Pikkujoulu-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja more »

EIlen oli, en saanut munattua itteäni tällä kertaa vaikka spagaatteihin (no lähes) tuli sorruttua taas tanssilattialla ja Youtubesta katsottuja Waylonin tms dance moveseja tulikin rankasti käytettyä. Jalat ja niska kipeinä, tuli sitten moshattuakin. RUoka oli hyvää, samoin tekastu näytelmäkin jopa. Kuudelta päätin lopettaa nuo kemut osaltani.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen oli tuommoiset. Lähdin pois jo 23:30 kun konjakki (Larssen V.S.O.P) loppui kun selkää alkoi särkemään. Ruokalistana oli sovellut all american menu, heikolla tuloksella. Creoli jättikatkaravut oli ylikypsiä samoin kuin pihvit. Salaatit oli kuitenkin oikein onnistunieita. Lohi, joka ei ilmeisesti kuulunut ruokalistaan, oli oikein hyvää.

Naiset olivat kauniita, osittain kiitos pikkujoulujen 50-teeman ja kireiden farkkujan sekä piukkojen iltapukujen. Vaikkakin sukupuolijakauma aikas tasan niin mahdollisuuksia ei ollut. Melkein kaikki naarspuoliset kun ovat pariutuneet ja miespuolisissa en kuulu A- tai B-sarjaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duckzilla

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Suvinen kirjoitti:- Taisin taas olla porukkani kovaäänisin ja humalaisin
(...)
Oli helpotus huomata, että osaan vielä olla ördäämättäkin.
Tä? Mi? Ku?
Duckzilla

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Suvinen kirjoitti:Ei se ole ördäämistä :P
Tästä nouseekin sitten filosooffinen kysymys että mikä on ördäämistä, ja missä se raja kulkee? :miitti:
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Allekirjoittanut on käyttäytynyt kuluvan vuoden pikkujouluissa aivan sairaan kuulisti. Jokainen reissu on alkanut saunomisella ja hallitulla pohjien vetämisellä ilmaisen kaljan tumuttamisella. Taksikyydillä päätepisteeseen on yleisimmin kumottu vielä yksi koskispullo ja seuraavana aamuna löydetty itsensä tuttuun turvalliseen tapaan joko eteisen lattialta naapurin potkiessa asunnon ulkopuolelle jääneisiin jalkoihin tai sitten sohvalta oksennuslammikon ympäriltä.

Nmut joo. Ei kourintaa, käpälöintiä eikä oikein muutenkaan superkuulista käyttäytymisestä poikkeavaa ole miesmuistiin niiltä reissuilta jäänyt. Taksiin oksentaminenkin muuttuu kuuliksi silloin kun kuski pitää ovea auki ja paperia otsaa vasten tukemassa k.o suoritusta.

Mulla on kuitenkin toistaiseksi vielä kaikki hampaat tallella ja vaatteet ehjänä eikä ambulanssiakaan ole tarvinnut paikalle kutsua. Alkaako sitä tulemaan vanhaksi?
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Yönmustaritari kirjoitti: Alkaako sitä tulemaan vanhaksi?
Sulla on vielä hieman matkaa todelliseksi Zen-mestariksi:

http://kitina.net/viewtopic.php?p=311086#311077
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Keilattiin, voitin. Syötiin, voitin :twisted: Juomisessa jäin viimeiseksi. Törkeetä: pomon mies kävi hakemassa baarista juotavat, iski tarjottimen pöytään, ja hetken kuluttua katsoi minua "olisitko sä ottanut jotain?". Wittu kokista. En sit hakenu, olis mennyt pelit sekaisin.
The great club outshines the individual, always and forever.
chevilyn

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Soitin tyttökavereille ja sanoin, että haluan pitää omat pikkujoulut. Sellaiset joissa puhutaan paskaa, syödään, juodaan, tanssitaan ja nauretaan. Olin todella yllättynyt, että kaikkien aikataulut menivät kerrankin yksiin. Todella mukavaa Kuva
Rahkapussi

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Pikkujouluja ja vastaavia ollut, mennyt ja tulossa:

- 5.12. juhlimme uusien toimistotilojamme tupareitten merkeissä. Päälläni oli moderni pikkumusta, jalassa lurexsukat ja korkeat nahkanilkkurit. Kättelin hallituksen, join lasillisen kuohuviiniä ja punaviiniä sekä söin varmaan 100 cocktailmakupalaa. Juhlat alkoivat jo klo 12 ja minä lähdin bileistä klo 17. Taidan olla ladylike, sillä poistuin ennen kuin bileet loppuivat ja selvinpäin.

- 12.12. tulossa seuran perinteiset jouluglögit, joissa vuorollaan joudumme olemaan ovella toivottamassa kutsuttuja tervetulleiksi 30 min vuoroissa. Sinne aion pukeutua valkeaan kauluspaitaan, mustaan polvipituiseen liivihameeseen sekä Art'in mustavalkoisiin saapikkaisiin tyyliin koulun-ope-kohtaa-Mummo-Ankan. Aion juoda muutaman glögin ja painua sitten jatkoille Corona-baariin stand-up-komiikkaa seuraamaan ;)

- 19.12. Kirjantekijöitten perinteinen joululounas ravintola Bellevuessa, Helsingin vanhimmassa venäläisessä ravintolassa. Pukeudun joko pussihihaiseen mekkoon tai sitten em. liivihameeseen, mutta punaisen paidan kera. Aion syödä ja juoda hyvin, ravintolan joulumenu näytti erittäin maukkaalta.
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duckzilla kirjoitti:Meidän firman pikkarit ovat näillä näkymin 10.12. luostarissa. Kuulostaa aika synnittömältä. Sitä ennen ajattelin piruuttani tuppautua kuntosalini järkkäämiin pikkujouluihin.
Galleriaasi stalkatessani epäilinkin, että olet alkanut käydä salilla. Näyttää hyvältä.

Muistaakseni joskus kuitenkin vastustit suositustani salilla käymisestä?
Googlebot

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Normisetti itsenäisyysjuhla-/pikkujouluhuttua: sopivasti viinaa että jatkuva nousuhumala oli taattu, enemmän tai vähemmän (pääasiassa vähemmän) kiinnostavia puolituttuja ihmisiä ympärillä, ja aivan illan päätteeksi nyrkistä silmään tuikituntemattomalta aggren vallassa olleelta sbodarilta. Ilmeisesti häntä ärsytti käsivarressani hyttiinsä nukkumaan talutuksessa ollut tuttu (mutta humalassa valitettavan rasittava) nainen, kun itse oli varmaankin so lonely yön pikkutunneilla. Kyllähän nyt vähempikin käy vituttamman.

Sen siitä sain kun yritin rauhoitella toista puhumalla ja luulin hetken jo onnistuneenikin siinä. Paikalla ollut toinenkin tuttu mies oli vaaravyöhykkeellä, meinasi saada nyrkistä juuri ennen minua. Pako tilanteesta ennen nyrkkiä ei valitettavasti onnistunut kiitos edellämainitun naisen, joka välttämättä halusi jäädä paikalle haastamaan sbodarimiehelle riitaa. Suostui jatkamaan matkaa vasta nähdessään vertavuotavat kasvoni (kts. avatar-kuvani). Naisista ei ole kuin haittaa.

Onneksi sain pidettyä omat aggreni niin alhaalla etten alkanut painia ja homma olisi eskaloitunut lisää. Mahdolliset omakohtaiset lisävahingotkin unohtaen olisin ollut itsekin laillisesti heikoilla hangilla koska kyse ei olisi enää ollut itsepuolustuksesta vaan kostosta. Parempi näin. Ainoa mikä varsinaisesti vitutti jälkikäteen oli etten tehnyt jutusta samantien ilmoitusta lähimmälle viranomaiselle tai henkilökunnalle, sbodari kun olisi jäänyt verekseltään kiinni parin uskottavan todistajan läsnäollessa. Ensi kerralla sitten, tällä kertaa en ajatellut täysin selkeästi sattuneesta syystä.

Mutta se siitä, ehkä tuostakin taas opin jotain. Silmän alusta mustui (ei onneksi turvonnut) hivautuksesta hieman, mutta sain sen tänäaamuna peitettyä 99%:sti ihonvärisellä Clearasil-finnivoidepuikolla. Kukaan työkaveri ei ole vieläkään huomannut siinä mitään outoa.

Erikoiskiitokset paikalla olleelle tutulle miehelle joka onnistui myös osaltaan rauhoittamaan jälkitilannetta sbodarille puhumisellaan ja tarjosi minulle mahdollisuuden suostutella nainen lähtemään jo vihdoinkin vittuun paikalta, sekä sille tuntemattomalle nuorelle miehelle joka oitis tarjosi minulle antiseptistä puhdistusliinaa poskessani olevan haavan vuodon tyrehdyttämiseen ja puhdistamiseen.

Kyseinen sbodari ei muuten ollut valitettavasti somali, vaan ihan ehta suomalainen partasuu/jenkkitukkasiilipää. Saattoi olla maalta kotoisin, mutta kun ei voi tietää.
Viimeksi muokannut Googlebot, 10.12.2007 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Galleriaasi stalkatessani epäilinkin, että olet alkanut käydä salilla. Näyttää hyvältä.
Dave. Alan epäillä heterouttasi.
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Galleriaasi stalkatessani epäilinkin, että olet alkanut käydä salilla. Näyttää hyvältä.
Dave. Alan epäillä heterouttasi.
Höh. Normiheteroni voi todeta, että Ankka on hyvässä iskussa ja unelmien poikamies.
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Dave. Alan epäillä heterouttasi.
Höh. Normiheteroni voi todeta, että Ankka on hyvässä iskussa ja unelmien poikamies.
Tosi heteroa on myöntää, että heteromieskin voi arvioida miesten ulkonäköä. Miksei, sillä kyllähän minäkin heteronaisena pystyn hyvin arvioimaan naisten ulkonäköä.

Ankalle piti sanoa jo aiemmin, että minäkin stalkkasin ilman zekzuaalisia taka-aatteita ja komeita kuvia ovatkin! :) Unohda se pleijeriksi tekeytyminen nyt vaan ja hanki suhde, ei voi todella olla vaikeaa! Ei-pleijereissä hienointa on juuri se, että ne ei ole pleijereitä, got the point?
Vihtahousu

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Dave. Alan epäillä heterouttasi.
Höh. Normiheteroni voi todeta, että Ankka on hyvässä iskussa ja unelmien poikamies.
Tosi heteroa on myöntää, että heteromieskin voi arvioida miesten ulkonäköä. Miksei, sillä kyllähän minäkin heteronaisena pystyn hyvin arvioimaan naisten ulkonäköä.
Ih, mutta jossei heteromiehellä ole silmää estetiikalle. Mun mielestä jotkut normistandardeilla kauniit naisetkin ovat evvk. Itse arvostan ehkä miehisessä ulkomuodossa lihaksia aika reilusti, mikään ihon kunto ei ole ikinä kiinnostanut eikä "sulavat linjat" tjmsp...

Hmph, tätä on nyt erittäin vaikea saada oikein ulos: mielestäni minulla ei ole oikein silmää estetiikalle, joten en osaa arvioida edes naisten ulkonäköä aina. Olemus vaikuttaa niin stanasti enemmän ja sitä pelkistä kuvista on vaikeempaa saada irti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miehen ulkonäköä on helpompi arvostella kun on vertailuyksikkö. Ja naisessa huomio kiinnittyy helposti epäoleelliseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vihtahousu kirjoitti:Olemus vaikuttaa niin stanasti enemmän ja sitä pelkistä kuvista on vaikeempaa saada irti.
Totta tämäkin. Mutta mulla on kyllä silmää estetiikalle. Mun estetiikka voi toki joskus erota normiestetiikasta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Googlebot kirjoitti:Normisetti sain sen tänäaamuna peitettyä 99%:sti ihonvärisellä Clearasil-finnivoidepuikolla.

Mä olen luullut että ainoastaan 16v. käyttää klerasilia?
Miehellä musta silmä on ainoastaan komea, naisella sitten taas ei, vaikka onkin kaapinkulmaan vain löynyt silmäkulmansa..
Pyyhin Netikettiin..
Otto von Pickelhaube

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Otto von Pickelhaube »

<schnip>
Viimeksi muokannut Otto von Pickelhaube, 10.12.2007 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Ei millään pahalla, mutta aika ikävää retostella noilla jutuilla tällä palstalla. Itselleni ei tulisi pieneen mieleenikään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:^ Ei millään pahalla, mutta aika ikävää retostella noilla jutuilla tällä palstalla. Itselleni ei tulisi pieneen mieleenikään.
sä oletkin ihmeen siweä luonne? Eihän sille voi mitään että kaupallisilla aloilla naiset tietää ja tuntuu arvonsa?
Perjantaiset firman pikkujoulut tuli hoidettua tyylillä.
Heitin hyvää läppää kollegoiden kanssa,
loppuillasta pyörittelin alakerran hottista asiakaspäällikkö-blondia tanssilattialla kerrassaan kuumasti (joskin tämä juttu meni jostain syystä sittemmin vörpiin) ja loppujen lopuksi heräsin la-aamupäivänä naaraspuolisen projektipäällikön sängystä.
(Me kyllä vaan nukuttiin ihan sillai Siweästi vaatteet päällä.)
Ei huono.
_________________
:P :twisted:

Mikään minkä olet joskus kirjoittanut nettiin ei häviä vasta kuin maailmanlopussa!
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Niba kirjoitti:...
Auttaisikohan sinua jos peittäisit koko kehosi Klerasililla?
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Googlebot kirjoitti:
Niba kirjoitti:...
Auttaisikohan sinua jos peittäisit koko kehosi Klerasililla?
Mä luulen että tässä tapauksessa Klerasil kannattaa korvata Napalmilla.
SaintJohnPerse

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tämän pikkujoulukauden jouduin pärjäämään vain muutamilla kemuilla: Kahdet ravintolan pikkujoulu/kantisbileet, joissa drinkkilippuja riitti keskitason humalatilaan ja itsenäisyyspäivän Jaloviinabileet Tavastialla, joista enemmän:


Kutsussa luki, että tarjolla olisi Jallupullia. Pettymys oli suuri, kun ne olivatkin lihapullia ihanien venhästen sijaan. Olin erehdyksessä tankannut itseni täyteen ravitsevalla kebab aterialla, joten lihapullat jäivät syömättä. Onneksi näin sivupöydällä odottavan Jallukakun, jonka tarjoilua jäin odottamaan.

Odotellessa vieraille oli tarjolla Jaloviinaa eri muodossa. Kakkua odotellessani olin pakotettu nauttimaan Jallua ja kättelemään, halailemaan ja jauhamaan paskaa vanhojen ja uusien tuttavuuksien kanssa Jone Nikulan juontaessa ohjelmaa, jossa esiintyivät mm. Jussi Lampi, Jonna Kosonen, yms. pikkujulkkiksia.

Samoihin aikoihin, kun kakku tuli tarjolle, niin Jone kuulutti illan yllätysesiintyjän, joka oli Hanoi Rocks. En tiedä johtuiko se viinasta vai siitä kakusta, mutta papparaisten vetämä täysi setti kuulosti ihan hyvältä.

Ilta päättyi siinä yhden aikoihin ilmaisen viinan loputtua ja allekirjoittaneen ollessa niin lopussa, ettei mikään anniskelupaikka suostunut päästämään sisälle. Aamu yöstä havahduin oksentavani tyttöystäväkokelaan wc:ssä. Oksennus maistui, kebapille, Jaloviinalle ja vitamiiniporeelle.

Mutta hauskat kekkerit olivat...
Pyry-Matias

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ollut niin kiire töissä, ettei olle keritty järkätä systeemejä. Yksiin jätettiin menemättä, kun ei sopinut agendaan. Joku sauna/uintihässäkkä olis vieläkin hakusessa.