Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jaa PludaBestejä. Ne työnnän kyllä suuhuni kun ovat jo valmiiksi ruskeita. Ei tule edes kilpailua vihreiden kuulien kanssa. Makuvalinnoissa komppaan Blissiä ja Tissiä.
Geetzu

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vihreet kuulat kuuluu jouluun eli muutama niitä palloja uppoaa. Budabudia en muista maistaneeni aikoihin, aika Geishamaisia voin makuisia? Tavis-suklaata on löydyttävä paketeista, Fazun keksimaku esim... Suklaa on sellaseks kinkunsulattajaks uuden kirjan kera aika bueno aattoyön ihanuus. Oispa jo joulu! Pitää shopata niitä jouluvaloja pian.
Herra Manala

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Tavis-suklaata on löydyttävä paketeista, Fazun keksimaku esim...
Tos ei oo mitään tavista.
Geetzu

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Tavis-suklaata on löydyttävä paketeista, Fazun keksimaku esim...
Tos ei oo mitään tavista.
No siis sellasta, mitä tulee syötyä pitkin vuotta.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja nexie »

Budapestit, Wienernougat, joulukoristeiksi luokiteltavat asiat yms. sopisi jättää pakkaamatta mulle kohdennettavaan lahjukseen. Yleensäkin vanhemmilta sukulaisilta saadut paketit aina vähän jänskättää.
Don't Panic!
Rouva Pupu

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: Oispa jo joulu! Pitää shopata niitä jouluvaloja pian.
Niinpä. Meidän jouluun kuuluu aina Panda konvehdit, muuta makeaa ei sitten varmaan ostetakaan. Joulutorttuja vois kyllä sittenkin paistaa. Tämäkin joulu kaksin, ei jaksa lähteä ajelemaan satoja kilsoja kun ei oikein tiedä kumpaan suuntaan pitäis mennä ;)
Mutta aah, kynttilän valoa, suklaata, syömistä ja pelien pelailua :h: Pitäs ostaa joku uus pitkästä aikaa.
Stinky

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Geetzu kirjoitti:Oispa jo joulu! Pitää shopata niitä jouluvaloja pian.
Eiks pihalle, ristikkoaitaan, saa jo laittaa valot koristeeks? Ku on jo niin pimiää..

Asiaan: Ai et mitä EN halua. Ääh, kaikki kelpaa :]
Duckzilla

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Nyt alkaa hahmottua:
- Koriste-esineet vailla käyttötarkoitusta
- Vihreät kuulat ym marmeladit
- Unkarilaiset szaloncukor -namut, pahaa joulukarkkia nekin
- Budapestit
- Irlantilainen teekakku (ns. implosion cake; niin superällömakeaa että imee sinusta kaiken kosteuden ja suusi "rypistyy" ensimmäisen suupalan ympärille)
- Junior-kuvatietosanakirja (sain äidiltä kun olin 25-vuotias "kun oli niin halpa ja iso ja siinä on hienoja kuvia")
- Partavesi tms miesten kosmetiikka (en käytä miesten haisuja)
- Kuunnella eronneiden vanhempieni haukkuja siitä toisesta vanhemmasta, kun käyn kummankin luona vuoron perään jouluamassa
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Tix kirjoitti:vihreitä kuulia
:shock: Iik! Lisää pervoja!
Nehän on ihan parhautta. Ensin sokeri imeskellään pois, sen jälkeen vihreä ameebamainen herkku lilluu suussa niin kauan kun voi vastustella sen puremista tuhannen arskan päreiksi.
HALUAN JOULULAHJAKSI !!!

SA
Suurehko Ameeba
Vielä yksneuvoinen ennen joulua
Tixin salaa palvoma
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja brona »

Bliss kirjoitti:Mä olen jo vuosia lahjonut ystäviä ja sukulaisia itse tehdyillä villasukilla. Mitähän ne kaikki musta puhuu selän takana.
*ilmoittautuu ystäväksi*
...
Avatar
doctrine
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 18.08.2005 20:19

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja doctrine »

Geetzu kirjoitti:Mut en haluu sitä matkalahjakorttia, jonka kuulin isäni aikovan ostaa. En saa sitä käytettyä kuitenkaan vuodessa ja vituttaa vaan tietää sen olemassaolo kaapin perällä... Koitan vinkata jotenkin, etten aio matkustaa pikkutyyppien kanssa hetkeen ja jos jotain tartten niin ehkä isi vois tuoda ittensä kinkkua mussuttamaan kanssamme. Vihreiden kuulien kera.
sun pitää sanoa sille että lapsenvahti on kuuluttava sitten pakettiin että pääset sinne matkalle ilman pieniä =)
. . . I Will Code HTML for Food . . .
Vihtahousu

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

brona kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä olen jo vuosia lahjonut ystäviä ja sukulaisia itse tehdyillä villasukilla. Mitähän ne kaikki musta puhuu selän takana.
*ilmoittautuu ystäväksi*
Joo, hei mullehan piti tulla yhet villasukat??+ Mul on huomen syndetki!!! :wink:
1108

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:
1108 kirjoitti: Jännää...

Naiset joilla ei ole ketään valitsemassa mitään sanovat näin.
Ketään? Kyllä mulla on vanhemmat, kaksi sisarusta, liuta ystäviä, 4 kummilasta jne, en edes viitsi jatkaa listaa. Aika surullista, jos sun mielestä ketään on ainoastaan se kumppani. Ja mistäs sä meidän lahjomisista tiedät muutenkaan? Käsittääkseni ollaan molemmat ihan vetävän näköisiä tsiksejä, eli vaikkei ollakaan ketään kumppaniksi kelpuutettu, ei se tarkoita sitä etteikö tarjokkaita olisi = lahjoja tulossa.
No ilmanko on korva lukossa kun kilahtelee verenpaine noin. Täti ottaa nyt rauhallisesti ja laskee 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Savannah

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Savannah »

En halua suklaata. Viime joulunakin heitin sitä kilokaupalla roskiin katseltuani konvehtirasioita kaapissa tilaa viemässä kuukausi tolkulla. Toinen mistä en oikein välitä on kaikki turhaakin turhempi tilpehööri, joka asetellaan sekin kauniisti kaappiin odottamaan unohdusta.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja syttiK »

BettyB. kirjoitti:^^Viime jouluna jo tästä puhuttiin. Mulle kaikki Budapestit, nam! Mutta ei pliis mitään minttu-mocca-virityksiä, vaan ihan ne perus Budat :] Saatte tilalle sitten vaikka niitä sukkia. Tai väärin valittuja sisustustavaroita.
Hei Budat on ihan parhaita! Tosin niiden täytyy olla sit iha orkkiksia, muut ei kelpaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Lyrica

Re: Mitä et halua joululahjaksi 2007

Viesti Kirjoittaja Lyrica »

Tässä muutamia, joita mieleeni juolahti

Suklaata (tulee ihan liikaa)
Keittiötarvikkeita
Liinavaatteita
Sukkia
Kosmetiikkaa (ostan mieluummin itse)
Vastaa Viestiin