Keskiviikko taas kerran

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jaahas... Tää lähtee mitä ilmeisimmin kiikuttamaan kissaa eläinlääkäriin, kunhan saan sen kiinni :?
Hyppäsi pentele TULIKUUMALLE liedelle noin sekunti sen jälkeen kun olin ottanut paistinpannun siitä pois. Saattaa olla, että ainakin etutassut ovat aika palaneet :(
Eikö noilla ole mitään itsesuojeluvaistoa.
Duckzilla

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Bliss kirjoitti:Eikö noilla ole mitään itsesuojeluvaistoa.
Just tommosia varten ne varmaan tarviikin ne yhdeksän elämää.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Jaahas... Tää lähtee mitä ilmeisimmin kiikuttamaan kissaa eläinlääkäriin, kunhan saan sen kiinni :?
Hyppäsi pentele TULIKUUMALLE liedelle noin sekunti sen jälkeen kun olin ottanut paistinpannun siitä pois. Saattaa olla, että ainakin etutassut ovat aika palaneet :(
Eikö noilla ole mitään itsesuojeluvaistoa.
Meijän pikku-Sasha hyppäs kans pentuna kuumalle levylle. Kuulu vaan "MAU!" ja hyppäs pois. Ontui toista etutassuaan puoli tuntia mukasurkeana, ja tarkistin ettei pahemmin palanut. Ei muuten hypännyt siihen liedelle enää ;)
Stinky

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss kirjoitti: Hyppäsi pentele TULIKUUMALLE liedelle noin sekunti sen jälkeen kun olin ottanut paistinpannun siitä pois. Saattaa olla, että ainakin etutassut ovat aika palaneet :(
Voi itku! Pikkusta raukkaa.. Toivottavasti sulla on eläinlääkäriasema lähellä! Kissalle pikaista paranemista <3
Bliss

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sain pyydystettyä loikkijan. Ei se ainakaan onnu eikä aristele, kiukuttelee kyllä mulle, taas ikäänkuin olis mun vika. Eläinlääkäriin on vajaa kilometri, mutta en kyllä ole yhtään varma pitääkö meidän mennä.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Sain pyydystettyä loikkijan. Ei se ainakaan onnu eikä aristele, kiukuttelee kyllä mulle, taas ikäänkuin olis mun vika. Eläinlääkäriin on vajaa kilometri, mutta en kyllä ole yhtään varma pitääkö meidän mennä.
Varmaan sattu, mutta oppipahan. Sashalle ei jääny muuta kuin kammo liesiin. Soita vaikka sinne lekurille ja kysy, tuskin ne anturat kerkes palamaan pahasti, kissa on aika nopea liikkeissään.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mun kissa pentuaikoinaan hyppäs kans kuumalle liedelle, josta pomppas metrin verran ilmaan, tipahti lattialle, nuoli hetken tassuaan, jonka jälkeen katseli kohti liettä tuumiakseen mikähän siellä oikein oli, mikä poltti... ja lopulta kyppäs vielä uudestaan saman lieden päälle. Sen jälkeen oppi, ettei paree mennä.
Niin, eikä käyny kuinkaan. Ilmeisesti liesikään ei enää niin tolkuttoman kuuma ollu.

Hitto ko noi ampumisuutiset sekottaa ajatukset, eikä pysty kunnolla ees tohon päättötyöhön keskittyyn, vaiks sen ois oltava ihan just koht valmis. Taidan olla liian herkkä tommosille.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Nyt sää unohdit että oon miespuolinen ja toki heti ehdottelemassa zeksiä ja kaikkea muuta (kuten aikaisemmin selitit) :wink:
Kuules nyt, susta tulee seksistinen sika vasta jos/kun muutat itä-helsinkiin. 8)
Ok. Aattelinkin sit ruinata sulta (seuraa oluelle). Kattoo vaan että milloin muutan, ei ehkä ihan heti kun tuli vähän takapakkia, mutta haku on päällä.
Ai jai Itä Helsingin olutLutkat.. on vaarassa.. 8)
Pyyhin Netikettiin..
isohaara

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Achtung! Achtung! Koulutuspäivä takana; litra kahvia, kaks litraa limpsaa, hyvä ruoka ja paljon vanhoja tuttuja. Mun kioskin tunnusluvut ovat aivan paskoja, motivointipalaveria pukkaa pian jos hyvin käy, ja päällikkö on varmaan jo kaivamassa salkustaan rituaalitikaria esiin. Mut motivoiduin pirusti kun kuulin tekeväni kaikkeni hra Schwartzin säätiön ylijäämän eteen!

Mut oikeasti iha jees. Päivän kun istuu vaan perseellään eikä tee mitään, niin mielellään taas palaa sorvin ääreen. 8)
isohaara

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Hmm, mitä aikaväliä tarkoittaa "ilmoittele jos olut maistuis muuten vaan joku päivä"?

Arkisin - pl. perjantai, tietty - en kerkeä olusteleen juurikaan, saatika jos homma menee jatkojen puolelle. Viikonloppuna taasen ihmisillä yleensä jo valmiit suunnitelmat, eikä lyhyellä varoitusajalla kovin hyvää onnistumisprosenttia tule. Entä tarkoittaako "joku päivä" ens viikonloppua, sitä seuraavaa, vai jotain hamaista tulevaisuutta, ehkä?

Vois käydä heitteleen rapalaa katuojaan taas. 8)

(enkä nyt oikeasti menetä yöunia ratkoessani nykyhistoriallisten viestien kryptologiaa - aattelin vaan et sisältyikö tohon tarkempaa ajankohdan toivetta saada spontaania munaa)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Koira makaa pää vatsani päällä ja tunnen selvästi, kuinka pentu potkii tuota koirulia päähän... hazzu fiilis! :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Enttu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Työvalmentajan kanssa höpisty joutavia,Viikin Ässäkodit virallisesti avattu ja
illalla vielä Setlementtinuorten Liiton proggiksen työnohjauksessa.
Huomisiltana se vasta riemu repeää pääsen kallonkutistajasedälle :P
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

2v1 ilmataistelu kahdella hawkilla ja yhdellä redigolla on ihan mukava tapa viettää keskiviikkoa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
prosessi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon. Onneksi ei vielä ole pakko, täysimettää saa kuuteen kuukauteen asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon. Onneksi ei vielä ole pakko, täysimettää saa kuuteen kuukauteen asti.
Kuule, ei se imettäminen toimi ehkäisynä, näin ovat huuurjan viisaat lääkärisedät ja tädit sanoneet! Nerooo..
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Niba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon. Onneksi ei vielä ole pakko, täysimettää saa kuuteen kuukauteen asti.
Kuule, ei se imettäminen toimi ehkäisynä, näin ovat huuurjan viisaat lääkärisedät ja tädit sanoneet! Nerooo..
Selibaatti toimii.
Duckzilla

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti:Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon.
Ikenillä porkkanan pureminen kasvattaa varmasti luonnetta. Mukelosta tulee oikea karaistunut super-alfa.
prosessi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon.
Ikenillä porkkanan pureminen kasvattaa varmasti luonnetta. Mukelosta tulee oikea karaistunut super-alfa.
En taidakaan haluta, että siitä tulee alfa. Haluan että se saa itse päättää minkälainen siitä tulee. Minä keskityn vain käytöstapoihin ja vastaamaan jokaikiseen sen esittämään kysymykseen parhaan taitoni mukaan.
Duckzilla

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti:Haluan että se saa itse päättää minkälainen siitä tulee. Minä keskityn vain käytöstapoihin ja vastaamaan jokaikiseen sen esittämään kysymykseen parhaan taitoni mukaan.
Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?
prosessi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Haluan että se saa itse päättää minkälainen siitä tulee. Minä keskityn vain käytöstapoihin ja vastaamaan jokaikiseen sen esittämään kysymykseen parhaan taitoni mukaan.
Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?
Mahdollisesti jopa kaikki. Tai sitten niihin vastattiin väärin.
Duckzilla

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?
Mahdollisesti jopa kaikki. Tai sitten niihin vastattiin väärin.
Aikamoinen vastuu vanhemmalla sitten. Vaan onko pienen lapsen kysymyksiin niin vaikea vastata?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Niba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Neuvolassa kysyttiin, josko olen harkinnut kiinteiden ruokien lisäämistä mukelon ruokavalioon. Onneksi ei vielä ole pakko, täysimettää saa kuuteen kuukauteen asti.
Kuule, ei se imettäminen toimi ehkäisynä, näin ovat huuurjan viisaat lääkärisedät ja tädit sanoneet! Nerooo..
Selibaatti toimii.
Se toimii jos tykkää selibaatista.
Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Haluan että se saa itse päättää minkälainen siitä tulee. Minä keskityn vain käytöstapoihin ja vastaamaan jokaikiseen sen esittämään kysymykseen parhaan taitoni mukaan.
Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?
Isä=muusikko keikalla aina eikä pojan kanssa, isän vika!

Löytyihän se syy! I am fuckin genius!
Viimeksi muokannut Niba, 07.11.2007 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?
Mahdollisesti jopa kaikki. Tai sitten niihin vastattiin väärin.
Aikamoinen vastuu vanhemmalla sitten. Vaan onko pienen lapsen kysymyksiin niin vaikea vastata?
Vaikeampi niihin on vastata kuin aikuisten kysymyksiin. Lapset kun eivät välitä, että minkälaisen kuvan heistä joku tietty kysymys antaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mahdollisesti jopa kaikki. Tai sitten niihin vastattiin väärin.
Aikamoinen vastuu vanhemmalla sitten. Vaan onko pienen lapsen kysymyksiin niin vaikea vastata?
Vaikeampi niihin on vastata kuin aikuisten kysymyksiin. Lapset kun eivät välitä, että minkälaisen kuvan heistä joku tietty kysymys antaa.
Ja samasta syystä kysyvät tarkentavia kysymyksiä niin kauan että oikeasti ymmärtävät vastauksen. Toisin kuin aikuiset, jotka saattavat valheellisesti ottaa asiantuntevan tajusin kyllä -ilmeen ihan vain luodakseen itsestään vikkelän ja nokkelan vaikutelman.
prosessi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Vaan onko pienen lapsen kysymyksiin niin vaikea vastata?
Vaikeampi niihin on vastata kuin aikuisten kysymyksiin. Lapset kun eivät välitä, että minkälaisen kuvan heistä joku tietty kysymys antaa.
Ja samasta syystä kysyvät tarkentavia kysymyksiä niin kauan että oikeasti ymmärtävät vastauksen. Toisin kuin aikuiset, jotka saattavat valheellisesti ottaa asiantuntevan tajusin kyllä -ilmeen ihan vain luodakseen itsestään vikkelän ja nokkelan vaikutelman.
:P Muistui mieleen oma lapsuus. Jossain vaiheessa aina tuli se kysymys, johon vastaus oli "ymmärrät sitten isompana". Ilmeisesti kysymykseni olivat liian vaikeita.
Vastaa Viestiin