Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Öö saaks toivoa useita lahjoja?

Siinä tapauksessa toivon Webastoa, silmäleikkausta, mäyräkoiranpentua, hyvärakenteista liinaharjaista suomenhevostammaa, ja timanttisormusta. Ei haittaa vaikka vaan yks toteutuisi :h:
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Savannah kirjoitti:Lahjaksi haluan laatuaikaa kavereiden kanssa.
Mäpäs saankin. Mulla nimittäin on jouluna (20.-27.12) varattuna n. 15 hlön mökki Rukalta, ja olen kutsunut sinne liudan ystäviä. Näillä näkymin n. 13 hlöä tulossa, siinä mulle joululahjaa kerrakseen. :h:

Ystävät, yhdessä paistettu kinkku ja laatikot, hyvää viiniä ja talvimaisema, ei sitä muuta voi joululta toivoa. Paitsi sitä lovee.
Savannah

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

BettyB. kirjoitti: Ystävät, yhdessä paistettu kinkku ja laatikot, hyvää viiniä ja talvimaisema, ei sitä muuta voi joululta toivoa. Paitsi sitä lovee.
Joo joo, heitä vain sitä suolaa haavoihin! Voisin kyllä ostaa itselleni joululahjaksi yhden kappaleen äkkilähtöjä ulkomaille ja kaapata sinne mukaan pari kamelia. Viime jouluna olin Itävallassa neljän kaverin kanssa ja oli muuten paras joulu ikinä :h:
Tix

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Matkan jonnekin lämpimään.
Bliss

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Eikö vieläkään kukaan ole ilmoittautunut lahjomaan mua timanttisormuksella :shock:
Minkälaisia ihmisiä te oikein olette?
prosessi

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:Eikö vieläkään kukaan ole ilmoittautunut lahjomaan mua timanttisormuksella :shock:
Minkälaisia ihmisiä te oikein olette?
Ei mul oo varaa, muuten kyllä.
Herra Manala

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Haluan joululahjaksi olla BettyB:n 14. paras ystävä!
Bliss

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Oikeastaan haluan ennakkojoululahjaksi, että Manala vaihtaa avatarkuvansa HETI johonkin vähemmän puistattavaan.
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Haluan joululahjaksi olla BettyB:n 14. paras ystävä!
Rakas!
Herra Manala

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Haluan joululahjaksi olla BettyB:n 14. paras ystävä!
Rakas!
Kulta! Ethän kuitenkaan unohda ostaa tätä.
elco

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja elco »

Googlebot kirjoitti:eikä Australiaan koska elco on jo siellä ja kyseinen maa on liian pieni meille kahdelle.
No ehdottomasti. Minua kun kalvaa olemassaolosi vaikka olemme 15000km turvaetäisyyden päässä toisistamme.

Obtopic: salmiakkia ja juustohöylä
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tix kirjoitti:Matkan jonnekin lämpimään.
Saunassa on lämmintä.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Same old same old eli tuoksukynttilöitä, suitsukkeita, suklaata ja punaviiniä. Niin no Frendien muutama tuotantokausi puuttuu vielä hyllystä.
SaintJohnPerse

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Lahjaksi haluan laatuaikaa kavereiden kanssa.
Mäpäs saankin. Mulla nimittäin on jouluna (20.-27.12) varattuna n. 15 hlön mökki Rukalta, ja olen kutsunut sinne liudan ystäviä. Näillä näkymin n. 13 hlöä tulossa, siinä mulle joululahjaa kerrakseen. :h:

Ystävät, yhdessä paistettu kinkku ja laatikot, hyvää viiniä ja talvimaisema, ei sitä muuta voi joululta toivoa. Paitsi sitä lovee.
Tuleeko Nibakin sinne pallogrillin kanssa? Saisitte kaikki kunnolla makkaraa.
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Kulta! Ethän kuitenkaan unohda ostaa tätä.
En tietenkään, sillä olethan jo tilannut minulle tämän!
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Tuleeko Nibakin sinne pallogrillin kanssa? Saisitte kaikki kunnolla makkaraa.
No nyt alko oksettamaan.

Ja ei, kyseessä on mun ihan oikeat ystävät, ette siis te, mielikuvitusystäväni.
ninnithequeen

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en muuten viime vuonna saanu yhtään suklaata. Sitähän ny yleensä aina tulee, vissiin koko suku keksi jotain muuta ja ajattelivat että kyllä sitä joku ostaa aina. No ei ostanu kukaan. Ukkokulta joutu Joulupäivänä ajamaan huoltoasemalle hakemaan suklaata :D
NuoriDaavid

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Lahjaksi haluan laatuaikaa kavereiden kanssa.
Mäpäs saankin. Mulla nimittäin on jouluna (20.-27.12) varattuna n. 15 hlön mökki Rukalta, ja olen kutsunut sinne liudan ystäviä. Näillä näkymin n. 13 hlöä tulossa, siinä mulle joululahjaa kerrakseen. :h:

Ystävät, yhdessä paistettu kinkku ja laatikot, hyvää viiniä ja talvimaisema, ei sitä muuta voi joululta toivoa. Paitsi sitä lovee.
Uteliaana kysyn, onko mukana lapsiperheitä, vai onko sinulla noin paljon lapsettomia kavereita?
SaintJohnPerse

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

saira kirjoitti:Sain jo, tilasin itselleni kengät... Kuva
Nyt loppu tämä kengistä puhuminen ja kuvien postaaminen... Ole herkkä.

p.s. Mitenköhän saisi vinkattua näistä jutuista toiselle? Jättämällä kuvastoja pöydälle? Selaimeen nettikauppa auki? Vaihdan ankka tausta kuvan kengäksi? (yritän säästää rahoja. Narttu sai vasta hetki sitten Tallinnan matkan, dildon ja poron)
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Uteliaana kysyn, onko mukana lapsiperheitä, vai onko sinulla noin paljon lapsettomia kavereita?
Ei yhtään lapsiperhettä, yksi homopari, yksi avopari, yksi-kaksi tuore pari, loput sinkkuja. Niin ja yksi koira, Sulo <3

Oikeastaan ystävistäni vain yhdellä on lapsia, kaikki me muut ollaan säälittäviä sinkkuja ja/tai suhteesta toiseen hyppiviä luusereita.
NuoriDaavid

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Uteliaana kysyn, onko mukana lapsiperheitä, vai onko sinulla noin paljon lapsettomia kavereita?
Ei yhtään lapsiperhettä, yksi homopari, yksi avopari, yksi-kaksi tuore pari, loput sinkkuja. Niin ja yksi koira, Sulo <3

Oikeastaan ystävistäni vain yhdellä on lapsia, kaikki me muut ollaan säälittäviä sinkkuja ja/tai suhteesta toiseen hyppiviä luusereita.
Hyvät bileet varmasti tiedossa.

*kateellinen*
SaintJohnPerse

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Uteliaana kysyn, onko mukana lapsiperheitä, vai onko sinulla noin paljon lapsettomia kavereita?
Ei yhtään lapsiperhettä, yksi homopari, yksi avopari, yksi-kaksi tuore pari, loput sinkkuja. Niin ja yksi koira, Sulo <3

Oikeastaan ystävistäni vain yhdellä on lapsia, kaikki me muut ollaan säälittäviä sinkkuja ja/tai suhteesta toiseen hyppiviä luusereita.
Hyvät bileet varmasti tiedossa.

*kateellinen*
Onko vaimo jo päättänyt mitä teette jouluna?
BettyB.

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Hyvät bileet varmasti tiedossa.

*kateellinen*
Jätä vaimo (ja lapset) kotiin ja lähde Lappiin. Luulen että tolla porukalla olis käyttöä 24/7 omalääkärille ;)
NuoriDaavid

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Ei yhtään lapsiperhettä, yksi homopari, yksi avopari, yksi-kaksi tuore pari, loput sinkkuja. Niin ja yksi koira, Sulo <3

Oikeastaan ystävistäni vain yhdellä on lapsia, kaikki me muut ollaan säälittäviä sinkkuja ja/tai suhteesta toiseen hyppiviä luusereita.
Hyvät bileet varmasti tiedossa.

*kateellinen*
Onko vaimo jo päättänyt mitä teette jouluna?
Samaa kuin aina: lapsiperheen normijoulu.
elco

Re: Mitä haluat joululahjaksi 2007?

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Hyvät bileet varmasti tiedossa.

*kateellinen*
Jätä vaimo (ja lapset) kotiin ja lähde Lappiin. Luulen että tolla porukalla olis käyttöä 24/7 omalääkärille ;)
Njoo, kyse on lähinnä enää siitä onko se homopari vapaamielistä sorttia vaiko uskollisia toisilleen.
Vastaa Viestiin