Rahaa netistä?

Yleinen lätinä jä kitinä
prosessi

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
Elukka kirjoitti:No voiko tän mestan taso muka vielä laskea?
Nyt on kyllä pakko vähän puuttua. Tän tyylisiä kommentteja tulee tasaisin väliajoin erityisesti valikoidun joukon sormista. Saanen siis kysyä teiltä, että jos taso on mielestänne näin huono, miksi roikutte itse täällä? Jos tuntuu sille, että kaikki muut on täysin säälittäviä luusereita juttuineen, niin mitä te tästä saatte? Vai onko tämä nyt sitten se paikka, missä voi (valheellisesti) tuntea olevansa muita parempi? Onko Kitinä teille sama kun pienimunaiselle BMW?
Meinasin väittää, että Elukka käy stalkkaamassa minua, mutta ei se niin voi olla, koska se on parissa kuukaudessa taas kirjoittanut saman verran viestejä kuin minä kirjoitan puolessa vuodessa. Ja minäkin olen kuitenkin viime aikoina kirjoittanut paljon enemmän kuin ennen. Outoa.

Minä pidän Kitinästä, koska tämä on niin äärimmäisen sekalainen porukka, kutakin lajityyppiä vain yksi tai ihan muutama, vähän kuin jossain nooan arkissa. Ihmiskunta pienoiskoossa, tai jotain.
BettyB.

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

prosessi kirjoitti:Minä pidän Kitinästä, koska tämä on niin äärimmäisen sekalainen porukka, kutakin lajityyppiä vain yksi tai ihan muutama, vähän kuin jossain nooan arkissa. Ihmiskunta pienoiskoossa, tai jotain.
Tästä syystä minäkin tänne kirjoitan. Sen lisäksi täällä voi halutessaan paljastaa itsestään salaisimpiakin asioita, tai esittää jotain ihan muuta kun oikeasti on. Vaihdellen tarpeen mukaan siis. Siksi ihmettelen näitä "voiko taso tästä muka laskea"-kommentteja.
Tix

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Sen lisäksi täällä voi halutessaan paljastaa itsestään salaisimpiakin asioita, tai esittää jotain ihan muuta kun oikeasti on. Vaihdellen tarpeen mukaan siis. Siksi ihmettelen näitä "voiko taso tästä muka laskea"-kommentteja.
Eikö noin voi halutessaan tehdä missä vain?
BettyB.

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Eikö noin voi halutessaan tehdä missä vain?
No en mä lähtis esim. työpaikalla paljastamaan suuria perversioitani, tai esittämään jotain mitä en ole. Täällä voin vapaasti olla mitä haluan.
Vai tarkoitatko jotain toista keskustelupalstaa? Tämä kun on ainoa jota käytän.
Tix

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:Eikö noin voi halutessaan tehdä missä vain?
No en mä lähtis esim. työpaikalla paljastamaan suuria perversioitani, tai esittämään jotain mitä en ole. Täällä voin vapaasti olla mitä haluan.
Vai tarkoitatko jotain toista keskustelupalstaa? Tämä kun on ainoa jota käytän.
No se on tietysti tervettä ettei töissä tee niin. Mutta jos menet vaikkapa baariin, niin mikä sinua periaatteessa estää olemasta vaikka Saaban kuningatar ja kertoa kaikille, että pidät pölyhuiskaseksistä? Juu, netti on anonyymimpi toki, mutta toisaalta naamakuva esillä on periaatteessa sama tai ainakin lähellä kuin missä tahansa yhteydessä törmätty tuntematon ihminen joka ei tiedä nimeä ja asuinpaikkaa.

Miksi itse kirjoittelen kitinään? Jaa-a, taitaa olla enimmäkseen tottumus. Jonnekin pitää aivopiereskellä.
BettyB.

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti: Mutta jos menet vaikkapa baariin, niin mikä sinua periaatteessa estää olemasta vaikka Saaban kuningatar ja kertoa kaikille, että pidät pölyhuiskaseksistä?
Mutta kun mä en käy baarissa enää. Enkä kyllä oikeestaan missään muualla kun töissä ja treenaamassa. :] Mul-laaa ei oo eee-läää-mää *lällättää itselleen*
prosessi

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:Mutta jos menet vaikkapa baariin, niin mikä sinua periaatteessa estää olemasta vaikka Saaban kuningatar ja kertoa kaikille, että pidät pölyhuiskaseksistä? Juu, netti on anonyymimpi toki, mutta toisaalta naamakuva esillä on periaatteessa sama tai ainakin lähellä kuin missä tahansa yhteydessä törmätty tuntematon ihminen joka ei tiedä nimeä ja asuinpaikkaa.
Itse asiassa netti taitaa olla jopa vähemmän anonyymi kuin baari, välillä sitä vain on vähän vaikea tiedostaa. Sen sijaan baarissa sen mainostaminen, että pitää pölyhuiskaseksistä, voi johtaa ongelmallisiin seurauksiin, kun fyysistä välimatkaa ei ole, eikä portsari saata kotiin asti. Eikä se liity mitenkään mihinkään anonymiteettiin.
Tix

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Eikä se liity mitenkään mihinkään anonymiteettiin.
Kaikki liittyy kaikkeen! Älä yritä!
prosessi

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eikä se liity mitenkään mihinkään anonymiteettiin.
Kaikki liittyy kaikkeen! Älä yritä!
Mut jos mä vaix saisin starttirahaa. Puhumattakaan siitä, että SE ja BrianW käskivät kaikkia yrittämään ja palkkaamaan reilun kaupan työntekijöitä, jotta maailma pelastuu. (Meen nyt klikkaamaan jotain aasin mainoksista.)
prosessi

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aasi hei, saatko jotain provikkaa siitä, että juuri äsken ihan aikuisten oikeesti tilasin kirjan nimeltä Juusto ja madot?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

prosessi kirjoitti:Aasi hei, saatko jotain provikkaa siitä, että juuri äsken ihan aikuisten oikeesti tilasin kirjan nimeltä Juusto ja madot?
Emmä kai mitään provikkaa, mutta jkatoin just että edellisen vuorokauden mainostulot ovat pikkasen ajaat 6 taalaa. Ei mun mielestä yhtään pasekmmin

Jätin typot korjaamatta autenttisen tunnelman aikaansaamiseksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elukka

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BettyB. kirjoitti:Vai onko tämä nyt sitten se paikka, missä voi (valheellisesti) tuntea olevansa muita parempi?
On. :l33t:


http://fi.wikipedia.org/wiki/Ironia
prosessi

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Aasi hei, saatko jotain provikkaa siitä, että juuri äsken ihan aikuisten oikeesti tilasin kirjan nimeltä Juusto ja madot?
Emmä kai mitään provikkaa, mutta jkatoin just että edellisen vuorokauden mainostulot ovat pikkasen ajaat 6 taalaa. Ei mun mielestä yhtään pasekmmin

Jätin typot korjaamatta autenttisen tunnelman aikaansaamiseksi.
:P Toivottavasti kirja on silti hyvä. Ainakin se vaikutti hyvin houkuttelevalta, eli ilmeisesti Google osaa asiansa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21360
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

aasi kirjoitti:Emmä kai mitään provikkaa, mutta jkatoin just että edellisen vuorokauden mainostulot ovat pikkasen ajaat 6 taalaa.
Siis tämän palstan mainostulot 6 taalaa vuorokaudessa!? Eikös tuolla summalla maksaisi jo kirkkaasti laadukkaan webbihotellin kulut ==> loistodiili aika monelle sivustolle?
Googlebot

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Tix kirjoitti:No se on tietysti tervettä ettei töissä tee niin. Mutta jos menet vaikkapa baariin, niin mikä sinua periaatteessa estää olemasta vaikka Saaban kuningatar ja kertoa kaikille, että pidät pölyhuiskaseksistä? Juu, netti on anonyymimpi toki, mutta toisaalta naamakuva esillä on periaatteessa sama tai ainakin lähellä kuin missä tahansa yhteydessä törmätty tuntematon ihminen joka ei tiedä nimeä ja asuinpaikkaa.
Jos aikoo saada ravintolaympyröissä nettikirjoittelua vastaavan anonymiteetin, vähintään pitää hankkia tuollaiset lasit.

Kuva
Viimeksi muokannut Googlebot, 14.10.2007 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

sivustahuutaja kirjoitti:
aasi kirjoitti:Emmä kai mitään provikkaa, mutta jkatoin just että edellisen vuorokauden mainostulot ovat pikkasen ajaat 6 taalaa.
Siis tämän palstan mainostulot 6 taalaa vuorokaudessa!? Eikös tuolla summalla maksaisi jo kirkkaasti laadukkaan webbihotellin kulut ==> loistodiili aika monelle sivustolle?
Minä ainakin klikkailin noita mainoksia noin miljoona kertaa, ihan aasia kannustaakseni. Riski on suuri, ettei tilanne säily ennallaan.
Savannah

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

aasi kirjoitti: Emmä kai mitään provikkaa, mutta jkatoin just että edellisen vuorokauden mainostulot ovat pikkasen ajaat 6 taalaa. Ei mun mielestä yhtään pasekmmin
Ooh, valuutta alkaa liikkua kilisten ja kahisten.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

prosessi kirjoitti: Minä ainakin klikkailin noita mainoksia noin miljoona kertaa, ihan aasia kannustaakseni. Riski on suuri, ettei tilanne säily ennallaan.
Mitenköhän on, voi olla että sut diskattiin samantien kun edelliseltä vuorokaudelta ei nyt kovin montaa klikkiä ole yhteensä - alle 20.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Re: Rahaa netistä?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Minä ainakin klikkailin noita mainoksia noin miljoona kertaa, ihan aasia kannustaakseni. Riski on suuri, ettei tilanne säily ennallaan.
Mitenköhän on, voi olla että sut diskattiin samantien kun edelliseltä vuorokaudelta ei nyt kovin montaa klikkiä ole yhteensä - alle 20.
No okei, ehkä se miljoona oli liioiteltua. Kymmenkunta niitä klikkauksia oli, ja kun kuitenkin tilasin sen kirjan, niin täytyyhän niiden uskoa että minut kannattaa ottaa vakavasti.
Vastaa Viestiin