Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Täytynee kerrankin mennä ajoissa nukkumaan.
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Täytynee kerrankin mennä ajoissa nukkumaan.
Jepulis. Hyviä öitä, itse kullekin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Öitä. Koskahan television voi taas avata? Tarkoitan, kuinkahan monta päivää tätä mediatapahtumaa jaksetaan ruotia?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vadim kirjoitti:Öitä. Koskahan television voi taas avata? Tarkoitan, kuinkahan monta päivää tätä mediatapahtumaa jaksetaan ruotia?
Kuinka kauan se tuottaa fyrkkaa?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Väsyttää. =(
Yö meni valvoessa, harvinainen stressi iski päälle ja unet katosivat kunnes klo 3.30 NukkuMatti tuli lyhyelle vierailulle - mutta kello soi jo 5 aikaan.
Aamulla piti raapia auton ikkunat ennen kuin pääsin lähtemään. Inhoan talvea.
Kaiken kaikkian toivottavasti tämä työpäivä on parempi kuin eilinen..
Kohta kahville... =)
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huoment. Töis. Meni myöhään toi nukahtaminen, väsy.
Savannah

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Olen alkanut tehdä jotain sellaista, josta olen aina aikaisemmin huutanut muille eli saatan torkuttaa herätyskelloa puolikin tuntia. Todella ärsyttävää, mutta kun ei vain jaksa herätä. Aamulla heräsin siihen, että naureskelin. Kuka nauraa itselleen vahingoniloisesti kun on mokannut unessa? Vahingoniloni ei tunne rajoja näemmä.
Duckzilla

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti:Täytynee kerrankin mennä ajoissa nukkumaan.
Mä meninkin ajoimmassa.

Mutta huomenta kaikki nyt taas taas napue. Ehtisinköhän vihdoin tänään sitten aamu-uimaan näin aamutuimaan ihan oikeasti? Eli Toteuttamaan paskanpuhunnan asemesta?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Heräsin jo joskus viiden jälkeen ihan pirteenä, mut eihän sitä sillon nyt kuiteskaan viittiny nousta, eli tuttu koomatila jatkuu. Unetkin oli ihan liian todentuntuisia, ja nyt on taas pää pyörällä. Sitäpaitsi maha on kipiä, eli kaikki näyttää olevan huonosti taas heti aamusta. Joo, enkä ees saanu kahviin maitoa. Mut kai tää tästä lähtee sujuu, kuhan ny heräis ensin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

HyveNpii huomenii. Kiva heräillä rauhassa omassa kodissa kahvin kera kerrankin ♥ Nyt sain ihan hyvin nukuttuakin, toisin kuin edellisenä yönä.. naapurit piti taas 'kokousta'.. Ei auttanut käsipainoilla patteriin hakkaaminen eikä ovien paukuttelut. Kuudelta kun jälleen havahduin horroksesta, niin 'keskustelu' eiku jatkui vaan :evil: Vttumaista porukkaa, enkä tiiä ees missä päin nää vesipäät hengaa tässä talossa.
Jooo, sairastuin täs äkilliseen hinkuyskään (ja ikävään) ja hyppään kohta junaan. Huomenna rokkipilleet rokkikylässä, jee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hoomenta.. snadi duhadedä heti aamusta.

Vihtahousu, huvittaisko lähtee tänään palpattamaan johonkin, mulle kahvi, sulle jotain muuta?

"Pimeys vie hengen multa, enkä tahdo kuoleeeemaaa..." Heti kun pääsen kotiin, syön ja menen aina päikkäreille kun on näin hitsin mustaa.. Mielummin näin kuin +35 lämpöä ja ainainen hiki, mutta energiatasokin jostain syystä laskee ja mielen valtaa apatia.

Kuvasin viime yönä unessa naisrakkauselokuvaa :h: jossa vierailevana tähtenä (panomiehenä) oli Jere Karalahti.. vielä kerran :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Yötä.

Iso tarve piristeille. Osaisipas painua ajoissa nukkumaan ja nukkua keskeytyksettä. Osaisipa myös ajaa itsensä kotitöihin. Kämppä näytti taas kaatopaikkamaisen kotoisalta lähtiessä. Pitäisi osata monta muutakin juttua..

Ostakkee auto. On hyvä. Vaihdettu vuoden sisään etualatukivarret, pakoputki lähes kokonaan, jouset ja iskarit, startti, jarrupalat ja nesteet etc. :roll:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti: Vihtahousu, huvittaisko lähtee tänään palpattamaan johonkin, mulle kahvi, sulle jotain muuta?
Joooo :D Pitää vähän hommailla töiden jälkeen (punttis ja auton luovutus veikalle huoltoa varten), mutta ehdottomasti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Vihtahousu, huvittaisko lähtee tänään palpattamaan johonkin, mulle kahvi, sulle jotain muuta?
Joooo :D Pitää vähän hommailla töiden jälkeen (punttis ja auton luovutus veikalle huoltoa varten), mutta ehdottomasti.
Mäkin pääsen vasta klo 16, joten eiköhän me jotain keksitä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on väsynyt ja ahdistunut olo. Kamalasti tekemistä, mutta en tiedä mihin tarttuisin ensin. Lekuri tarjosi eilen sairaslomaa jumissa olevan niskan vuoksi, mutta sanoin tyytyväni lääkereseptiin ja lähetteeseen fysioterapeutille. Nyt vähän kaduttaa, kun en osaa juuri mitään muuta ajatella kuin ihanaa lämmintä sänkyäni...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivän päätös tehty, alan juomaan kahvin raakana. Päätöstä helpottui kun työkaveri kaivoi namia erikoiskahvia jemmasta.

Tänään lupaankin sitten tehdä yhteiskunnallisesti merkityksettömiä asioita. Voisi vaikka hankkia puolueen jäsenkirjan ja alkaa buffaamaan itseäni eduskuntaan, että olisi edes yksi asia jossa pärjäisin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Vihtahousu, huvittaisko lähtee tänään palpattamaan johonkin, mulle kahvi, sulle jotain muuta?
Joooo :D Pitää vähän hommailla töiden jälkeen (punttis ja auton luovutus veikalle huoltoa varten), mutta ehdottomasti.
Mäkin pääsen vasta klo 16, joten eiköhän me jotain keksitä :)
Ehdotus: tuu tännepäin, käydään siinä uudistetussa lähikuppilassa ja voin viskaa sut myöhemmin himaan?
Tosin sit ölperiä ei paljoa voi vetästä :?
Trickshottikin on kiinni, mahdollisesti lopullisesti. Julistan ens viikon suruviikoksi :cry:
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss: Miten kissan tassut voi???

Huomenta vaan kaikille. Töissä tänään taas ei mitään tekemistä päivä. Aikaa siis surffailla netissä ja käydä vaikka vähän shoppaamassa. Nice.
Njoo, kyllä mä vähän yritän duuniakin tehdä ettei tunnu niin piiiitkältä ja turhauttavalta tää päivä.
Bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Voisi vaikka hankkia puolueen jäsenkirjan ja alkaa buffaamaan itseäni eduskuntaan
Näh. Aletaan kerätä sulle kannatuslistaa presidentinvaaleja ajatellen :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Joooo :D Pitää vähän hommailla töiden jälkeen (punttis ja auton luovutus veikalle huoltoa varten), mutta ehdottomasti.
Mäkin pääsen vasta klo 16, joten eiköhän me jotain keksitä :)
Ehdotus: tuu tännepäin, käydään siinä uudistetussa lähikuppilassa ja voin viskaa sut myöhemmin himaan?
Tosin sit ölperiä ei paljoa voi vetästä :?
Trickshottikin on kiinni, mahdollisesti lopullisesti. Julistan ens viikon suruviikoksi :cry:
Sopii :) Ja mulla menee bussi 10 minuutissa kotiin.. ei sun tartte autolla ajaa..
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Stinky kirjoitti:Bliss: Miten kissan tassut voi???
Ei mitään näkyvää vammaa, eikä edes arista niitä. Tassukarvat on vähän käkkyrässä, mutta taisi selvitä säikähdyksellä!! :)
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Sopii :) Ja mulla menee bussi 10 minuutissa kotiin.. ei sun tartte autolla ajaa..
Megamageeta 8)
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Bliss kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Bliss: Miten kissan tassut voi???
Ei mitään näkyvää vammaa, eikä edes arista niitä. Tassukarvat on vähän käkkyrässä, mutta taisi selvitä säikähdyksellä!! :)
Hyvä juttu! Toi on asia mitä mä aina pelkään kokkailujen jälkeen..
Onneks tassut on kunnossa ja toinen tajus että levyille ei kannata hyppiä :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Seksiunet vaan jatkuu ja jatkuu... viimeyönä harrastin seksiä entisen pomoni kanssa.
Lunta tullu eilisillan/viimeyön aikana lisää ja taas satelis. :)

Geetzulle synttärionnittelut! :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetz

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Kiitos ihku! :]

Lähetähän mulle vähän niitä seksiunia.
Vastaa Viestiin