, mutta hieman ennalta arvattava tällä kertaa!

ihanko oikeasti lainasit tuon kirjan. Minä nukkuisin murto-osa sekunnissa sitä lukiessani.... Mutta ehkä en ymmärrä sen tenhoa! :o


Terveisin

STADIN SILLEE AINUTLAADUTON MUKAVANLAATUINEN TÄMMÖISEN LAKIN OMAAVA Kuva POIKASA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Lähdepä sinä mökille! Onkos se ns. muorinmökki?
Mitäpäs sinä näin kesäpäivinä touhuat? Et kai vaan röpöthä?

ihanko oikeasti lainasit tuon kirjan. Minä nukkuisin murto-osa sekunnissa sitä lukiessani.... Mutta ehkä en ymmärrä sen tenhoa!
Se on äitimuorin ns. siirtolapuutarhamökki Lauttasaaressa. Olin siellä eilen.

Kesäpäivinä...no aika paljon olen vaan kotona. Liikuntaa harrastan jonkin verran. Rannalla ja mökillä käyn joskus. Divareissa tykkään käydä usein kuten talvellakin. Terasseilla käyn myös ainakin viikottain.
Illalla joskus röpötän.

Lainasin. En ole varma luenko. Aika mielenkiintoiselta tuntuu kuitenkin. Ns. asiaproosaa tulee luettua harvoin. Linkolan kirjat ovat tehneet aika järisyttävän vaikutuksen.

Eli nämä:

Unelmat paremmasta maailmasta
Toisinajattelijan päiväkirjasta
Johdatus 1990-luvun ajatteluun
Voisiko elämä voittaa
Kirjeitä Linkolan ohjelmasta (Pentti Linkola & Osmo Soininvaara)

Suomalaisen rockin tietosanakirjaa selailin äskettäin ja selvisi mm. että Hector on syntynyt 20.4.1947. Ilman tuota tietoa voi elää, mutta...kysymys kuuluu...kuinka hyvin?
Selvisi myös että ainakin ennen oli toiminnassa sellainenkin bändi kuin Keitetty Hauki. :)

Vitsi:

Blondi kirjastossa:

- Haluaisin hampurilaisen.
- Neiti, tämä on kirjasto.
- *kuiskaa* Haluaisin hampurilaisen.

Homeboy
paistettu silakka
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Lähdepä sinä mökille! Onkos se ns. muorinmökki?
Mitäpäs sinä näin kesäpäivinä touhuat? Et kai vaan röpöthä?

ihanko oikeasti lainasit tuon kirjan. Minä nukkuisin murto-osa sekunnissa sitä lukiessani.... Mutta ehkä en ymmärrä sen tenhoa!
Se on äitimuorin ns. siirtolapuutarhamökki Lauttasaaressa. Olin siellä eilen.

Kesäpäivinä...no aika paljon olen vaan kotona. Liikuntaa harrastan jonkin verran. Rannalla ja mökillä käyn joskus. Divareissa tykkään käydä usein kuten talvellakin. Terasseilla käyn myös ainakin viikottain.
Illalla joskus röpötän.

Lainasin. En ole varma luenko. Aika mielenkiintoiselta tuntuu kuitenkin. Ns. asiaproosaa tulee luettua harvoin. Linkolan kirjat ovat tehneet aika järisyttävän vaikutuksen.

Eli nämä:

Unelmat paremmasta maailmasta
Toisinajattelijan päiväkirjasta
Johdatus 1990-luvun ajatteluun
Voisiko elämä voittaa
Kirjeitä Linkolan ohjelmasta (Pentti Linkola & Osmo Soininvaara)

Suomalaisen rockin tietosanakirjaa selailin äskettäin ja selvisi mm. että Hector on syntynyt 20.4.1947. Ilman tuota tietoa voi elää, mutta...kysymys kuuluu...kuinka hyvin?
Selvisi myös että ainakin ennen oli toiminnassa sellainenkin bändi kuin Keitetty Hauki. :)

Vitsi:

Blondi kirjastossa:

- Haluaisin hampurilaisen.
- Neiti, tämä on kirjasto.
- *kuiskaa* Haluaisin hampurilaisen.

Homeboy
paistettu silakka
Päivää Kitinäläiset!

Tietenkin on ollut mielessä järkytyksenä ja täysin jopa epäuskossa nuo Norjan tapahtumat. Kylläpä nykyajassa on jotain vallan kamalasti pielessä. Minulle henkilökokohtaisesti on myös enemmän aihetta olla järkyttynyt koska Oslo mulle tärkeä. Kukaan kaverini ei ole silti ollut varsinaisesti vaarassa.

Mutta kyllä se vaan koskettaa kun tapaus on noin lähellä. Voi vain kuvitella minkälainen painajainen näillä ihmisillä kivalla kesäleirillä on tullut. Ihmisen pää on arvaamaton.
Mutta VOI KUN hän ei saisi oikeutta sanoa perusteluja oikeudessa ja kunpa media ei olisi niin hölmö, että toisi perustelut julkisuuteen! EI SAA TUODA. Silloinhan hän on päässyt tavoitteeseen ja silloin jotkut muut haluaa päästä myös "tavoitteeseen" eli julkisesti kertomaan hulluutensa.


Homeboyn viestiin vastaan sitten:

Joo tosiaan mökki Larussa, vau!

Et tiedä luetko, se oli hauska.

Kesällä kuuluu olla vapaasti. Se on huippua.

Vitsi oli aivan tosi hauska. Peräti 9+.


Mietteliäs KesäArskalainen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Tietenkin on ollut mielessä järkytyksenä ja täysin jopa epäuskossa nuo Norjan tapahtumat. Kylläpä nykyajassa on jotain vallan kamalasti pielessä. Minulle henkilökokohtaisesti on myös enemmän aihetta olla järkyttynyt koska Oslo mulle tärkeä. Kukaan kaverini ei ole silti ollut varsinaisesti vaarassa.

Mutta kyllä se vaan koskettaa kun tapaus on noin lähellä. Voi vain kuvitella minkälainen painajainen näillä ihmisillä kivalla kesäleirillä on tullut. Ihmisen pää on arvaamaton.
Mutta VOI KUN hän ei saisi oikeutta sanoa perusteluja oikeudessa ja kunpa media ei olisi niin hölmö, että toisi perustelut julkisuuteen! EI SAA TUODA. Silloinhan hän on päässyt tavoitteeseen ja silloin jotkut muut haluaa päästä myös "tavoitteeseen" eli julkisesti kertomaan hulluutensa.
Jep. Norski tulee saamaan kakkua, ei-sokerileipurin-tekemää. Akkurat.
Kyllä se media vaan tuo ne perustelut julkisuuteen. Miksi? Koska kansaa kiinnostaa ja kun kansaa kiinnostaa, niistä kerrotaan ja lehdet menevät kaupaksi. Ei kaupallista mediaa mikään moraali tässä estä. Business and morals do not mix.

Vähän tyhmää btw kysellä joltain poliisijohtajalta TV:ssä että voisiko tällaista tapahtua Suomessa. Totta kai voi, mikäs sitä estäisi. Täälläkin voidaan rakentaa pommeja ja hankkia aseita. Ja hullujakin riittää.

Vitsi:

- Mitä lukee Gigantin työntekijän palkkakuitissa?
- Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.

Homeboy
a-luokan kampela
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kaksi HB & SA-miittiä:

8.7. perjantai Hesburgerissa Töölössä kahvilla. Terassilla. Keskustelunaiheita mm. Kitinän minigolfmiitti.



25.7. eli tänään Hietsun minigolfissa. Ennen pelaamista SA halusi juoda kahvia ja HB veti tikkujäätelön "tuulensuojaan". SA totesi HB:n olevan hieman huonolla tuulella. SA voitti Homien 65 - 83. :(

Pelin jälkeen HB ja SA menivät läheiseen puistoon istumaan ja juttelemaan. HB röpötti keskiolutta, tarjosi SA:llekin, mutta SA kieltäytyi. Sen jälkeen he menivät tenniskentän kahvioon kahville. Eroaminen tapahtui sovussa. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kunnon spugepariskunta kyl!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:Kunnon spugepariskunta kyl!
Huono provo. :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo, ihan varmaan on provo. Tai ainakaan meikäläistä ei kaikki sillätavalla tunne ja Munaaja saattaa tahallaan levittää tuollaista "tietoa" muille, kun haluaa muutenkin jostain kumman syystä varsinkin SA:n huonoa.
Ihmettelisin todella, ellei Munaaja saisi enemmän spugepisteitä kuin SA´, hehheh, jolla niitä ei kyllä olle ollenkaan. En minä silti tiedä. Käytös Munaajalla vain näin Kitinää lukiessa viittaa hiukan sinne alaspäin pohjalle. :) Mikä sitten olisi livenä. Toivottavasti ja uskoakseni ihmisempi!

No oli miten oli, mun täytyy kysyä nyt ihan toisesta aiheesta: MIKÄ OLISI STADINARSKAN SANOMIEN hinta?

Minulla on nimittäin OIKEASTI ainakin tulevan puolen vuoden aikana varsin vähän aikaa kirjoitella ja siksi jos tämä olisi oikea foorumi niin voisin kukoistavan palstan myydäkin, mutta riittää jos se elää muuten pienelläkin liekillä. HB on korvaamaton kirjoittaja ja kiitos siitä ja luotan HB:n myös jatkossa kuin kiveen.
Mutta mun vastaukseni saattaa nyt hiukan viipyä! Elämässäni puhaltavat kovin uudetkin tuulet ja näin etukäteen en saisi riippua Kitinässä!

saas sitten nähdä miten asia on käytännössä, hehheh.
Tykkäisin kyllä tietää kuinka monta tukijaa minulla on tai onko Munaajan kaltaiset sabotoineet minua tai antaneet väärää todistusta tai keille olen itse antanut "väärn kuvan". Tuntuu ihan pähkähullulta ajatella näin ja onhan tuossa ajattelussa tietty narsismi, mutta kun olen kyllä ihan tuikitavallinen mies. Mukavampi kuin keskimääräiset ja en oksenna ja laskupääni on jautaa ja jäin toissapäivänä kentän päivän minigolfennätyksestä vain kaksi lyöntiä. Taso ei kyllä ollut häävi koska mun pelini oli aika mitäänsanomatonta, mutta en kuitenkaan osannut epäonnistua tyystin väylillä! HB:llä muuten oli yllättävän hyvät putit ja olin hermostua kerran kun hän kiskaisi yhden lonkalta ekalla, mutta pidin hermoni :P

Haluaisikos minut joku nähdä vaikka minigolfmerkeissä ja tutustua lännen ihmeeseen? Mussukka? Tai jos Mussukka tulee niin lyön väärään suuntaan ja lopulta osun omaan päähäni mailalla ja pallo juuttuu kurkkuun. Jos Saira olisi mukana niinen uskalla ajatellakaan miten mun kävisi. Nyt en pysty tulemaan pariin viikkoon millään, mutta sitten?


STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kunnon spugepariskunta kyl!
Huono provo. :leuhka:
Nojoo, eihän teissä ole oikeasti kuin yksi spuge ja yksi narsku. Ihan normi kansantauteja kun Pekka ja Pätkä goes 2010.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kunnon spugepariskunta kyl!
Huono provo. :leuhka:
Nojoo, eihän teissä ole oikeasti kuin yksi spuge ja yksi narsku. Ihan normi kansantauteja kun Pekka ja Pätkä goes 2010.
Toinen huono provo. :kina:

Sitä paitsi se on Pekka ja Pätkä go to 2010.

S loppuun kun kyseessä on YKSIKÖN kolmannen persoonan yleispreesens. Vrt. He does
Jack plays
The sun shines

Lisäksi tuo prepositio (to) joka ilmaisee minne, mille, kenelle.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ihan normi kansantauteja kun Pekka ja Pätkä goes 2010.
Sitä paitsi se on Pekka ja Pätkä go to 2010.

S loppuun kun kyseessä on YKSIKÖN kolmannen persoonan yleispreesens. Vrt. He does
Jack plays
The sun shines

Lisäksi tuo prepositio (to) joka ilmaisee minne, mille, kenelle.
:facepalm:

:lollero: Parasta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Miksi facepalm? :?

Kumpi on muuten Pekka ja kumpi Pätkä? Minulla on pituutta ainakin 180 cm., ehkä vähän ylikin. :wink:
Painoa on...no...aika reilusti yli 100 Kg. :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homie. Takas enkuntunneille ala-asteelle, jooko?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:Homie. Takas enkuntunneille ala-asteelle, jooko?
Niin kuka ja millä perusteella?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:facepalm:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti::facepalm:
Kaikella kohteliaisuudella: mitä jos perustelisit? Jooko?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Homeboy65 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti::facepalm:
Kaikella kohteliaisuudella: mitä jos perustelisit? Jooko?
http://www.grammar.cl/Present/Have_Has_Go_Goes.htm
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

TV rikki kai 2-3 viikkoa, mutta en osaa kaivata. Outoa. Sopeutumista.
Säästäähän tuossa ainakin sähköä.

Serkun kanssa röpöttämään mahdollisesti ensi viikolla. Pussikaljoittelua. 8)

Vitsi:

Blondi on saanut vauvan.
- Onnittelen perhenlisäyksen johdosta. Mikä hänen nimensä on?
- En tiedä. Se puhuu vielä niin epäselvästi.

Terassille kai tänään(kin).

Homeboy
sika
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Homeboy65 kirjoitti:TV rikki kai 2-3 viikkoa, mutta en osaa kaivata. Outoa. Sopeutumista.
Säästäähän tuossa ainakin sähköä.
Itsehän olen "omistanut" television n. kolme kuukautta elämästäni. Sekin oli valmiiksi kalustettu opiskelukämppä, jota vuokrasin kesän ajan kun muutin Ouluun. Sitäkin tuli katseltua n. tunti kuukaudessa, jos sitäkään. Pelkkää paskaa sieltä tulee.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12430
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MiiX kirjoitti: Pelkkää paskaa sieltä tulee.
Niinkö? Uutisia, ajankohtaisohjelmia, dokkareita, elokuvia, hyviä sarjoja (Simpsonit, Family guy, Frasier jne.)

Pelkkää paskaa? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix