Mussuton maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Chap kirjoitti:Kokeilin myös stadinarskan unignerointia. Kahvia ->
Sama vika. Sen sijaan toinen 500 viestiä vuorokaudessa palstalle lähettävä häirikkö pääsi noreen.
bedlam

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HOOOHHHHOIJAAAA!
Geetzu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:... vaikka sisälläni velloon valtaisa tunteiden, rakkauden ja seksin palo, oi sinä elämäni valo.
... Ville Valo! :h:

Ei ku uuh nuuh joo. :wink:
Lue vaan mua masa, lupaan kirjottaa tänään vähemmän.
Jätän myös pottajutut pois ja keskityn vaikkapa ruokapäiväkirjaan!
Stinky

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihana aamu. Takassa paloi puut, tuoretta kahvia, oman murun rutistus ja poikien tassujen tepsutus ♥

Mut töissä taas kaikki päin pyllyä. Ja kaks viikkoo vanha puhelinkin temppuilee-se soittaa vaan yhtä soittoääntä vaikka minkä valitsis. Tylsä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK-6?
swirl kirjoitti:Kaikkien maanantaiaamujen Järkyttävä aamupahoinvointi
Millä nimellä tuota tilaa oikein kutsutaan ??
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Upsista. Oli kova vääntö koulun palaverissa, juuri tuollaiset keskustelut ovat mieleeni. Sitten tein jotain muuta ja söin siinä samalla kokonaisen levyn Fazerin sinistä 8)

Ja pyykkäys jatkuu :evil:
Zeb

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:Tänään oli hel-ve-tin hyvä päivä. Ei, nowamuru, en aio mustanikkeillä. Pusss.
Voisitko sos.poken nimissä valottaa, minkälaisen kitinä-vastoinkäymisen kohteeksi olet joutunut?
Juu, mäkin haluan tietää! ND lupaa varmaan vastineeksi jonkun mehevän sp-paljastuksen itsestään :jouden:
Rouva Pupu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:Tänään oli hel-ve-tin hyvä päivä. Ei, nowamuru, en aio mustanikkeillä. Pusss.
Voisitko sos.poken nimissä valottaa, minkälaisen kitinä-vastoinkäymisen kohteeksi olet joutunut?
Juu, mäkin haluan tietää! ND lupaa varmaan vastineeksi jonkun mehevän sp-paljastuksen itsestään :jouden:
Ja minä.
NuoriDaavid

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:Tänään oli hel-ve-tin hyvä päivä. Ei, nowamuru, en aio mustanikkeillä. Pusss.
Voisitko sos.poken nimissä valottaa, minkälaisen kitinä-vastoinkäymisen kohteeksi olet joutunut?
Juu, mäkin haluan tietää! ND lupaa varmaan vastineeksi jonkun mehevän sp-paljastuksen itsestään :jouden:
Mulla alkaa olla sos. poke -pajatso jo aika tyhjä, yksi semmoinen soft core olisi kyllä.
Zeb

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Mulla alkaa olla sos. poke -pajatso jo aika tyhjä, yksi semmoinen soft core olisi kyllä.
No hyvä jos edes sellainen, sitten meidän puolueella on vielä edes jotain annettavaa. (Epäilen kyllä vähän että vaan pihtaat niitä mehukkaimpia.)
Zeb

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mihin on hävinnyt homekorvien taistelutahto? Aika hiljaista tuolla hoitsuketjussa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Zeb kirjoitti:Mihin on hävinnyt homekorvien taistelutahto? Aika hiljaista tuolla hoitsuketjussa.
Mistä sä puhut?
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No joo, samaa mieltä maanantaista. Muutenki jotenki pienehkö ärsytysahdistus päällä, ni sit ku pääsen töihin..ni täällähän on ihan kamalaa. (Luulin, että kun se lakko alkoi, täällä ois paljon rauhallisempaa, mutta tulipahan oltua taas täysin väärässä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Duckzilla kirjoitti:Huomenta. Vois mennä vaikka uimaan. Senkään ei pitäisi rasittaa rannejännettä.
Huomenta, kiva kun olet takaisin! :h:
Elämä kantaa, jos sen antaa
William Somerset

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Mitäköhän mä nyt olen tehnyt, kun eräs työpaikkani naisista kantoi vapaaehtoisesti työpisteeni pöydälle itse tekemäänsä mustikkapiirakkaa vanilja kastikkeella maustettuna. Onkohan sillä taka-ajatuksia?! Pitääkö jo paeta?! Vaihdanko työpaikkaa?!
Chap

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

William Somerset kirjoitti:Mitäköhän mä nyt olen tehnyt, kun eräs työpaikkani naisista kantoi vapaaehtoisesti työpisteeni pöydälle itse tekemäänsä mustikkapiirakkaa vanilja kastikkeella maustettuna. Onkohan sillä taka-ajatuksia?! Pitääkö jo paeta?! Vaihdanko työpaikkaa?!
Ei kai tuossa mitään kummaa? Hän halusi antaa sinulle piirakkaa.
William Somerset

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:... Ville Valo! :h:
En pysty edes ajattelemaan... Ahdistaa... Hyi helv... Pilasit melkein täydellisesti alkaneen päivän kiroilemalla tuohon sävyyn. Huuda nyt vielä Jere apuun, niin hautaudun kuuden jalan syvyyteen omatoimisesti.
Rouva Pupu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti:Jere
Sori. Jere on mun... ja pätsin. Me hoidellaan se. Huhuh.
William Somerset

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Sori. Jere on mun... ja pätsin. Me hoidellaan se. Huhuh.
Sinäkin pupuseni, rakkain ristiturpani. Mikä siinä on, että kaikki elämäni naiset ovat Jereen kallellaan. Taidan taistella tuulitunn... myllyä vastaan.
Rouva Pupu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti: Sinäkin pupuseni, rakkain ristiturpani. Mikä siinä on, että kaikki elämäni naiset ovat Jereen kallellaan. Taidan taistella tuulitunn... myllyä vastaan.
Jeressä on sellaista eläimellistä vetovoimaa. Siitä vaan näkee, että antaisi kunnon kyydit (tosin miten lienee potenssin kanssa nykyään). Älä huoli, kyllä sussakin sitä on pakko olla kun piirakkaa on tarjolla :p
William Somerset

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Älä huoli, kyllä sussakin sitä on pakko olla kun piirakkaa on tarjolla :p
Väitti kyllä, että tänään on hänen nimipäivänsä, mutta tulkitsen tuon silkaksi tekosyyksi päästä tarjoilemaan piirakkaansa minulle. Itse asiassa olen niin varma, että en edes tarkista kalenterista.
Pyry-Matias

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Chap kirjoitti:Ei kai tuossa mitään kummaa? Hän halusi antaa sinulle piirakkaa.
Yep, happens all the time 8) Mut kyl tosta kannattaa kotona muijalle kertoa. Kehua tuojatarta seksikkääksi, piirakkaa mehukkaaksi ja sillee. Kyl sä osaat 8)
Geetzu

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Ei kannata hirveesti kehua mut silleen ND-tyylillä huomauttaa sentäs. Saattaa olla paita silitettynä ja BeeGee puunattuna aamuks.
William Somerset

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Pyry-Matias kirjoitti:Mut kyl tosta kannattaa kotona muijalle kertoa. Kehua tuojatarta seksikkääksi, piirakkaa mehukkaaksi ja sillee. Kyl sä osaat 8)
Totta kai. Ajattelin tämän näin palstalaisten kesken olevan sen luokan itsestäänselvyys, että sitä ei erikseen kannata kirjata. Mutta olet toki oikeassa. On täällä sen verran uuttakin nikkiä joukossa, että asia kannattaa mainita. Ja kotona kerrottu tarina kannattaa tietenkin maustaa herkullisilla ykstyiskohdilla. Eli sellaisilla, että olisi mukamas huomannut joitain pieniä yksityiskohtia tästä lumoajattaresta. Hajuvesi, hiukset, kynnet, hameen pituus... Toimii...
William Somerset

Re: Mussuton maanantai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:^ Ei kannata hirveesti kehua mut silleen ND-tyylillä huomauttaa sentäs. Saattaa olla paita silitettynä ja BeeGee puunattuna aamuks.
Oisko noin?! Nyt mä olen vähän kahden vaiheilla, mennäkkö pyrden tyylillä vai geetzun tyylillä... Jaa-a...
Vastaa Viestiin