Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Taas uusi päivä.
Zeb

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kaverin kolmekymppiset. Illan saldo, että nykyään kohtuujuomisestakin tulee ennemmin huono olo (ei siis krapula, vaan jo juodessa alkaa tympiä), ja että biljardinpeluu on kuin polkupyörällä ajo, taito ei kerran opittua kokonaan unohdu pitkienkään taukojen jälkeen.

Taidan alkaa kohta alkaa absolutistiksi ja harkitsen myös pool-ammattilaisuutta 8)
Savannah

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Liikaa shampanjaa. Humala. Paha paha olo huomenna. En halua kätellä enää koskaan yhtäkään ihmistä tai toistaa omaa nimeäni. Illan saldo: rakentavia keskusteluja, 3 pyyntöä lähteä poikien kanssa saunomaan, yksi strippiesitys ja liian monta tylsää puhetta.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Tuli oikein ikävä takaisin baarihommiin..
Soittakaa ambulanssi!!!!!

Mä suostuin tiskin taakse sen verran, että vaihdoin kassakoneen nauhan kun tarjoilijatyttö ei osannut. Söpöö, kun entiset kantikset tuli hakemaan mut oikeen että tuukkos Ninni auttaa. Pieni asia, mutta lämmitti syräntä kummasti :D

Ihana ilma ulkona, todella kirpakka ja kaunis. Lunta vois olla vaan hiukan enemmän maassa. Tytär huusi eilen ensimmäiset lumihiutaleet nähtyään että "Haetaan kelkka!!!" :D

Nyt vaan pitäs äkkiä saada talvirenkaat Cibyn alle, huomenna klo 5 töihinlähtö ja tiet umpijäässä...
Rouva Numba

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Nyt vähän niinku hangoveria pukkaa eikä täällä ole auringosta tietoakaan. Halloweenbileet oli ja meni, hienot bileet olikin.

Meen vielä töihin kunhan tästä selviän. Hyvää sunnuntaita vaan...
Bliss

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Muuttokuorman suunnittelua ja epäoleellisten tavaroiden ennakkopakkaamista tiedossa tänään. Huomenna klo 11 mulla on uuden kämpän avaimet tassussa :]
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bliss kirjoitti:Huomenna klo 11 mulla on uuden kämpän avaimet tassussa :]
Niin mullakin. Tai ehkä vähän myöhemmin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Savannah

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Heikohko olo. Taidan mennä vielä hetkeksi lepuuttamaan jos vaikka maailma ei pyörisi niin pahasti silmissä sen jälkeen.
Bliss

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Muuttokuorman suunnittelua ja epäoleellisten tavaroiden ennakkopakkaamista tiedossa tänään. Huomenna klo 11 mulla on uuden kämpän avaimet tassussa :]
Tuparit? :P
Älkää painostako :x
Pyry-Matias

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Repäisen, poikkean aamupäiväsalilla. Selkä kuntoon ennen Unkarin reissua. Kyl me muijan kanssa otetaan lenkkivermeet pustalle, ei viittä päivää voi olla liikkumatta (kävelyä ei lasketa, se on vain hyötyliikuntaa).

Kuulin muuten eilen siskolta, että serkkuni oli saanut juuri keskenmenon lentokoneessa. Olivat matkalla ekaa kertaa appivanhemmilleen Kanadaan, lento oli keskeytetty, välilasku ja sillee. Jossain huisin vidussa sit tehty kaavinta. Olivat kuitenkin jatkaneet matkaansa Kanadaan, huh.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pakkasta -6. Lumesta ei kyllä tietoakaan, ellei tuossa maassa olevaa kuuraa lasketa.
Tänään hoidan noi siivoukset loppuun ja jatkan opinnäytetyötä ja olen reipas ja kaikkea. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
BettyB.

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kummityttö täyttää tänään 15-vee ja pitäisi lähteä juhliin. Mutta kun Pikkumustassa on vielä kesärenkaat ja saan talvikumit vasta huomenna. Uskaltaiskohan sitä lähteä? Kai tuolla motarilla on sulat tiet?
Noooh, voitte sitten lukea lehdestä ja postata päivän linkkeihin toisen rusinaksi muotoutuneen Audin...
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukko just äheltää pihalla noita talvirenkaita. Paiskoo tavaroita ja kiroaa. On sopivasti tossa parvekkeen vieressä, joten siinä on kiva käydä tupakalla hihittelemässä herralle :D

*ilkee*
Bliss

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:Pikkumustassa on vielä kesärenkaat ja saan talvikumit vasta huomenna. Uskaltaiskohan sitä lähteä?.
Neiti on hyvä ja ajaa nätisti, eikä kaahaile. Tiet on aika tehokkaasti suolattu, jopa täällä metsien keskellä :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla tuli oyssissa leikkauspäätöstä odotellessa sellainen idea että laitan peffakuvan galleriaan. Siellä se nyt on!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Bliss

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Georgina kirjoitti:peffakuva
:shock:
Auts!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Bliss kirjoitti:
Georgina kirjoitti:peffakuva
:shock:
Auts!
sattuu kieltämättä ihan lahjakkaasti. Mutta kun ei viitsis lähtä hakemaan päivystävästä apteekista painkillereitä niin ajattelin sinnitellä huomiseen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Zeb

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Georgina kirjoitti:..peffakuvan galleriaan...
:shock: Oletko saanut kengästä?

Mua monotti teininä hevonen keskelle etureittä. Taju meni hetkeks ja kun kömmin ylös reittä ei pystynyt aktiivisesti nostamaan. Tätä kesti muutaman kuukauden. En tietenkään mennyt minnkään lääkäriin, mutta ei siinä mitään noin massiivia verenpurkaumaa ollutkaan. Onneksi mua monottaneella hepukalla ei ollut kenkiä jalassa, muuten olis varmaan käynyt huonommin. Enkä halua edes ajatella miten olisi käynyt jos olisi osunut mihin tahansa muualle kuin keskelle etureittä, kuten polveen tai vatsaan.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua on potkassu hevonen tasan kerran, ja sekään ollu mikään hevonen, vaan shettis. Ei juur sattunu. Puremisia on sitte sattunu enemmänkin. Vieläkin on selässä jäljet ku eräs jästipää suokkiruuna hyökkäs takaapäin kimppuun. Myöhemmin meistä tuli kyllä sydänystävät.
Zeb

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:Mua on potkassu hevonen tasan kerran, ja sekään ollu mikään hevonen, vaan shettis. Ei juur sattunu. Puremisia on sitte sattunu enemmänkin. Vieläkin on selässä jäljet ku eräs jästipää suokkiruuna hyökkäs takaapäin kimppuun. Myöhemmin meistä tuli kyllä sydänystävät.
Mua ei taas koskaan ole hevonen purrut. Toi on ainoa kerta kun on potkaissutkaan. Varpaille taas on astuttu lukemattomia kertoja. Ikinä en myöskään tippunut niin että olisin loukannut. Aika vähällä kaiken kaikkiaan siis selvisin noin 9 vuoden tiiviistä aktiiviharrastamisesta.

Edit: Laskettelemassa taas olen käynyt kahdesti ja 50%:lla kerroista poikkassut eturistisiteen. Päättelen tästä että ratsastus on noin 10E5 turvallisempi harrastus kuin laskettelu 8)
Viimeksi muokannut Zeb, 04.11.2007 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:Ikinä en myöskään tippunut niin että olisin loukannut. Aika vähällä kaiken kaikkiaan siis selvisin noin 9 vuoden tiiviistä aktiiviharrastamisesta.
Mä oon tullu alas päälleni, selälleni, jaloilleni, käsilleni..esteenkin päälle rymähdin kerran kiitolaukasta...ikinä ei mustelmia pahempaa ole sattunut. *kop kop*
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Zeb kirjoitti: :shock: Oletko saanut kengästä?
Jep. sain pe iltana töissä oikein kunnon osuman. Kieltämättä teki mieli pökrätä kun sattui niin saatanasti vaan kun mokoma kanttura hillui edelleen narun nokassa niin eihän se auttanut kuin kiroilla ja kompuroida talliin asti. Tuo on kyllä kieltämättä varmaan makein osuma jonka oon potkusta saanut, yleensä ne on pienempiä. Mullakaan ei varmaan olis tullu mentyä silloin pe iltana päivystykseen vaan kun koko jalasta alkoi kadota normaali tunto. Mäkin sain perkele kuukauden urheilukieltoa. Kieltämättä osuma polveen tai mahaan olis voinu tehdä pahempaa jälkeä, että onni onnettomuudessa....
ninnithequeen kirjoitti:suokkiruuna hyökkäs takaapäin kimppuun.
Muistelin eilen noita elämän aikana sattuneita juttuja. Tuo on käynyt mullekin, onneksi toppavaate kaudella. Tosin mä en kyseiselle hevoselle käännä selkääni tänä päivänäkään.

Vaan vois kai sitä itsensä hajottaa monessa muussakin hommassa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Zeb

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:Mä oon tullu alas päälleni, selälleni, jaloilleni, käsilleni..esteenkin päälle rymähdin kerran kiitolaukasta...ikinä ei mustelmia pahempaa ole sattunut. *kop kop*
Mä olen tullut alas vain perseelleni tai jaloilleni, ehkä yhteensä kymmenisen kertaa. Kaikkein huvittavin näky oli varmaan kun olin konin selässä kentän laidalla seisoskelemassa seuraamassa ratsastustuntia ja puhumassa paskaa. Mulla oli jalat nostettu siihen satulan etusiivekkeiden päälle lepäämään ja hepalla oli pitkät ohjat ja söi ruohoa. No jostain se ruoja sai äkisti päähänsä heittää kunnon pukkihypyn ja lensin kaaressa perseelleni kopukan eteen ohjat käsissä. Alkoi naurattaa varmaan jo ilmalennon aikana, hevonen jatkoi taas tyynesti ruohonsyöntiä (vaikka epäilen, että sen olisi tehnyt oikeasti mieli hirnua hauskalle vitsilleen). Se olisi pitänyt saada videolle, ratsastusurani tähtihetkiä!
Zeb

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Georgina kirjoitti:Jep. sain pe iltana töissä oikein kunnon osuman. Kieltämättä teki mieli pökrätä kun sattui niin saatanasti vaan kun mokoma kanttura hillui edelleen narun nokassa niin eihän se auttanut kuin kiroilla ja kompuroida talliin asti. Tuo on kyllä kieltämättä varmaan makein osuma jonka oon potkusta saanut, yleensä ne on pienempiä. Mullakaan ei varmaan olis tullu mentyä silloin pe iltana päivystykseen vaan kun koko jalasta alkoi kadota normaali tunto. Mäkin sain perkele kuukauden urheilukieltoa. Kieltämättä osuma polveen tai mahaan olis voinu tehdä pahempaa jälkeä, että onni onnettomuudessa....
Ei vissiin kuitenkaan mitään niin isoa hermoa painavaa verenpurkaumaa reidessä, et joutuis leikkauksessa avaamaan? (Etkös Oysista tai jostain puhunut ja tunnottomuudesta.)

Enivei, riittävän kipeältä näyttää joka tapauksessa, toipumisia!
prosessi

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nyt tiedän mitä oikeasti haluan joululahjaksi, ensimmäistä kertaa elämässäni. Lapsuuden monivuotinen toive pikkuveljeni kanssa oli saada käyriä lautoja, joista voisi rakentaa veneen. Isä aina varoitteli, että toiveet voivat mennä puihin, kun käyrien lautojen logistiikka on joulupukillekin hankalaa. Oikeassa oli.
Vastaa Viestiin