TilastoTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Googlebot

TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Tilastokeskuksen puhelinkysely oli vuotuinen kuluttajabarometri, pääsin vastauksillani vaikuttamaan taloutemme näkymiin. Lopuksi kyseltiin elokuvien ja pelien ikärajoista ja ennakkotarkastuksista. Olen suorittanut kansalaisvelvollisuuteni.

Nyt kohta nukkumaan.
prosessi

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jokeri lisättiin korttipakkoihin vuonna 1865.
Zeb

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jänskyttää huominen elukkalääkärireissu. Koiramummulla on vähän epäilyttävän oloinen luomi ja patteja. Elelen toivossa että ovat vaan lipoomia. Ei viitteis vanhaa enää nukuttaa operaatiota varten kun eihän niistä tiedä heräävätkö enää.
Zeb

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Jokeri lisättiin korttipakkoihin vuonna 1865.
Mistä sä tuonkin tiesit?
prosessi

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jokeri lisättiin korttipakkoihin vuonna 1865.
Mistä sä tuonkin tiesit?
Jostain kysymys juolahti mieleeni, joten kysyin Wikipedialta.
Zeb

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Jostain kysymys juolahti mieleeni, joten kysyin Wikipedialta.
Niin, olisikin pitänyt kysyä että miksi mietit sellaisia. Tajusin just kun olin postannut jo.
prosessi

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jostain kysymys juolahti mieleeni, joten kysyin Wikipedialta.
Niin, olisikin pitänyt kysyä että miksi mietit sellaisia. Tajusin just kun olin postannut jo.
:P Pohdiskelin mitä kortteja korttipakassa eri kitinäläiset voisivat olla. Jokerit ovat tietenkin mielenkiintoisimpia, joten piti ottaa selvää, että miten uusi keksintö ne ovat. Itse olen varmaan risti-kakkonen.
Zeb

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti: :P Pohdiskelin mitä kortteja korttipakassa eri kitinäläiset voisivat olla. Jokerit ovat tietenkin mielenkiintoisimpia, joten piti ottaa selvää, että miten uusi keksintö ne ovat.
Joo, tällaisia mielleyhtymiä vähän arvelinkin jostain syystä. Mikä kortti minä olen?
prosessi

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :P Pohdiskelin mitä kortteja korttipakassa eri kitinäläiset voisivat olla. Jokerit ovat tietenkin mielenkiintoisimpia, joten piti ottaa selvää, että miten uusi keksintö ne ovat.
Joo, tällaisia mielleyhtymiä vähän arvelinkin jostain syystä. Mikä kortti minä olen?
Herttarouva.
Zeb

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Herttarouva.
Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti siihen ei sisälly kuitenkaan mitään ikäviä piilomerkityksiä. Sinua olisin pitänyt ristirouvana. Meillä loppuu kohta rouvat kesken.
prosessi

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Herttarouva.
Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti siihen ei sisälly kuitenkaan mitään ikäviä piilomerkityksiä. Sinua olisin pitänyt ristirouvana. Meillä loppuu kohta rouvat kesken.
Olen mieluummin se kakkonen, koska paskahousu kuuluu suosikkipeleihini. Tietenkään herttarouvaan ei sisälly ikäviä piilomerkityksiä, sellaisia minusta saa esiin vain tonkimalla todella kovakouraisesti.
Zeb

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tuli vahva intuitio siitä että ND on ruutujätkä, Geetsu ruuturouva ja Elco ruutukalle. Mihinköhän nämä mielikuvat oikein pohjautuvat?
prosessi

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Tuli vahva intuitio siitä että ND on ruutujätkä, Geetsu ruuturouva ja Elco ruutukalle. Mihinköhän nämä mielikuvat oikein pohjautuvat?
Kitinään?
Zeb

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Tuli vahva intuitio siitä että ND on ruutujätkä, Geetsu ruuturouva ja Elco ruutukalle. Mihinköhän nämä mielikuvat oikein pohjautuvat?
Kitinään?
No mitä tekemistä meillä on korttipakan kanssa? Tulisikohan siinä hulluksi kun alkaisi piirrellä kaaviokuvia kitinäläisistä korttipakan kortteihin, seinille tietty niin kuin Kauniissa Mielessä? (Tai ehkä olisi sitten jo hullu.)
prosessi

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Tuli vahva intuitio siitä että ND on ruutujätkä, Geetsu ruuturouva ja Elco ruutukalle. Mihinköhän nämä mielikuvat oikein pohjautuvat?
Kitinään?
No mitä tekemistä meillä on korttipakan kanssa? Tulisikohan siinä hulluksi kun alkaisi piirrellä kaaviokuvia kitinäläisistä korttipakan kortteihin, seinille tietty niin kuin Kauniissa Mielessä? (Tai ehkä olisi sitten jo hullu.)
Mielleyhtymä on Duckzillan ja Googlebotin syytä. Duckzillan titteli on Sucks @ poker ja Googlebot uhkasi sekoittaa Blissin tuparipakan.
Zeb

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Mielleyhtymä on Duckzillan ja Googlebotin syytä. Duckzillan titteli on Sucks @ poker ja Googlebot uhkasi sekoittaa Blissin tuparipakan.
Syyllinen löytyy aina!

Tykkäsin aikanani lautapelistä nimeltä PSI. Sitä olisi vain pitänyt muuttaa niin, että olisi jättänyt ne julkkiskortit kokonaan pois ja pelannut vain läsnäolijoilla. Toisaalta, tykkään hirveästi myös pullonpyörityksestä, kaikki muut suunnilleen taas vihaavat sitä. Voiskohan Kitinässä pelata pullonpyöritystä?
prosessi

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mielleyhtymä on Duckzillan ja Googlebotin syytä. Duckzillan titteli on Sucks @ poker ja Googlebot uhkasi sekoittaa Blissin tuparipakan.
Syyllinen löytyy aina!
Tietenkin. Isän legendaarisiin lauseisiin kuuluu "Ei täällä syyllisiä etsitä, mutta kuka sen teki?"
Tykkäsin aikanani lautapelistä nimeltä PSI. Sitä olisi vain pitänyt muuttaa niin, että olisi jättänyt ne julkkiskortit kokonaan pois ja pelannut vain läsnäolijoilla. Toisaalta, tykkään hirveästi myös pullonpyörityksestä, kaikki muut suunnilleen taas vihaavat sitä. Voiskohan Kitinässä pelata pullonpyöritystä?
Pitäisi itse asiassa jossain vaiheessa järjestää uudelleen sellainen miitti, jossa pelattaisiin Tohtori Terapiaa. Sen pelaaminen kun onnistuu paremmin nettituttujen kuin IRL-tuttujen kanssa, koska IRL-tutuilla on enemmän syitä salata totuuksia itsestään.
Zeb

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Pitäisi itse asiassa jossain vaiheessa järjestää uudelleen sellainen miitti, jossa pelattaisiin Tohtori Terapiaa. Sen pelaaminen kun onnistuu paremmin nettituttujen kuin IRL-tuttujen kanssa, koska IRL-tutuilla on enemmän syitä salata totuuksia itsestään.
Millainen on Tohtori Terapia ja miksi siinä mieluummin paljastaisi vieraammille asioita itsestään kuin kavereille/ystäville?
prosessi

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Pitäisi itse asiassa jossain vaiheessa järjestää uudelleen sellainen miitti, jossa pelattaisiin Tohtori Terapiaa. Sen pelaaminen kun onnistuu paremmin nettituttujen kuin IRL-tuttujen kanssa, koska IRL-tutuilla on enemmän syitä salata totuuksia itsestään.
Millainen on Tohtori Terapia ja miksi siinä mieluummin paljastaisi vieraammille asioita itsestään kuin kavereille/ystäville?
Samalla lailla siinä kerrotaan totuudet riippumatta siitä kenen kanssa pelaa, mutta muiden asioiden arvaaminen on pelin idea, ja se on monesti helpompaa nettituttujen suhteen. Netissä kerrotaan niin erilaisia asioita verrattuna IRLiin.
Vihtahousu

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Eca tpc! Vähän parempi aamu. Toivottavasti vähän parempi päiväkin.
Duckzilla

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Mentahuo.

Kumma kun nukuin hyvin vanhempien luona, mutta taas huonosti kotona, vaikka siellä oli patja lattialla, ja täällä Unikulman luksusvuode. Johtuiskohan kuivasta ilmasta? Pitääpä taas virittää se pingviinin näköinen ilmankostutin tuohon yöpöydälle.
elco

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Zeb kirjoitti:Tuli vahva intuitio siitä että ND on ruutujätkä, Geetsu ruuturouva ja Elco ruutukalle. Mihinköhän nämä mielikuvat oikein pohjautuvat?
Huhhuh. Iskipä taasen aikamoisen homokammokouristuksen. Ruutu on selkeästi vähän homo maa: kolmio on yleinen homotunnari (kuten siitä homon teletapin tapauksesta tiedetään) ja ruutu koostuu kahdesta kolmiosta. Lisäksi Dave on internetin yleisesti tunnetuin homoseksuelli. Sanokaa mitä vaan, mutta tuossa on minulle liikaa yhteensattumia.

Ryhdyn pataneloseksi, jotta voin olla turvassa homoskuukkeleilta. Miehimykset pitäköön punavärit.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:Vähän parempi aamu.
Ei helvetissä ole. Vihaan aamuja. Herätyksiä. Tiistaita. Likasia hiuksia. Ja varsinkin tuulta!
Huomenta kuitenniin. Eihän sitä koskaan tiedä, mitä tapahtuu. (Niin joo, tosta tulikin mieleeni, et sainpas eilen ärsyttävän puhelun. Onhan se kiva juu, että on miespuolisia frendejä, mutta miten ne onnistuu aina viittaamaan tavalla tai toisella seksiin noissa jutuissaan? Eikö niille vieläkään voi mennä perille, että nainen ja mies voi olla vaan ja ainoastaan ystäviä? Mikä vi**n hutsu mä niille olen? *aamuavautuminen*)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Duckzilla

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

sipsi kirjoitti:Onhan se kiva juu, että on miespuolisia Frendejä, mutta miten ne onnistuu aina viittaamaan tavalla tai toisella seksiin noissa jutuissaan?
Katsojalukujen vuoksi.
milli

Re: TilastoTiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ugh! Töissä .. niin en olisi halunnut nousta sängystä lainkaan :h:
Vastaa Viestiin