Suuri irtohauskakysely

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kun minulla ei ole parisuhdetta...

(Mies) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
17
24%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
4
6%
(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
18
25%
(Nainen) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
1
1%
(Nainen) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
3
4%
Gäh! Tästä puuttui vaihtoehto jota olisin äänestänyt! :x
14
20%
 
Ääniä yhteensä: 71

Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Rasittavaa tuo narina siitä kun ei saa, kun kyse on lopultakin siitä, että se mitä saisi ei kelpaa.

Tupakoijat ovat puolestani täysin vapaita imemään auton pakoputkia. Rasittavaa tuo narina siitä että se ei muka kelpaa.

Ymmärrätkö nyt tekstiesi sävyn?
Muutenkin typerän itsekeskeinen näkökanta koko ihmissuhteiluun; heihei, mitä minä saan?
No mitä sinä sait? Onko oma miehesi säälistä otettu, ja teet hänelle suuren palveluksen ja pelastat hänet kadotukselta olemalla hänen kanssaan?

Vai onko hän kenties tasapuolinen kumppani?

Miksi ylipäätään edes asetat asian tällä tavalla?
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Tupakoijat ovat puolestani täysin vapaita imemään auton pakoputkia. Rasittavaa tuo narina siitä että se ei muka kelpaa.

Ymmärrätkö nyt tekstiesi sävyn?
En ymmärrä, en sitten niin alkuunkaan. Vertaatko kenties osaa naisista pakoputkiin?
No mitä sinä sait? Onko oma miehesi säälistä otettu, ja teet hänelle suuren palveluksen ja pelastat hänet kadotukselta olemalla hänen kanssaan?

Vai onko hän kenties tasapuolinen kumppani?
Tasapuolisuus tässä se mun pointtini olikin. Kyllä mun mielestä joskus on hyvä miettiä myös sitä mitä itse annan toisille. Huomattavasti rakentavampaa ja toimivampaa.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Vertaatko kenties osaa naisista pakoputkiin?
Vertaus lienee ihan osuva, jos puhut riman laskemisesta pohjamutiin.
Tasapuolisuus tässä se mun pointtini olikin. Kyllä mun mielestä joskus on hyvä miettiä myös sitä mitä itse annan toisille. Huomattavasti rakentavampaa ja toimivampaa.
.... kuin mikä? Siis se että ajattelee vain ja ainoastaan sitä mitä itse saa? Siis täh, kuka täällä sillä tavalla on edes ajatellut? :?

Toisin sanoen teit täysin tarpeettoman pointin, ja vielä lyöt sillä päähän. WTF?
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Vertaatko kenties osaa naisista pakoputkiin?
Vertaus lienee ihan osuva, jos puhut riman laskemisesta pohjamutiin.
Jos kerran olet niin kovasti irtoseksin puutteessa, niin mikset sitten ole valmis laskemaan rimaa tarpeeksi alas?
Toisin sanoen teit täysin tarpeettoman pointin, ja vielä lyöt sillä päähän. WTF?
Mun mielestä sulla tuntuu olevan joku ennakko-odotus, jonka mukaan minä haluaisin lyödä ketään päähän yhtään millään. Eikä tarkoitus ollut myöskään tehdä tarpeettomia pointteja. Ei vaan näköjään ymmärretä toisiamme alkuunkaan. Mä ainakin olen ihan pihalla jo.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Jos kerran olet niin kovasti irtoseksin puutteessa, niin mikset sitten ole valmis laskemaan rimaa tarpeeksi alas?
Irtoseksin? Eiks nyt puhuttu vakkareista? Ja kuinka alhaalla on "tarpeeksi alhaalla"? 65+ -vuotias kaljan turvottama kapakkaruusu jolla on pöpöjä?

Katsos kun homma ei ole ihan niin yksinkertainen että "rimaa laskemalla homma toimii". Sopassa on muitakin muuttujia ja tekijöitä. Esimerkiksi se, kuinka hyvin viihtyy baareissa, kuinka hyvä on ns. pokaamaan, millaiset sosiaaliset taidot omaa ylipäätään, millaisessa kunnossa itsetunto on, onko peli molemmille osapuolille selvä, jne.

"No osta sit huara", sanoo joku. Jos yksinäinen mies turvautuu maksullisiin naisiin, hän joutuu samalla luopumaan tarpeestaan olla haluttu sekä sisäistää ajatuksen että hän voi saada vain rahalla. Joitakin ei tuo moraalinen krapula niin haittaa, toimikoot parhaaksi katsomallaan tavalla.

Ikävä kyllä esittäessäni näitä perusteluja leimaudun näköjään typeräksi itsekeskeiseksi ruikuttajaksi, vaikka lähinnä esitän tässä muiden ihmisten esiin tuomia pointteja. Tämä on minulle vahingollinen keskustelu.
Mun mielestä sulla tuntuu olevan joku ennakko-odotus, jonka mukaan minä haluaisin lyödä ketään päähän yhtään millään.
Sanojen "typerä" ja "itsekeskeinen" epäsuora suuntaaminen minuun, anteeksi vain, koin sen vähän lyömisenä. Edellyttääkö se mitään ennakko-odotuksia?
Ei vaan näköjään ymmärretä toisiamme alkuunkaan. Mä ainakin olen ihan pihalla jo.
Joo, antaa olla. Liian leveä kuilu ymmärrystemme välillä. Uncle.
Herra Manala

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Täppäsin kolmatta ryhmää ja olen näemmä suurta vähemmistöä. Seksi nyt vain on asia jota en halua jakaa kenenkään vesipään kanssa. Ja parisuhdemateriaalin suhteen taas olen (niinkuin kuuluukin) hyvin kranttu. En tajua minäkään tätä Aarnen pakkomielteistä "täytyy saada" -ajatuskuviota. Se nyt vain on fakta että jos haluaa helposti, pitää tyytyä helppoon. Ja jos helppo ei käy, on turha narista. Ihan samat markkinalait pätee meihin jokaiseen.
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:Jos kerran olet niin kovasti irtoseksin puutteessa, niin mikset sitten ole valmis laskemaan rimaa tarpeeksi alas?
Meillä miehillä on sellainen ikävä ongelma ettei meillä seiso jos yritämme harrastaa seksiä kohteen kanssa jota kohtaan emme tunne seksuaalista mielenkiintoa. Rima täytyy siis pitää just sen verran korkealla että pystyy edelleen innostumaan toisesta.

Ihmettelit aiemmin miten pystyy harrastamaan seksiä ihmisen kanssa jota kohtaan ei ole mitään tunteita. Himokin on tunne. En koe olevani vähemmistössä jos tunnen seksuaalista vetoa sellaisiakin ihmisiä kohtaan joiden ajatusmaailmaan ja elämään en välttämättä ole vielä ehtinyt syvemmin tutustua. Tietenkin jos joku osoittautuu kättelyssä täydelliseksi kusipääksi tai muuten ärsyttäväksi henkilöksi, voi hyvinkin olla (itseasiassa erittäin todennäköistä) että s. mielenkiintokin häntä kohtaan sammuu.

Toistetaan nyt kuitenkin vielä sen verran että yleensä s. mielenkiinto kohdistuu mukaviin ihmisiin jotka voisi ensikokemalta kuvitella myös sopivaksi parisuhdemateriaaliksi, mutta ero tulee siitä ettei pelkän seksin harrastamiseen vaadi toiselta yhtä paljon kuin parisuhdekumppaniksi ryhtymiseen.

Ihan itsestäänselvää peruskauraahan tämä on, puhuttu palstalla puhki muutama miljoonaa kertaa.

Sinänsä ymmärrän Aarnen akateemisen kiinnostuksen aiheeseen "Olisiko minustakin baaripokaajaksi?", mutta kuten sanottu, ei siitä pakkomiellettä kannata missään tapauksessa itselleen kehittää, siitäkin huolimatta että valitettavasti meidän arvoamme ihmisinä monesti määritellään sekä itsemme että muiden taholta sitä vasten miten haluttuja olemme vastakkaisen sukupuolen edustajien parissa.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Jos kerran olet niin kovasti irtoseksin puutteessa, niin mikset sitten ole valmis laskemaan rimaa tarpeeksi alas?
Meillä miehillä on sellainen ikävä ongelma ettei meillä seiso jos yritämme harrastaa seksiä kohteen kanssa jota kohtaan emme tunne seksuaalista mielenkiintoa. Rima täytyy siis pitää just sen verran korkealla että pystyy edelleen innostumaan toisesta.
Minusta jokamiehen oikeus seksiin ilman sitoumuksia ei ole sellainen asia, josta kannattaa tehdä valitusta amnestyyn. Jos ei tarjonta kelpaa niin olkoot ilman, mikä siinä on niin vaikea käsittää. Ymmärrystä heruisi huomattavasti enemmän jos joku valittaisi vaikka yksinäisyyttä ja vaikeuksia muodostaa ihmissuhteita. Mutkun ei, ongelma on se, ettei saa seksiä tarpeeksi hyvännäköisiltä naisilta? Typerää ruikutusta.
Ihmettelit aiemmin miten pystyy harrastamaan seksiä ihmisen kanssa jota kohtaan ei ole mitään tunteita. Himokin on tunne. En koe olevani vähemmistössä jos tunnen seksuaalista vetoa sellaisiakin ihmisiä kohtaan joiden ajatusmaailmaan ja elämään en välttämättä ole vielä ehtinyt syvemmin tutustua. Tietenkin jos joku osoittautuu kättelyssä täydelliseksi kusipääksi tai muuten ärsyttäväksi henkilöksi, voi hyvinkin olla että s. mielenkiintokin häntä kohtaan sammuu.
En mä ole muiden tekemisiä ollut tuomitsemassa. Olen vain todennut etten itse halua seksiä ihmisen kanssa, johon en ole vähintään ihastunut. Eipä kai tuo ihastuminen niin syvää tuntemista välttämättä vaadi. Ilmeisesti irtosuhteilijoille riittää sitten huomattavasti vähäisempi viehtymys? Päättelen tämän siitä, jos ovat seuraavana aamuna jo saaneet tarpeekseen tyypistä.
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:Minusta jokamiehen oikeus seksiin ilman sitoumuksia ei ole sellainen asia, josta kannattaa tehdä valitusta amnestyyn.
En usko kenenkään esittäneen tuon olevan jutun pointti.
Ilmeisesti irtosuhteilijoille riittää sitten huomattavasti vähäisempi viehtymys? Päättelen tämän siitä, jos ovat seuraavana aamuna jo saaneet tarpeekseen tyypistä.
Edelleen, seksin harrastamiseen useimmat vaatinevat toiselta vähemmän kuin parisuhteiluun. En puhu viehtymyksen määrästä, vaan esim. toisen elämäntilanteesta, elämänarvoista jne.

Mitä viimeiseen lauseeseesi tulee, vähäisillä kokemuksillani illalla mukavalta vaikuttanut nainen on ollut sitä seuraavanakin aamuna. Ilmeisesti olen ollut kyseisinä iltoina liian vähän kännissä tai jotain. Välttämättä en ole kuitenkaan siltä istumalta myöskään halunnut kihloihin heidän kanssaan, ylläolevien syiden tai oman tilanteeni takia (esim. vähäinen aika erosta).
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Duckzilla kirjoitti:Ikävä kyllä esittäessäni näitä perusteluja leimaudun näköjään typeräksi itsekeskeiseksi ruikuttajaksi
Herra Manala kirjoitti:En tajua minäkään tätä Aarnen pakkomielteistä "täytyy saada" -ajatuskuviota.
Googlebot kirjoitti:mutta kuten sanottu, ei siitä pakkomiellettä kannata missään tapauksessa itselleen kehittää
No niin, nyt se sitten taisi tapahtua. :doh:
Herra Manala

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Duckzilla kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Ikävä kyllä esittäessäni näitä perusteluja leimaudun näköjään typeräksi itsekeskeiseksi ruikuttajaksi
Herra Manala kirjoitti:En tajua minäkään tätä Aarnen pakkomielteistä "täytyy saada" -ajatuskuviota.
Googlebot kirjoitti:mutta kuten sanottu, ei siitä pakkomiellettä kannata missään tapauksessa itselleen kehittää
No niin, nyt se sitten taisi tapahtua. :doh:
Niin no, joku sellanen tossa on takana, koska en mä ole koskaan kokenut että mun pitäisi kokea joku kuvitteellinen "luonnollinen elämänvaihe" joka tarkoittaa baarista nussittavan noutamista ja dumppaamista siinä mielessä missä sä sen esität "pelkkänä irtokivana". Mulle se kuulostaa enemmän tunnevammalta kuin normaalilta ajatuskuviolta.

Kyllähän mullakin pari yhdenillanjuttua on takana, vaikken niistä ole erityisesti pitänytkään. Paska maku niistä on lähinnä jäänyt suuhun. Kyllä mä tähtään siihen että niiden kanssa joiden kanssa harrastan seksiä täytyy olla fiilis siitä että jatkokin kiinnostaa, molempia. Sillon se ei ole mun mielestä enää mitään "irtokivaa" vaan tapailua/deittailua/seurustelunalkua, vaikka sänkyyn menisikin ekana iltana.

Kun kerran tykkäät niistä asioista joita seurustelusuhde tarjoaa, en ymmärrä miksi sen pitäisi olla väkisin sitä vitun "irtokivaa". Millä tavalla se muka paikkaisi paremmin itsetuntoasi kuin itse seurustelu?

Joku aiemmin totesikin, oisiko ollut Suvinen, että "alfalla" ja "betalla" erot löytyy niistä ratkaisuvaiheista. "Beta" katselee kengänkärkiään siinä vaiheessa kun pitäisi kysyä naista luokseen tms. ja molemmat kävelevät sitten kiroillen kotiinsa kun ei saada selkeää konsensusta puettua sanoiksi. Eikä sitä tarvitse mainostaa pillunsaantihakuisena. Norminainen ei halua kuulla sitä, vaikka homma olisikin selvä jo siinä vaiheessa mihin ilta tulee johtamaan. Paremmin toimii vaikka pyytää toinen luokseen jatkoille katsomaan Tohtori Sykeröä. Ei ole vaikea kysyä eikä ole vaikea vastata. Jos alkaa miettimään että "Nyt siis, jos haluan sitä pillua, niin pitäisi jotenkin kysyä että tuleeko se nussimaan...tai siis...äh...ei suoraan voi sanoa että nussimaan, mutta siis kysyä tuleeko se harrastamaan seksiä...tai siis...äh" niin homma menee varmasti käsille eikä saa sitä sanaa suustaan.

Sen vuoksi on ihan oikeasti helpompaa olla tutustumassa ihmiseen kuin Yrittää Saada Pillua. Se tutustuminen on lähes-välttämätön välivaihe, jolla sitä pillua nimenomaan saadaan.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Herra Manala kirjoitti:Kun kerran tykkäät niistä asioista joita seurustelusuhde tarjoaa, en ymmärrä miksi sen pitäisi olla väkisin sitä vitun "irtokivaa".
Totta kai arvostan seurustelusuhdetta enemmän kuin irtokivaa. Vaan jos seurustelusuhdetta ei ole eikä tule, niin olisi edes sitä vierihoitoa. Kadehdin ihmisiä jotka sormea napsauttamalla saavat vakihoidon kainaloon, ja sitten iloiten raportoivat siitä täällä. Onko se sitten vain niiden alfojen hommaa ja oikeus?

Taas jouduin sanomaan uudestaan tämän saman simppelin asian jonka olen sanonut jo n kertaa aikaisemminkin kysyttäessä, leimautuen joka kerta inttäväksi ruikuttajaksi. Kiusallanneko te tätä teette?
Kyllähän mullakin pari yhdenillanjuttua on takana, vaikken niistä ole erityisesti pitänytkään. Paska maku niistä on lähinnä jäänyt suuhun.

Sen vuoksi on ihan oikeasti helpompaa olla tutustumassa ihmiseen kuin Yrittää Saada Pillua. Se tutustuminen on lähes-välttämätön välivaihe, jolla sitä pillua nimenomaan saadaan.
Tiedän. Ei tarvi saarnata.
Herra Manala

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Duckzilla kirjoitti:Totta kai arvostan seurustelusuhdetta enemmän kuin irtokivaa. Vaan jos seurustelusuhdetta ei ole eikä tule, niin olisi edes sitä vierihoitoa.
"Vierihoito" auttaa mihin/miten? Miksi haluta läheisyyttä ihmisestä jota ei kuitenkaan pystyisi katsella vierellään? Miksi harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota ei pystyisi katsella vierellään?
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Herra Manala kirjoitti:"Vierihoito" auttaa mihin/miten? Miksi haluta läheisyyttä ihmisestä jota ei kuitenkaan pystyisi katsella vierellään? Miksi harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota ei pystyisi katsella vierellään?
Googlebot taisi sen tuolla jo sanoa. Sitä saattaa pitää toista hottiksena vaikkei loppuelämää hänen kanssaan haluaisikaan viettää. Etkö itse ole koskaan tuntenut niin?

Älkää sohiko minua noilla samoilla kysymyksillä yhä uudestaan, eihän tää keskustelu lopu ikinä. Haluaisin ajatella välillä jotain muutakin.
Savannah

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Vastasin numero neljä. En harrasta tällä hetkellä, mutta voisin aivan hyvin kuvitella olevani seksisuhteessa jonkun hyvän tyypin kanssa, jonka kanssa en kuitenkaan haluaisi seurustella. Jotkut ihmiset sitovat seksin romanttisiin tunteisiin, mutta minä en näe sitä ainoana vaihtoehtona. Yhden illan juttuja en harrasta, koska en näe niissä mitään ideaa.
SikaMika

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:En harrasta tällä hetkellä, mutta voisin aivan hyvin kuvitella olevani seksisuhteessa jonkun hyvän tyypin kanssa, jonka kanssa en kuitenkaan haluaisi seurustella.
:jouden:


Edit: Niin, pallotin ykkösen.
mustanikki

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Arvatkaa GuGat? :D
Hyvä Aarne! (Sinäkö se ooot... ? )
Toki sinulla on ollut sentään parempi flaksi kuin minulla.
Mutta nyt saat sinäkin tuta miltä tuntuu kun popula täällä ei vaan millään ymmärrä mitä edes tarkoitat.

Tuo Zeb ei varsinkaan tajua juuri mitään asiasta.
Koska on 1.) Nainen 2.) Nainen joka ei aikuisiällään ole montaa kuukautta kerrallaan joutunut olemaan ilman seurustelusuhdetta. Sellainen on aivan eri maailmasta. Niinpä Zebin ei pitäisi yrittää mestaroida tilannetta, josta ei ole omakohtaista kokemusta. Nyt vaikutelma on sama kuin Marie Antoinetten heitto leivän puutteesta kärsiville köyhille: "Syökööt siten leivoksia!"
Duckzilla kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Jos kerran olet niin kovasti irtoseksin puutteessa, niin mikset sitten ole valmis laskemaan rimaa tarpeeksi alas?
Irtoseksin? Eiks nyt puhuttu vakkareista? Ja kuinka alhaalla on "tarpeeksi alhaalla"? 65+ -vuotias kaljan turvottama kapakkaruusu jolla on pöpöjä?

Katsos kun homma ei ole ihan niin yksinkertainen että "rimaa laskemalla homma toimii". Sopassa on muitakin muuttujia ja tekijöitä. Esimerkiksi se, kuinka hyvin viihtyy baareissa, kuinka hyvä on ns. pokaamaan, millaiset sosiaaliset taidot omaa ylipäätään, millaisessa kunnossa itsetunto on, onko peli molemmille osapuolille selvä, jne.
Nyt puhun vain omasta puolestani, en Ankan.
Tuo vaatimus "riman laskemiseen" on jo perusfilosofialtaan typeristä typerin heitto, ja täällä se on toistunut ja toistunut minullekin. En käsitä millaisesta maailmasta tuo "viisaus" tulee. Sellaisestako jossa todella on valinnanvaraa naaraista joista valita, ja sitten meikä muka nirsouttaan itse lemppaisi ne "oman tasoisensa" pois? Ei ole ainakaan minun maailmani. Ne kymmenen naista joita olen onnistunut treffaamaan ja loput joihin olen vetoa tuntenut eivät ole minulta minkään valintaseulan mukaan tapahtuneita. Vaan naisia jotka ovat vaan SATTUNEET tielleni. Joko IRL tai sitten joo kyllä deittipalstoilta, mutta juttu edeten HENKISEN yhteensopivuuden perusteella. Joukossa pari mun maun mukaan söpöä pystytisumisua, loput keskivertokurppia. Yhteistä heille on, että HE ovat lopulta antaneet minulle pakit. KOskaan ei minulla ole mennyt niin, että olisin funtsinut heidän "tasoaan" ja sitten raakannut "huonommat" pois. Vaan toistan, he ovat sattuneet tulemaan vastaan ja jotain pientä yhteistä on löytynyt.

Silkan seksinkin suhteen tuo "tason alentaminen" tuntuu minusta varsin alkeelliselta käsitykseltä mitä seksuaalisuus on. Niinkuin minä puutteessani haluaisin yleensä pillua, mitä vaan reikää. Sitten voisi panna vaikka lammasta. Vaikka itse olen kuinka ruma ja vanha ja surkea, sallikaa että minullekin seksi merkitsee jotain muutakin kuin vain revaa itseään. En siis kaipaa sukupuoliyhdyntää sinänsä minkä vaan pulimummon kanssa. Vaan ollakseen seksiä kohteen täytyisi olla minulle jossain määrin kiihoittava. Pystytisumisuvaatimuksesta voin tinkiä. Mutta se ei tarkoita että kuuskymppinen ruma pulimummo voisi olla minulle seksiobjekti sen enempää kuin vaikka.. noh.. Manala (vaikka Manalallakin on Reikä) :D

Toistan: seksinkaipuuni ei ole pelkkää reiänkaipuuta. Vaatimus, että kuuskymppinen pulimummo olisi minusta seksuaalisesti haluttava, vastaa vaatimusta että minun pitäisi tahdonalaisesti muuttua homoseksuaaliksi. Ei onnistu, vaikka miten matalatasoinen itse olisin.

Sitten minuntyyppiseni nörtti tuskin koskaan saa seksiä muuten kuin rakkaussuhteen kautta. Ja rakkaussuhteeseen tarvitaan taas sitä henkistä yhteensopivuutta. Yhteisiä asioita, samanmielisyyttä, jotain puhuttavaa. Ja anteeksi vaan, myös fyysistä vetoa. Meillä kaikilla. Evoluutiopsykologiaa, josta emme pääse irti. Jos naiseen ei tunne fyysistä vetoa, hän voi olla ystävä. Mutta romanttinenkaan rakkaus ei onnistu kun ei seksikään.

MINUN tapauksessani se teidän minulle arvioima "tasoiseni", jos "ymmärtäisin pudottaa rimaa" ja sitten saisin.. olisi varmaan tuo Ankan sanoma "65+ -vuotias kaljan turvottama kapakkaruusu jolla on pöpöjä"

Mutta saisinko? Miettikääs käytännössä.
O.K. Pitkien etsintöjen jälkeen löytäisin sellaisen jostain lähiöräkälästä.
En mahtaisi mitään, että minulle hän ei olisi seksiobjekti. Ja toistan, silkka seksikään ei ole minulle pelkkä kyrpää-revaan juttu, viis revan kantajasta. Luultavasti minulla ei seisoisikaan.

Ohjeidenne mukaan pakottautuisin kuitenkin jututtamaan sitä naista. Miten se sujuisi? Seksiä tai seurustelua lähellekään en siis pääse kuin jonkinlaisen henkisen yhteensopivuuden kautta. Mitä puhuttavaa minulla olisi 65+ kaljan turvottamalle, luultavasti umpityhmälle pubiruusulle tai hänellä minulle? Olisimme ihan eri maailmoista. Juttu ei sujuisi. Ja takuudella kohta baariin tunkisi remuamaan akan vanhoja junttikamuja, jotka veisivät naisen kimppapanolle läheiseen pusikkoon, minut moralla häätäen :D

Ajateltavissa oleva "tasoiseni" vaihtoehto minulle voisi sitten olla joku henkisesti yhteensopiva, mutta melkein-vaan-ei-ihan -susiruma nainen. Jonka nippa-nappa haluttavaksi rekisteröin. Mutta kamoon, MISTÄ minä sellaisen löytäisin?? Sellaisethan kyyköttävät piilossa omassa kodissaan niinkuin minäkin!

Tuo "riman laskeminen" ei minulle siis toimi vanhan pubiruusun tapauksessa. Koska se ei pelitä fyysisesti ja henkistä yhteyttä en saa. Rajatapausta kuten susirumaa hengenheimolaista taas en löydä.

Niinpä jään ilman naista, ja sille ei mahda mitään.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Välttämättä en ole kuitenkaan siltä istumalta myöskään halunnut kihloihin heidän kanssaan.
Duckzilla kirjoitti:Sitä saattaa pitää toista hottiksena vaikkei loppuelämää hänen kanssaan haluaisikaan viettää.
Ette ilmeisesti kumpikaan ole kuulleet seurustelusta? Siinä on tarkoituksena katsoa josko ne kihlat ja loppuelämä olisivat paikallaan vaiko eivät.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:...mä ole koskaan kokenut että mun pitäisi kokea joku kuvitteellinen "luonnollinen elämänvaihe" joka tarkoittaa baarista nussittavan noutamista ja dumppaamista siinä mielessä missä sä sen esität "pelkkänä irtokivana". Mulle se kuulostaa enemmän tunnevammalta kuin normaalilta ajatuskuviolta.
Mukava nähdä että joku ajattelee samoin.

Hiukan asiasta sivuun: Mä olen varmaan aika pihalla ollut näistä tietyistä oletetuista baaripelisäännöistä koko ikäni. Olen jopa useampaan otteeseen lähtenyt jonkun puolitutun miehen matkaan jatkoille ja ollaan juteltu ja nukuttu. Yleensä minuun ei ole näissä tilanteissa edes kohdistettu mitään ylenmääräistä vonkausta, vaan miehet ovat kunnioittaneet tätä monen mielestä niin naivia lähestymiskantaani asiaan - jatkoilla ei ole pakko naida. Silti jotkut ulkopuoliset ovat olleet hyvin hämmästyneitä asiasta, voiko näinkin tehdä? Pitäiskö edes uskoa?
bedlam

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herra Manala kirjoitti:Miksi harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota ei pystyisi katsella vierellään?
Sen takia, että naiminen on jonkun mielestä hauskaa puuhaa?
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:Ette ilmeisesti kumpikaan ole kuulleet seurustelusta? Siinä on tarkoituksena katsoa josko ne kihlat ja loppuelämä olisivat paikallaan vaiko eivät.
Olen, muistaakseni 8 vuotta sitä yhdenkin naisen kanssa harjoittelin joista suurin osa saman katon alla. Se ei poista sitä tosiasiaa että ihmisille on luonnollista kokea seksuaalista mielenkiintoa sellaisiakin ihmisiä kohtaan joita ei kuitenkaan katso sopiviksi parisuhdekumppaneiksi.

Annan pari ääriesimerkkiä niin ehkä hahmottuu paremmin:

- lapsia inhoava ja niitä ehdottomasti haluamaton mies tapaa ravintolassa ihastuttavan ja todella hottiksen naisen, mutta saa kuulla vasta jälkikäteen tämän olevan seitsemän lapsen yksinhuoltajaäiti joka mahdollisesti haluaa vielä viisi lasta lisää.

- omasta perheestä unelmoiva sinkkunainen tapaa komean, hurmaavan ja hyväkäytöksisen miehen joka vie häneltä jalat alta heti ensimmäisen illan aikana, mutta josta viikkoja myöhemmin selviää ettei tämä halua lapsia ja on sen takia hankkinut vasektomiankin.

- Matti Nykänen tapaa Mervin pikkusiskon Jutan jolla on aivan valtavat amberssonit mutta joka on valitettavasti muuttamassa kuukauden kuluttua loppuelämäkseen Uuteen Seelantiin makkarakauppiaaksi. Matille muutto ei sovi kun pitäisi herätellä henkiin mäkihyppyharrastusta täällä Suomessa.

Minusta kuulostaa kummalliselta että seksuaalinen vetovoima heräisi vasta sen jälkeen jos voi todeta toisen sopivan muiltakin ominaisuuksiltaan mahdolliseksi elämänkumppaniksi. Jonkinlaista järkeistettyä (ja latistettua) himoa?
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:Hiukan asiasta sivuun: Mä olen varmaan aika pihalla ollut näistä tietyistä oletetuista baaripelisäännöistä koko ikäni. Olen jopa useampaan otteeseen lähtenyt jonkun puolitutun miehen matkaan jatkoille ja ollaan juteltu ja nukuttu. Yleensä minuun ei ole näissä tilanteissa edes kohdistettu mitään ylenmääräistä vonkausta, vaan miehet ovat kunnioittaneet tätä monen mielestä niin naivia lähestymiskantaani asiaan - jatkoilla ei ole pakko naida.
Voi jehna, mullekin on muutaman kerran sattunut noin. Yleensä on sovittu jopa etukäteen ettei harrasteta seksiä ihan vain siltä varalta että pelisäännöt ovat molemmille selvät. Ei siinä ole mitään uutta että seksiä harrastetaan vain jos molemmat haluavat koska muuten kyseessä on raiskaus tai seksuaalinen hyväksikäyttö.

Tosiasia kuitenkin on että ainakin jos seksin korvikkeena on käytetty halailua, paijaamista, sylikkäin olemista jne., on vastapuoli ollut sellainen jonka kanssa olisin hyvinkin voinut kuvitella harrastavani myös seksiä jo saman illan aikana. Erikseen sitten tapaukset jos on päätynyt jonkun kotiin nukkumaan vain jotta olisi joku paikka nukkua. Silloinhan ei kai pitäisi olla sukupuolellakaan mitään väliä, vai?

Sinänsä olisi ollut mielenkiintoista tietää tulos jos olisitkin yllättäen osoittanut yövieraillesi halukkuutta seksiin. Kuinka monen heistä olettaisit kieltäytyneen seksistä kanssasi? Ainakin jos kyseessä ei ollut yllämainittu "ei päässyt omaan kotiin nukkumaan" ja miehet olivat jokseenkin toimintakykyisiä eikä heillä ollut moraalisia esteitä seksiin (=oma tyttöystävä odottaa kotona), uskaltaisin väittää että mahdollisesti jopa jokainen heistä olisi suostunut seksiin ilomielin.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

mustanikki kirjoitti:Tuo Zeb ei varsinkaan tajua juuri mitään asiasta. Nyt vaikutelma on sama kuin Marie Antoinetten heitto leivän puutteesta kärsiville köyhille: "Syökööt siten leivoksia!"
Voi G-hyvä. Mä tajuan tästä enemmän kuin sinä ikinä.

Täällä puhuttiin irtoseksistä tai vakkareista, jotka ovat riittävän hottiksia, jotta herroille kelpaavat, ja joita ei sitten löydy. Itse ette ymmärrä sitä, että irtoseksi ja vakkarit ovat pinnallisia versioita ihmissuhteista, ja niihin osallistujat siksi valitaan pinnallisin perustein. Toisin sanoen miehessä painaa varmaan juuri tuo ulkonäkö, hauskuus ja itsevarmuus, kuvittelisin.

Vähemmän hyvännäköisellä ja vähemmän itsevarmallakin miehellä, joka ei ominaisuuksiensa vuoksi voi tulla valituksi pinnallisin perustein, on silti vientiä henkisten ominaisuuksiensa perusteella mutta ensisijaisesti seurustelusuhteeseen. Esim. minä arvostan miehessä suuresti kiltteyttä, lojaaliutta, syvällisyyttä, sitoutumista, vastuunkantamista, huolenpitoa, rehellisyyttä, suoraselkäisyyttä, herkkyyttä jne.

Mutta täällä on nyt näemmä miehiä, jotka haluavat nimenomaan sinne pintaliitomarkkinoille, vaikka omat rahkeet eivät sinne sovi. Minunlaiseni (vaikka olen siis varattu, mutta uskokaa pois, minunlaisiani naisia on) taas ajatte tehokkaasti pois omalla pinnallisuudellanne. Sitten ei parane enää valittaa jos ei löydy kummia paradoksinaisia, jotka ovat hyvännäköisiä, haluavat pinnallisen suhteen, mutta eivät edellytä edellä mainittuja pinnallisia hyveitä irttariltaan.
Zeb

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Minusta kuulostaa kummalliselta että seksuaalinen vetovoima heräisi vasta sen jälkeen jos voi todeta toisen sopivan muiltakin ominaisuuksiltaan mahdolliseksi elämänkumppaniksi. Jonkinlaista järkeistettyä (ja latistettua) himoa?
Tietysti se vetovoima on olemassa yleensä jo ihan alusta, mutta kyllä mulla on käynyt ainakin niin, että se samainen voima on kummasti hyytynyt kun toisesta on paljastunut joku epämiellyttävä piirre tai arvomaailmojen totaalinen ristiriitaisuus, josta on käynyt selväksi etten halua tämän ihmisen kanssa seurustelusuhteeseen. Ehkä olen sitten erilainen kuin sinä tai monet muut, kun en enää sitten halua toista fyysisestikään, mutta näin minä tämän asian olen omalla kohdallani kokenut.
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:Mutta täällä on nyt näemmä miehiä, jotka haluavat nimenomaan sinne pintaliitomarkkinoille, vaikka omat rahkeet eivät sinne sovi.
Eivät ainoastaan Kauniit & Rohkeat harrasta irtosuhteita. Oletettavaa on että kyseisilläkin Markkinoilla(tm) irtoseuraa hakevat henkilöt hakevat vastinpareja joihin tuntevat kiinnostusta ja joihin kuvittelevat (tai toivovat) omien rahkeittensa vielä riittävän.

Uskomukseni mukaan baariympäristössä irtoseuraa hakevista henkilöistä selkeä enemmistö on kuitenkin miehiä, joten sikäli on luonnonlaki että irtoseuraa hakevan miehen täytyy olla kaikinpuolin todella valloittava persoona jos haluaa kerätä niitä parhaimpia päältä, tai sitten miehen pitää tyytyä pahnanpohjimmaisiin.

Sinänsä olen samaa mieltä että tuon asian märehtiminen ja voivottelu on jokseenkin turhaa. Asianlaita vain sattuu nyt olemaan noin, piste. Siksi myös näen ettei ainakaan miesten pidä ottaa mitään erikoisia paineita jos baaripokailu ei tunnu luonnistuvan ja pakkeja satelee kiinnostavilta kohteilta. Tuttua kauraa 90% miehistä.
Viimeksi muokannut Googlebot, 29.10.2007 0:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.