Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Zeb

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mielestäni en erityisesti mitään ihmistyyppiä. Kaikenlaisia tulee vastaan ja kaikenlaisiin olen tiettyyn rajaan saakka utelias tutustumaan. Yritän sitten hankkiutua eroon niistä kenen kanssa en tule toimeen ja onpa joku joskus tainnut hankkiutua minustakin eroon 8)

En oikeastaan usko koko teoriaan siitä, että joku vetäisi puoleensa tiettyä ihmistyyppiä. Varmaan nyt sieltä eniten sitä sakkia tarttuu missä itse liikkuu, mutta muuten kyllä voi omalla käytöksellään aika pitkälle vaikuttaa siihen ketä jää lahkeeseen roikkumaan. Ts. häipymällä, olemalla antamatta numeroaan ja olemalla viileä tai ilkeä pääsee varmaan useimmista ei-toivotuista eroon. Eri asia tietysti, jos itse tiettyyn rajaan asti haluaa/antaa tietyn tyyppisten ihmisten tarttua matkaan, mutta tämä onkin sitten jo itsestä kiinni.

Savannahille: Ehkä sinusta jo ensivaikutelma on niin räväkkä, että ajat herkkismiehet matkoihinsa ja sitten jäävät nuo uraohjukset ja muutama sitkeääkin sitkeämpi stalkkeri?

OT: tuli mieleen miten ystävällä oli tällainen roikkuja, en nyt varsinaisesta stalkkerista osaisi ehkä puhua. Mies ristittiin jotenkin ei-tarkoituksellisesti Liimaksi ja sitten tieto asiasta meni tämän miehen korviin - tämä olikin sitten ensimmäinen toimiva keino miehen karkottamiseen (ainakin puoleksi vuodeksi). Oma vika tietysti ystävälläni kun ei osannut sanoa suoraan. Se on niitä ihmisiä, jotka osaa sanoa riittävän tiukan "ei":n vain koirilleen.
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti: - tummat kuusikymppiset pikkumiehet
Tämä oli uutta.
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti: Savannahille: Ehkä sinusta jo ensivaikutelma on niin räväkkä, että ajat herkkismiehet matkoihinsa ja sitten jäävät nuo uraohjukset ja muutama sitkeääkin sitkeämpi stalkkeri?
Hyvin mahdollista. Ainakin ystäväni sanovat samaa. Toisaalta yritin olla hiljaisempi ja vähemmän räväkkä viime viikonloppuna ja sen seurauksena neljä miestä tuli sanomaan, että vaikutan itseäni täynnä olevalta. En tiedä onko sekään parempi. Olisi varmaankin hyvä opetella kultainen keskitie tässäkin asiassa. En vain ole löytänyt sitä vielä. Sitä paitsi juttelin kyllä kaikille ihan normaalisti jotka tulivat juttelemaan minulle. En oikeastaan ymmärrä miten voin provosoida vaikka en tee mitään.
Zeb

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Savannah kirjoitti:Toisaalta yritin olla hiljaisempi ja vähemmän räväkkä viime viikonloppuna ja sen seurauksena neljä miestä tuli sanomaan, että vaikutan itseäni täynnä olevalta.
Öö no joo, mä olen vieraassa porukassa yleensä hiljaisempi ja tarkkailen mielelläni tilannetta vähän syrjemmältä. Olen sitten useampaankin otteeseen kuullut noita "ylpeä jääkuningatar"-ensivaikutelmia, vaikka omasta mielestäni olen ennemmin ujonpuoleinen ja vähän varautunut.
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti:Olen sitten useampaankin otteeseen kuullut noita "ylpeä jääkuningatar"-ensivaikutelmia, vaikka omasta mielestäni olen ennemmin ujonpuoleinen ja vähän varautunut.
Tämä on kaveripiirissäni yleinen vitsi. Toisaalta enpähän ainakaan jätä ihmisiä täysin kylmäksi 8)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ak kirjoitti: Olen varmaan usein juuri se harmaa seinään sulautuja esim jossain baarissa. Harrastukset ja kunnianhimo yms ei varmasti tule siinä ympäristössä esiin sitten millään (omalta kohdalta). Jokseenkin eri tilanne on, kun on joku yhdistävä tekijä kuten harrastus tai vastaava jo lähtökohtaisesti. Silloin on ns. turvallisemmilla vesillä ja huomattavasti helpompi lähteä liikkeelle. Mutta siis hetkonen.. enhän silloinkaan ole se joka vetää puoleen vaan jota vedetään puoleen :? Jos kavereita miettii, niin aika saman tyyppisiä ihmisiä nuo taitaa olla.
Niin, no en mä ehkä miettinyt baarissa niinkään. Ei sekään ole hyvä jos on kauheasti esillä vain esillä olemisen vuoksi. Harmaa ja seinään sulautuminen tarkoittaa tässä nyt sellaista itsensä häpeämistä ja vähättelemistä.

äh, en taida olla aiheessa enää ollenkaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

ak kirjoitti: Olen varmaan usein juuri se harmaa seinään sulautuja esim jossain baarissa. Harrastukset ja kunnianhimo yms ei varmasti tule siinä ympäristössä esiin sitten millään (omalta kohdalta).
Ihan uteliaisuuttani kysyn tullaanko sinulle sanomaan, että vaikutat ylpeältä, vaikeasti lähestyttävältä tms. ?
Viimeksi muokannut Savannah, 15.10.2007 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja ak »

Georgina kirjoitti:Niin, no en mä ehkä miettinyt baarissa niinkään. Ei sekään ole hyvä jos on kauheasti esillä vain esillä olemisen vuoksi. Harmaa ja seinään sulautuminen tarkoittaa tässä nyt sellaista itsensä häpeämistä ja vähättelemistä.

äh, en taida olla aiheessa enää ollenkaan.
No mä nyt en yleensäkään pysy asiassa ;) Tulkitsin siis ehkä vähän väärin mitä kirjotit. Jäin kyllä miettimään itsekin tota avausta, kun sen nyt voi tulkita niin monella tavalla.
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tulkinnanvapaus lisää keskustelua ja useimmiten se on silloin rikkaampaa.
Viimeksi muokannut Savannah, 15.10.2007 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ei harmainta aavistusta minkälaisia ihmisiä minä vedän puoleeni, josko minkäänlaisia. Hyvin mahdollista että minulla on sama vaiva parisuhteiden suhteen kuin lapsuusaikaisen Amigan golfpelin kanssa, eli jos yksi lyönti menee metsään vasemmalle, seuraava menee saman verran metsään oikealle, jolloin vain keskiarvo on loistava...

Erinomaisia keskustelijoita nuo kaikki ovat kuitenkin olleet, muissa asioissa on sitten ollut enemmän säätämistä. Nykyisellään ei kuitenkaan pahemmin tarvitsee säätää, tuntuu suorastaan ylelliseltä.
Zeb

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Ei harmainta aavistusta minkälaisia ihmisiä minä vedän puoleeni, josko minkäänlaisia. Hyvin mahdollista että minulla on sama vaiva parisuhteiden suhteen kuin lapsuusaikaisen Amigan golfpelin kanssa, eli jos yksi lyönti menee metsään vasemmalle, seuraava menee saman verran metsään oikealle, jolloin vain keskiarvo on loistava...
Parisuhteisiin ei niin vain kai ajauduta, eli pitää sitten kysyä itseltään ennemmin, että millaisia miehiä valitsee. Itse keksin vain yhden yhdistävän tekijän, ja nämäkin vasta aikuisiän suhteissa: ovat olleet kaikki herkkiä, ja vain 2/3 näistä empaattisia.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja ak »

Savannah kirjoitti:Ihan uteliaisuuttani kysyn tullaanko sinulle sanomaan, että vaikutat ylpeältä, vaikeasti lähestyttävältä tms. ?
Ei nyt ihan noin muotoiltuna. Mutta niinkuin sanottu niin naiset ei ole yleensä kovin aktiivisia lähestymään (paitsi überhumalassa), kun se niinkun kuuluu miehen tehdä alote.

Ehkä ne sua piirittävät äijät on lukenut jostain Player-oppikirjasta, että tommonen hyökkäävä tyyli niinkuin toimii. :roll:
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

ak kirjoitti: Ehkä ne sua piirittävät äijät on lukenut jostain Player-oppikirjasta, että tommonen hyökkäävä tyyli niinkuin toimii. :roll:
Olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa. Yksi vaihtoehto on myös se, että naiset eivät tuomitse hiljaisuutta ylpeydeksi niin nopeasti.
Zeb

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Savannah kirjoitti:Yksi vaihtoehto on myös se, että naiset eivät tuomitse hiljaisuutta ylpeydeksi niin nopeasti.
Mun mielestä tämä on se mikä pitää paikkansa. Yleensäkin nuo ylpeyskommentit näyttävät ensisijaisesti tulevat sellaisilta rääväsuuörveltäjiltä, joilla tuntuu olevan pohjimmiltaan huono itsetunto.
prosessi

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ei harmainta aavistusta minkälaisia ihmisiä minä vedän puoleeni, josko minkäänlaisia.
Parisuhteisiin ei niin vain kai ajauduta, eli pitää sitten kysyä itseltään ennemmin, että millaisia miehiä valitsee.
Taidan olla aika sokea asian suhteen, yleensä jonkun on täytynyt kertoa minulle, että "tuo muuten on kiinnostunut sinusta". Herään vasta siinä vaiheessa oma-aloitteisesti huomaamaan kiinnostuksen itseeni, kun joku vetää minua puoleensa niin voimakkaasti, että parisuhde tuntuu hyvältä ajatukselta. Helpompaa pitää pää jatkuvasti hiekassa, tai jotain.
Zeb

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Taidan olla aika sokea asian suhteen, yleensä jonkun on täytynyt kertoa minulle, että "tuo muuten on kiinnostunut sinusta". Herään vasta siinä vaiheessa oma-aloitteisesti huomaamaan kiinnostuksen itseeni, kun joku vetää minua puoleensa niin voimakkaasti, että parisuhde tuntuu hyvältä ajatukselta. Helpompaa pitää pää jatkuvasti hiekassa, tai jotain.
No en minäkään kyllä ikinä ole mitään aloitteita seurusteluun tehnyt. Valinnalla voisi omalla kohdalla tarkoittaa ennemmin sitä kenen antaa valita itsensä.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja ak »

Savannah kirjoitti:Olen miettinyt sitäkin vaihtoehtoa. Yksi vaihtoehto on myös se, että naiset eivät tuomitse hiljaisuutta ylpeydeksi niin nopeasti.
Voipa olla. Toisaalta, kun esimerkiksi itse en ole mikään erityisen lahjakas supliikkimies niin helposti, jos vastapuoli ei heittäydy aktiivisena mukaan keskusteluun niin se tökkää aika nopeasti. Ei vaan ole mitään sanottavaa, jos toinen vaan vastailee hyvin lyhyesti. Ei siitä tosin itselle ylpeys tule ensimmäisenä mieleen vaan ihan mielenkiinnon puute. Tulee mieleen, että olisi syytä jatkaa matkaa. Toisaalta elekieli voi tuntua viestivän jotain muutakin, mutta herkästi tulee tunne, että se on lähinnä toiveajattelua.
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

ak kirjoitti:Toisaalta elekieli voi tuntua viestivän jotain muutakin, mutta herkästi tulee tunne, että se on lähinnä toiveajattelua.
Mitä jos se toinenkin on vain ujo? Sitten molemmat jäävät harmittelemaan? Haaskausta sanon ma.
prosessi

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Taidan olla aika sokea asian suhteen, yleensä jonkun on täytynyt kertoa minulle, että "tuo muuten on kiinnostunut sinusta". Herään vasta siinä vaiheessa oma-aloitteisesti huomaamaan kiinnostuksen itseeni, kun joku vetää minua puoleensa niin voimakkaasti, että parisuhde tuntuu hyvältä ajatukselta. Helpompaa pitää pää jatkuvasti hiekassa, tai jotain.
No en minäkään kyllä ikinä ole mitään aloitteita seurusteluun tehnyt. Valinnalla voisi omalla kohdalla tarkoittaa ennemmin sitä kenen antaa valita itsensä.
Minä itse asiassa olen tehnyt aloitteita, eli ennemmin tarkoitan sitä, että en huomaa jos joku on ihastunut. Lukioni 120-vuotisjuhlista 5 vuotta sitten jäi mieleen hämmentävänä ilmiönä se, että yksi luokkakaveri, jonka kasvoja ja nimeäkään en edes muistanut, muisti minusta paljon sellaisia asioita, jotka itsekin olin jo ehtinyt unohtaa. Jälkeenpäin sitten jäinkin ihmettelemään, että onkohan hän joskus aikoinaan ollut ihastunut. En voi tietenkään olla varma, mutta epäilys jäi, koska minusta tuntui että hän muisti aivan liikaa.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja ak »

Savannah kirjoitti:Mitä jos se toinenkin on vain ujo? Sitten molemmat jäävät harmittelemaan? Haaskausta sanon ma.
Elämä on. Joskus sitä myös toiveikkaasti ajattelee noin kunnes huomaa kuinka väärässä sitä osasi olla. Aina voi onneksi jossitella loputtomiin. ;)
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

ak kirjoitti:Aina voi onneksi jossitella loputtomiin. ;)
Could, might, should, would :)
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja ak »

Savannah kirjoitti:Could, might, should, would :)
Maybe if...

(joo nyt nukkumaan)
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

(hyvää yötä)
Herra Manala

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Savannah kirjoitti:Tästä tuli mieleen. Olen huomannut, että liian suuri samankaltaisuus luonteissa tuo paljon suurempia ongelmia kuin erilaisuus. Ideaali tilanne olisi erilaiset luonteet, mutta samankaltainen arvomaailma ja elämäntapa. Aikamoinen utopia siis.
Paskat. Ideaalitilanne olisi se että toinen ei ole susiruma eikä ämpärityhmä, ja että seksi luistaa. Kaikki muu on triviaalia extraa.
Geetzu

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Ideaalitilanne olisi se että toinen ei ole susiruma eikä ämpärityhmä, ja että seksi luistaa. Kaikki muu on triviaalia extraa.
Tähän on yhdyttävä. Keskustella voi sitten inttternetissä.

Vedän puoleeni ihmisiä, joiden jalkoihin on helppo tulla tallotuksi. Enää en tule mutta ennen sitä tapahtui jatkuvasti. Naiset varsinkin ovat aika taitavia korkoineen jos itse ottaa vähänkään pienemmän tilan. Mutta ne mieheni... Hoivaviettisiä. Jokaisella on ollut tarve suojella ja viedä luolaan maailmaa piiloon. Aika miesmäistä? Taidan olla aika rassukka, ja tämän myöntäminen onnistuu kyllä vain paskana aamuna kuten nyt.