Zöndag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Zöndag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Njees, viikon vika päivä. Ei kummosempaa täällä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Poks. Lotossa osui, pokassa osui. Kusen varmaan vielä housuihini tänää.
Tee sinne vaa! Tulee hetken lämmin ja hjyvä olo.

Eip kummempii mullakaan, nukkuu jos yrittäis..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Nip »

Selvinpäin baarissa, osa 4: Kivaa oli, ...

Sunnuntaita
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Geetzu

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tänä aamuna kummastelen miks ihmiset lisääntyvät ja tekevät elämästään rasittavaa. Kai sitä tarvitsee huonoja öitä arvostaakseen niitä hyviä? Just kun saa oman tytön sikeään uneen niin eiköhän lainalapsi säpsähdä ja siinä sitten hyssytellään ja tupakkaa kaivaten heijataan hemmetti 7 tuntia samalla kun vatsassa kärsitämättömästi potkitaan ja hutkitaan... Ei helvetti.

Täytyy keksii joku relakeino kun selviän iltaan ja pääsen vapauteen pariks tunniks.
Pyry-Matias

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Palaverin ja instantkuran rohkaisemana kuolinviestiä kiikuttaan. Peruskooma taas päällä, vaikka tyyny litistyi jo BB:n jälkeen. Heikoks on mennyt. Ilon kautta, eniveis.
ninnithequeen

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Räkätauti ja kuumeilu senkun jatkuu. Enkä mä vois niinku mitenkään olla huomenna pois töistä, voi perse!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täällä juniori 4v. potkii sängynreunoja, kitisee ja narskuttelee hampaita unissaan. Pahimmillaan herään tohon jotain viis kertaa yössä. Viime yönä siirryin suosiolla sohvalle ennen kuin ehdin edes nukahtaa. Kannatti, seurauksena oli sen verran kivoja unia :wink: Hetken pako pänttäämisestä, nyt jatkuu taas.

mammat, I fell your pain too *hali* eiku feel siis tietty
Prepare for the worstest.
Bliss

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Täällä 2-v kiipeää aamuyöstä äidin viereen nukkumaan noin joka yö. Joskus olis ihan kiva nukkua aamuun asti ilman että joku potkii ja pyörii ja valloittaa koko sängyn :?
Ehkä se teini-ikäisenä nukkuu omassa sängyssään vuorokauden ympäri...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kra-pu-la.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Mä kuulema narskuttelen hampaita unissani. Sitä on yritetty tallentaa videollekin mutta koska äänet ei oo ollu kovin suuria ni enhän mä vieläkään mitään myönnä. Mitä se nyt meinaskaan se narskuttelu? Et niin ku lihan tarvetta ois?

Oli aivan perkeleen kylmä aamulenkki. Älytöntä pukea skidejä puol tuntia ja sit kipittää puol tuntia todetakseen, että ei pysty, liian hapokasta sunnuntai-aamuun...

Tytön kanssa kuivaks opettelukaan ei ihan suju, mulla ei riitä muisti ja se potta vaan unohtuu. Onneks mies kotiutuu tänään ja hysteerisenä hienosta sohvastaan vahtii ja muistaa varmasti tarjota sitä pottailua neidillemme...

Jotain muuta ku äiskäjuttua? No pippeliä tekis mieli. Eikä ihan mitä tahansa vaan jotain tosi tuntematonta isoa ja vähät musta välittävää. 8)
Bliss

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äh. Pitäis alkaa koota täytekakkua, ja mua laiskottaa :?
Plussaa kyllä se, että kakkupohja onnistui 100% loistavasti. Kakusta tulee vaan taas kerran aivan liian suuri.
Vihtahousu

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päävää. Eka TPK. Olipas tjylsä yö/ilta.
isohaara

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vihtahousu kirjoitti:Olipas tjylsä yö/ilta.
Sas muuta! Meni nukkumiseks, eikä kyl kiinnostanut tehdä mitään/lähteä minneen.

Tänään tekis mieli lähteä kattoon Ganes.
Rouva Pupu

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti:^ Mä kuulema narskuttelen hampaita unissani. Sitä on yritetty tallentaa videollekin mutta koska äänet ei oo ollu kovin suuria ni enhän mä vieläkään mitään myönnä. Mitä se nyt meinaskaan se narskuttelu? Et niin ku lihan tarvetta ois?
Parempi puolisko narskuttelee myös. Onneksi siihen ei herää, mutta erittäin vaikea on saada unta kun se alkaa. Kraatskruutskolikali. Maiskuttelu päälle niin avot! hanitsuni, oot silti universumin raksuin, puss! En vaihtais <3
Googlebot

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Geetzu kirjoitti:^ Mä kuulema narskuttelen hampaita unissani. Sitä on yritetty tallentaa videollekin mutta koska äänet ei oo ollu kovin suuria ni enhän mä vieläkään mitään myönnä. Mitä se nyt meinaskaan se narskuttelu? Et niin ku lihan tarvetta ois?
Googleta bruxismi. Kannattaa jutella (hammas)lääkärille siitä, ellet halua rikkoa hampaitasi ajan kanssa ja kaikkea muuta mukavaa. Saatat jopa saada hammassuojat yöllä suussa pidettäviksi, kliffaa.

Viime yönä nukuin ainakin 9h!!! :shock: Sängystä nousin vasta n. 12 tunnin kuluttua siitä kun menin nukkumaan. Tosin sitä edellisenä yönä nukuin jostain syystä kovin huonosti (vain muutaman tunnin), ja olin muutenkin fyysisesti väsynyt, jotenkin kaiketi maksoin velkaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja saira »

Kolmen tunnin päästä asemalle hakemaan kummityttöä!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Rouva Pupu

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Googlebot kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Mä kuulema narskuttelen hampaita unissani. Sitä on yritetty tallentaa videollekin mutta koska äänet ei oo ollu kovin suuria ni enhän mä vieläkään mitään myönnä. Mitä se nyt meinaskaan se narskuttelu? Et niin ku lihan tarvetta ois?
Googleta bruxismi. Kannattaa jutella (hammas)lääkärille siitä, ellet halua rikkoa hampaitasi ajan kanssa ja kaikkea muuta mukavaa. Saatat jopa saada hammassuojat yöllä suussa pidettäviksi, kliffaa.
Tuo muovi suussa on pienempi paha pidemmän päälle. Siihen tottuu, kuulemma. Miestä olen patistanut hankkimaan sellaiset hamppilekurilta.
Savannah

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Kotona taas, väsyneenä, mutta tyytyväisenä :)
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kaikille mammoille terkkuja multakin! Pari tuntia sitten vauva heräsi päiväuniltaan ja kakka haisi. Pesin pyllyn ja laitoin tytön vähäksi aikaa kellimään pyyhkeen päälle. Parissa minuutissa se oli saanut siihen aikaiseksi pissalätäkön ja pökäleet ja taas pesulle... Tuskin maltan odottaa kuivaksiopettelun aikaa. Hädin tuskin maltan myöskään odottaa sitä, että vauva oppii nukkumaan omassa sängyssä ilman yösyöttöjä. Sais oppia kyllä mahd. pian, mulla on enää kuukausi äitiyslomaa jäljellä.

Ja mikähän meidän netissäkin taas on, kun mitkään muut sivut kuin Kitinä eivät aukea. Kiitos TeliaSonera, meidän netti ei ole toiminut kunnolla neljään kuukauteen.
Äiti ei tiedä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Reseptissä luki neljä valkosipulin kynttä, pistin neljä yksikyntistä valkosipulia. Aika tujua pastasoosia tuli.

Ja hipit kärsii huomenna töissä hajusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja aasi »

Leila kirjoitti:Ja mikähän meidän netissäkin taas on, kun mitkään muut sivut kuin Kitinä eivät aukea. Kiitos TeliaSonera, meidän netti ei ole toiminut kunnolla neljään kuukauteen.
Oikeastiko vain Kitinä toimii?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Duckzilla

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Hei taas kaikki. Ich bin tillbaka.

Sovin joskus aikoinaan itseni kanssa että kun seuraavan kerran Ninni pitää saunaillan ja minä osallistun niihin, niin sen jälkeen palaan Kitinään. Mutta eihän siitä mitään näyttänyt tulevan, joten tullaan sitten muuten vaan, voimasana tähän.

Pakkohan tänne muutenkin oli palata. Päädyin toteamaan että jos en päästele aivopierujani täällä, niin päästelen ne sitten jossain toisessa foorumissa, ehkä vieläkin nolommin seurauksin. Kai minulla sitten on vaan joku aivokaasukiintiö joka täytyy päästellä, ei siitä mihinkään pääse.

P.S. Näyttää ihmisillä olleen tapana muuttaa nikkinsä toiseksi. Lienee pelin henki? Okei.
NuoriDaavid

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duckzilla kirjoitti:Hei taas kaikki. Ich bin tillbaka.

Sovin joskus aikoinaan itseni kanssa että kun seuraavan kerran Ninni pitää saunaillan ja minä osallistun niihin, niin sen jälkeen palaan Kitinään. Mutta eihän siitä mitään näyttänyt tulevan, joten tullaan sitten muuten vaan, voimasana tähän.

Pakkohan tänne muutenkin oli palata. Päädyin toteamaan että jos en päästele aivopierujani täällä, niin päästelen ne sitten jossain toisessa foorumissa, ehkä vieläkin nolommin seurauksin. Kai minulla sitten on vaan joku aivokaasukiintiö joka täytyy päästellä, ei siitä mihinkään pääse.

P.S. Näyttää ihmisillä olleen tapana muuttaa nikkinsä toiseksi. Lienee pelin henki? Okei.
Eli kukas sä oot?

Ankka-avatar viittaa joko SJP:hen (jonka en ole huomannut lähteneen) tai Aarneen.
Duckzilla

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

NuoriDaavid kirjoitti: Aarneen.
Tää mää.
Rouva Pupu

Re: Zöndag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Duckzilla kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Aarneen.
Tää mää.
:yo:
Vastaa Viestiin