Keskiviikko vain

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hevoset tuottavat erityisen paljon haastetta tuossa Ultimate Checkmatessa. Talonpojista päätin hankkiutua eroon fuskaamalla, eli laittamalla ne asemiin joista ne eivät voi syödä ketään eivätkä tulla syödyiksi, käytännössä kahdeksi riviksi pelilaudan molempiin päihin. Toistaiseksi en tiedä, helpottaako se hommaa ollenkaan, sillä voi olla vaikeata suojata niitä kaikilta mahdollisilta uhkilta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tänään pitäisi pysyä Elisabeth Rehnin luennot hereillä ilmapuolustusseminaarissa. Oli siellä joku muukin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
elco

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja elco »

Olin niin epätoivoinen, että lottosin. Palkintona oli $30M (19Me), joka olisi tehnyt elämästäni entistäkin näyttävämpää. $12.70 investoinnilla sain kolme ja lisänumeron oikein, millä voitin $13.20.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

HuomentA. Ekatpk!
Kahvia, tulipa nukuttua taas melkein pommiin, prkl.
Duckzilla

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Tulipa nukuttua kuin uppotukki.

Aamulla piti nähdä vielä merkillinen valve-painajainen, jossa olohuoneessa oli joku näkymätön raskaasti huokaileva entiteetti joka raahusti makkariin sängyn päätyyn ja yritti käydä kimppuuni. Aina kun se oli käymässä ylle, 'herätin' itseni jolloin se katosi. Lopulta kyllästyin kissa-hiireilyyn ja en herättänyt itseäni, vaan vedin sitä turpaan. Paitsi että huitaisuni menivät siitä vaan läpi. Mutta se katosi.

Öh. Kumma.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duckzilla kirjoitti:Huomenta. Tulipa nukuttua kuin uppotukki.

Aamulla piti nähdä vielä merkillinen valve-painajainen, jossa olohuoneessa oli joku näkymätön raskaasti huokaileva entiteetti joka raahusti makkariin sängyn päätyyn ja yritti käydä kimppuuni. Aina kun se oli käymässä ylle, 'herätin' itseni jolloin se katosi. Lopulta kyllästyin kissa-hiireilyyn ja en herättänyt itseäni, vaan vedin sitä turpaan. Paitsi että huitaisuni menivät siitä vaan läpi. Mutta se katosi.

Öh. Kumma.
Sama annos sieniä tänne kiitos.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kylläpä se taas väsytti aamulla. Nyt täytyy sit vaan pitää peukut pyllyssä, eiku pystyssä, että tuo yks juoppomuija jää vähän pitemmälle hermolomalle, niin että minä saisin olla piiitkään täällä, eikä tarvis palata tonne paskapaikkaan.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ach so. Keskiviikko tosiaan. Aika menee järjettömän nopeasti, vaikka mitään ei tapahdu (täällä, muualla varmaan kyllä). En tiedä onko hyvä vai huono juttu.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hoi 1108, Killkill, Saira ja Pyry-Matias! Kattokaa mitä mä tein: http://kitina.net/album_page.php?pic_id=5297

Ilme on "vähän" epäilevä. Mutta hyvää oli :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kävin eilen sirkuksessa ekaa kertaa jotain 15-20 vuoteen ja oli aivan ihanaa! Klovnit - jotka olivat kaukana perinteisistä klovneista - olivat hillittömän hauskoja ja akrobatia- ja nuorallakävelyohjelmat aiheuttivat sydämentykytyksiä. Kuten myös jalkajousitaiteilija, joka pitkässä nahkatakissaan ja nahkahousuissaan oli kuin suoraan Final Fantasy VIII:sta :h:

Lapsena harrastin voimistelua ja mun haaveenani oli tulla akrobaatiksi sirkukseen. Jokohan on liian myöhäistä? Kärrynpyörä menee vieläkin ongelmitta, mutta puolivolttiakaan en uskalla lähteä yrittämään, koska pelkään tappavani itseni. Tosin taitaa sirkuselämä oikeasti olla aika kaukana siitä romanttisesta kuvasta, joka mulla siitä on.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikonlopuksi luvattu kohtuu lämmintä ja kuivaa, mutta jos en vaihda talvirenkaita niin aivan varmasti tulee kosteaa taivaalta ja pakkasta. Jos vaihdan niin keskikesä iskee ja joudun hurruuttelemaan vinkuvilla renkailla paskakaupunkiin tylsistymään viikonlopuksi..
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ipana edelleen kuumeessa, ei siis töitä. Kumma juttu. Se ei ole millään muulla tavalla kipeä, kuume vaan huitelee 39+ lukemissa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti:Hoi 1108, Killkill, Saira ja Pyry-Matias! Kattokaa mitä mä tein: http://kitina.net/album_page.php?pic_id=5297

Ilme on "vähän" epäilevä. Mutta hyvää oli :D
Loistavaa! Nyt mä tiän mitä ostan ruoaksi kun eksyt tänne korpeen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja saira »

Bliss kirjoitti:Ipana edelleen kuumeessa, ei siis töitä. Kumma juttu. Se ei ole millään muulla tavalla kipeä, kuume vaan huitelee 39+ lukemissa.
Meillä ollut kolmivuotiaalla sama juttu. Toissailtana alkoi, nousi 38,5 asteeseen, eilisen oli 39. Nyt tuntuu laskeneen lähelle 37:aa. Ei myös mitään muuta, ei nuhaa, yskää tms.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mihin Rahkapussi on kadonnut? :(
Pyry-Matias

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:Ilme on "vähän" epäilevä. Mutta hyvää oli :D
Otan osaa 8) ...kyl mä musua syön, mut en mä sitä osta.
Pyry-Matias

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

swirl kirjoitti:Mihin Rahkapussi on kadonnut? :(
Löytänyt elämän? Toi on kyllä pelottava skenaario ettei jopa visio. Täällä on kaikki jotenkin helpompaa 8)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pyry-Matias kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ilme on "vähän" epäilevä. Mutta hyvää oli :D
Otan osaa 8) ...kyl mä musua syön, mut en mä sitä osta.
Muuta turkuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bluntly kirjoitti:Muuta turkuun.
Olen vaan homokammoinen. Pahin pelkoni olisi, jos joutuisin ottamaan verta vuotavan neekerin kullin suuhuni ja nielaisemaan lastin.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti: Olen vaan homokammoinen. Pahin pelkoni olisi, jos joutuisin ottamaan verta vuotavan neekerin kullin suuhuni ja nielaisemaan lastin.
Oletpas sinä tänään eroottisella päällä. Taitaa hormoooonit hiukan hyrriä pöksyissäs 8)
masa

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti: Olen vaan homokammoinen. Pahin pelkoni olisi, jos joutuisin ottamaan verta vuotavan neekerin kullin suuhuni ja nielaisemaan lastin.
Pelottavaa että joku edes osaa miettiä moista skenaariota.
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Olen vaan homokammoinen. Pahin pelkoni olisi, jos joutuisin ottamaan verta vuotavan neekerin kullin suuhuni ja nielaisemaan lastin.
Pelottavaa että joku edes osaa miettiä moista skenaariota.
Selvä kaappihomo. Terve mies ajattelee, että mustamakkara näyttää paskalta.
Savannah

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Pikkulauantai ei paljon lämmitä.
Googlebot

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

swirl kirjoitti:Lapsena harrastin voimistelua ja mun haaveenani oli tulla akrobaatiksi sirkukseen. Jokohan on liian myöhäistä? Kärrynpyörä menee vieläkin ongelmitta, mutta puolivolttiakaan en uskalla lähteä yrittämään, koska pelkään tappavani itseni.
On tullut viime aikoina kokeiltua noita tatamilla. Kärrynpyörä kai suht ok vanhasta tottumuksesta, mutta eteenpäin-puolivoltissa mäjähdän aina hienosti selälleni koko pituudeltani.

Hieman lohduttaa se että näyttää se olevan suunnilleen yhtä vaikeaa melkein kaikille muillekin (myös huomattavasti minua nuoremmille), monet eivät uskalla edes kokeilla. Vähän vielä hakusessa missä on jutun juju, yrittänyt kovasti kysellä niiltä joilta se onnistuu.

Paikalla ketään permantovoimistelijaa?
Viimeksi muokannut Googlebot, 24.10.2007 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enttu

Re: Keskiviikko vain

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Eilinen päivä meni Tampereella museoretkellä kaverin kanssa käydessä ...
ja syötyä lounas+päivällinen ja ainakin kahdet kahvit ... lähdin siis eilen liikenteeseen 9.00 ja olin kotona vasta 22.00,väsyneenä,
ei oikein ole mun juttu noi halvat taajamajunat jotka pysähtyy
joka saatanan käpykylässä matkan varrella :P

Tänään päivällä sitten vanhuksien kotia vahtimaan&kissaa hoitaa
kahdeksi viikoksi ne kun läksi viime yönä Afrikkaan :roll:
Vastaa Viestiin