Suuri irtohauskakysely

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kun minulla ei ole parisuhdetta...

(Mies) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
17
24%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
7
10%
(Mies) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
4
6%
(Nainen) Harrastan irtoseksiä / vakkareita
18
25%
(Nainen) Olen selibaatissa vaikken haluaisi (panettaa mutten saa)
1
1%
(Nainen) Olen selibaatissa tarkoituksella (seksi kuuluu vain parisuhteeseen)
3
4%
Gäh! Tästä puuttui vaihtoehto jota olisin äänestänyt! :x
14
20%
 
Ääniä yhteensä: 71

NuoriDaavid

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vadimin kuvauksesta tunnistan osittain kyllä itseni kauan sitten.
Ja kaduttaako?
Katso jälkimmäinen postaus. Ei kaduta.

Kaikkein makeinta oli mennä iltapäivällä krapulassa pitsalle ja loiventavalle ja ryhtyä suunnittelemaan uusia seikkailuja.
Bliss

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti:ruma kuin saapas, ei loista älynlahjoillaan tai käytöstavoillaan, joten on hämmästyttävää miten naiset tipahtelevat hänen edessään baarissa
Taikasana taitaa olla loputon itseluottamus.
Ei kukaan saa mitään irtokivaa ikinä "anteeksi että olen olemassa" -asenteella. Kliseinen totuus: Jos et itse pidä itsestäsi, miksi kukaan muukaan pitäisi?
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Googlebot kirjoitti:Tuon perään kannattanee ajatella "...jos sinulla mitään juostavaa on". Käsittääkseni tuolla lausahduksella ilmaistaan halua kohdata sitoutumishaluinen mies, ei niinkään sitä että vientiä kyllä olisi mutta ei ole enää vietävänä.
... mutta sitä vientiä on kuitenkin oltava. On siis kelvattava muille jotta kelpaisi sille yhdelle, omista henkilökohtaisista ominaisuuksistaan riippumatta.

Tai ehkä pitää ainakin huokua semmoista "kaikkihan naiset kuolaa mun perään, minä se olen joka valitsee eivätkä he" -itsevarmuutta.

Ja siksi ND:n yksinkertainen pointti oli ihan oikea. Onnistunut ja onnellisesti päättyvä baaripokaus nostaa kummasti itsetuntoa, silloin kun vielä ollaan tässä alkuvaiheessa, level 0, kädessä halvin ruosteinen lyhytmiekka ja halvin resuinen nahkahaarniska, kontolla 20 experience pointsia.

Että ei kun grindaamaan?
Edith

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Edith »

Googlebot kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Yksi syy miksi aihe kiinnostaa on se, että olen lukenut naisten deitti-ilmoituksia joissa edellytetään mieheltä, "olet jo juoksusi juossut"...
Tuon perään kannattanee ajatella "...jos sinulla mitään juostavaa on". Käsittääkseni tuolla lausahduksella ilmaistaan halua kohdata sitoutumishaluinen mies, ei niinkään sitä että vientiä kyllä olisi mutta ei ole enää vietävänä.
Yks kaveri kirjoitti taannoin deitti-ilmoitukseensa just ihmettelyn tuosta, että vähänkö outoa, jos pitää olla samaan aikaan sekä sporttinen ja harrastaa lenkkeilyä, mutta kuitenkin olla juoksunsa juossut. Mutta deitti-ilmotukset nyt on perseestä.
Viimeksi muokannut Edith, 29.10.2007 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti:ruma kuin saapas, ei loista älynlahjoillaan tai käytöstavoillaan, joten on hämmästyttävää miten naiset tipahtelevat hänen edessään baarissa
Taikasana taitaa olla loputon itseluottamus.
Ei kukaan saa mitään irtokivaa ikinä "anteeksi että olen olemassa" -asenteella. Kliseinen totuus: Jos et itse pidä itsestäsi, miksi kukaan muukaan pitäisi?
No, itse asiassa, tällä tutullani oli myös tapana sääliä itseään aktiivisesti. Ehkä se, että jeppe oli samaan aikaan jonkinmoinen maailmanvalloittaja ja puolihuollettava, teki hänestä kiinnostavan yhtälön.

Pohdimme lauantaiyönä sitä, miksi sukkapako tekee muuten säädyllisen näköisestä tytöstä sukupuolisesti kiinnostavamman. Miesraadin yksimielinen päätös oli, että sukkapako kuvastaa tiettyä haavoittuvuutta, jotka tekee muuten täydellisestä pakkauksesta inhimillisen ja siksi helpommin lähestyttävän.
masa

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Ei kaduta.

Kaikkein makeinta oli mennä iltapäivällä krapulassa pitsalle ja loiventavalle ja ryhtyä suunnittelemaan uusia seikkailuja.
Nyt kannattaisi varmaan deletoida nämä postauksesi. Palstan raittiusintoilijat saattavat pitää sinua päihdeaineiden väärinkäyttäjänä ja todellisena alkoholistina.

Itse otan vain ykkösolutta lauantaisin saunan päätteeksi. On täysin vastuutonta ja huonokäytöksistä ottaa enemmän alkoholia. Oikeastaan tuo käytöksesi kielii erittäin huonosta itsetunnosta. Häpeäsit.
BettyB.

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä en kyllä yhtään ymmärrä miten ruoka liittyy tähän aiheeseen.
Tää nyt vaan menee niin, että toislla on sitä sex appealia ja toisilla ei. Ei sillä ole mitään väliä millanen naama tai tarakka on, asiat vaan nyt on niin. Ja kyllä se epätoivo aina paistaa läpi, sanotte mitä tahansa. Johan sen näkee siitä, että kun varattuna erehtyy baariin, on nurkalla kilometrin jono, mutta jos baarista lähtee hakemaan saalista, se näkyy jo kulmakarvan asennosta ja potentiaalinen riista kiertää kaukaa.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Hermann Hoth kirjoitti:Ei kannata. Ei asia siitä miksikään muutu. Tosin välillä avautuminen puhdistaa ajatuksia ...
... ja ajaa naiset karkuun. Nyt avauduttuani täällä juttujani lukeneet naiset pitävät minua jälleen vähintäänkin epäilyttävänä ja pitävät etäisyyttä. Vaikka tänne saavuttuani vaikutin jo melkein kivalta. Hoplaa! Ei tainnutkaan olla sen viihdearvon arvoista. :)

Parempi kai avautua vain kallonkutistajalle, ja olla välittämättä hänen kauhistuneista ilmeistään.
Viimeksi muokannut Duckzilla, 29.10.2007 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja huima »

Duckzilla kirjoitti: Ja siksi ND:n yksinkertainen pointti oli ihan oikea. Onnistunut ja onnellisesti päättyvä baaripokaus nostaa kummasti itsetuntoa, silloin kun vielä ollaan tässä alkuvaiheessa, level 0, kädessä halvin miekka ja halvin resuinen nahkahaarniska, kontolla 20 experience pointsia.

Että ei kun grindaamaan?
Lue se The Game, jotta ymmärrät myös mitä et halua.

Kirjan lukeminen voisi ihan oikeasti auttaa ja piristää, kunhan luet sen loppuun saakka, etkä ala vain lukemaan sitä temppukirjana ja kokeilemaan ideoita heti käytännössä.

Kenties sen jälkeen tulisi se zenimäinen herääminen, valaistuminen ja rauhallisuus, joka sen jälkeen huokuisi myös haluttuna itsevarmuutena ulos.
Bliss

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Duckzilla kirjoitti:Nyt avauduttuani täällä juttujani lukeneet naiset pitävät minua jälleen vähintäänkin epäilyttävänä ja pitävät etäisyyttä
Opettele lukemaan juttujasi lukeneiden naisten viisaita neuvoja sisältäviä vastauksia :wink:
Tää on sitäpaitsi halvempaa terapiaa, kuin kallonkutistajan juttusilla käynti.
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

BettyB. kirjoitti:Johan sen näkee siitä, että kun varattuna erehtyy baariin, on nurkalla kilometrin jono, mutta jos baarista lähtee hakemaan saalista, se näkyy jo kulmakarvan asennosta ja potentiaalinen riista kiertää kaukaa.
Epäloogista, mutta totta.
huima kirjoitti:Lue se The Game, jotta ymmärrät myös mitä et halua.
"Se" The Game? Mikä opus missä?
Duckzilla

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Bliss kirjoitti:Opettele lukemaan juttujasi lukeneiden naisten viisaita neuvoja sisältäviä vastauksia :wink:
Oonhan mä, Suvisellakin oli hyvä pointti beetamiehistä ja -naisista, kiitos siitä. :)
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Nyt pitää hieman puolustaa ja kiillottaa julkista kuvaansa:
Duckzilla kirjoitti:Säkenöivän oivaltavana pointtinasi siis on että minulla ja Googlebotilla on epärealistinen käsitys omasta ulkonäöstämme ja omista rahkeistamme? Että olemme arvioineet tasokkuutemme yläkanttiin ja siksi ei heru?
Epä-ällönä supermiehenä vastaan omalta osaltani syynä (johon itse ehkä pystyisin käytökselläni vaikuttamaan) olevan ehkä yleinen flegmaattisuus varsinaiseen iskemistouhuun. Ja jos en itse ole aktiivinen, näytän palautteen perusteella tyynellä perusilmeelläni kuulemma joko masentuneelta tai kylmältä ja ylpeältä, mikä on mielestäni kovinkin valitettavaa. Haluaisin niin kovasti olla perusnaamaltani hauskan, turvallisen ja helposti lähestyttävän oloinen, mutta kun ei niin ei.

Tehtäköön myös edelleen selväksi etten koe ongelmana vaikka saankin seksini lähinnä vain parisuhteiden enkä "baaripokailujen" kautta, sanoisinpa että parempi niin kuin toisinpäin. Mutta kuten sanoit, ehkä minulla on varaa sanoa näin koska olen sentään joskus kokenut baaripokauksen ihmeellisen maailman? Toisin kuin eräs toinen sanoi, olivat ne (muutamat) mielestäni myös varsin mukavia kokemuksia, jopa ne joille ehkä itse olisin halunnut jatkoa mutta toinen ei. Ehkä ne muuttuvat ontoiksi ja tyhjiksi jos niitä kertyy liikaa tai jäävät ainoaksi tavaksi harrastaa seksiä?
Bliss

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Duckzilla kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Opettele lukemaan juttujasi lukeneiden naisten viisaita neuvoja sisältäviä vastauksia :wink:
Oonhan mä, Suvisellakin oli hyvä pointti beetamiehistä ja -naisista, kiitos siitä. :)
Nonnih!! :) Siitä se lähtee, sano
NuoriDaavid

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duckzilla kirjoitti: Ja siksi ND:n yksinkertainen pointti oli ihan oikea. Onnistunut ja onnellisesti päättyvä baaripokaus nostaa kummasti itsetuntoa, silloin kun vielä ollaan tässä alkuvaiheessa, level 0, kädessä halvin ruosteinen lyhytmiekka ja halvin resuinen nahkahaarniska, kontolla 20 experience pointsia.

Että ei kun grindaamaan?
Itse siis en todellakaan ollut mikään baaripokauksen sensei vaan toimin vain "edit: siis nimenomaan määrä korvaa laadun" -metodilla.

Olen tekniikkani ainakin pari kertaa selostanut, se oli junttimaisen härkäpäinen ja perustui vaan riittävän suureen toistoon.

Joku fiksu voi kysyä, mitä järkeä tuossa oli, en tietä. Jostain syystä se kuitenkin oli onnistuessaan hauskaa.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 29.10.2007 11:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

elco kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti: Kumpikaan meistä ei ole kuvottavan ruma, epähygieeninen tai käytökseltään ällö
Objection, your honor! Miten niin muka ette ole?
Voi vittu, väitätkö äitiäni valehtelijaksi?!?
masa

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja masa »

Minä uskallan tässä ketjussa tunnustaa harrastaneeni irtosuhteita hyvällä omalla tunnolla ja paljon. Tehkööt se minusta sitten sosiopaatin ja huonosti itsetuntevan henkilön, mutta ainakin irtoharrastaminen on ollut paljon hauskempaa ja monipuolisempaa kaikkien järisyttävien kokemusten kera, kuin elämä yksin himassa runkaten ja vailla irtoseksin tarjoamia ikuisesti muistettavia kokemuksia ja seikkailuja.

Nussikaa sinkut vielä kun ehditte. Olette vain kerran nuoria.
Savannah

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Savannah »

NuoriDaavid kirjoitti: Se on kuule niin kuin eräskin neiti minulle sanoi "Sä olet niin ihanan paheellinen".
Miksi kukaan haluaisi miestä, joka on täysi hulttio? En todellakaan näe minkäänlaista vetovoimaa miehissä, jotka ovat täysin epäluotettavia renttuja. Arvostan aivan erilaisia ominaisuuksia ihmisissä, mutta jokainen tyylillään. Betty oli oikeassa loputtoman itseluottamuksen suhteen. Sitä tällä mainitsemallani kaksilahkeisella kyllä riittää.
Chap

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Chap »

Duckzilla kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Opettele lukemaan juttujasi lukeneiden naisten viisaita neuvoja sisältäviä vastauksia :wink:
Oonhan mä, Suvisellakin oli hyvä pointti beetamiehistä ja -naisista, kiitos siitä. :)
Naisten vinkkeihin kannattaa suhtautua hyvin varauksellisesti. Yleensä naiset sanovat zebmäisesti, että pitävät kilteistä ja luotettavista miehistä ja haluavat romanttisista kynttiläillallisista, jotka päätyvät hellään rakasteluun takkatulen ääressä jääkarhuntaljalla. Olen tällainen, niin naiset lankeavat sinuun.

Toisaalta naisilla ei (yleensä) ole minkäänlaista kokemusta naisten pokailusta, eivätkä he tiedosta kaikkia alitajuisia asioita, jotka saavat naisen ihastumaan mieheen. Siinäpä sitten ihmetellään miksi sekin kaunis ja fiksu nainen retkahti tuollaiseen renttuun. Kannattaa kuunnella huiman neuvoja, se on mestari.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Chap kirjoitti:Siinäpä sitten ihmetellään miksi sekin kaunis ja fiksu nainen retkahti tuollaiseen renttuun. Kannattaa kuunnella huiman neuvoja, se on mestari.
Mistä lähtien Huima on harrastanut renttuilua? Transformaatio kuulostaa melkein yhtä uskottavalta kuin se, että Vesa Keskinen muuttuisi yhtäkkiä Proustiksi.
Bliss

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:Olette vain ikuisesti nuoria.
Korjasin ;)
Chap

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vadim kirjoitti:
Chap kirjoitti:Siinäpä sitten ihmetellään miksi sekin kaunis ja fiksu nainen retkahti tuollaiseen renttuun. Kannattaa kuunnella huiman neuvoja, se on mestari.
Mistä lähtien Huima on harrastanut renttuilua? Transformaatio kuulostaa melkein yhtä uskottavalta kuin se, että Vesa Keskinen muuttuisi yhtäkkiä Proustiksi.
Ei Huima ole (kovinkaan) renttu. Kyllähän muillakin kuin rentuilla flaksaa.
Googlebot

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Duckzilla kirjoitti:... ja ajaa naiset karkuun. Nyt avauduttuani täällä juttujani lukeneet naiset pitävät minua jälleen vähintäänkin epäilyttävänä ja pitävät etäisyyttä. Vaikka tänne saavuttuani vaikutin jo melkein kivalta.
Tuolla on merkitystä ainoastaan jos sinulla on joku kitinäläinen tähtäimessäsi. Arvostan palstallakin aitoutta loputtoman itsensätehostuksen puolesta, vaikka en välttämättä paras esimerkki itsekään tuosta ole. Puhu niistä asioista mitkä kiinnostavat, vaikka muut saisivat niistä näppylöitä.
Parempi kai avautua vain kallonkutistajalle, ja olla välittämättä hänen kauhistuneista ilmeistään.
Ja menettäisit mahdollisuutesi hänen suhteensa?

Onko hän edes nainen? Olen edelleen järkyttynyt kokemuksestani jossa päädyin yllättäen skroden mieshierojan hierottavaksi.
masa

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:Olette vain ikuisesti nuoria.
Korjasin ;)
Olette väärässä. "Ikuisesti nuori," ei enää vedä viittä varvia yössä.
NuoriDaavid

Re: Suuri irtohauskakysely

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Savannah kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Se on kuule niin kuin eräskin neiti minulle sanoi "Sä olet niin ihanan paheellinen".
Miksi kukaan haluaisi miestä, joka on täysi hulttio?
Niin. Naisia ei voi ymmärtää.