Mä en jaksa Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Savannah kirjoitti:Kaveri soitti ja ilmoitti muuttavansa Skotlantiin. Samalla kysyi muutanko mukana, siellä olisi asunto ja työpaikkakin valmiina.
Saanko lähtee sun tilalle? Voisin lähteä vaikka heti, välittömästi. Mitä työtä se aikoo tehdä siellä?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kaveri soitti ja ilmoitti muuttavansa Skotlantiin. Samalla kysyi muutanko mukana, siellä olisi asunto ja työpaikkakin valmiina.
Saanko lähtee sun tilalle? Voisin lähteä vaikka heti, välittömästi. Mitä työtä se aikoo tehdä siellä?
Sä et lähe mihinkään.
Chap

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

sipsi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kaveri soitti ja ilmoitti muuttavansa Skotlantiin. Samalla kysyi muutanko mukana, siellä olisi asunto ja työpaikkakin valmiina.
Saanko lähtee sun tilalle? Voisin lähteä vaikka heti, välittömästi. Mitä työtä se aikoo tehdä siellä?
Mäkin voisin lähteä. En vaan ymmärrä skotlantia. Pärjäisiköhän siellä suomeksi? Tai englanniksi?
Vihtahousu

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Voin vahvistaa ettei skotlantia voi ymmärtää. Damissa niitä oli joidenkin vutiskisojen karsintamatsin aikana enemmän kuin tarpeeks...
ninnithequeen

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Voin vahvistaa ettei skotlantia voi ymmärtää. Damissa niitä oli joidenkin vutiskisojen karsintamatsin aikana enemmän kuin tarpeeks...
Ukkokulta sano samaa. Niitten puheesta mitään ymmärtänny.
prosessi

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Chap kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kaveri soitti ja ilmoitti muuttavansa Skotlantiin. Samalla kysyi muutanko mukana, siellä olisi asunto ja työpaikkakin valmiina.
Saanko lähtee sun tilalle? Voisin lähteä vaikka heti, välittömästi. Mitä työtä se aikoo tehdä siellä?
Mäkin voisin lähteä. En vaan ymmärrä skotlantia. Pärjäisiköhän siellä suomeksi? Tai englanniksi?
Ei pärjää. Lampaaks ehkä.
Elukka

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:
Chap kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Saanko lähtee sun tilalle? Voisin lähteä vaikka heti, välittömästi. Mitä työtä se aikoo tehdä siellä?
Mäkin voisin lähteä. En vaan ymmärrä skotlantia. Pärjäisiköhän siellä suomeksi? Tai englanniksi?
Ei pärjää. Lampaaks ehkä.
Määä-äää pärjäisin?
En vaan ymmärrä miksi kukaan haluaisi Skotlantiin - siellähän on melkein yhtä kamala ilmasto kuin Suomessa.
Savannah

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Chap kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kaveri soitti ja ilmoitti muuttavansa Skotlantiin. Samalla kysyi muutanko mukana, siellä olisi asunto ja työpaikkakin valmiina.
Saanko lähtee sun tilalle? Voisin lähteä vaikka heti, välittömästi. Mitä työtä se aikoo tehdä siellä?
Mäkin voisin lähteä. En vaan ymmärrä skotlantia. Pärjäisiköhän siellä suomeksi? Tai englanniksi?
Pelkällä suomella ei pärjää, mutta pelkällä englannilla pärjää ainakin alustavasti ja kaveri lähtee it-alan esimiestehtäviin. Mikäli ala olisi toinen niin voisin harkita, mutta nyt on opiskelut niin pahasti kesken, että ei vain voi lähteä hyppelehtimään toisen alan juttuloihin. Täytyy katsoa missä vaiheessa oma elämä on ensi kesänä.
Viimeksi muokannut Savannah, 17.10.2007 15:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Savannah

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Elukka kirjoitti: En vaan ymmärrä miksi kukaan haluaisi Skotlantiin - siellähän on melkein yhtä kamala ilmasto kuin Suomessa.
Lupasin lähteä jouluksi sinne ja manasin samalla, että olisi muuttanut edes lämpimämpään maahan jos on pakko yrittää päästä karkuun minua :)
BettyB.

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tulin vaan sanomaan että voi v*ttu että mä vihaan ruotsalaisia kollegoja!! Aaaaarrrgghhhhh! Napalmia niskaan!!11
Edith

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

BettyB. kirjoitti:Tulin vaan sanomaan että voi v*ttu että mä vihaan ruotsalaisia kollegoja!! Aaaaarrrgghhhhh! Napalmia niskaan!!11
Palkkaa mut tulkiks! Tiedän hyviä solvauksia!
Savannah

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tajusin yhtäkkiä yhden asian. Kysyin kaveriltani haluaako se, että järjestän läksijäiset ja hän sanoi, että ei halua. Nyt täytyy järjestää siis aivan järjettömän suuret läksijäiset ihan vain kiusallaan Kuva
prosessi

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:Tajusin yhtäkkiä yhden asian. Kysyin kaveriltani haluaako se, että järjestän läksijäiset ja hän sanoi, että ei halua. Nyt täytyy järjestää siis aivan järjettömän suuret läksijäiset ihan vain kiusallaan Kuva
Joo, ja mä haluun sinne vieraaks ihan vaan kiusallaan.
Savannah

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Tajusin yhtäkkiä yhden asian. Kysyin kaveriltani haluaako se, että järjestän läksijäiset ja hän sanoi, että ei halua. Nyt täytyy järjestää siis aivan järjettömän suuret läksijäiset ihan vain kiusallaan Kuva
Joo, ja mä haluun sinne vieraaks ihan vaan kiusallaan.
Tervetuloa vain :D
Elukka

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Tulin vaan sanomaan että voi v*ttu että mä vihaan ruotsalaisia kollegoja!! Aaaaarrrgghhhhh! Napalmia niskaan!!11
Palkkaa mut tulkiks! Tiedän hyviä solvauksia!
EikX "skitstövel" riitä?
Savannah

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Eih, nyt jäi kytemään ajatus sinne ulkomaille lähdöstä. Asiaa ei yhtään auta se, että kaveri provosoi lähtemään.
isohaara

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Saakeli kun meinas yksinäisyys iskeä netin ollessa torstaista lähtien poikki! Onneks oli jonkun verran kerääntynyt kaikenlaista katseltavaa koneelle, että pahimmat vieroitusoireet koneesta laantuivat.
Piti sit kans juovuspäisään sunnuntaina pyytää eräs kauniimpi kolleega Espoosta oluelle perjantaiksi, jälkeenpäin vasta tajusin kuinka lähellä tässä on ns. tupla-bookkaus -tilanne.

Enkä perkele päässyt kättelemään konsernin suurinta johtajuutta - mutta hauskaa oli toki seurata kuinka meidän toimitusjohtaja seurasi tätä herraa "hattu kourassa", hiljaa vain nyökytellen. Nöyrä!!!1
ninnithequeen

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Käkäääkää, ukkokullan puhelin http://kitina.net/album_page.php?pic_id=4869 on joutunu huoltoon. Siis HUOLTOON, ei vaihtoon :lol:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Kai niillä Skotlannissakin jo intter Netti on?
Mut eiks Kitinä ole suomalainen sivusto ja näy vain täällä 8)
Tätäpä ei olisi moni keksinyt.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Ei vaan jaksa keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ei vaan jaksa. Ei todellakaan.
Minä, syksyn ikuinen ihailija, vihaan vuodenaikaa niin paljon että hirvittää.
Mutta tämä johtuu vaan opiskeluista. Kursseja on enemmän kuin laki sallii, tunteja normaalin päivätyön verran viikossa ja kolme tenttiä päntättävänä. Vitut viha-rakkaus suhteesta, tämä on ihan puhdas viha-viha suhde, minulla ja opiskelullani.
Mikään ei riitä, vaikka saisikin yhden asian pois alta niin viimeistään seuraavalla viikolla tulee lisää, ja sitä seuraavalla, ja sitä seuraavalla.
Siitä tietenkin olisi apua, jos ala kiinnostaisi edes hieman.
Mutta ei napsi.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Savannah

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Suvinen kirjoitti:Pimeä alkaa tulla liian aikaisin. Kohta pitää lentää jonnekin valoisampaan paikaan taas ennenkuin alkaa ahdistua ja masentua siitä, ettei ole ede ketän kenelle kiukutella, kun ajan pois kaikki tarjokkaatkin.
Kavereillekin voi aina välillä kiukutella, niin ja netti on oiva paikka kiukutteluun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rakastan syksyä mutta kaikki päivät ei ole ystäviä, loivennus hokemasta ja vanhasta kansan"viisaudesta" "Vuodet eivät ole veljiä" ja jostain muusta..
Pyyhin Netikettiin..
Savannah

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

*huokaus* Blondi kaverini ei osaa ladata messengeriä ja olen toiminut helpdeskinä kohta 40 min. nyt alkaa käydä kärsivällisyyden päälle :roll:

Edit. Jipii se osasi!!1 :)
elco

Re: Mä en jaksa Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Suvinen kirjoitti: Lisäksi luin taas elcon blogia ja tulin taas sille kateelliseksi.
Etkö paremminkin voisi olla kateellinen Kimble Räikköselle, Präd Bittille,
Teemu Selänteelle, Shakiralle tai NuoriDaavidille?
Vastaa Viestiin