Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

mustaenkeli kirjoitti:Seksiäkin jo uskalsi, nätisti ja varovasti...
Ai piru, sähän oot siis selvinny ihan tosi hyvin koitoksesta. :D
Oot mun sankari!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja alja »

mustaenkeli kirjoitti:
Elppis kirjoitti: nauti siitä passauksesta TÄYSIN RINNOIN ;)
Melkoisen palindromin muksu syntymäajakseen saikin: 10.01 kello 15.51.

Kiitokset onnitteluista!
iso hali tisseille ja koko porukalle! :h:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En jaksa lukea ketjua mut kertokaa, Te Poikineet, kannattaako tehdä poikasia?
BettyB.

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:En jaksa lukea ketjua mut kertokaa, Te Poikineet, kannattaako tehdä poikasia?
Oisit samantein kysynyt ratkaisua nälänhätään ja ilmastonmuutokseen.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:Oisit samantein kysynyt ratkaisua nälänhätään ja ilmastonmuutokseen.
Saa niihinkin vastata jos osaa, mut toi mun kysymys tuntui jonnin verran helpommalta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nönni! Kaikki kaupankassista sohvannosteluun kielletty, eli rehkiminen loppui nyt ainakin seuraavaksi viikoksi. Meikä supistelee :shock: Tosin makaamaan en onneksi joudu, senkin takia ettei vuotoa ole eikä mulla ole kokoajan huono olo, iltaisin pari tuntia ja öisin herään vihlontaan silloin tällöin.

Miten niin en saa hypätä benjiä :( Siinä meni huomisen suunnitelmat.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti: Miten niin en saa hypätä benjiä :( Siinä meni huomisen suunnitelmat.
Et kuule tiedäkään mitä mielikuvia tästä tuli, sanotaanko näin että niissä köysi ei olisi ollut jalassa =P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Miten niin en saa hypätä benjiä :( Siinä meni huomisen suunnitelmat.
Et kuule tiedäkään mitä mielikuvia tästä tuli, sanotaanko näin että niissä köysi ei olisi ollut jalassa =P
Vai kuvittelet sä mua hirttäytymässä? Kaikkea kans.. *sniff*
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Miten niin en saa hypätä benjiä :( Siinä meni huomisen suunnitelmat.
Et kuule tiedäkään mitä mielikuvia tästä tuli, sanotaanko näin että niissä köysi ei olisi ollut jalassa =P
Vai kuvittelet sä mua hirttäytymässä? Kaikkea kans.. *sniff*
Nöyyy! Ku se köysi menis käteen ja sit sieltä alapäästä pomppais joku moikkaamaan omalla köydellään =P
(noin nyt se tuli sanottua)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti: Nöyyy! Ku se köysi menis käteen ja sit sieltä alapäästä pomppais joku moikkaamaan omalla köydellään =P
(noin nyt se tuli sanottua)
Ok! :D Mä olen vähän yksinkertainen..
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:En jaksa lukea ketjua mut kertokaa, Te Poikineet, kannattaako tehdä poikasia?
Kannattaa. Tiiän.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Zeb kirjoitti:En jaksa lukea ketjua mut kertokaa, Te Poikineet, kannattaako tehdä poikasia?
Osaakohan tähän kukaan koskaan ikinä vastata... Se on vähän hiinä ja hiinä kandeeko! Vähän ku elämä yleensä. Joskus tuntuu, että hukkaan täällä ollaan ja ihan pirun sama loppupeleissä miten. Että niin ku pitäskö pakata kimpsut ja ne kampsutkin ja rientää maailmaan ääriin tekee jotain, mistä joskus unissa haaveksii.

Mitä mä selitän... En kokis yhtä upeita tunteita missään muualla, kenenkään muun kanssa. Gotta luv it. Kandee kandee!

edit: prossu tulikin väliin, telepatioinkin tossa aiemmin!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Zeb kirjoitti: Te Poikineet, kannattaako tehdä poikasia?
Semmoisina hetkinä, kun olet kantanut pari yötä naama punaisena karjuvaa lasta pitkin kämppää miettien, mikä tässä oikein maksaa ja miksi ja mistä vitusta tuo rähinä. Kun et vain ymmärrä, mistä se kenkä puristaa. Kun mikään ei ole hyvin. Semmoisina hetkinä väistämättä tulee mieleen ajatus, että josko tuon pienen kotiterroristin voisi lähettää paluupostissa takaisin mistä on tullutkin.

Semmoisina hetkinä, jolloin pari yötä on nukuttu yhtä soittoa heräämällä vain kerran pikaisesti syömään ja sitten jatkamalla unia. Kun saa pieneltä pojalta pitkiä katseita ja pientä hymyntapaista. Kun sitä kakkaa tulee niin maan perkeleesti ja sen jälkeen tyyppi virnuilee kuin olisi juuri shoppaillut tuotoksillaan koko maailman. Kun mikään ei aiheuta ylimääräistä harmitusta. Kaikki on levänneitä ja asiat hyvin. Silloin on tunne, että joo, tää kannattaa ja näitä kannattaa ihan varmasti tehä lisää ainaski satamiljoonaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Kun sitä kakkaa tulee niin maan perkeleesti ja sen jälkeen tyyppi virnuilee kuin olisi juuri shoppaillut tuotoksillaan koko maailman.
Ihana :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ai kauhee... mies säikähti eilen mun kiljahdusta makkarista... "MAITOA!"

Nysse alko :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^^
Kakkaa :? Suuria määriä? Tähän tarvitaan ehdottomasti mies, ne ei ole niin herkkänenäisiä.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Höp, miehille kakkahajut on pahempia. Vähän ku kivut! Miehet on neidimpiä kuin naiset. En millään jaksa etsiä mut hauska videopätkä pyörii tuol jossain iseistä peppuja pesemässä pyykkipoikineen ja nenänalusmyrkkyineen.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Geetz kirjoitti:Höp, miehille kakkahajut on pahempia. Vähän ku kivut! Miehet on neidimpiä kuin naiset. En millään jaksa etsiä mut hauska videopätkä pyörii tuol jossain iseistä peppuja pesemässä pyykkipoikineen ja nenänalusmyrkkyineen.
Kyllä ne ainakin koirankakkaa korjaa vähemmällä yökkimisellä. Mutta mulla onkin paha hajuherkkyysongelma.
Geetz

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Zeb kirjoitti:Kyllä ne ainakin koirankakkaa korjaa vähemmällä yökkimisellä. Mutta mulla onkin paha hajuherkkyysongelma.
Niih... No kyllä toi munkin äijä itseasiassa hoitaa kakkajutut tyylikkäämmin. Yleistinkin cleverinä kaikkiin muihin! Kyllä niin saa tehdä! 8)
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Mida »

Elppis kirjoitti:Ai kauhee... mies säikähti eilen mun kiljahdusta makkarista... "MAITOA!"

Nysse alko :roll:
Lunttasin just edellisen odotuksen päiväkirjasta, että mullahan kastu jo paitakin öisin aiemmilla viikoilla mitä nyt mennään (25+). Nytkin maitoa tulee jo hiukkasen (lakkasi noin kuukaudeksi tässä välillä), mutta ei onneksi vielä sotke paikkoja.

Vähänkö tää toisen odotus menee varkain ja on vaikea tajuta että ollaan jo niin pitkällä ku mitä ollaan. Ja kuvittelee, että ei se vauva varmastikaan vielä edellisessä raskaudessa ollut hikkaillut tässä vaiheessa, mutta sit ku tarkastaa, ni olipas. Kuukauden ajan. Että jaaha. :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä rupean pitämään jonkinlaista "päiväkirjaa" tästä raskaudesta, aiemmin neuvolakortti on toiminut tarpeeksi käytännöllisenä.

En mä tosin joka päivä jaksaisi kirjoittaa "taas se liikkui".
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kerrytänkö äitiyslomalla lomapäiviä, ja mihin asti jos näin on? Jos otan äitiysloman päätteeksi lopputilin, korvataanko lomapäiviä?

Outoa olla näin aikaisin kotona.. Katselin eilenkin työkkärin sivuja tajuten vasta muutaman kymmenen minuutin kuluttua, etten ole työtön, äitiyslomalla vaan. Argh, tahtoo töihin, edes johonkin.. Tukia kun tulee, en saa :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Tukia kun tulee, en saa :(
Ä-päivärahaa maksetaan 6pvä/viikko. Mä sain tehdä töitä sunnuntaisin (kysyin), ja toki muinakin päivinä olis kai saanut, mutta sitten päiväraha olis pudonnut minimiin, ei kannattanut :)

edit: Niin joo, ja äitiyslomalla kertyy lomapäiviä normaalisti, jos vanhempainvapaan jälkeen jäät hoitovapaalle, sitten ei enää.

(tää ei nyt ole 100% fakta, kannattaa tarkistaa jostain niinq mun jutut aina...)
Tix

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:Kerrytänkö äitiyslomalla lomapäiviä, ja mihin asti jos näin on? Jos otan äitiysloman päätteeksi lopputilin, korvataanko lomapäiviä?
Kerrytät. Korvataan.
Outoa olla näin aikaisin kotona.. Katselin eilenkin työkkärin sivuja tajuten vasta muutaman kymmenen minuutin kuluttua, etten ole työtön, äitiyslomalla vaan. Argh, tahtoo töihin, edes johonkin.. Tukia kun tulee, en saa :(
Katsoppas KELA:n "lapsiperheelle" -sivustolta äitiys- ja vanhempainpäivärahat...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss- kiitos vastauksista :) Oikealta, tai siis ainakin samalta kuin mitä itse uumoilin kuulostaa.

Vähän parempi olo kun lueskelin tuolta helistin.fi- sivuilta muiden kesäkuun odottajien painoja... Mulla on kauhea kriisi painon kanssa, jotenkin aina tottunut olemaan normaalipainon sisällä, nyt tulee yhtäkkiä painoa hirmuista vauhtia, tai ainakin tuntuu siltä.. en osaa oikein sisäistää asiaa. Dietille en rupea, sitä en tarkoita. Alkupainosta tullut nyt rv 22+3 mennessä +3,5kg.
The great club outshines the individual, always and forever.