Limainen lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Siis voitteko nyt ystävällisesti kertoa kaikki että mitä ihme stalkkausviestejä ja yv:tä teille tulee? Miksei mulle tule? Onko täällä jotain sekoja vai? Mulla tänään viimeinen työpäivä vanhassa duunissa ja illalla läksiäiset. Haikeaa, mahtavaa, ihanaa, jännää ja kamalaa!

ois ihan nastaa jos ehtis joskus nukkua, nytkin on kiire katsoa pulp fictionia ja pistää viimeisiä duuninjättökuvioita kuntoon.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei niistä voi kertoa mitään. Pahaa tekee ajatellakin, kunhan nyt uni tulis. Perkele, Megadethin keikka ois tullu töllöstä, mutta meni ohi. Plip plop. Siideri maistuu, mutta päätä särkee ja väsyttää ihan vitusti. Mä en ymmärrä syksyihmisiä. Tää on niin perseestä, ihan veto pois. Pitäisköhän anoa pomolta talviloman siirtoa marraskuulle.
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bedlam kirjoitti:Ei niistä voi kertoa mitään. Pahaa tekee ajatellakin, kunhan nyt uni tulis.
Ei saa olla liian sympaattinen, sanoisin.
bedlam

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

prosessi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ei niistä voi kertoa mitään. Pahaa tekee ajatellakin, kunhan nyt uni tulis.
Ei saa olla liian sympaattinen, sanoisin.
Ai liian symppis stalkkeriksi? Mä sain tissikuvankin, ja voin kovin pahoin sen nähtyäni. Hyi, miten jotkut naiset voi olla noin eläimellisiä?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:...
Mun miehen veljen nimi on Matti. Sen paras kaveri on Teppo. Mun miehellä on monesti sprintissä huoltomiehinä Matti ja Teppo.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bedlam kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ei niistä voi kertoa mitään. Pahaa tekee ajatellakin, kunhan nyt uni tulis.
Ei saa olla liian sympaattinen, sanoisin.
Ai liian symppis stalkkeriksi? Mä sain tissikuvankin, ja voin kovin pahoin sen nähtyäni. Hyi, miten jotkut naiset voi olla noin eläimellisiä?
:P Ei saa myöskään olla liian herkkä, sanoisin.
bedlam

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:...
Mun miehen veljen nimi on Matti. Sen paras kaveri on Teppo. Mun miehellä on monesti sprintissä huoltomiehinä Matti ja Teppo.
Mun naisen nimi on pertti. Ja sen äiti on ekstrovertti.

Ja tässä matti:


Hyvää yötä murut!
Rouva Pupu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

prosessi kirjoitti:
:P Ei saa myöskään olla liian herkkä, sanoisin.
Saanen huomauttaa, että kyseessä ei sentään olleet omat tissini. Aika huonoa mainosta hei ois!1 Rouva Pupun tizzit, pahaolo. Aijai!
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :P Ei saa myöskään olla liian herkkä, sanoisin.
Saanen huomauttaa, että kyseessä ei sentään olleet omat tissini. Aika huonoa mainosta hei ois!1 Rouva Pupun tizzit, pahaolo. Aijai!
Enpä niitä sinun tisseiksisi epäillytkään, olen vakuuttunut siitä, että nekin olisivat aivan liian ihanat aiheuttamaan pahaa oloa.
masa

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Melkein 8 vuotta täynnä ilman tupakkaa.... Voisin just ny tappaa kessulaatikosta ja sytkästä. Who's fault?
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:Melkein 8 vuotta täynnä ilman tupakkaa.... Voisin just ny tappaa kessulaatikosta ja sytkästä. Who's fault?
Epäilen Sigmund Freudia.
Zeb

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
masa kirjoitti:Melkein 8 vuotta täynnä ilman tupakkaa.... Voisin just ny tappaa kessulaatikosta ja sytkästä. Who's fault?
Epäilen Sigmund Freudia.
Minä epäilen naista.
prosessi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
masa kirjoitti:Melkein 8 vuotta täynnä ilman tupakkaa.... Voisin just ny tappaa kessulaatikosta ja sytkästä. Who's fault?
Epäilen Sigmund Freudia.
Minä epäilen naista.
Kyllä siihen Freudin apua tarvitaan, muutenhan kaikki miehet tupakoisivat aina ja kaikkialla.
Pyry-Matias

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Väsyttää miehekkäästi. Täytyi olla selässä vielä puolen yön jälkeen. Iltapäivällä jysähtää Ratinassa, kun TamU, toivottavasti, varmistaa mestaruuden. En usko jaksavani pakkaseen värjöttelemaan, vaan TV2 taitaa näyttää matsin suorana meille soffien miehille.

Taas on mitähän-pimppiä-tästä-päivästä-tulee olo. Ilon kautta.
ninnithequeen

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Limainen, todellakin. Semmonen yskä ja räkätauti päällä ettei tosikaan. Ja taas kuumettakin perhana. Pitikö riekkua eilen pystyssä, ois levänny vaan.
didi

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Ihanaa. Vapaapäivä, ja saan nauttia tästä ihan yssikseni. AAAH! Tänään on paljon kivaa ohjelmaa. Pikkusiskon kanssa vietetään kunnon tyttöjenilta :D
Bliss

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pitäs alkaa leipomispuuhiin. Synttärikakkua pikkuäijälle. Ei vaan nyt oikein natsais.
Vihtahousu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Eka TPK!

Nyt ei tullut oksua aamulla kun ei vedellyt wiskiä illalla. Hiukka kivistää, mutta selviän. Tänä yönä vois jopa yrittää nukkua.
Geetzu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Se oli superpitkä perjantai, nukuin juuri 3 tuntia valvottuani yön ja tää lauantai tuntuu aika pirun pitkältä kans. Mies tulee koht reissusta, viipyy 6 tuntia (!!!) ja lähtee Ruotsiin. Yritän kokoajan aatella et pääsen shoppaamaan kun toinen tekee niin paljon töitä, mut jotenkin sekään ei niin ku saa jaksamaan paremmin...

Asennetta biatch! Poikkeuksia saa ja pitää tulla! Ryhdistäydy!

Potkikaa mua vähän. Muksutkin tossa yrittää mut ne ei taida uskaltaa tosissaan. :]
isohaara

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Mä tein sen, mä join pullon kossua
Siitä tulee känniin, se on niin hassua..! :hevikaraoke:

Ei tullut istuttua nurmikolla pullo kourassa, mut perjantaipullo uppos ihan njees. Nyt vaan lauantaimakkaraperunoita naamariin ja sitten ichmetteleen mitä lauantailla on tarjottavana. Hyvä herätä aikasin!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti:Melkein 8 vuotta täynnä ilman tupakkaa.... Voisin just ny tappaa kessulaatikosta ja sytkästä. Who's fault?
oh no! se sai tietää et seukkaat munkin kans ja pisti hanat kiinni? damn it!1
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Bliss kirjoitti:Pitäs alkaa leipomispuuhiin. Synttärikakkua pikkuäijälle. Ei vaan nyt oikein natsais.
*hali*
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lukemisen sijaistoiminnoksi tuli tälle päivälle kameran osto. Yritän kuitenkin sinnitellä vastaan. Imuroinnin sentään sallin itselleni.

pakkopakkopakko lukea tänään ja paljon.
Prepare for the worstest.
1108

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Haistakaa vittu. Lähden muuraan. Vituttaa.

Uskomattoman ytimekkäästi ilmaistu tämän hetkiset tunteet.
Rouva Pupu

Re: Limainen lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Potkikaa mua vähän.
*Potkii vähän*
Vastaa Viestiin