Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
elco

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Kyse on siitä, että ihmisiä kärsii (myös ninnin lisäksi), ja siihen olisi kiva saada fiksi.

Jos sua kerran ei kiinnosta ninnin eikä läheisiensä hyvinvointi pätkääkään, niin oletko kokeillut edes varovaisesti kysyä itseltäsi mitä teet tässä ketjussa mouhoamassa?
Jos on tollasia korjausmiehiä saatavilla niin täytyy vain toivoa, ettei koskaan mene mitään rikki. Mutta hyvin toi tosiaan näyttää uppoavan.

Olen tällä vittuilemassa sulle, kun noi sun metodit on hiukka apinamaisia. Jos et siis tajunnut?
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Jos nyt viitsit oikein muistella, niin sinä minut facebook-kaveriksesi yritit pariin eri otteeseen repiä,
.
Nyt ihan oikeesti. Me oltiin kavereina siellä pitkään. Idiootti.
No pari kuukautta, kuraperse, kunnes sun vuoto oikeasti alkoi taas menemään yli. Enkä muuten ollut ainoa, vaan eräs toinen valitteli aivan samaa.
Ja joo, pyysin sua uudestaan kaveriks.
Mä en halua olla sun kaveri. Se on stressaavaa ja ahdistavaa myötäelää.
Arvaa pyydänkö enää?
Rukouksiini on vastattu.

Mut joo. Enpä yritä saada suakaan järkiisi enää enkä hakemaan apua. Jatka ihmeessä vielä 10 seuraavaakin vuotta tätä marttyyrinillittämistä, ja pistä kaikkien läheistesikin elämät siinä samalla vituiksi.

Muista että sun todelliset kaverit on näitä elcoja ja toimistorottia, joiden mielestä on ihan sama vaikka sä tekisit seuraavan kersas HIV-raiskaajien kanssa (vaimitänenytoli), mutta jotka eivät sentään mene ja arvostele sun tekemisiäsi, mikä on se ihan ensimmäinen synti ja virhe mitä sun kanssasi voi mennä tekemään.

Ei tässä muuta, mut oon ihan aidosti ja oikeasti pahoillani varsinkin ukkokultas puolesta, lapsista puhumattakaan. Jos mä en kestä seurata tota hommaa tältä etäisyydeltä edes FB:ssä, mä en todellakaan haluasi vaihtaa saappaita sun lapsiesi kanssa.

Mut hei, seurataan jännityksellä.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Olen tällä vittuilemassa sulle, kun noi sun metodit on hiukka apinamaisia. Jos et siis tajunnut?
Mikään ei estä sinua näyttämästä paremmin. Paskanpuhuminen ei maksa mitään.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mammailu tekee väsyneeksi.
Mä en ole nukkunut yhteen putkeen yli kolmea tuntia elokuun 2005 jälkeen kertaakaan. Vajaassa viidessä vuodessa on tullut naamaan sellaset 15 vuotta lisää ikää, nice.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Ihan hullua. Karmii miten ihmiset jää niin yksin...
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Se on seurausta siitä kun tekee vääriä valintoja.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Valvottaako sun poika oikeasti noin paljon? Eihän hän ole enää mikään ihan pienikään?
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Zeb kirjoitti:^Valvottaako sun poika oikeasti noin paljon? Eihän hän ole enää mikään ihan pienikään?
Valvottaa. Vaeltaa öisin. Saa kauhukohtauksia. Näkee painajaisia. Kaikki tollaset aiheuttaa sen, että minä herään ja uudestaan nukahtaminen ei ole ihan helppo juttu kun on keskellä yötä puuhannut ihan muuta vartin verran.

Viime yönä muuten näin unta, että herätyskello soi. Heräsin. Ihmettelin, miksi kuudelta aamulla on ihan pimeää ja hiljaista. Kello oli 03.12. Olin edellisen heräämisen jälkeen nukkunut melkein tunnin.
Noin niinku ohi aiheen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Muistan sun joskus aiemminkin tästä maininneen, ja mietin silloinkin miten on mahdollista että et ole tullut hulluksi. Itse joudun joskus projektien aikataulujen kusemisen vuoksi elämään noin viikon tai "jopa" pari yhteen menoon, minkä jälkeen olen kyllä varsinainen zombie.

Ei voi kuin ihailla.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Melnais kirjoitti:Että voi nainen rämettyä kuukaudessa. Että voi sosiaalinen elämä, rahat ja aika kadota ja vaihtua itkuun, sinappisiin kestovaippoihin ja pukluun.
Joo ja metkaa tuossa on ettei se edes haittaa mitään. Ainakin jos sen ylenmääräisen itkun jättää pois niin oon oikein tyytyväinen olotilaani, vaikka ennen raskautta ja vielä raskausaikanakin pelkäsin mihin liekaköyteen itseni oikein kiinnitän. Mutta ei olekaan ollut ollenkaan sellainen olo että vauva sitoisi jotenkin liikaa. Mutta on se silti ihan kiva kun on alkanut saada pikku hiljaa itseäänkin takasin edes vähän tässä kuukausien kuluessa. Läskit sulaa, arvet paranee ja oon itse muutaman kerran ehtinyt jo käymäänkin jossain ilman lasta.
Mies taas...uskon edelleen teoriaani, jonka mukaan lapset muistuttavat aina alussa isäänsä jottei mies feidaa raskaina alkuaikoina ränsistyneen naisen ja totaalisen muutoksen pelästyttämänä.
Meilläkin ainakin vastasyntyneenä oli selvästi nähtävillä isän piirteitä. En muista koskaan aiemmin nähneeni miestä niin onnellisen, höpsön rakastuneen näköisenä kun siellä sairaalassa nyytti sylissään. Edelleen tulee tosi onnellinen fiilis siitä kun näkee isän ja tyttären yhdessä, ne kun näyttävät niin kovin paljon tykkäävän toisistaan.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

bliss kirjoitti:Valvottaa.
Kuulostaapa rankalta. Ei voi muuta sanoa kuin että hienosti olet jaksanut. Toivottavasti saisit jostain järkättyä joskus hoitajan yöksi että saisit itse nukkua. Ja toivottavasti alkaisi pian poika nukkua paremmin.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

EveryWoman kirjoitti:^Muistan sun joskus aiemminkin tästä maininneen, ja mietin silloinkin miten on mahdollista että et ole tullut hulluksi. Itse joudun joskus projektien aikataulujen kusemisen vuoksi elämään noin viikon tai "jopa" pari yhteen menoon, minkä jälkeen olen kyllä varsinainen zombie.

Ei voi kuin ihailla.
Luultavasti mä olen tullut vähän hulluksi. Erakoksi ja epäsosiaaliseksi ainakin - kun ei ole energiaa lähteä mihinkään tai juurikaan tavata ihmisiä.
Mitään ihailtavaa tässä ei ole. On pakko jaksaa kun ei ole vaihtoehtoa. Aika näyttää mihin se loppujen lopuksi johtaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

bliss kirjoitti:Luultavasti mä olen tullut vähän hulluksi. Erakoksi ja epäsosiaaliseksi ainakin - kun ei ole energiaa lähteä mihinkään tai juurikaan tavata ihmisiä.
Haha, eli semmoiseksi kuin mäkin. :)
bliss kirjoitti:Mitään ihailtavaa tässä ei ole. On pakko jaksaa kun ei ole vaihtoehtoa. Aika näyttää mihin se loppujen lopuksi johtaa.
Kyllä mussa jostain syystä herää oikeaa ihailua; ehkei niinkään/pelkästään siksi että jaksat, vaan sen johdosta, miten asiaan suhtaudut. Neutraalisti ja rennosti.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä herään kun poika kääntää ees vähän päätään. Vaikka olis pinnasängyssä eikä kainalossa. Ja se unen takastulo ei vaan toimi. Välillä oon meinannu mennä partsille huutamaan että ottakaa joku saatana toi kersa nyt pariks päiväks hoitoon että mä saan nukkua!

Blissille voimia. Urhea olet :h:
NuoriD

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Blissin juttu saa aikaan tunteen, että maailma on epäoikeudenmukainen.

Tietysti täytyy todeta, että en tiedä mitään tauoista.

Mutta tuntuu kyllä voimakkaan epäoikeudenmukaiselta, että "isä" seurustelee nykyään 18 vuotiaan kanssa, jatkaa huoletonta elämäänsä, ja kaikki vastuu jää äidille.

Eihän sitä isää tietenkään voi pakottaa isäksi.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: Eihän sitä isää tietenkään voi pakottaa isäksi.
Ei voi ei, ja sen aika muutenkin meni jo. Poika ei halua edes puhua aiheesta, saati tavata tai lähteä sen luo.

Enkä mä muuten edes tiedä osaisinko enää nukkua vaikka joskus olisi siihen mahdollisuus.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me taas hymyillään niin kovasti ja velmuillaan :]

Ja toinen velmu tulee kans kohta kotiin :h:

Oli kuulemma nukkunut KOKO yön omassa sängyssään omassa huoneessaan isänsä luona, huih! Mein vauva kasvaa :(
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Eikös ihan virallisissakin ohjeissa sanota että 6 kk ikäinen lapsi ei enää periaatteessa tarvitse yösyöttöä. Luulen kyllä että paljon tuota pidempään tulen ainakin itse yömaitoja tarjoamaan pyydettäessä. Toi kuulostaa hyvältä ratkaisulta minusta että pyrkii vähentämään päiväunia. Henk.koht en usko siihen, että lapsi muka nukkuisi paremmin yölläkin kun vetää tiuhaan pitkiä päikkäreitä, ei ainakaan täällä toimi. Meidän 4.5 kk nukkuu tosi vähän päiväunia, mutta yöllä nukkuukin sitten hyvin jopa 12 tuntia heräten vain pari kertaa lyhyesti syömään. Nekään herätykset ei itseä paljoa haittaa, nostan vain viereen ruokailemaan ja jatkamme unia siinä. Paljon rankempaa olisi pullojen kanssa öisin pelata.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ONNEA palstan tuoreimmalle äidille!!!! :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:ONNEA palstan tuoreimmalle äidille!!!! :h:
Kuka?! T.V.? Wow! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eilen n. klo 23 syntyi yks vauveli ;)
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jos aikoo pantata tietoa, miksi pitää kirjoittaa asiasta yhtään mitään? :twisted:
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No SAIKA nimimerkillä täällä pyörinyt. En tiedä saako tätä kertoa tätä tietoa :oops:
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Siitä on pakko olla TOSI kauan, koska ei ole sitten minkäänlaista havaintoa ko. nimimerkin olemassaolosta.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Vaihtannu nimimerkkiä aika usein.
Vastaa Viestiin