MAkkaraMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yllätinkö?
Jollain pitää avata.

Viimeksi muokannut Niba, 29.10.2007 2:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yllätin.
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Eka TPK. Tylsää.
Mulli75

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Toka TPK !

Ei niin tylsää.
didi

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Kolmas tpk!
Hitto mikä kooma. Yritin piristää itseäni kävelemällä töihin. Yöllä on tullut nukuttua ehkä 4h.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Helaakosken nosturi kaatunut Malmin hautausmaan kupeessä kyljelleen, arvatkaa seisoiko bussi tuhat vuotta? Funtsin jo hyppääväni bussista pois kävelläkseni 2km töihin, mutta tulin toisiin ajatuksiin kun bussi liikahti 5 metriä...

Kakku oli eilen hyvää, samoin kanalasagne. Mies kävi vielä tyhjentämässä Hemingwaysin terassin veljensä apuna klo 21 jälkeen, mä luin sisällä IS- viikonloppuliitettä, reilu eukko.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Nonni. Taas on elämä liikahtanut viikonlopun verran lähemmäs hiekkaterapiaa ja täällä istutaan taas haaskaamassa elämää edelleen. Tuli tavattua viikonloppuna pariutuvia puolituttuja ja tuttuja, joilla osalla on pullakin uunissa, kuten myös sisäpiirin kaverilla..Laittaa miettimään. Minä olen pudonnut takaisin sinne, missä olin yli 10 vuotta sitten, pitäisi keksiä elämällä suunta. Ilmeisesti kun silloiset suunnitelmat ja toiveet eivät toimi eikä päde.

Hyvää maanantaita silti.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taisi joku pöpö iskeä viikonlopun reissulla kun kurkku tuntuu jokseenkin epämukavalta ja nupissakin semmoinen tunkkainen olo.

Hiukan pelotti eilen liikenteessä kun porukka veteli melkoisen älyvapaasti motarilla ja itse oli nopeusrajoitteinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vätystäääää!!!!!
Bliss

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kitinäkello on tunnin edellä. Hämäääää...

edit: ei ookkaan enää :shock:
SaintJohnPerse

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Hitto, kun alkaa olla masentavan synkkää päivisin. Nyt vaan pällistellään kirkasvalo lampun ääressä, ettei kaamosmasennus pääse iskemään.

Onkos kellään Kitinäläsellä muita hyväksi havaittuja kaamosmasennuksen esto kikkoja tiedossa?
Bliss

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:muita hyväksi havaittuja kaamosmasennuksen esto kikkoja tiedossa?
En tiedä toimiiko kaikilla, mutta reipas liikunta (ulkona!) auttaa.
Savannah

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Harmaata harmaata harmaata. Pakko päästä etelän lämpöön.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK-4

Jaa töissä ei mittää ♪, kotona ei mittää ♪, sitäkää mittää..♫
Jotain aktiviteettia olisi kiva keksiä, menen uimaan illalla, teenkin myös makkaratoivioretken Ylivetoon ja Kontumarkettiin.
Viimeksi muokannut Niba, 29.10.2007 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

SaintJohnPerse kirjoitti:Hitto, kun alkaa olla masentavan synkkää päivisin. Nyt vaan pällistellään kirkasvalo lampun ääressä, ettei kaamosmasennus pääse iskemään.

Onkos kellään Kitinäläsellä muita hyväksi havaittuja kaamosmasennuksen esto kikkoja tiedossa?
Jep, aamu alkaa lampusta. Huomattavasti vähemmän energiaa kuin kesällä ja unirytmin pitäminen säännöllisenä on huomattavasti hankalampaa. Voisin hyvin valvoa yöllä ja aamut myöhään. Mitään muuta kikkaa ei taida olla kuin muuttaa etelämmäksi..
Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:muita hyväksi havaittuja kaamosmasennuksen esto kikkoja tiedossa?
En tiedä toimiiko kaikilla, mutta reipas liikunta (ulkona!) auttaa.
Väittävät liikunnan olevan hyväksi kaikenlaiseen masennukseen. Sen ainakin tietää, että mieli virkistyy, kun poistuu kotoa tekemään jotain liikunnallista.
Viimeksi muokannut Ihminen, 29.10.2007 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No huhhuh, johan oli taas viikonloppu. Ensinnäkin purin ihastuttavasti ahdistustani (tai ehkä sitä kaamosmasennusta) alkoholin avulla perjantaina.. Erittäin perisuomalaista. Morkkis. No, mut ainakin tutustuin naapuriin.
Toisekseen sain tietää, että eräs läheiseni ei pidä lesboista ja että eräs toinen ihminen, kenestä välitän hirvittävän paljon, haluaa keskustella (paha sana) mun kanssa. Hmm.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Edith

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jossain bussissa tai ratikassa mainostettin jotakin sellasta herätysvalojuttua. Sellanen olis kyllä fantsu, jos vaan sit varmasti heräis kanssa samanlaisen (Juha) miedon luonnollisen meikin kanssa ja ilman sänkeä kainaloissa niinkun sen mainoksen nainen.
slam

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

räsypokkatukka
takaa revitty, yläpysty
lemmen napit
ja tiukka takki
ompa siinä miehellä mahti

iskusta valahti
naapurin pikavahti, joka
pystyyn yritti lumihangesta
pää tuiterista tukkeessa
verestä veikkasi

...

elämäni on kakkaa
ja yksinkertaista, yksinoloa.
että olen jopa iloinen
Vihtahousu

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vieläkin tylsää, tosin tänään lupasin ilmoittaa haluanko vaihtaa kämppiä päittäin. Ihan kiva kaksio olis tarjolla, ehdokas kävi meikän kopperonkin jo katsastamassa ja hyväksyi sen. Kyllä mun on vaan pakko muuttaa ihan itiksen kupeeseen :)

Viikonloppu meni periaatteessa ihan jees, lauantai oli aika huippupäivä. Eilinen meni sit soffalla leffoja katellessa.
Savannah

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Eilen korvani alkoi humista kummallisesti ja tänään en enää kuule sillä mitään. Hmm kummallista. Olen puolikuuro, mutta ainakaan toistaiseksi ei satu lainkaan enkä ole huomannut tällä olevan minkäänlaista vaikutusta tasapainoaistiini. Täytyy varmaan tassutella lääkäriin jos ei parissa päivässä mene ohi.
BettyB.

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Savannah kirjoitti:Eilen korvani alkoi humista kummallisesti ja tänään en enää kuule sillä mitään. Hmm kummallista. Olen puolikuuro, mutta ainakaan toistaiseksi ei satu lainkaan enkä ole huomannut tällä olevan minkäänlaista vaikutusta tasapainoaistiini. Täytyy varmaan tassutella lääkäriin jos ei parissa päivässä mene ohi.
Sinne on vaan muninut hämähäkki, eli ei hätää, ne aikanaan kuoriutuu ja kävelee omatoimisesti ulos.
Savannah

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

BettyB. kirjoitti: Sinne on vaan muninut hämähäkki, eli ei hätää, ne aikanaan kuoriutuu ja kävelee omatoimisesti ulos.
No hittolainen. Olen pyrkinyt syömään kaikki hämähäkit unissani ennen kuin ne ehtivät asettua korvaani asumaan, mutta voinhan aina perustaa hämähäkkifarmin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Paleltaa, väsyttää, oksettaa, kurkkuun sattuu ja niska on jumissa. Aika basic maanantaisettiä :x Olispa jo perjantai.
Googlebot

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:muita hyväksi havaittuja kaamosmasennuksen esto kikkoja tiedossa?
En tiedä toimiiko kaikilla, mutta reipas liikunta (ulkona!) auttaa.
Mutta eikös ulkona ole tähän aikaan vuodesta aika kylmää seksin harrastamiseen?!?
Pyry-Matias

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

swirl kirjoitti:Paleltaa, väsyttää, oksettaa, kurkkuun sattuu ja niska on jumissa. Aika basic maanantaisettiä :x Olispa jo perjantai.
Eiku, oispa jo kesä. *voittaa itsesäälikisan* 8)
Vastaa Viestiin