Miehen valmiustila

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
bedlam

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllähän se nyt voi alkaa joskus jöpöttää ihan pienestäkin. Varsinkin sellaisissa tilanteissa, joissa pitää kohta nousta ylös penkistä ja ympärillä on ihmisiä.

Minusta tuntuukin, että ulkoavaruuden alienit ovat tarkkailleet päänsisältöämme vahingossa juuri tällaisissa tilanteissa, ja päättäneet jatkaa älyllisen elämän etsimistä. "Panettais niin perkeleesti....mutta älä nyt nouse...eiiii nyt....äääh...ööö...verilöyly, läheiset kuolee, oksennustauti, imurointi, riitta väisänen....hyst nyt"
Googlebot

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:Tuoreessa suhteessa ireksönin voi saada pelkästään miettimällä viime panoa oman kullan kanssa.
Kuulostaa aika oudolta, mutta en koe tuota ongelmana vaikka erektiota ei pystyisikään saavuttamaan tuoreessa suhteessa muilla keinoin kuin kuvailemallasi tavalla. Kun olet kultsusi kanssa sängyssä eikä meinaa ottaa eteen, suorita mielikuvaharjoituksia edellisestä panokerrastanne jolloin erektioprosessi lähtee käyntiin.

Kun suhde alkaa kypsetä, ei noita mielikuvaharjoituksiakaan luulisi enää tarvittavan vaan homma muuttuu semiautomaattiseksi.
NuoriDaavid

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä miesten ongelmaa erektiosta julkisella paikalla. Minkälaisia pussihousuja te käytette?

Vaikka olenkin antanut itselleni kertoa, että miehuuteni ylittää EU-standardit, niin en ole koskaan kokenut, että erektio kauheasti näkyy vaatteet päällä ulospäin.
Pyry-Matias

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Vaikka olenkin antanut itselleni kertoa, että miehuuteni ylittää EU-standardit, niin en ole koskaan kokenut, että erektio kauheasti näkyy vaatteet päällä ulospäin.
Jos on normi alkkarit, eikä löysiä kusentuoksuisia boksereita, niin täysvartisen voi kompaktisti tukea peeniksen yläpuolella vallitsevaan, kehon suurimpaan elimeen, ihoon. Oliko muuta 8)

Jos oma nappula on kohtuu peruskokoinen, eikä mallia manala, niin ei se tatti saatana vieköön yllä vöyn alle asti puristumaan kuoliaaksi 8)
Zeb

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä miesten ongelmaa erektiosta julkisella paikalla. Minkälaisia pussihousuja te käytette?
Oon kuullut et varsinkin farkut on tähän tarkoitukseen hyvät ja tunkemalla kädet taskuun voi huomaamattomasti suorittaa tarpeelliset suuntaamistoimenpiteet.
Savannah

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Geetzu kirjoitti:Erektio ehkä laski naurusta.
Hyvin mahdollista. En kysynyt.
NuoriDaavid

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä miesten ongelmaa erektiosta julkisella paikalla. Minkälaisia pussihousuja te käytette?
Oon kuullut et varsinkin farkut on tähän tarkoitukseen hyvät ja tunkemalla kädet taskuun voi huomaamattomasti suorittaa tarpeelliset suuntaamistoimenpiteet.
Juuri näin. Vasemmalla kädellä tungen peenix-linnun pään alaspäin kohti exit-only osastoa.
Zeb

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bedlam kirjoitti:Minusta tuntuukin, että ulkoavaruuden alienit ovat tarkkailleet päänsisältöämme vahingossa juuri tällaisissa tilanteissa, ja päättäneet jatkaa älyllisen elämän etsimistä. "Panettais niin perkeleesti....mutta älä nyt nouse...eiiii nyt....äääh...ööö...verilöyly, läheiset kuolee, oksennustauti, imurointi, riitta väisänen....hyst nyt"
:D

Juu, siis minäkin olen kuullut, että sopimattomissa tilanteissa esiintyy tuollaista spontaania ongelmaa. Mutta että säännönmukaisesti naispuolisen kaverin tarttuessa hihasta, niin huhhuh sille.
Savannah

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Minusta tuntuukin, että ulkoavaruuden alienit ovat tarkkailleet päänsisältöämme vahingossa juuri tällaisissa tilanteissa, ja päättäneet jatkaa älyllisen elämän etsimistä. "Panettais niin perkeleesti....mutta älä nyt nouse...eiiii nyt....äääh...ööö...verilöyly, läheiset kuolee, oksennustauti, imurointi, riitta väisänen....hyst nyt"
:D

Juu, siis minäkin olen kuullut, että sopimattomissa tilanteissa esiintyy tuollaista spontaania ongelmaa. Mutta että säännönmukaisesti naispuolisen kaverin tarttuessa hihasta, niin huhhuh sille.
Kuka on puhunut säännönmukaisesta? En ole havainnut mitään kaavaa tässä asiassa. Alan veikata, että kyse on ennen kaikkea yksilöllisistä eroista, koska osa kieltää ja osa myöntää. Ei sen kummemmasta.
Zeb

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Savannah kirjoitti:Kuka on puhunut säännönmukaisesta? En ole havainnut mitään kaavaa tässä asiassa.
Taisin sitten muistaa väärin sen eilisen aloitustekstisi, muistelin, että kyseisellä kaverilla ongelma liittyi nimenomaan siihen kun sinä tartut häntä hihasta.
Savannah

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kuka on puhunut säännönmukaisesta? En ole havainnut mitään kaavaa tässä asiassa.
Taisin sitten muistaa väärin sen eilisen aloitustekstisi, muistelin, että kyseisellä kaverilla ongelma liittyi nimenomaan siihen kun sinä tartut häntä hihasta.
Yksittäinen tapahtuma. En ole maininnut missään vaiheessa, että kyseessä olisi säännönmukainen tapahtuma, joten eipäs liioitella.
Zeb

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Savannah kirjoitti:Yksittäinen tapahtuma. En ole maininnut missään vaiheessa, että kyseessä olisi säännönmukainen tapahtuma, joten eipäs liioitella.
Ok, satunnaisena varmaan ihan normaalia, mutta silti spookyä jos johtui nimenomaan sun kosketuksesta.

Ehkä minulla ei sitten vain ole tarpeeksi läheisiä miespuolisia kavereita, mutta henkilökohtaisesti olisin mieluummin onnellisen tietämätön heidän erektioistaan minun seurassani.
Pyry-Matias

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:mutta henkilökohtaisesti olisin mieluummin onnellisen tietämätön heidän erektioistaan minun seurassani.
Jos on hyvännäköinen, niin sais kertoa?
Savannah

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti: Ehkä minulla ei sitten vain ole tarpeeksi läheisiä miespuolisia kavereita, mutta henkilökohtaisesti olisin mieluummin onnellisen tietämätön heidän erektioistaan minun seurassani.
No joo. Kyllä minäkin olisin voinut ihan hyvin olla tietämättä. Toisaalta sainpahan taas jotain kummasteltavaa.
Zeb

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:
Zeb kirjoitti:mutta henkilökohtaisesti olisin mieluummin onnellisen tietämätön heidän erektioistaan minun seurassani.
Jos on hyvännäköinen, niin sais kertoa?
EI!!! (jos on kaveri). En varmaan viitsisi paljoa nähdä sen jälkeen, mut olenkin aika helposti säikähtävää lajia.
PerttiMakimaa

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:EI!!! (jos on kaveri). En varmaan viitsisi paljoa nähdä sen jälkeen, mut olenkin aika helposti säikähtävää lajia.
"IIIIIK!!!1! Tripodi!" ?? :)
Zeb

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:"IIIIIK!!!1! Tripodi!" ?? :)
Jotain sen suuntaista :D
Pyry-Matias

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:...mut olenkin aika helposti säikähtävää lajia.
Tarkoitin, et ei sitä aisaa tarttis välttis puristaa. Pelkkä ihailu riittäis. Äh, selitin taas huonosti. Te olette välillä niin kiimaisia 8)
NuoriDaavid

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
Zeb kirjoitti:...mut olenkin aika helposti säikähtävää lajia.
Tarkoitin, et ei sitä aisaa tarttis välttis puristaa. Pelkkä ihailu riittäis.
Normipäivä töissä?
Pyry-Matias

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Normipäivä töissä?
Naapurikunnan komisario oli joskus todennut miehistöhuoneessa hetken alaistensa vitsinkerrontaa seuranneena: "Hauskaa teillä on, mutta tehokasta tämä ei ole." 8) ...näillä mennään. Mites sulla? Ettet vain unohtanut skalpellia peräsuoleen?
NuoriDaavid

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Normipäivä töissä?
Naapurikunnan komisario oli joskus todennut miehistöhuoneessa hetken alaistensa vitsinkerrontaa seuranneena: "Hauskaa teillä on, mutta tehokasta tämä ei ole." 8) ...näillä mennään. Mites sulla? Ettet vain unohtanut skalpellia peräsuoleen?
Lähinnä tarkoitin tuota meisselin ihailua. Mulla kun tämä lääkärintakki peittää strategiset kohdat.

..Täytyykin ottaa seuraava poka sisään.
Pyry-Matias

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Lähinnä tarkoitin tuota meisselin ihailua.
Taitaa kuhinaa olla toisaalla. Kysyt vaikeita.

Taidan juoda selfmade kuraa. Yritän muistaa kehua kahvintekotaitojani, roolitus tiedätkö?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minustä kyseessä oli pelkästään läppä.
Ihan sama mitä jauhatte, ainakaan itsellä, olenkin muuten erittäin hyvä esimerkki tässäkin asiassa, voi jotain väreitä kulkea jos nainen koskettaa siveellisestikin, kunhan muistamme että Venäjällä naiset eivät kättele..eikä se ollut läppä.. Nauru pidentää ikää, ellei läpät ole huonossa kunnossa.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Savannah kirjoitti:Mietin tässä sellaista, että miespuolinen kaverini jonka tapasin tänään sanoi jotain mielestäni erikoista. Otin häntä hihasta kiinni ja hän pyysi etten koskisi häneen koska hänellä ottaa eteen ja se on noloa, koska sitten hän ei voi nousta ylös. Mielestäni tämä oli jotenkin erikoista. Nauroin ja kysyin onko hän tosissaan ja hän oli.
Kyllä nyt on kaikesta päätellen käynyt niin, että kaverisi on niinsanotusti seksuaalisesti kehitysvammainen. Voit tukea häntä googlaamalla seksipalveluja vammaisille ja ohjaamalla häntä oikeiden palvelujen pariin.

Muista kuitenkin että seksipalveluiden käytön ja tarpeen myöntäminen voi olla kova paikka ja arka asia vammaisellekin. Suosittelen siis että etenet seuraavasti: Ota itse yhteyttä vaikkapa Johannaan, ja järjestä koko homma hänelle ikäänkuin yllätyksenä. Pyydät vaikka jätskille, ja tuuppaat kaverin ohikulkumatkalla ikäänkuin puolivahingossa tälle palveluntarjoajalle. Eiköhän ne tahattomat erektiotkin siitä vähene. Erityisen vaikeissa hallitsemattoman erektion tapauksissa voidaan soveltaa threesomea jonkun toisen vammaisen mieshenkilön mukanaollessa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miehen valmiustila

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Minunkin on hieman vaikea ymmärtää, miten temmi menee ojoon vain jonkun naispuolisen kaverin koskettaessa kättä, jos tapaukseen ei liity miehen kohdalta muitakin ajatuksia. Ei munakaan mikään automaatti ole, jos mies ei kiihdy, ei kiihdy pikkuvelikään. Eli toistan vielä alkuperäisen argumenttini, jonka mukaan mies haluaa sinua.

Olisi aika vastenmielistä, jos työpaikoilla miehet kävelisivät juhlakunnossa, aina kun työkaveri nappaa hihasta ja muuta. Noloa alkuperäisen kirjoittajan kaverille, mutta himoaan ei saisi kätkeä ontuvan "Sellaista nyt vain tapahtuu" -selityksen taakse. Kun ei tapahdu, ei tapahdu.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin