Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Syödä vaikka makkaraa..
"makunautintoja"
Pyyhin Netikettiin..
didi

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja didi »

Eka tpk!

Huristelin töihin pakulla, nyt ei pelottanut enää niin paljoa kuin eilen illalla.
ninnithequeen

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Töihin jee...
Mulli75

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Toka TPK !

Ei väsytä yhtään vaikka nukuin vajaan kuuden tunnin yöunet.
Vihtahousu

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Kolmas TPK, nukutti ihan perkeleesti kun pääs kerrankin vetää 7h yöunet, alkoi akut lataantua niin oli vaikeuksia päästä ylös.
Savannah

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Voisi väsyttää.
Duckzilla

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta kaikki. Normaali työpäivä, sitten leffaan Ratatouillea katsomaan. Mitään henkevämpää sanottavaa en kekkaa vielä tässä vaiheessa heräämisprosessia.
Geetzu

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kävin aamu-uinnilla ja voin erityisen hyvin. Kandee korvata seksi liikunnalla ees joka toinen aamu.

Eilen ultrassa nähtiin aika iso jäbä. Lekuri veikkas, että se vois syntyä aiemminkin eli oli mitoiltaan hippasen vanhemman olonen. Iski pieni paniikki tietty, mulla on vielä pojan huoneen verhot valitsematta!!!1 Höpötin tytölle, että veli saattaa tulla jo ennen lumiakin elämäämme ja tyttö totesi, että "minä olen kyllä pikkukee" - lapsen muisti on yllättävyydessään mieletön. Koskakohan tuli joku kaverini maininneeksi kitinä-Geestä näyttäen pikkugeeksi nimettyä vauva-hymiötä tytölleni... Täytyy ihan kysyä siltä mitä se kerkes höpöttämään. :]
Stinky

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta. Eilen oli taas optikkokeikka ja nyt silmissä erimalliset linssit. Eilen vasemmanpuoleinen tuntui paremmalta ja tänään laitoin ne silmiin toisinpäin. Vasemmanpuoleinen tuntuu edelleen parmmalta :shock:
Samat vahvuudet molemmissa mutta eri kaarevuudella sekä koolla. On mulla vaikiat silmät..

Tänään ois tarkotus mennä misterin kanssa sohvan testailuun. Mä löysin vihdoin sen oikean, toivottavasti pahempi puolisko on samaa mieltä. Mä haluun sen!!!
Pojat ei onneks raavi sohvia (ei ainakaan ole raapineet tähän asti) joten hyvillä mielin vois uuden sohvan ostaakkin..
Duckzilla

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Geetzu kirjoitti:Kävin aamu-uinnilla
Mäkin aion. Tällä kertaa toivottavasti ihan oikeesti.

Viime kerroilla mulle on uinnista tullut kyllä merkillisin rasitusvamma ikinä: hiertymä niskaan. :?
didi

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja didi »

Takana on siis lyhyet yöunet ja pannullinen kahvia. Pomolla meinasi mennä äsken hermot mun kanssa kahvihuoneessa, iski joku hemmetin kikatuskohtaus..
Vois lähteä hakemaan kaupasta Ediä, kun en oon vielä tarpeeksi sekaisin.

Trööt!
Geetzu

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Duckzilla kirjoitti:Viime kerroilla mulle on uinnista tullut kyllä merkillisin rasitusvamma ikinä: hiertymä niskaan. :?
Mulla jo toistamiseen outo näppy alahuulessa sisäpuolella. Joku hemmetin allergiareaktio? Nyt siihen sattuu, hankkiuduttava hampaista kai eroon. :?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onpas kummallinen fiilis, kun oon jo ollut duunissa yli kaksi tuntia, vaikka normaalisti ryömin tänne vasta hippsen ennen ysiä. Eilen nukahdin sohvalle kasin aikaan, josta sitten hammaspesun kautta sänkyyn, joten tuli nukuttuakin tarpeeksi :]

Eilisestä ketjusta:
Edith kirjoitti:Kävin kattoos tuon Musta jää -elokuvan, kun on jo ennalta maksettu opiskelijasarjalippu. Siinä oli taas toi kuvio, että yliopiston opettaja panee (tässä tapauksessa roolihahmon sanoin "pikkasen panee") oppilastaan. Tapahtuuko tollasta oikeesti niin paljon kuin kirjoissa ja elokuvissa kerrotaan? Kertokaa mulle!
Yksi meidän opettajista ehti parin vuoden aikana paneskella ainakin viittä oppilasta. Mullekin tarjosi "huumeita, viinaa tai seksiä tai ihan mitä vaan", jotta olisin taas onnellinen (kärsin pahasta masennuksesta vikana vuonna). Kieltäydyin ainakin seksistä. Tyyppi oli kuulemma saanut kenkää seuraavana vuonna. Hänen opetusmetodinsa olivat kyllä mieleeni: kerrankin herra vei meidät keskellä päivää pubiin pelaamaan bilistä ja osti koko ryhmälle olutta. Kyllä siinä sitten yritettiin puhua kirjallisuudesta...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikäs tässä, kittailen kahvia, mussutan rahkaa, pöllin parin tuhannen kansalaisen fyffet ja tapoinkin mokomat vielä kaupanpäälle. Näin meillä töissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vähän on köhää ilmassa viimeisenä vapaadaynä. Taidan katsoa kauhua. Nuuh.
masa

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja masa »

Voi venäjä kun on tylsää duunissa. IrcQuotesiakin on jo luettu pain 200 sivua eilisen ja tämän päivän aikana.

Mitähän kvittoa sitä tekisi. Hyviä nettipelejä tarjolla?
SaintJohnPerse

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

masa kirjoitti:Voi venäjä kun on tylsää duunissa. IrcQuotesiakin on jo luettu pain 200 sivua eilisen ja tämän päivän aikana.

Mitähän kvittoa sitä tekisi. Hyviä nettipelejä tarjolla?
facebook? :D
masa

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja masa »

SaintJohnPerse kirjoitti:
facebook?
Never!
SaintJohnPerse

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

masa kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
facebook?
Never!
hanki itsellesi kaveri?

www.keharikaveri.fi
Googlebot

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

masa kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: facebook?
Never!
Samikset. Mua yritetään edelleen väenvängällä pakottaa Facebookkiin.

Uskoisivat jo, inhoan siinä kaikkea mitä olen tähän mennessä nähnyt. Typeriä ajantuhlauspelejä, kuoriutuvia virtuaalilahjoja yms. Ihkuuuuuuu! Naisten juttu.
Viimeksi muokannut Googlebot, 23.10.2007 10:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja masa »

SaintJohnPerse kirjoitti: hanki itsellesi kaveri?

www.keharikaveri.fi
Eiks noita ole jo tää mesta täynnä?
SaintJohnPerse

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Googlebot kirjoitti:
masa kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: facebook?
Never!
Samikset. Mua yritetään edelleen väenvängällä pakottaa Facebookkiin.

Uskoisivat jo, inhoan siinä kaikkea mitä olen tähän mennessä nähnyt. Typeriä ajantuhlauspelejä, kuoriutuvia virtuaalilahjoja yms. Ihkuuuuuuu! Naisten juttu.
Et ole vaan sinut femiininpuolesi kanssa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sain uuden digiboksi sen reistailevan tilalle, eri merkkiä tietenkin. Topfieldin on parasta sitten tehdä saumatonta yhteistyötä meidän maksukortin kanssa, tai ei hyvää seuraa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Mitähän kvittoa sitä tekisi. Hyviä nettipelejä tarjolla?
Travian? Pääset meidän liittoumaan :]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voitteko uskoa Tiistai-na voi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:Mitähän kvittoa sitä tekisi. Hyviä nettipelejä tarjolla?
Collapse?

Addiktoiduin tohon Zookeeperin jälkeen. Aika onneton olen kyllä, en pääse miljoonaan sitten millään ja eräät vetelee tosta kahtakin miljoonaa pistettä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin