Keskiviikko taas kerran

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu takas. :buuuu:
prosessi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pitäisi varmaan yrittää korjata vuorokausirytmiä. Neljään asti valvominen joka yö ei voi olla terveellistä.

Mukelo oppi pari päivää sitten kääntymään vatsalta selälleen, toisinpäin ei vielä onnistu.
Googlebot

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

milli kirjoitti:ok ok.. en puhu seksistä sit enää :)
Kuka estää? Vinoiluni tarkoituksena ei ollut rajoittaa ihmisten itsensäilmaisukeinoja. En ole tiukkapipo enkä kokenut ilonaiheitasi henkilökohtaisena uhkana itseäni kohtaan.

Jos minulla ei ole töitä viikkoon tjsp., kyllä minullakin vuorokausirytmi alkaa vähitellen valua siihen että nukkumaan menee klo 3 tai 4. Olen yöeläin. Nyt on pakko painua aikaisemmin pehkuihin.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta kaikille. Kahvia ja röihin.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Kyllä oli kylmä nousta ylös sängystä klo 5. Onneksi jo tunti töitä takana, ja kohta pääsen kahville, ja saan kahvia.. Jos sitten vaikka heräisi.. =D
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Chap

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Chap »

Toka TPK!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huomenta..vitut..yötä, siellähän on vielä pimeää. Suomeen pitäisi saada laki, jonka mukaan yötyölisää maksetaan aina, kun ulkona on pimeää, koska eläväisen ei ole tarkoitus olla silloin töissä.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Ja samaa mieltä, ei tälläsiin kukonlaulukellonaikoihin kuulu kenenkään olla töissä. Tai ainakaan saada siellä mitään aikaan.. Onneks nukkumatti kuiteski lähetti mulle yöllä ihan hyvälaatusta unihiekkaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Savannah

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Kylmää, kosteaa, tuulee ja väsyttääkin vielä. Se on syksy se. Harmi, että jellonat eivät nuku talviunia.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huoment. Töisä. Heräsin kummasti ennen viittä vaikka kello olis herätellyt vasta puol seiska.
milli

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja milli »

Googlebot kirjoitti:Kuka estää? Vinoiluni tarkoituksena ei ollut rajoittaa ihmisten itsensäilmaisukeinoja. En ole tiukkapipo enkä kokenut ilonaiheitasi henkilökohtaisena uhkana itseäni kohtaan.
Tuli karvan verran liikaa huomiota =)

Töissä, näpit ovat ihan jäässä. Lapaset olisivat aika pop.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta,

sain nukuttua 7h putkeen :shock: Mies hieroi eilen hartiat ja selän, päänsärky hävisi hetkessä :h: Unikin näytti tulevan jo klo 22 aikoihin kun mies makasi vieressä hokien "vittu että on hyvä matsi" (viitaten Chelsean eiliseen). Havahduin hätään viideltä, sen jälkeen unentulo oli vain unelmaa..

Kauhea ilma ulkona. Verenpaineista vielä, terkkarilla kun kävin 2vko sitten oli paineet 106/60, viikonloppuna 98/55 (marssin terkkaripäivystykseen ja kysyin vain verenpainemittausta). Paska on mustaa ja olo vähän parempi :D

Ensi viikolla 60h töitä + 8h päivystystä sen ulkopuolella, jippikaijei! Ihanaa kun yksi lähtee lomalle, niin muut saa tehä työt. Onneksi taas ensi viikolla on 2 x 6h päiviä, loput vapaa.

Heti aamusta rupesin kiristelemään hampaita kun kuuntelin uutisia: murhaa tai ryöstöä suunnittelevia ei saa/pysty pidättämään ennenkuin itse murhaa/ryöstöä yritetään.. jei, fiksu laki.

Ja toinen murina heti aamulle (aiheuta pahennusta ja aloitan provon): SOAD + laulaja sucks. Mä en voi sietää sitä "harmonia"- paskaa, saatikka sitä musiikkia, varsinkaan aamulla. Kill me :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ihminen kirjoitti:Suomeen pitäisi saada laki, jonka mukaan yötyölisää maksetaan aina, kun ulkona on pimeää, koska eläväisen ei ole tarkoitus olla silloin töissä.
Harvinaisen samaa mieltä.

Muuttohommia tänäänkin. Helvetin mielenkiintoista kärrätä koko irtaimisto henkilöautolla tahtiin 2 kuormaa/päivä :roll: Vähänkin epäoleelliset tavarat ovat todellakin muuttaneet roskikseen.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Ja toinen murina heti aamulle (aiheuta pahennusta ja aloitan provon): SOAD + laulaja sucks. Mä en voi sietää sitä "harmonia"- paskaa, saatikka sitä musiikkia, varsinkaan aamulla. Kill me :twisted:
Jes, vittu että vihaan sitä vinkumista! Persustetaan anti SOAD-liike, jossa boikotoidaan kyseistä orkkaa kaikin tavoin!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Friikkiä. Näin unta että mulla oli bileet. Siellä oli kauhea määrä vanhoja tuttuja ja kavereita joita en edes muistanut että minulla on. Jengi oli ihan sekaisin. Yksikin heppu leijui ilmassa ja lausui itkeskellen runoja rakkaalleen joka oli jättänyt hänet. Itse luistelin yhden daamin kanssa olohuoneessa, joka oli yllättäen paisunut jäähallin kokoiseksi ja sinne oli ilmestynyt kokolattiamatto. Ihan tavallisilla luistimilla vedettiin, mutta hyvin liukui ja tehtiin uskomattomia hyppyjä pöytien, flyygeleiden ja sammuneiden ihmisten yli. "Heräsin" siihen kun joku kömpi sänkyyni. Oli pimeää enkä tarkkaan nähnyt kuka se oli, mutta profiilin perusteella hyväkroppainen nainen. Tässä vaiheessa heräsin oikeasti. Tunnustelin kädellä sänkyä mutta ei siellä kukaan ollut. Olen ehkä vieläkin hämmentynyt unesta. Mulla on synttärit parin viikon päästä, pitäisikö pitää bileet ja hankkia nainen?
Älä löi! En ole hurrit!
Duckzilla

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta kaikki. Nukuin ensin huonosti ja sitten liian hyvin.

Niska on hapoilla. Ihmettelin miksi; sitten muistin että olin eilen kuivannut (tai yrittänyt kuivata) taas tukkani moshaamalla. Kyl kannatti.
Stinky

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta, nukuin huonosti, heräsin yöllä omaan itkuuni. Nyt vähän pölhö olo.

Kävin kuitenkin aamulla kampaajalla ja mulla on nyt ihana kikkara tukka. Mää kuulemma näytän naisellisemmalta. Huomenna sitten taas minari päälle ja lilaa luomiin :]
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nukuin tosi hyvin ja olo on varsin hyvä. Tänään pitäisi kirjoittaa kaksi ääälyttömän mielenkiintoista lehtijuttua ja tunnen jopa olevani siihen kykeneväinen. Korvien välissä on jotain äksöniä 8)

Tänään pitäisi lähteä autokaupoille.
Duckzilla

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Nyt kitistelen tällä Blissin neuvosta vanhat rillit päässä. 8) Katsotaanko hajooko pää tänäänkin ruudun tuijotukseen, vai pitikö tuo teoria paikkansa. Jos piti, täytyy harkita rillien vaihtoa. Harmi vaan että tällaiset jutut ilmenevät vasta melkein vuoden päästä. Meneeköhän tommonen takuuseen? :think:

Kipeä rannekin rupesi risomaan, ja päätin ettei se taida ikinä parantuakaan ellen kuntouta sitä jotenkin. Ostin urheiluliikkeestä semmoisen grip trainerin (jousella ja kahvoilla) jota pusertelen aina tilaisuuden tullen. Ehkä se nopeuttaa paranemista. Paketissa oli kaksi, joten sen sijaan että pusertelisin akimbo, päätin viedä toisen töihin ja toisen pitää kotona. Ei se nyt mikään aito GripMaster ole, mutta ajanee kuitenkin asian.

Minun piti olla tänään Hyvä Kunnon Ihminen ja käydä aamu-uinnilla, mutta koska huonojen yöunieni takia nukuin pömmiin, siitä ei tullut mitään. Yhyy. No, ehkä huomenna onnistuu sitten...

P.S. Päätin pitää tauon energiajuomista koska ne sössivät uni- ja stressisysteemejäni liikaa. Puolitoista viikkoa mennyt ilman ongelmia. *koputtaa puuta*
Vihtahousu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Olis illaks niin jänskää ohjelmaa kuin auton, astioiden- ja vaatteiden tiskausta. Ehkä pitäs käyrä vielä illalla puntilla niin olo aina paranee siitä.
Hermann Hoth

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

swirl kirjoitti:Tänään pitäisi lähteä autokaupoille.
Eihän uutta tänä vuonna kannata ostaa?? :doh: Niin juu, tänä vuonnahan se juurikin pitää ostaa, kun paljon halvemmalla saa. Siis se premium-luokan auto, jonka sä hankit. 8)
mustanikki

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Tix kirjoitti:Geetzu takas. :buuuu:
Ihkupus, mut en poksunukaan viel! Täs on suppaillu nyt vuorokauden mut eihän tuo kaveri hyviltä mestoilta mihinkään vielä oikeasti halua, ehkä... Uskalsin jopa aamusekstata tänään, aijjainam.

MANALALLE SYNTTÄRISUUKKO! :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hermann Hoth kirjoitti:Eihän uutta tänä vuonna kannata ostaa?? :doh: Niin juu, tänä vuonnahan se juurikin pitää ostaa, kun paljon halvemmalla saa. Siis se premium-luokan auto, jonka sä hankit. 8)
Meijän perheen budjetti ei ikävä kyllä riitä uuteen autoon. Kunhan kulkee eikä kuluta liikaa ja on turvallinen. Mulle on periaatteessa aika lailla yksi hailee, mikä se on, kunhan ei tule kovin kalliiksi... mie vaan maksan, mutten kortittomana sillä ajele.
Googlebot

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

HUOMENTA! Palattu juuri kalastusreissulta ison saaliin kera. Tuli kyllä uusi hiilikuituteräksinen vapa ja Abu FishMaster 5000SUX avokela tarpeeseen.

Voi veljet, mikään ei kyllä vedä vertoja sille kun taistelee huvipurren kannelta käsin viisi tonnia painavaa miekkavalasta vastaan samalla kun kaksi etelä-amerikkalaista sademetsäpygmiä hieroo nännejäsi ja kolmas ottaa suihin. Olo on kuin hyvän panon jälkeen!

Puolet miekkavalaasta meni sitten pakkaseen ja lopuista teen illalla maittavan kalakeiton. Njamskt!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:Geetzu takas....
Ai sinäkö haluat Geetzun takaisin? Voi HERRA hyvä! Mutta siis muistanet että minä olen Geetzufanit ryn puheenjohtaja ja me olemme keskinäiset fanit.
Geetzu on lisäksi Arskalainen.
Tarkoittaako tämä, että haluat tulla Arskalaiseksi(?) En usko, että se on mahdollista vielä, vaikka kiltimmäksi oletkin muuttunut! Puheenjohtajamme sen silti päättää. Minä olen nykyään rivijäsen.

MITÄPÄ MUUTA!
Ei mitään muuta erikoista. Aurinko paistaa ja linnut lauloooo. Ai ei paista vai? Missä se lymyää??

Nyt siirryn omiin touhuihin.
Ainiin siis minun pitäisi kirjoittaa omaan "Stadinarska..." palstaani, mutku TIX in pyyntö Geetzun suhteen ravistutti! Ja mulle ei ole nyt toimittajat vastanneet vielä omaan eiliseen "romaaniini". Olen saanut energiaa kun minua kehuttiin, kiitos toimittajien ja Googlebotin! :) ja hiukan kuin olisi tullut "kipsiä" kirjoitteluun, hehhee!

STOP (pitää olla selkärankaa lopettaa)

SA
tuttavallisemmin Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin