Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja ei, ei mikään kamala räkälä, vaan ihan tuo mein Sportti-baari.
Oliskohan mahdollista että käsityksemme kamalasta räkälästä kenties eroaisivat toisistaan?
Jos käy kahvilla aamupäivästä niin ei kai se mitään. Viimeisillään olevan tulevan äidin kanssa. *puolustelee itseään taas* Kyl minuu ahisti mennä sinne. Mut kaveri pakotti :P Ja oli kivaa nähä tuttuja tosiaan, tuli niiiiin hyvä mieli.

Yhden ääliöjuopon ajoin pois vaunujen läheltä ja talutin ulos. Vanha baarityöntekijä iski taas ;D
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin no. Jos "tutut" ovat ihmisiä jotka todennäköisimmin löytää sunnuntai-iltapäivänä baarista niin se yleensä kielii siitä että paikka ei ole hirveän tasokas.

Sillä aika harvat baarissa sunnuntaipäivisin(kin) kaljottelevat kun viihtyvät tasokkaissa paikoissa.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Niin no. Jos "tutut" ovat ihmisiä jotka todennäköisimmin löytää sunnuntai-iltapäivänä baarista niin se yleensä kielii siitä että paikka ei ole hirveän tasokas.

Sillä aika harvat baarissa sunnuntaipäivisin(kin) kaljottelevat kun viihtyvät tasokkaissa paikoissa.
Jos olut maksaa yli 5 e se on tasokas paikka :wink:

Vaan eipä sielläkään enää formuloita näe, perhana, varsinainen Sportti-baari.
Vaan kyllä aattelin lätkän mm-kisojen aikaan repästä ja lähteä sinne kattomaan. Poika kummitädille hoitoon. NIH! Paskamutsi! Hyi!

EDIT: ja ehkä ne tutut on myös henkilökuntaa...
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Poikanen on ominut mun Vivaldin ja Beethovenin levyt ja kuuntelee niitä vaikka vois kuunnella omia lastenlevyjäänkin :shock:
Dumis

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Poikanen on ominut mun Vivaldin ja Beethovenin levyt ja kuuntelee niitä vaikka vois kuunnella omia lastenlevyjäänkin :shock:
Oliskos mahdollisesti tulevaa muusikon vikaa :wink:
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Poikanen on ominut mun Vivaldin ja Beethovenin levyt ja kuuntelee niitä vaikka vois kuunnella omia lastenlevyjäänkin :shock:
Oliskos mahdollisesti tulevaa muusikon vikaa :wink:
Jos on niin se ei ainakaan ole perinnöllistä :D

Soittelee tuo syntikkaakin ja haluais kitaran (jota ei kyllä kykene valitettavasti ehkä ikinä soittamaan :( )
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis voi apua ton pojan naamaa. Bepantenia oon laittanut mutta voiko sitä Aqualania kokeilla kans? Ihan punanen ja näppylöillä. Ja ukko puklaa niin pirusti, maitoallergiaa? Hain apteekista maidonsakeuttajaa ettei puklis niin kovasti, ja Jorvissa sanoivat että kohta pitää siiryä kiinteisiin jos on noin iso ongelma tuo puklaus. No tyttökin sai maissivelliä jo 2 kk vanhana. Kun oli niin nälkänen. Mut voi itku nyt taas. Poikaparka. Ahne kuin mikä ja röyhtäytykset ei auta, hyvin röyhtäsee ja silti kaikki pihalle...:(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pieniä määriä, 50 ml kerrallaan, vaikka karjuiskin kuiin sika. Koita myös Disflatyl/Cuplaton siihen sivulle tai Rela-Tippoja (tosin meillä pahensi vatsakipuja, on tosin yksilöllistä).

Koira myös vaihtaa Tutteli->NAN tai toistepäin.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nan nyt käytössä. Tutteliakin vedetty juu ja tutteliksi mä noita kaikkia sanon :D
Samaa sanoivat Jorvissa, 40 ml kerrallaan max ja 10 min tauko.
Toi maidonsakeuttamisjuttu sais luvan toimia. Raasu :(
Cuplatonia on, ei pojal mahakipuja kyllä ole ja piereskelee kuin...rekkakuski. Eli ei ilmaa mahassa. Toi puklaaminen vaan.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Refluksi?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Refluksi?
Eiks refluksitautiset vauvat ole aika äkäisiä, kun kuitenkin närästys on se toinen oire puklaamisen ohella? Mä veikkaisin myös tota maitoallergiaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Soija- tai kauramaito?
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Soija- tai kauramaito?
Kauramaitoa ei sais antaa alle 1-vuotiaille, kai.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Soija- tai kauramaito?
Kauramaitoa ei sais antaa alle 1-vuotiaille, kai.
Soijamaitoa ei ainakaan saa. Riisimaidosta en tiedä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Kauramaitoa ei sais antaa alle 1-vuotiaille, kai.
Oukkelis doukkelis. Soijaa sitten, kantsis tutkituttaa allergialääkärillä, ehkä ihottumakin johtuu maitoallergiasta tms.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Soija- tai kauramaito?
Kauramaitoa ei sais antaa alle 1-vuotiaille, kai.
Soijamaitoa ei ainakaan saa. Riisimaidosta en tiedä.
Kyllä meillä testattiin lääkärin määräyksellä soijakorvike 4kk iässä. Vihreä uloste + tuhat puklua/h, ei sopinut.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tämänkin vatuloinnin perusteella suosittelisin lääkärin pakeille menemistä.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Tämänkin vatuloinnin perusteella suosittelisin lääkärin pakeille menemistä.
Voisitko pistää Cayman-saarten tilinumerosi uudelleen.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Meillä on aika jo. Kuhan kyselin kokemuksia vastaavasta...
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Kauramaitoa ei sais antaa alle 1-vuotiaille, kai.
Soijamaitoa ei ainakaan saa. Riisimaidosta en tiedä.
Kyllä meillä testattiin lääkärin määräyksellä soijakorvike 4kk iässä. Vihreä uloste + tuhat puklua/h, ei sopinut.
Korvikkeista en tiedä mitään minkään merkkisistä, mutta kävin jääkaapilla katsomassa soijamaitopurkkia. Siinä lukee "Ei alle 1-vuotiaille lapsille". :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Soijamaitoa ei ainakaan saa. Riisimaidosta en tiedä.
Kyllä meillä testattiin lääkärin määräyksellä soijakorvike 4kk iässä. Vihreä uloste + tuhat puklua/h, ei sopinut.
Korvikkeista en tiedä mitään minkään merkkisistä, mutta kävin jääkaapilla katsomassa soijamaitopurkkia. Siinä lukee "Ei alle 1-vuotiaille lapsille". :)
:D NO ei sellasta! Vaan soijapohjainen valmiste, kuten Neocate / Almiron Pepti, mutta soijasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

^No okei, mä ajattelin vähän nurinkurisesti. Siis niinq että imettäjän tulee karsia omaa ruokavaliotaan, myös niitä maitojuttuja. Mut ei sitte :D
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Isi tulee huomenna kylään :oops:
Soitti just.

Haukkukaa ny, paskamutsi jne.

Mua ärsyttää koko tyyppi, mut en mä hitto voi kieltääkään. Tai no voisin mut en halua tehdä sitä. Äh tätä elämää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Isi tulee huomenna kylään :oops:
Soitti just.
Ugh.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Mä olen kyllä sitä mieltä, että sun pitäis todella hävittää se tyyppi elämästäsi. Kokonaan. Lopullisesti.
Ennen kuin täällä porukka saa aihetta sanoa Mitä me sanottiin. Se tapahtui jo kerran, se tapahtuu uudestaan, on vain ajan kysymys.

Ja kyllä mä voin sanoa sen ihan suoraan päin naamaakin mutta en nyt jaksa ajaa teille asti :D
Vastaa Viestiin