Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon hämmentynyt. Homeboy ymmärsi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aloitan hymiöllä joka ystävänpäivän kunniaksi on tietenkin :h: .

Noniin, se oli kaikille tasavertaisesti!

Minulla on nyt myös sellainen arkikausi meneillään. Tehtävää ja asioita on, joita viedä eteenpäin. Tätä nimitetään elämään kuuluvaksi toiminnaksi.
Siksi en nyt niin runsahasti kirjoittele palstallakaan.

Urheilua en nyt ole viikonloppuna paljoa katsonut.

HOMEn Pelle-juttuun minulla on kommentti jotta minä pidin kovasti aikoinaan Pellestä. Ja juuri siitä moottoritie-albumista.

Vitsi oli Homella hyvä, 8+ ja kyl luulisin et rillipelle olis Homelle jotain heittänyt kommenttiinsa, hauskaa.

Eiköhän se nyt tässä ollut taas tällä kertaa. Home ja Misteri Manala otti hiukan yhteen, muttei tuo vakavaa ollut. Palstallani toki saa ottaa yhteen mutta väkivallattomasti vain.

Huh. Kyllä pantterin on VAIKEA päästä pilkuistaan. Olin ruksaamassa nimikirjoitusta ja titteliäkin taas... :) :oops:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Aloitan hymiöllä joka ystävänpäivän kunniaksi on tietenkin :h: .

Noniin, se oli kaikille tasavertaisesti!
Viikonloppu 13. - 14.2.2010

La röpötin (oli tylsää)
Su soitin ystäväpäivän vuoksi Arskalle. Piti siivota, mutta lykkäsin "projektia". Faija toi pizzaa. Soitin myös serkulle, en saanut kiinni.
(Kiinnostavaa. - Latojan huomautus)

Vitsi:

Pappi: Jeesus sovitti syntimme!
Basisti: Niin niin, mutta kuka sävelsi ne?

Homeboy
kaikkiruokainen kanta-astuja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää arvoisat viidesluokkalaiset. Näin aloitti mukavin perukoulunopettaja-luokanvalvojamme Leo aikoinaan. Eli soveltaen tähän sitten teidät, viisivuotiset :wink:

Minulle ei kuulu kummia.Olen katsonut kisoja ja kissoja tasaisesti ja nauttinut molemmista.

Mutta HB odottaa vastauksia kenties:

Niin. Lauantaina siis röpötit. Tylsää totesit olevan. Olisin itse samaa mieltä minäkin kyllä. Siksi en ole opetellut röpöttämään. Olen anti-röpö.

Lykkäsit siivojaa siis ja mitäs muuta siinä oli? Ja faija soitti serkulle ja samalla ei saanut pizzaa kiinni. Ok.

Vitsi oli oikein hyvä! Tottakai Jeesus ne on säveltänyt myös, hahhah. Itsestään selvä, mutta hassua ettei Pasisti tiennyt.

HB ottakoon huumorilla.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
HB ottakoon huumorilla.[/i]
Otan joo. Otin myös eilen "kuppia". Eli röpötin. Ensin Töölön Alkoon bussilla, sitten kävelin takaisin päin kuntoilun vuoksi, piipahdin Cafe Lemonissa, sitten kämpille. Vaihtelun vuoksi vodkan lantrinkina Spriteä eikä tuoremehua.

Vitsi:

- Herra kapteeni, emmekö voisi jo hyökätä? Vihollisen jalat palelevat.
- Mistä tiedätte?
- Kertoivat äsken kun kävin lainaamassa nuuskaa.

Huomautettakoon, että aseistakieltäytymisestä huolimatta HB kannattaa lujasti armeijan olemassaoloa. 8)

Lumia yritin poistaa parvekkeelta, mutta en saanut ovea auki kuin n. 40 cm. Poistin osan kattilalla. :roll:

Koskahan olisi sopiva aika kolmannelle huipputapaamiselle? :miitti:

Homeboy
kävelevä paradoksi
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
HB ottakoon huumorilla.[/i]
Otan joo. Otin myös eilen "kuppia". Eli röpötin. Ensin Töölön Alkoon bussilla, sitten kävelin takaisin päin kuntoilun vuoksi, piipahdin Cafe Lemonissa, sitten kämpille. Vaihtelun vuoksi vodkan lantrinkina Spriteä eikä tuoremehua.

Vitsi:

- Herra kapteeni, emmekö voisi jo hyökätä? Vihollisen jalat palelevat.
- Mistä tiedätte?
- Kertoivat äsken kun kävin lainaamassa nuuskaa.

Huomautettakoon, että aseistakieltäytymisestä huolimatta HB kannattaa lujasti armeijan olemassaoloa. 8)

Lumia yritin poistaa parvekkeelta, mutta en saanut ovea auki kuin n. 40 cm. Poistin osan kattilalla. :roll:

Koskahan olisi sopiva aika kolmannelle huipputapaamiselle? :miitti:

Homeboy
kävelevä paradoksi
No hyvä et humorilla.

Cafe Lemon tuntuu niin hygieeniseltä, kuin sitruuna ja tuore kahvi ja lämpö, ja onkin siis röpötystalo!

Vitsi on hyvä kunhan ensin mietin sitä! :oops:

HB on aito takinkääntäjä! Armeijassa laittaisin sut perunateatteriin.

Siis kyllä nielu ja väärään kurkkuun meneminen oli lähellä. Todellako sulatit ovea kattilalla vettä? Joskus olis hyvä olla kärpäsenä katossa. :?

Huipputapaaminen on täysin mahdollista ja todennäköistä piankin taasen, kunhan käsittelemme ensin agendamme maailman parantamiseen. 8)

----

Mitä SAlle kuuluu :?: No ei nyt vallan villiäkään, mutta hieman ei-tervettä oloa jne. Ja töitä ja eteenpäinmenemistä ja ihan kelpoista elämätä. Meillä saarellakin on nyt lunta. :idea: Olipa tylsä toteamus, hohhoijaa.

Onkohan JennyGeetzu käynyt omistamallani saarella? Lumi peittää tuoksua. :cry: :D
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Siis kyllä nielu ja väärään kurkkuun meneminen oli lähellä. Todellako sulatit ovea kattilalla vettä? Joskus olis hyvä olla kärpäsenä katossa. :?
En vaan poistin osan lumesta kattilalla kauhomalla, koska en saanut ovea kunnolla auki. Sitten päätin poistaa kaikki (lumet). Keitin vettä ja sulatin lunta oven toiselta puolelta, jotta saisin oven auki. Kun sain sen auki poistin pöydän ja tuolin ja lapioin lumet. Parvekkeen pöytä meni rikki siinä hötäkässä, täytyy ostaa uusi keväällä. Onneksi huonekaluliike on melkein naapurissa. Tuskin sellainen paljon maksaa.

Eilen parturissa. Ostin myös hilseshampoota. Teho jää nähtäväksi. :|

Vitsi:

- Mitä rakennusinsinööri sanoi Hjallis Harkimolle uuden jäähallin valmistuttua?
- Hjallis, siinä on hallis'.

Talvisodan päättymisen 70-vuotispäivä lähestyy. HB:n toinen isoisä oli sodissa. Toinen ei. Hänellä oli kyllä validi syy olla poissa. Koska hän oli leipuri. Siksi hän ei saanut kakkua em. poissaolon vuoksi. Toisaalta hän ei tehnyt kakkuja. Koska hän oli tavallinen leipuri. Eikä sokerileipuri. Kun ukko täytti 70 hän kyllä tarjosi kakkua. Hyvää kakkua.

Päivän siteeraus:

"Onhan sekin vaihtelua ruokavalioon että lihapullat ovat eri kokoisia." :wink:
- Tuomari Nurmio

Homeboy
entinen hippi, nykyään sippi
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää yötäpäivää kaikille. :wink:

Minulla elämä kulkee varsin tavalliseen tapaan opiskellen ja työstäkin kärsien ja nauttien ja harrastuksissa hypellen ja levossa pyörien.
Tänään pikku bileet jopa pikku seurueessa ja näin hyvässä kunnossa olen (rättiväsynyt).

Viittaan edelliseen HBn mailiin, joka oli tosi hauska. Kakkuineen ja halleineen ja sippeineen. Erityisesti kakku ja isoisäjuttu oli hienoa ajankulkukuvausta. HB osaa kirjoittaa hyvin. Kiitos.

Eipä muuta. Jos jollakulla ei ole vastaan, niin minä menen näkemään unia. :)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nenänvalkaisukausi alkanut. Vähintään kaksi viikkoa. :bling:
Vähän nuhaa & yskää.
Faijan luona käymässä. Toin likapyykkiä ja otin pizzaa 4 palaa. Hyvä vaihtokauppa. :)

Vitsi:

- Portugalin saarella (Madeira) riehuva juopotteleva naispuolinen turisti?
- "Mad" Eira.

Seuraava huippukokous maaliskuussa tai huhtikuussa. 8)

Homeboy
mussuttaja
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Nenänvalkaisukausi alkanut. Vähintään kaksi viikkoa. :bling:
Vähän nuhaa & yskää.
Faijan luona käymässä. Toin likapyykkiä ja otin pizzaa 4 palaa. Hyvä vaihtokauppa. :)

Vitsi:

- Portugalin saarella (Madeira) riehuva juopotteleva naispuolinen turisti?
- "Mad" Eira.

Seuraava huippukokous maaliskuussa tai huhtikuussa. 8)

Homeboy
mussuttaja
Hei, Tässä Stadinarska. Minulle kuuluu lähinnä sitä, että ihan kaikki elintoimintoni ovat normaalit. Ei muuta kommentoitavaa. Vastaan Hommien juttuun.

--------------------------------------------------------------------------

Nenänvalkaisukausi alkanut. Vähintään kaksi viikkoa. Vähän nuhaa & yskää.

OHOH. MITÄS SITTEN TAPAHTUNUT. ONKOS TÄÄ VAKIOVALKAISUKAUSI?

Faijan luona käymässä. Toin likapyykkiä ja otin pizzaa 4 palaa. Hyvä vaihtokauppa. :)

FAIJA ILAHTUI. MITÄ OLISI TAPAHTUNUNNA JOS OLISIT OTTANUT 5 PALAA? KUINKA MONTA FAIJA SÖI JA MITÄ PIZZAA SE OLI. TIETOSI OLIVAT PUUTTEELLISIA!

Vitsi:

- Portugalin saarella (Madeira) riehuva juopotteleva naispuolinen turisti?
- "Mad" Eira.

NIIN. NYT EI IHAN SILLÄTAVALLA TÄYSILLÄ NAURATTANUT. HIEMAN SIINÄ OLI VAKISIN TEHTYÄ. MUTTA IHAN HYVÄ 8+.

Seuraava huippukokous maaliskuussa tai huhtikuussa

NIIN. KYLLÄ SE VARMAAN TOTEUTUU TURVAJÄRJESTELYINEEN.

ÄLÄ VAIN KYSY MITÄ TARKOITIN TUOLLA TURVA-ASIALLA. EN ITSEKÄÄN TIEDÄ, SE VAIN SOPI SIIHEN HYVIN :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pesettääks HB (ei hellbell vaan homeboy) kuteensa vanhemmillaan?! :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Elppis kirjoitti:Pesettääks HB (ei hellbell vaan homeboy) kuteensa vanhemmillaan?! :shock:
Ei vaan isäukollaan. Vanhemmat eronneet 1975.
Onko tuossa nyt jotain järkyttävää? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
bliss

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Homeboy65 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pesettääks HB (ei hellbell vaan homeboy) kuteensa vanhemmillaan?! :shock:
Ei vaan isäukollaan. Vanhemmat eronneet 1975.
Onko tuossa nyt jotain järkyttävää? :?
:shock:

Ei olisi, jos olisit 17-vuotias.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti: Onko tuossa nyt jotain järkyttävää? :?
Aikuinen mies, pese ite pyykkis!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Homeboy65 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pesettääks HB (ei hellbell vaan homeboy) kuteensa vanhemmillaan?! :shock:
Ei vaan isäukollaan. Vanhemmat eronneet 1975.
Onko tuossa nyt jotain järkyttävää? :?


:rofl:


Teistä tulis Gattacan kanssa hyvät kämppikset!
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Pesettääks HB (ei hellbell vaan homeboy) kuteensa vanhemmillaan?! :shock:
Ei vaan isäukollaan. Vanhemmat eronneet 1975.
Onko tuossa nyt jotain järkyttävää? :?
:rofl:


Teistä tulis Gattacan kanssa hyvät kämppikset!
Ei tulis. Pyykkiä kerääntyisi ihan järjettömästi eikä kumpikaan osaisi tehdä sille mitään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oliko muuten Elvis sellainen, ettei käyttänyt samaa vaatetta kuin kerran vai taisi kyse olla vain sukista.

Minulla oli nyt vain tämä ajatus esittää. Muuten olen väsynyt. Minullahan on oikeus käydä omalla palstallani toki vaikkei varsinaista asiaa olisikaan. Toivotan tässä samalla ihan kaikille antoisia unia ja valoisia haaveita, muttei valkosia aaveita.sa
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Oliko muuten Elvis sellainen, ettei käyttänyt samaa vaatetta kuin kerran vai taisi kyse olla vain sukista.
Elvis lavasti kuolemansa. Nykyään hän makailee Miamissa muiden eläkeläisten ja alligaattorien kanssa. :wink:

Moraalisesta paheksunnasta huolimatta roudasin taas likapyykkiä eilen faijan luo ja otin puhdasta mukaan. Safkaakin tarjottiin. Lihaa, perunamuusia ja kastiketta.

Tänään täytyy ostaa vyö. Henkseleitäkin voisi harkita. :idea:

Vitsi:

Kohtaaminen Lapissa.

- Kestääkö Inarijärven jää?
- Kestää.
- Kiitos.
- Ei kestä...

Homeboy
laittomasti pyydetty sinilevätonnikala
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Manaaja kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Ei vaan isäukollaan. Vanhemmat eronneet 1975.
Onko tuossa nyt jotain järkyttävää? :?
Teistä tulis Gattacan kanssa hyvät kämppikset!
Ei tulis. Pyykkiä kerääntyisi ihan järjettömästi eikä kumpikaan osaisi tehdä sille mitään.
Tuskin kerääntyisi, eivät yhdet vaihtoalkkarit ja -sukat kuukaudessa niin paljoa pyykkiä ole. Lisäsäästöä syntyy jos kylpypäivänä (joka kuun eka päivä) pitää vaatteet päällään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Oliko muuten Elvis sellainen, ettei käyttänyt samaa vaatetta kuin kerran vai taisi kyse olla vain sukista.
Elvis lavasti kuolemansa. Nykyään hän makailee Miamissa muiden eläkeläisten ja alligaattorien kanssa. :wink:

Moraalisesta paheksunnasta huolimatta roudasin taas likapyykkiä eilen faijan luo ja otin puhdasta mukaan. Safkaakin tarjottiin. Lihaa, perunamuusia ja kastiketta.

Tänään täytyy ostaa vyö. Henkseleitäkin voisi harkita. :idea:

Vitsi:

Kohtaaminen Lapissa.

- Kestääkö Inarijärven jää?
- Kestää.
- Kiitos.
- Ei kestä...

Homeboy
laittomasti pyydetty sinilevätonnikala
Hallo kaikki syntyperään tai muuhun perään katsomatta.
Minulle ei kuulu kummempaa. Terveys ja raha ja suhteet ja järki ja tunteet ja tunteettomuudet ja sisäinen maailma on Stadinarskalla ennallaan eli järkähtämättömästi muuttumaton.

Siksi siirrynkin suoraan Homeboylle vastaamiseen:

EN minä suurimmin maailman nykykuvioissa ihmettelisi vaikka Elvis tosiaan elossa olisikin. On hänellä ainakin mahdollisuus ollut kustantaa kaikkein suurin uutisankka kautta aikojen. Nuorihan hän kyllä oli...siis mukamas kuollessaan. Kyllä silti antaisin vain 10% mahdollisuuden, että hän elossa olisi. Mutta vetoa uskaltaisin vetää vain noin 1000 eurosta!

Niin, likapyykkisi on kirvonnut kannanottoja. Kuinka paljon sitä likapyykkiä sulla on iskällesi kun siitä on eri mielipiteitä?

Ostitko vyön ja miksi? Mistä sait ajatukseen ostaa vyön? Eikö henkselit ole kuitenkin vaarin vehkeet? Toisaalta näin tänään yhden muuten seksikkään tytön, mutta sillä oli REINOT jalassa. Uskomatonta. Minuun se vaikuttaa tytön seksikkyyden lähes nollaavaksi, huh. Mutta se on minun ongelmani!

Lapin vitsisi oli ERINOMAINEN! :D

(sa)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:(sa)
Mikä tämä on?!

Ja kehtaatkin haukkua Reinoja, minulla on ne vaaleanpunaisena.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:(sa)
Mikä tämä on?!

Ja kehtaatkin haukkua Reinoja, minulla on ne vaaleanpunaisena.
Huokaus.

Näin sitä tulee tehtyä virheitä. Tunnistin ison riskin, mutta poikana sen kuitenkin tein ja Vespa oli terhakkaana liikkeellä. En voi puolustautua ja tunnustan ja lupaan parantaa tapani :oops:

Niin, ne Reinot...mutku mutku sillä tytöllä oli sellaiset vaarinruskeat. Punaiset on paremmat... eiks ollut nyt kuitenkin ihan hyvä selitys... :)

Ei löydy mitään!!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
EN minä suurimmin maailman nykykuvioissa ihmettelisi vaikka Elvis tosiaan elossa olisikin. On hänellä ainakin mahdollisuus ollut kustantaa kaikkein suurin uutisankka kautta aikojen. Nuorihan hän kyllä oli...siis mukamas kuollessaan. Kyllä silti antaisin vain 10% mahdollisuuden, että hän elossa olisi. Mutta vetoa uskaltaisin vetää vain noin 1000 eurosta!

Niin, likapyykkisi on kirvonnut kannanottoja. Kuinka paljon sitä likapyykkiä sulla on iskällesi kun siitä on eri mielipiteitä?

Ostitko vyön ja miksi? Mistä sait ajatukseen ostaa vyön?
Oletko lukenut Hannu Nybergin kirjan Elvis elää? Hän kertoo siinä, että Elvis erittäin todennäköisesti lavasti kuolemansa. HN vyöryttää niin paljon dataa väitteensä tueksi, että minä ainakin uskon lähes 100 %:sti että ko. lavastus pitää paikkansa.
Tsekkaa, mielenkiintoinen buki. Niin mielenkiintoinen, että luin sen aikoinani yhdessä päivässä.

Kerran viikossa yleensä sitä likapyykkiä roudaan. Häpeämättömästi.

En ostanutkaan uutta vyötä. Vyöstä katkesi pala, mutta voihan sitä käyttää risanakin.
( Pihistelijä. - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Mitä yhteistä on olutpullolla ja anopilla?
- Molemmat ovat parhaimmillaan pöydällä, avattuna ja kylmänä.

Päivän siteeraus:

"Paheksun sitä, että Homeboy ei pese itse pyykkiään."
- Reino Rysäperse, Suomen korkean luterilaisen moraalin omaavat ihmiset ry.

Päivän toinen vitsi:

Sieppaaja Turusen puolustusasianajajan mielestä hänen pitäisi saada alle 6:n vuoden tuomio. Koska Turunen on ensikertalainen hän tuolloin istuisi tuomiostaan puolet eli alle 3 vuotta. Kuka vielä sanoo, että juristeilla ei ole huumorintajua?
(Paiskatkaa sille kunnon kakku! - Latojan huomautus)

Homeboy
lokaali legenda
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: Oletko lukenut Hannu Nybergin kirjan Elvis elää? Hän kertoo siinä, että Elvis erittäin todennäköisesti lavasti kuolemansa. HN vyöryttää niin paljon dataa väitteensä tueksi, että minä ainakin uskon lähes 100 %:sti että ko. lavastus pitää paikkansa.
Tsekkaa, mielenkiintoinen buki. Niin mielenkiintoinen, että luin sen aikoinani yhdessä päivässä.

Kerran viikossa yleensä sitä likapyykkiä roudaan. Häpeämättömästi.

En ostanutkaan uutta vyötä. Vyöstä katkesi pala, mutta voihan sitä käyttää risanakin.
( Pihistelijä. - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Mitä yhteistä on olutpullolla ja anopilla?
- Molemmat ovat parhaimmillaan pöydällä, avattuna ja kylmänä.

Päivän siteeraus:

"Paheksun sitä, että Homeboy ei pese itse pyykkiään."
- Reino Rysäperse, Suomen korkean luterilaisen moraalin omaavat ihmiset ry.

Päivän toinen vitsi:

Sieppaaja Turusen puolustusasianajajan mielestä hänen pitäisi saada alle 6:n vuoden tuomio. Koska Turunen on ensikertalainen hän tuolloin istuisi tuomiostaan puolet eli alle 3 vuotta. Kuka vielä sanoo, että juristeilla ei ole huumorintajua?
(Paiskatkaa sille kunnon kakku! - Latojan huomautus)

Homeboy
lokaali legenda
Hei kaikille. Minä elän tavallisesti. Elintoimintani normaalit.
Mitään erityistä ei ole tapahtunut. Tennistä ja opiskelua ja sosiaalista juttua.

Vastaukset HB:lle ja siten ravintoa siis palstalapselleni.

EN ole lukenut Elvis-kirjaa. Olisi hänen hyvä tulla jos esiin ennen oikeaa kuolemaansa. Onhan hän jo 76-vuotias herra paratkoon!
Jos vain ehdin elämän kiireissä, saatan katsoa kirjan.

Vyöstä katkesi pala...nyt multa katkesi ajatus ... :P

Olen kuullut olutpullovitsin. Kyllähän se naurattaa vaikka itse oikeasti suren monien anopien "kohtaloa". Muorit ovat mukavia, eikö!

Itse olen sitä mieltä, että se oli raskas rikos se sieppaajan. Muistako kenet se sieppasi, muuten!

En laita mitään allekirjoitusta koska poliisi Vespallaan (Vesper) valvoo yötäpäivää, enkä petä häntä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
EN ole lukenut Elvis-kirjaa. Olisi hänen hyvä tulla jos esiin ennen oikeaa kuolemaansa. Onhan hän jo 76-vuotias herra paratkoon!
Jos vain ehdin elämän kiireissä, saatan katsoa kirjan.
Ei vaan 75-vuotias. Syntynyt 1.8.1935 :stop:
Tsekkaa ihmeessä ko. kirja, se on mielenkiintoinen.

HB ei kovin paljon ns. asiaproosaa lue, mutta joskus löytyy jotain mielenkiintoista. Viimeksi taisi olla Heinrich Böllin nuoruuden muistelmat "Mitähän siitä pojasta tulee?" ja saman tekijän Irlanninmatkan matkakertomus "Päiväkirja vihreältä saarelta".

Vitsi:

- Mitä eroa on irlantilaisilla häillä ja irlantilaisilla hautajaisilla?
- Irlantilaisissa hautajaisissa on yksi juopunut vähemmän.

Äitimuorilla tänään synttärit. Kai sitä täytyy jokin lahjakin, onnittelujen lisäksi... :?

Homeboy
homeinen mammanpoika
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix