Paska maanantai! Jatkukoon!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näillä mennään!
Tätä se vkl nukkuma tietää..
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvää Huomenta. Eka TPK. Ei kovinkaa paska startti kuiteskaan!
Duckzilla

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Juu huomenta vuan. Saa nähdä mitä kaikkea sikajänskää tää viikko tuo tullessaan.

Tässä muuten jotain jonka kanssa teidän on vaan elettävä:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/f ... _id=494374
(Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä... ja joku isoäidistä?)
Vihtahousu

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ainiin, mä saan perskärpäsen täällä töissä täks viikoks, hyvästi nettailu työajalla :x Vittu halua opettaa ketään, mielummin kitinöin :twisted:
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huomenta.

Ällöttävää olla töissä taas. Virkistys jäi viime viikolle. Kertokaapa nyt jotain hauskaa, ettei vituta niin paljon.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas taivallusta töihinkävely, silmät eivät suostuneet pysymään auki ja koivet toikkaroivat ihan muuhun suuntaan kuin mitä nuppi halusi.

Oi kaikkivoipa kahvi, tee temppusi vielä kerran.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Töissä!!! Fantsuu! Ihq!! Repeen riemusta, kun saan olla täällä eikä tartte mennä kouluun! Tralla-laa, voisko päivä ihanammin enää alkaa? Heräsin eilenkin seittemältä aamulla ja menin nukkuun ennen yheksää. Me loves me!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Huomenta!

Kotiuduin illalla Kiinasta. Ihan kivasti meni ja lämmintä oli. Tosin kännykkä varastettiin ja meinattiin jäädä Hong Kongiin. Kiinan puolella kaikki oli vähintään päätä lyhyempiä ja hyvällä tsägällä joku XL kokonen paita saattoi mahtua päälle. Tuli sitten ostettua seitsemät kengät kun ihkuja sandaaleja sai jo eurolla. Niin ja aidot crocsit oli 16e Disneylandissa, sellaiset tarttu myös mukaan vaikka hirmu rumat onkin. Loppuloman sitten pystyikin kävelemään ongelmitta kun oli niin mukavat popot jalassa.

Viime yö meni pönttöä halaillessa, eli loma senkun jatkuu.. Oon valvonut pari päivää putkeen muttei edes väsytä, pitäs ehkä viritellä joku patja tonne kylppärin puolelle :)
milli

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä

:h:

eipä muuta
NuoriDaavid

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duckzilla kirjoitti:Juu huomenta vuan. Saa nähdä mitä kaikkea sikajänskää tää viikko tuo tullessaan.

Tässä muuten jotain jonka kanssa teidän on vaan elettävä:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/f ... _id=494374
(Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä... ja joku isoäidistä?)
:)

Kehitys kehittyy :ohyeah: Mitenköhän Aarnen kanssa selviämme, kun naisten rintojen koko kasvaa kasvamistaan. Nitropurkkia saa olla hamuamassa koko ajan.

Kuva
ninnithequeen

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kotosalla kipeän tyttären kanssa.

Kaikki lumi on lähteny :cry:
Hermann Hoth

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Vihtahousu kirjoitti: Vittu halua opettaa ketään, mielummin kitinöin.
Opeta kitinän hienosteneille palstapostaustavoille ...
bedlam

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Oli niin mukava sunnuntai, ettei maanantaikaan itse asiassa tunnu kauhean pahalta. Kaverin kolmekymppisille oltiin hänelle yllätyksenä koko rökörössi paikalla intialaisessa sapuskalassa, josta oluen kautta mentiin leffaan. Tottunut jo niihin krapulassa-sohvalla-maaten-sunnuntaihin, että piristi kovasti. Ja ilmakin yllätti aamulla lauhuudellaan.
Duckzilla

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

ninnithequeen kirjoitti:Kaikki lumi on lähteny :cry:
Ei se talvi taida enää uskaltaa tulla tänne Etelä-Suomeen.. :| .. mikähän sen on pelottanu pois?
isohaara

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Enpäs ole pitkään aikaan keittänyt itelleni kaffemplöröö kotosalla, hirveän rento meininkin istuskella arki-aamuna kahveen kanssa tietokoneen ääressä.
hei anna mun jäädä tähän yksin istumaan
tee ihan mitä vaan mee vaikka kotiis paapimaan
mä tarviin tän hetken tarviin tän hiljaisuuden
haluan palan rauhaa kuun siltaa katsellen

älä pelkää emmä tähän sammu

kyllä ennen auringon nousua yöhön katoan
ennen auringon nousua kotiin suunnistan
ennen auringon nousua yöhön katoan
ennen auringon nousua kotiin suunnistan

no liikaa meteliä mahtui viikkoihin edellisiin
nyt korvat piippaa mieli vajoo ajatuksiin sekaviin
tahdon tämän hetken ittelleni omistaa
taas huomenna oon vahvempi
mä voin taas kohdata maailmaa

hei älä pelkää emmä tähän sammu

kyllä ennen auringon nousua yöhän katoan
ennen auringon nousua kotiin suunnistan
ennen auringon nousua yöhön katoan
ennen auringon nousua kotiin suunnistan

ja kun päivä valkenee mä voin taas palata entiseen
ja kun päivä valkenee sama rääväsuu taas virnuilee

ennen auringon nousua yöhön katoan
ennen auringon nousua kotiin suunnistan
ennen auringon nousua yöhön katoan
ennen auringon nousua kotiin suunnistan
suunnistan
:hevikaraoke:
ninnithequeen

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Loistobiisi!
Zeb

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Ei se talvi taida enää uskaltaa tulla tänne Etelä-Suomeen.. :| .. mikähän sen on pelottanu pois?
No ei se nyt ennenkään ole tänne tullut ennen kuin korkeintaan tammikuussa. Jos ei jouluna ole lunta niin sit suostun vähän murjottamaan. Vituttaa kyllä täälläkin päin koiran puolesta, joutuu käyttämän kurapukua josta ei diggaa, ja sit itseni puolesta kun joudun aina suihkuttamaan.
Vihtahousu

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Niin joo mulkin oli kohtuu kiva sunnuntai. Juteltiin varmaan pari tuntia taas, hitsit että tulee kiva fiiwis ihan vaan juttelemisesta. Oikeastaan aika paljon tuli jauhettua ja muutama olut nappailtua niin ei krapulapeikkokaan paljoa hätistellyt. Yöunet jäi taas sensuroiduista syistä vähiin, mutta ei jaksa siitäkään välittää, ehtiihän sitä nuqqua haudassakin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt on sellainen ärripurrifiilis :? Korviskin on pudonnut. Uudet kengät sentään vähän ilahduttavat.
isohaara

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vihtahousu kirjoitti:Yöunet jäi taas sensuroiduista syistä vähiin, mutta ei jaksa siitäkään välittää, ehtiihän sitä nuqqua haudassakin.
Sarvi!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Peiliin vilkaistuani sen tajusin. Mie oon alkanut rupsahtamaan. Yhyy, se on nyt sitten pelkkää alamäkeä. Suositelkaa hei kaikki ryppyvoiteita ja mummojen salaisia konsteja ikuisen nuoruuden säilyttämiseksi!!111!! :cry:
milli

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja milli »

Niin joo.. viikonloppu oli tosi ihana, seksiä, lenkkeilyä (se yksi on saanut mut hurahtamaan juoksemiseen, ihan hullua), ja juuri kans tuntitolkulla keskustelua, shoppailua (mä en ole tottunut siihen, että saan ajan kanssa katsoa vaatteita ilman hirveää valitusta) ja ja .. saunomista. . ja uf kaikkea söpöä.

Mun uusi televisio saapui juuri tänne toimistolle. Sormia syyhyttää päästä avaamaan toi paketti ja asentamaan siihen kaikki mahdoton ja mahdollinen kiinni. Ei jaksaisi mitenkään odottaa iltaan.
Geetz

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

swirl kirjoitti:Peiliin vilkaistuani sen tajusin. Mie oon alkanut rupsahtamaan. Yhyy, se on nyt sitten pelkkää alamäkeä. Suositelkaa hei kaikki ryppyvoiteita ja mummojen salaisia konsteja ikuisen nuoruuden säilyttämiseksi!!111!! :cry:
Mummin ja äitin lista mulle:

- terveellinen safka
- puhdas vesi
- liikunta
- hyvät unet
- hymy (hymyrypyt kuulema vie huomion kaikista muista)

Mummi tuli kyl aika ryppyseks ja äiti yritti turhaan piilotella monen satkun kuittejaan kosmetiikkapuolella... Ajattelin itse tukeutua noiden listattujen lisäks myös spermaan ja tupakoimattomuuteen (ja miksei alkottomuuteenkin).
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Harrastan kaikkia muita noista, paitsi niitä unia. Se taitaakin olla mun suurin ongelmani. En vaan koskaan saa tarpeeksi unta, minkä vuoksi näytän puusta pudonneelta vanhalta huuhkajalta suurimman osan ajasta.
Geetz

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Ei mut nappia vaan naamaan hyviä unia takaamaan, ND apuun hop!
(Ironic... On se kyl väärin et vast vanhana ja jo niin ryppysenä ehtii nukkumaan. Meenkin päiksyille samantien!)
Vastaa Viestiin