Suuri irtohauskakysely

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kun minulla ei ole parisuhdetta...

(Mies) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
17
24%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
4
6%
(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
18
25%
(Nainen) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
1
1%
(Nainen) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
3
4%
Gäh! Tästä puuttui vaihtoehto jota olisin äänestänyt! :x
14
20%
 
Ääniä yhteensä: 71

Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elämässäni on oikeastaan vain yksi parinvuoden ajanjakso sinkkuna. (aikuisiällä) Täytyy myöntää että silloin kyllä kysyntä ja tarjonta kohtasivat varsin onnistuneesti.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Pyydän kiinnittämään huomiota tähänastisessa kyselyssä siihen, mitkä luvut miehillä ja naisilla ovat nollassa.

Minusta nämä nollat selittävät toinen toisensa.

(tällä tavalla sain ovelasti jo yhden äänestämään nollakohtaa, hähää)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Duckzilla kirjoitti: Minusta nämä nollat selittävät toinen toisensa.
Eli koska miehet eivät tarkoituksella ole selibaatissa on naisten helpompi saada. Tajuan. Mutta miten tuo asia selittää itseään toisinpäin?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Jaa... ööö... okei, no sitten vain toinen selittää toisen. Sitä, miksi joku mies olisi vapaaehtoisesti selibaatissa, ei kai sitten selitä mikään. Paitsi jos on luostarissa tai jotain.
Avatar
r a p a r p e r i
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 24.08.2007 19:25

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja r a p a r p e r i »

No kun ei ole ollut noita vakisuhteita juurikaan (mitä nyt puolet elämästään saman ihmisen kanssa :shock: järkyttävää kun tajuaa sen ajan ..) ...

Niin no, jos on siinä on sitä jotain/ siis ihmisessä on sitä jotain niin miksi ei irtosuhteita... Toki siinä on riskinsä kun nämä sekstailut yleensä tapahtuu kännissä. Ja kun musta se homma vaan on kivempaa kahdestaan :lol:
didi

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja didi »

Pallotin "(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita"

Irtoseksiä ei tule pahemmin harrasteltua, välillä näemmä tulee sorruttua niihinkin. Vakkarihoidot on se paras vaihtoehto tällä hetkellä, kun ei halua sitoutua, mutta välillä iskee kova halipula. Pään pystyy pitämään kylmänä, kun vakkaripano on sellainen kenen kanssa ei ihan heti pysty näkemään mitään yhteistä tulevaisuutta.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

didi kirjoitti:Vakkarihoidot on se paras vaihtoehto tällä hetkellä, kun ei halua sitoutua, mutta välillä iskee kova halipula.
Minullekin tämä olisi paras vaihtoehto, mutta syynä ei ole sitoutumishaluttomuus, vaan se että sen täysosuman odottelu on mukavampaa kaksin kuin yksin.

Tai siis olisi.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:
didi kirjoitti:Vakkarihoidot on se paras vaihtoehto tällä hetkellä, kun ei halua sitoutua, mutta välillä iskee kova halipula.
Minullekin tämä olisi paras vaihtoehto, mutta syynä ei ole sitoutumishaluttomuus, vaan se että sen täysosuman odottelu on mukavampaa kaksin kuin yksin.
Lopettakaa nyt hyvät hyssykät se lapsellinen täysosuma-ajattelu, tai siis Aarne, lopeta. Suhde on jotain mitä luodaan yhdessä. Noissa vakkarihoidoissa on mun mielestä vähän sellainenkin ongelma, että ainakin mitä itse olen hommeleita seurannut, niin niissä toisella osapuolella on taipumusta ihastua ja haluta enemmän ja sitten sitä kautta kitua ja kärvistellä. Hankkikaa ennemmin ystäviä, unileluja ja runkatkaa.

Ehkä ihmisille on sitten eri asiat niin ihmeen tärkeitä, mutta jos olen joskus tuntenut itseni yksinäiseksi (erityisesti eron jälkeen), niin asian paikkaamiseksi on auttanut keskustelu ja pelkkä läheisyys, eikä siitä nyt ole tarvinnut tai kannattanut mitään seksiä vääntää.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Käytännössähän minä voinkin puhua asiasta vain teoriatasolla.

Mutta minun on siis lopetettava ajattelemasta tietyllä tavalla, koska sinun kohdallasi homma toimii noin? Hrm.
Viimeksi muokannut Duckzilla, 28.10.2007 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mistä on lähtöisin ajatus, että pitäisi alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua suhteeseen, vain ollakseen suhteessa?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

RolloTomasi kirjoitti:Mistä on lähtöisin ajatus, että pitäisi alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua suhteeseen, vain ollakseen suhteessa?
Epätoivosta?
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Käytännössähän minä voinkin puhua asiasta vain teoriatasolla.

Minun on siis lopetettava ajattelemasta tietyllä tavalla, koska sinulla toimii asia omalla tavallasi? Hrm.
Ihme tulkintoja. Teet niin kuin parhaaksi näet tietysti, minä vaan ihmettelen kun en ymmärrä. Mut kerro nyt sitten että mikä siinä ilman tunnetta harrastetussa seksissä on sinun mielestäsi niin ihmeellistä, että kannattaisi vaivautua? (Tai jos kyse on vain teoriatasosta, niin minkä kuvittelet siinä olevan niin ihmeellistä?)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Duckzilla kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Mistä on lähtöisin ajatus, että pitäisi alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua suhteeseen, vain ollakseen suhteessa?
Epätoivosta?
Sittenhän Zeb on varmasti aika epätoivoinen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RolloTomasi kirjoitti:Mistä on lähtöisin ajatus, että pitäisi alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei halua suhteeseen, vain ollakseen suhteessa?
Tätä mäkin vähän tässä kummastelen. Ihme kyky vielä ihmisillä luokitella ihmissuhteet.

Edit: No nyt mä kummastelen vielä enemmän.
Viimeksi muokannut Zeb, 28.10.2007 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Mut kerro nyt sitten että mikä siinä ilman tunnetta harrastetussa seksissä on sinun mielestäsi niin ihmeellistä, että kannattaisi vaivautua?
Lienet kuullut termin ihon jano? Kyllä naisen lämpöinen vartalo omaa vasten tuntuu kivemmalta kuin oma käsi ja mielikuvitus. Ainakin muistaakseni. Siis pitikö tähän kysymykseen oikeasti vastata? :? Voi vattujen kevät...

Kerropa nyt itse vuorostasi mikä on pisin aika jonka olet joutunut olemaan ilman, ja ei omasta päätöksestäsi? Oletko nyt parisuhteessa?
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mut kerro nyt sitten että mikä siinä ilman tunnetta harrastetussa seksissä on sinun mielestäsi niin ihmeellistä, että kannattaisi vaivautua?
Lienet kuullut termin ihon jano? Kyllä naisen lämpöinen vartalo omaa vasten tuntuu kivemmalta kuin oma käsi ja mielikuvitus.

Siis pitikö tähän kysymykseen oikeasti vastata? :? Voi vattujen kevät...
Piti koska minulla tuo ei mene noin. Ei ole mitään intressiä päästää ihan niin liki ihmisiä, joista en oikeasti välitä. Sulla se sitten varmaan menee niin, että nainen kuin nainen, mulle vastaava ei riitä motivaation lähteeksi.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Sulla se sitten varmaan menee niin, että nainen kuin nainen
Älä aseta sitä noin mustavalkoisesti. Se on halventavaa.

Yhtä mustavalkoisestihan minä voisin päätellä että sinä et välitä pätkääkään ystävistäsi, siitä päätellen ettet harrasta seksiä heidän kanssaan. Siis öh.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Kerropa nyt itse vuorostasi mikä on pisin aika jonka olet joutunut olemaan ilman, ja ei omasta päätöksestäsi? Oletko nyt parisuhteessa?
Ei ole tullut sellaista aikaa. Eikä varmaan juuri tulisi sinullekaan, tiputtelet sen riman vaan tarpeeksi alas, vaikka maanrakoon, niin sillä homma hoituu jos sitä kerran haluat.

Olen avoliitossa.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Sulla se sitten varmaan menee niin, että nainen kuin nainen
Älä aseta sitä noin mustavalkoisesti. Se on halventavaa.

Yhtä mustavalkoisestihan minä voisin päätellä että sinä et välitä pätkääkään ystävistäsi, siitä päätellen ettet harrasta seksiä heidän kanssaan. Siis öh.
No ok, sitten niin, että ajattelet että kelpaat mulle kyllä paremman puutteessa hoidoksi, muttet seurustelusuhteeseen. Nättiä? Jälkimmäisen logiikka meni ohi multa pahemman kerran. Ystävien kanssako sitä seksiä harrastetaan?
Viimeksi muokannut Zeb, 28.10.2007 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Ei ole tullut sellaista aikaa. Olen avoliitossa.
No niin, ymmärrän. Sinulta siis puuttuu kokonaan perspektiivi tähän asiaan.
Eikä varmaan juuri tulisi sinullekaan, tiputtelet sen riman vaan tarpeeksi alas, vaikka maanrakoon, niin sillä homma hoituu jos sitä kerran haluat.
Et vaan osaa.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:No ok, sitten niin, että ajattelet että kelpaat mulle kyllä paremman puutteessa hoidoksi, muttet seurustelusuhteeseen. Nättiä?
Tämä moraalikysymys sinun on parempi suunnata muille, esim. Didille joka tuossa äsken vastasi. Olen jäävi vastaamaan miten "nättiä" se on. Ja taidettiin se aiemmin tässä ketjussa jo perustellakin muiden toimesta.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:No niin, ymmärrän. Sinulta siis puuttuu kokonaan perspektiivi tähän asiaan.
Olen minäkin sinkku ollut, eli ei puutu.
Duckzilla kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Eikä varmaan juuri tulisi sinullekaan, tiputtelet sen riman vaan tarpeeksi alas, vaikka maanrakoon, niin sillä homma hoituu jos sitä kerran haluat.
Et vaan osaa.
Turha nälviä kun tuo nyt sattuu olemaan selvä fakta.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:
Zeb kirjoitti:No ok, sitten niin, että ajattelet että kelpaat mulle kyllä paremman puutteessa hoidoksi, muttet seurustelusuhteeseen. Nättiä?
Tämä moraalikysymys sinun on parempi suunnata muille, esim. Didille joka tuossa äsken vastasi. Olen jäävi vastaamaan miten "nättiä" se on. Ja taidettiin se aiemmin tässä ketjussa jo perustellakin muiden toimesta.
Jospa jätetään vastaeronnut Didi nyt ulos tästä kuviosta.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Olen minäkin sinkku ollut, eli ei puutu.
Kuinka pitkään, ja onko se ollut omasta valinnastasi? (=tarjouksia satelee, joten jatkuvasti tiedät olevasi haluttu)
Turha nälviä kun tuo nyt sattuu olemaan selvä fakta.
Ai minäkö se tässä olen joka nälvii? Haist itte. :P

Kommenttisihan oli suunnilleen samaa tasoa kuin jos tupakasta vieroittuneelle sanoisi "no ime sitten vaikka auton pakoputkea jos niin vitusti tekee mieli hengittää savua".
Zeb kirjoitti:Jospa jätetään vastaeronnut Didi nyt ulos tästä kuviosta.
No kysy sitten vaikka masalta.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rasittavaa tuo narina siitä kun ei saa, kun kyse on lopultakin siitä, että se mitä saisi ei kelpaa. Muutenkin typerän itsekeskeinen näkökanta koko ihmissuhteiluun; heihei, mitä minä saan?

Enkä todellakaan ole kokenut ikinä eläneeni tilanteessa jossa "tarjouksia satelee". Enemmänkin katsoisin että olen ollut ulkopuolinen koko tuosta kummallisesta "tarjousmaailmasta", olen vain tutustunut ihmisiin.
Vastaa Viestiin