Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Toimistorotta

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

exPertti kirjoitti:Äh ei tämä tunnu menevän ohi, on sen verran todettava että meidän tiksuliini on kyllä oiva esimerkki siitä miksi osan ihmisistä pitäisi pysyä erossa netistä.

Oliko se Petteri Järvinen joka totesi, että fiksuistakin ihmisistä tulee netissä täysin idiootteja.

Vai heittelisitkö tässäkin ketjussa olevia kommenttejasi ristiäisissä käydessäsi?

Vittu oikeasti.
Mistä se pertti nyt noin herneen nenään veti? Postimiesläpästä? No olen pahoillani jos loukkasin. Jotenkin luulin, että ymmärtäisit vitsin, kun ihan itse muotoilit omaa isyyttäsi koskevan huomion kysymysmerkkimuotoon. Ei, en heitä risitäisissä postimiesvitsejä, ellen tiedä tuoreen isän huumorintajun kestävän.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

exPertti kirjoitti:
Vittu oikeasti.
Just niin. Kelaa vähän. Siis niinku oikeesti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt ku miettii ni herranjumala me ollaan lisäännytty :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Puhumattakaan siitä seksimäärästä mitä on harjoitettu, (joko aktiivissa tai passiivissa) tuotti se jälkeläisiä tai ei.
Prepare for the worstest.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuka tää Lily nyt sitten on? Masan uus nikki?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23537
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt ku miettii ni herranjumala me ollaan lisäännytty :D
Yksi saatanan nussiva maailma tämäkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nyt ku miettii ni herranjumala me ollaan lisäännytty :D
Yksi saatanan nussiva maailma tämäkin.
Muahaha!
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti: Mistä se pertti nyt noin herneen nenään veti? Postimiesläpästä? No olen pahoillani jos loukkasin. Jotenkin luulin, että ymmärtäisit vitsin, kun ihan itse muotoilit omaa isyyttäsi koskevan huomion kysymysmerkkimuotoon. Ei, en heitä risitäisissä postimiesvitsejä, ellen tiedä tuoreen isän huumorintajun kestävän.
Useasti olen kuullut tätä postimiesläppää, tytsän isästä kun ei kuulemma voi erehtyä = ei oo ainakaan postimiehen. Ei ole tullut mieleenkään vitsistä suutuksia.

Mutjoo, mulla oli joku asia tähän, mutta vittu vie ehdin unohtaa.

KeiKei takas!
nastamuumio

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Jos mun isän nuoremmat sisarukset ei niin muistuttais isäänsä, lähtisin kyllä ettimään biologista isoisääni yli 60 vuoden takaisista itäisen Suomen postimiesmatrikkeleista. Isän vanhemmat oli olleet seittemän tai yhdeksän (en muista) vuotta naimisissa ja koko ajan toivoneet lasta, ennen kuin sitten vihdoinkin syntyi mun isä, joka ei ulkonäöltään niin yhtää muistuta varsinkaan isäänsä muttei myöskään ketään muuta sukulaista. En koe, että tää ajatus mitenkään loukkais jo edesmenneitä isovanhempiani.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

nastamuumio kirjoitti:Jos mun isän nuoremmat sisarukset ei niin muistuttais isäänsä, lähtisin kyllä ettimään biologista isoisääni yli 60 vuoden takaisista itäisen Suomen postimiesmatrikkeleista. Isän vanhemmat oli olleet seittemän tai yhdeksän (en muista) vuotta naimisissa ja koko ajan toivoneet lasta, ennen kuin sitten vihdoinkin syntyi mun isä, joka ei ulkonäöltään niin yhtää muistuta varsinkaan isäänsä muttei myöskään ketään muuta sukulaista. En koe, että tää ajatus mitenkään loukkais jo edesmenneitä isovanhempiani.
Itäinen suomi... hmmm... jo edesmennyt äidin isäni kuljeskeli siellä parsniekkana. Ja ilmeisesti pani kaikkea mikä liikkui. Ainakin yksi avioton lapsi on tiedossa, ei sillä että kukaan olisi myöntänyt mitään, mutta yhdennäköisyys on niin selkeä että sitä on vaikea kieltää. On siinä perheessä muitakin lapsia, mutta ne on tod. näk. sen isän omia.

Eli jos se on saanu aikaan yhden lapsen jollekin muulle, niin en oo kauheen yllättyny että niitä saattas olla useampikin. Ei sillä että sun isäs ois sen aikaan saannosta, mutta jos mietityttää niin aina voit tehä alustavan tutkimuksen vertaamalla jos mun kuvasta löytys sukunäköä :D

Eli jos hämmentävän tuttuja piirteitä löytyy, niin ei muuta kun tervetuloa sukuun!
Viimeksi muokannut par-sky, 19.04.2010 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tumput on hyvää. Eiku pahaa. Eiku hyvää. Eiku pahaa.

Ja tuo pojan naama on järkyttävän kuiva. Lisää Aqualania vaan hakemaan sit.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23537
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kansanperinne kertoo viipaloidun sipulin läheisyydessä auttavan tukkoisuuteen ja meikäläisellä se on ainakin toiminut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaveri jolla on se meidän tyttöystävä kertoi että suklaa, sipuli ja kahvi on kiellettyjen listalla. Siis hän imettää. Seuraava lekuri oli sanonut että joo saa vähän sipulia syödä mut ei valkosipuia ollenkaan.

Siis mihin noi perustuu?
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:Joku jolla on kokemusta kertokoon, miten voisi helpottaa pienen oloa kun sillä on nyt kunnon räkätauti puhjennut kukkaan. Viime yö meni puolen tunnin välein heräämisillä noin viiteen asti aamulla, kunnes annoin särkylääkkeen jonka turvin nukkui kahdeksaan. Vielä eilen ja yöllä nenä oli tukossa, nyt räkää tulee kuin vesiputouksesta, ja aivastuksien jälkeen jojot ovat valehtelematta lattiaan asti. Heti unilta herättyään itkee lohduttomasti, ruoka ei oikein maistu ja yskii välillä limaisen rohisevasti naama punaisena. Aamupuuron jälkeen annoin taas särkylääkkeen, mietin kuinka usein noita uskaltaa antaa. Paketissa sanotaan max 3 vuorokaudessa. Vettä juo ahkerasti, jääkaappikylmä viili meni alas myös. Nenä-friida aiheuttaa hirveät huudot ja kiemurtelut, ei siis auta mitään. Kuumetta 37,5 eli ei mitenkään hälyttävästi. Lääkäriin ei vamaankaan tuon takia kannata lähteä,. mutta jos löytyy joku keino helpottaa pienen oloa niin otan kiitollisena vastaan.
Meillä loppumassa yli viikon kestänyt kova räkätauti. Kuumetta ei ollut. Kamala limayskä ja nuha vaan.

Suolatipat vaan nenään, valuu räkä itsestään pois. Tytsä ei sietänyt antaa imeä tai paperilla pyyhkiä, mutta kraanan alla antoi käsi - vesi yhdistelmällä putsailla. Höyryhengittely vessassa kanssa jos oikein paha. Sipulia käyttää osa. Pääasia, että juo sillä selvii hyvin. Tuon ikäiselle tuo lämpö ei ole vielä mitään, käsittääkseni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:eucalyptus-pastilleja...tulikuumaa vettä..
Valikoivalla lukutavalla aika HC vauvanhoito-ohjeita.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti: (Niin ja meinasin ekaksi kirjoittaa että hankkikaa hengityskone.)
xD
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nojuu, hänkin ymmärs sen, mutta ettei muka yhtä suklaapalaa saa syödä jne. menee jo yli. Tosin se mein neuvolatäti on ihan ylivarovainen ja tarkka. (meil on sama mamma neuvolatätinä)

Se laps varmaan kuolee jos hän juo kupin kahvia ja syö palan suklaata?
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Se laps varmaan kuolee jos hän juo kupin kahvia ja syö palan suklaata?
Tuskin se kuolee vaikka joisi ämpärillisen kahvia ja söisi suklaata kilotolkulla. Helvetin pahasti mahavaivaiseksii se voi kyllä tulla.

Omasta itsestähän se on kiinni mitä asioita pitää tärkeinä.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mammalla on myös diabetes...mut se ei kuulemma vaikuta asiaan?
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vaola kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Jostain taas luin, että lämpö saattaa jopa pahentaa hengitysvaikeuksia, kun limakalvot turpoavat entisestään.
Never heard. Meillä tuo jeesasi lähes aukottomasti. Mut ei tuo höyryhengityslaine myöskään nostanut huonelämpötilaa huomattavasti.
Poikanen on sairastanut laryngiitin noin 15+ kertaa, ja sen kohdalla ei suositeltu lämmintä höyryä vaan viileää ulkoilmaa (=keskellä yötä peittoihin kääriytyneenä parvekkeella, hurraa). Muuten oon kyllä Vaolan linjoilla tässä.
Ollaan käyty myös höyryhengittelemässä sairaalassa (lääkkeellä ja ilman) kun oli RS-virus alle vuoden ikäisenä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen, osta iiiiso sipuli, pilko se pieniksi paloiksi, laita hedelmäpusseihin sängyn kumpaankin päähän ja muutama reikä. Haisee sipulikeitolla pari päivää koko mesta, mutta meillä piti ainakin hyvin rään liikenteessä. Tämä ohje siis kaverin kätilö-MUMMOLTA :D

Nenäfrida on kyllä paras keksintö ikinä. Meillä ei päde noi "meidän lapsi ei anna imeä", ei meidänkään ANNA, se on melkein välttämätön pakko kun on nenä niin tukossa, ettei voi hengittää kuin läähättäen. Lapsi pyyhkeeseen tiukasti "kapaloon", kamalan huudon siivittämänä imetään räkä pois ja yhtäkkiä lapsi onkin iloinen.

Selkeesti oon eläinhoitaja-
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Joo ei lapsilta todellakaan kysytä. Sitten kun muuttavat kotoa saavat itse huolehtia nenukeistaan.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me ei tarvita ees neurologia enää, soitettiin Jorvista. Kromosomitestit oli ok. Voi että ku ihanaa. No onhan tuo ny ihan normaalivauva, näkeehän sen nyt. Kyl mä tiesin. Kyl mä tiesin koko ajan. Ei tarvii enää mennä sairaalaan laittaa geeliä tukkaan ja olla tosi cool. Voi äitin kulta :h:
masa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Ootko koettanut nostaa sängyn päätyä ylös? Sellaset 20-30 cm. Helpottaa nukkumista kummasti, kun vielä antaa särkylääkkeen.

Suvinen kirjoitti:Mies ei toimenpiteessä voi auttaa, olen varmaan jo maininnut että kaikki eritteisiin liittyvä saa sen oksentamaan, ja lapsen huutoitku on sille aivan sietämätöntä.
Siis voi jumalauta mikä "mies" sulla on. Vai että tekee pahaa auttaa nenän putsaamisessa kun oma jälkikasvu meinaa tukehtua räkään. Mitä jos kuule nakkaisit nyt jo tuon paskahousun pihalle ja sassiin :maanantai:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

No ei nyt pihalle mut muutama lätkäsy herättämään todellisuuteen...