TORSTAINA Suomifutis itkee

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tiesinkö mitä illan peli Suomi-Portugal merkitsi!

Olen tyttis ja en tiennyt
2
15%
Olen poju ja tiesin
3
23%
Olen tyttöinen ja tiesin
2
15%
Olen olevinani poika ja en tiennyt
1
8%
Olen Transsu ja tunnen Ronaldon
0
Ei ääniä
Olen homo ja tykkään Portugalin pojista
0
Ei ääniä
Olen maaseudulla asuva bii
2
15%
Olen väärässä ruumiissa asuva naiszombie
2
15%
Olen jalkapalloileva kaappihomo
1
8%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Se on moro. Kukaan tyttis ei kai tiedä mitä Suomelle juuri vähän aikaa sitten tapahtui, vai tietääkö. Täytyy kai kysyä!

Vastatkaa tytöt tai siis naiset, ei saa loukkaantua, rehellisesti!

Jokatapauksessa kerron, että luonani oli muutama kundi, ja erään kundin söde tyttöystävä, jotka saivat SA:lta paitsi jäätelöä, myös KALJAA! Kyllä! SA oli ostanut kymmenen tölkkiä olutta, koska se niin aikoi olla ns. parempi ystävä. Itse otin yhden purkin ja ihan hyväähän se kylmänä on!

KATSOIMME nääs Canal plusalta (omistan ainoana) Porttokaali-Suomi-matsia. Oli hauskaa kyllä. Mutta voi että kun suomalaiset olisivat siinä parissa paikassa onnistuneet. Ja sit ottaa aivoon Porttokaalien kamala näyttelytaito ja ajanpeluu. ÄÄÄH.
Nolla nolla päättyi peli ja
tytöille tiedoksi että Suomi ei siten päässyt EM-kisoihin.
Ai hällä väliäkö tai peräti E.V.V.K ????

No, se on ymmärtämätöntä.

Tehkäämme tästä hyvä torstai. Prosessorityttömme on viimeaikoina paljon avanna näitä viikonpäiviä niin antaapa hänen nukkua kauneusunia nyt ja SA on remmissä pitkästä aikaa pikku kuseluineen!

Elätkää ihmisiksi ja mun viikonpäiväketjuun EI SAA LAITTAA ruokottomuuksia! Ken laittaa vittua ja perkelettä, hänet PIIP aamunkoitteessa!!

SA
futishullu myös
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.11.2007 0:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
bedlam

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Itken. Mutta eipä kyllä olisi ennen karsintakierrosta arvannut, että Suomen pelaajat kyynelehtivät Portugalissa tasapelin jälkeen. Nälkä kasvaa syödessä. Hieno turnee kaikkiaan, nyt se eräskin paitsioksi vihelletty maali esmes pikkasen kaivelee.

Toisaalta huomenna olis ollut varmaan krapula, jos Suomi olisi hoitanut. Jotain positiivista.
Viimeksi muokannut bedlam, 22.11.2007 0:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Mitkä vitun perkeleen tyttikset! Saatanan sovinistisika!! Ei nyt mennä hieromaan suolaa haavoihin jumalauta!!!!! :evil:
Mussukka! Nyt rauhoitut. TEE SE HETI! Ja saat anteeksi koska varmaan kadut sanojasi. SA:lle on täysin kiellettyä tuonkaltainen puhe. Katson läpi sormieni jostain syystä sinun vuoksesi. Olet sinä koko nainen ihanainen, jos sillä rauhoitut. Omasta puolestani tulen vastaan ja sanon että tuo tyttis on NIINKU leikkiä. Minä arvostan naisia kovasti tokikin!! Tietenkin!! Äh nyt tää menee vakavaksi....

Mussukka menee nyt nukkumaan ja unessa SA paijaa! Miten, se on meidän salaisuus!!!

SA
naisensa huolenpitäjä
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.11.2007 0:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
1108

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu perkele.
bedlam

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. Kyllä sitä on vanha kun tunnin tavallista lyhyemmät yöunet näkyy heti naamasta. Onneksi ei ollut kylmä ilma ja huomenna on perjantai. Matsin jälkeen teki hirveesti mieli ryypätä lärvit, mutta onneksi ei lähimestaan lähetty.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:Huomenta. Kyllä sitä on vanha kun tunnin tavallista lyhyemmät yöunet näkyy heti naamasta. Onneksi ei ollut kylmä ilma ja huomenna on perjantai. Matsin jälkeen teki hirveesti mieli ryypätä lärvit, mutta onneksi ei lähimestaan lähetty.

Onneksi on Bedlam Ja tietysti muitakin, kunhan vaan huomavat mitä taas tehdään!
Oletteko te tyypit tosiaan tällaisia, että annatte nää tahallisesti väärin tekevät tyypit mellastaa ja jatkatte niitten ketjua?

Minä tein vaivalla ketjun ensin ja tämä paskaa oikeasti puhuva häirikkö 1108 saa ilman rangaistusta tehdä tällaista.

Olen ihan oikeasti pettynyt. Ajatelkaa nyt , ajatelkaa vähän.

Tää on kutakuinkin tylsintä, mitä Kitinässä on, tää juttu!

Siis kyse ei voi olla siitä että 1108sta pidetään enemmän oikeasti. Hänhän puhuu aina joko vittua tai pillua tai mitä muuta paskaa hyvänsä. Voidaanko tällainen proosa hyväksyä? MISTÄ ON kysymys? Tää asia jää mulle varmaan lopulta ikuiseksi mysteeriksi. Inhoatteko todella, että joku kirjoittaa oikeita lauseita? Olen ihan varma, että kyseessä on poikien puolelta se suomalaisten perusominaisuus. Sitä ilmenee myös livenä, se on aina yhtä tympeää. Mutta naiset ja tytöt, ottakaapa ohjat NYT käsiinne!! Tiedän kirjoituksistanne, että teissä on ajatusta ja moraalia ihan tarpeeksi!!

Voisitte jatkaa tähän, te, jotka ette halua jatkaa 1108-tyhmyyttä. Tämä touhu on tosiaan nyt surkean lapsellista. Älkää aikuisena jatkako sitä jos 1108 vaikka olisi lapsi, joka ei valitettavasti edes taida olla näin.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Koitan vielä muistuttaa. Taitaa päivällä olla nämä väärässä torstaissa olevat kasvot olla äänessä. He ollevat muutenkin minua vastaan, mutta illalla pitäisi muistuttaa kun muitakin minua tukevia kirjoittajia tulee.

Mutta olkaa tekin olematta pikkusieluisia tai laumasieluja ja tehkää oikein. Mitä muuta tuo ällön perään meneminen voi olla kuin jotain sielujen sympatiaa? Älkää alistuko sellaiseen. Vaikka ette näe minussa kuin erilaisen ihmisen lauseineen, niin pyydän toki laumasieluisuuden välttämistä. Ei voi olla oikein, että tahallista kiilautumista (1108) suvaitaan. Minä en ole suinkaan marttyyri. Ei rikollisen uhrikaan ole marttyyri. Minä vain joudun kestämään väärinteon absoluuttisesti.

En tietenkään ole niin hassu, että tämä asia sinänsä minua keikuttaisi (jos Keikkua ei ole lähellä siis! Keikun selänkääntäminen lämmölle ja välittämiselle jäädyttäisi minut kyllä. Mutta Keikku on tehnyt täysin aukottoman luotettavan vaikutuksen. Eikä hän toki ole ainoa, mutta tuli nyt mieleeni.) Mutta periaatteena tämä asia on lähellä hyvin vakavaa asiaa. Toisen sivuuttaminen täysin "rikollisin" konstein ja toisten jatkaminen. Se viestii solidaarisuuden puutetta, se viestii kylmää ylimielisyyttä, se viestii todellista itsekkyyttä.

Pyydän periaatteitten miettimistä, moraalia! Eihän yhteiskunta toimisi ollenkaan hyvin näillä ehdoilla ja toiminnoilla, mita täällä harrastetaan ja kannustetaan!

Älkää vain sortuko ajattelemaan, että minä puhun pehmoisia tai olen tyhmä tai ällö. Jos olen kirjoittanut välillä hassuja, se ei sano sitä, etten olisi selvillä yhteiskunnallisista asioista ja psykologiasta. Ja siitä mikä on välittämistä ja mikä ei.

En vielä ole kovin pahastunut,koska väärässä torstaissa on lähinnä "entisiä tuttuja kapeasti ajattelevia kasvoja",eivät kyllä kaikki!!!, mutta masennun jos tietyt henkilöt laittavat väärään torstaihin tekstejään. JOS ETTE halua leimautua, te joiden toivon olevan lämpimiä, välittäviä, älkää kuitenkaan kirjoittako 1108-ketjuun.Toivottavasti vain näette tämän!

Joudun lähtemään harrasteeseen ja samalla työhön.

Muistakaa ettette ota minua outona. Sitä en ole. Pyydän JA TOIVON nuorisolta moraalia. On kauheaa jos sitä ei ole. Herätkää ajoissa! Minä monessa liemessä keitettynä selviän sinänsä kokemuksista, vaikka tämä onkin kovin tympeää, mutta PERIAATE on pahasti hukassa, se on moninkerroin vakavampaa! Näyttäkää edes joku muu kuin Bedlam, kauniimpi oikea ihmisyys! Ihan tosi!!!

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.11.2007 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
masa

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja masa »

Stadinarska kirjoitti:mutta masennun jos tietyt henkilöt laittavat väärään torstaihin tekstejään
Vuodatuksesi ansiosta veikkaan viisinkertaista määrää avattujen viikonpäiväketjujen määrässä, jahka avaat seuraavan viikonpäiväketjusi.
Geetz

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Arskalle suukko! Relaa beibi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:Arskalle suukko! Relaa beibi.
Kiitos, kulta, mutta onhan tää periaatteessa tämä toiminta todella vakavasti väärin. katsos myöhemmin tätä saatetaan soveltaa oikeassa elämässä ja niin varmaan tehdäänkin. Ei hyvä!

Kiitso Geetz suukosta. Olet sä ihana ja onneksi siis jakautunut. Suukko sulle. Ja anna babyllesikin pusu mun puolestani!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Rouva Pupu

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Puppe on taas vauhdissa. Puppe ei pysy koossa. Puppe on aika pupsi.
Hermann Hoth

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Suvinen kirjoitti:Saako avautua ja puhua pahaa? Saisko?! No, ei muuallekaan oikein voi.. töissä ollut nyt pari päivää melko raskasta, kun pomo nro 1 on ollut kanssani aamuvuorossa, mikä tarkoittaa, että en saa oikeasti yhtään mitään tehtyä kun koko ajan on jotain huomautettavaa jostain ja parannusehdotuksia ja kyselyitä ja lisää huomautuksia. Siinä sivussa pitäisi hoitaa myös lounasruuhka, opettaa tettiläistä joka on seiskaluokkalainen (ja apukoululainen, eli oikeasti ei mitään apua) ja katsoa ettei se polta/satuta/telo itseään, katsoa että valmistelut tulee tehtyä jne jne jne..... eli täysi kaaos. Sain kuitenkin langat pidettyä käsissä; jonka jälkeen loppupäivästä pomo nro 2 kaataa sangollisen paskaa niskaan jostain vitun siivoushommasta. Ei naurattanut. Töiden jälkeen menin hoitamaan sotkuista autovakuutusasiaa vakuutusyhtiöön, josta selviää, että autoni vakuutukset, joiden piti olla eksän isän nimissä eivät olekaan validit koska REKISTERÖINTI on unohtunut. Vuonna 2004!!!!! Mikä tarkoittaa, että nyt mulle sitten pamahtaa KOLMEN VUODEN vakuutusmaksut takautuvana maksuun. En voinut muuta kuin nauraa, oikeasti. Vakuutushemmo (joka oli ainoa piristysruiske koko päivässä, todella mukava ja auttavainen tyyppi!!) katseli huolestuneesti kun meille molemmille valkeni, etttä tosiaan saan postissa aivan vitunmoisen laskun lähiaikoina. Väärään yhtiöön menneet vakuutusmaksut palautuvat nyt siis ex-appiukolleni tilille... Kotiin lähtiessäni odotin bussia (joka oli 10 minuuttia myöhässä) vesisateessa, jonka jälkeen tupaten täydessä bussissa viereiseen penkkiin istuu kehari, joka lyö jostain vitun ämppäristä tai vastaavasta AIVAN TÄYSILLÄ soimaan kaiuttimista jotain vitun Fintelligensiä tai muuta suomiräppipaskaa.. eikä kukaan tietenkään kehtaa sanoa sille mitään, vaikka kaikki olivat tasan yhtä kärsivän näköisiä. Jumalauta.
Saa avautua ihan silloin kun siltä tuntuu. Kummallisia pomoja. Antaako ne koskaan kiitosta? ja joo, tiedän että pomon kiitos ilman lisää liksaa, on ihan yhtä tyhjän kanssa
Miten tuollainen vakuutussekamelska voi olla edes mahdollista? Ja oletko sä maksanut ne vakuutusmaksut 3v ja nyt ne menis palautuksena jonkun toisen tilille? Miten sitä palautustilin numeroa ei saa muutettua (sun omaksi)???
Muutenkin Voimia. :boohoo:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Puppe on taas vauhdissa. Puppe ei pysy koossa. Puppe on aika pupsi.
No Puppelifrouva itse hei.
Kiitos hauskasta postauksesta. Ja jos sinä sitten olisit pupsitar!!??

MUTTA SIIS

Kyllähän sitä halkeili ritsrats kun tuntee tympeyttä. Mietin äsken kävellessäni myrskyssä saaressani, että kuinka saisin ymmärrettyä itselleni miksi kummassa muilla ei ole siviilirohkeutta sanoa mikä on oikein ja mikä väärin täällä Kitinässä. Mietin, missä olen saanut sellaisen aseman, jolloin olen "lainsuojaton" ja pelle. Saan katsoa sitä peiliin kieltämättä persoonallisten kirjoitusteni ansiosta. MUTTA kyllähän se tuntuu hyvin tympeältä ihan aikuisen oikeasti kun ihmiset pelkäävät oman itsensä puolesta ryhtyä selkeätäkin väärintekoa vastaan koska pelkäävät leimautumista.
Noh, se on kuitenkin inhimillistä. Minä äsken kävellessäni itse asiassa onneksi mietin tätä asiaa vasta aamun tapahtuman jälkeen. Mutta uskon kyllä, että laumasielut suurimmalta osalta tietävät, että on heiltä ihan turhaa ja turhaa riskiä ryhtyä puolustamaan jotain, joka on saanut jostain syystä "pellen" aseman! Kyllä minun se täytyy ymmärtää.

Juuri siksi en ole kohdannut live-elämässä tätä asiaa, koska en tosiaankaan ole milloinkaan ollut erityisen poikkeava livenä.Enkä ole todellakaan kuin kypsä mukava tavallinen mies. Kylläkin asioita paljon analysoiva ja siksi miesten suhteen mulla on ystäväpiirissäni paljon normaali "putkiaivo" alkoholi-naisPIIP-krapula-tyyppistä aineistoa "runollisempaa" miesystäväainesta. Ja oikeita miesystäviä suhteellisen vähän kaverimäärään verraten.
Minun miesystäväni ovat paljolti entisiä urheilijoita tai siis nykyisiäkin , esim. tennis ja golfpelaajia. Heissä on myös paljon suht. suoraviivaista mörökölli-ainesta ja kiinni perheessään tai sitten ökysellaista. Mutta miksi kerron tätä.Mietin vain että aito siviilirohkeus yhdistettynä sympaattiseen maltillisuuteen on todella virkistävä yhdistelmä. Nopea tai hektinen ei tarvitse olla. Vain rehellinen ja kiva. Se on hurjanpaljon nykyään vaadittu!

Naisista olen aina pitänyt suhteellisesti enemmän kuin miehistä. heidän ajattelunsa on yleensä humaanimpaa ja laajakatseista ja heillä on suvaitsevaisuutta enemmän.Varsinkin edes hiukan jo eläneillä, yli 30 vuotiailla, MUTTA ei tosiaankaan kaikilla. Pahimmillaan nainen saattaa olla jääkylmempi kuin kukaan mies edes osaa kuvitella!
Mutta naisten kanssa on aina jotenkin tavallisesti kivempi jutella eikä siinä vaikuta se onko tytöllä tai naisella laaja kaula-aukko!!!
Silloin saattaa tulla heikoille miehille ala-arvoinen löpertelyvaihde päälle. Minä olen purrut hammasta ja joudun muistuttamaan esim. tennisryhmien kanssa (harrastustyö) ITSELLENI, että tuo harmaa punakikkarapää täti omaa aivan yhtä ihania tai oikeita ajatuksia ja toiveita kuin tuo nuori "Gatin pystytisu-tyttö". Olisi ala-arvoista käyttäytymistä tehdä valinta housujen sisällön mukaan jossain työharrasteessa.

Minä tosiaan puhun vain periaateasiasta tässä minuun lähinnä laumasielu-poikien minuun kohdistetusta rasismista, joka on tässä tapauksessani päin honkia todella. Ja kun laumasielut soveltavat tällaista syrjivää käyttäytymistä, useimmat arat ihmiset, se ei vain ole oikein kestävää kehitystä!!

MUISTAKAA nyt kirjoituksestani EDES se te kaikki, että EN PUHU siitä, että olisin kärsinyt itseni vuoksi. Minua tympii periaatteessa laumasieluisuus ja rehellisyyden kätkeminen.

Mutta EN KIRJOITTAISI yleisesti, ellen yhä olisi sitä mieltä, että tämänkin Kitinäporukan on jossain määrin oltava aito miniatyyri koko Suomen lähinnä nuorten ihmisten joukosta. Ehkä täällä on enemmän myös herkkiä tai ongelmaisia, mutta kyllä livenä heitä näkee ja tämä on kuten olen sata kertaa jo sanonut, hieno yhteisö, ja hyödyllinen!
Jos oikein tiivistäisin, sanoisin, että olkaa suvaitsevaisia ja tehkää rohkeasti oma valintanne. Se kannattaa. Se tekee elämän helpommaksi kun on rehellinen. Oma itsensä. Muut arvostavat sitä!!

Halit varmuuden vuoksi kaikille. Älkää nyt vain yhtään ajatelko, että sanoisin tätä jonkun haukkumisen vuoksi.En myöskään halua haukkua ymmärtämättömiä pikkusieluisia "poikia", jotka naureskelullaan saavat useimmat pelkäävän oikeaa puolustusta. Kyllä minä tiedän, että tämä on vain niin perin inhimillistä. Mutta se ON TYMPEÄÄ. Eikä kannustavaa. Se on syövänkaltaista asiaa elämän poluilla!! EN. Sanon tätä, koska tämän minun esilletuomani asian huomaatte elämässänne vielä monen monta kertaa. Toivon, että voisitte ymmärtää asiat jo nyt!!
Vaikka en minäkään iäkäs ole, silti taidan olla keskimääräistä vanhempi täällä?Tuskin mieleltäni tai edes fyysisesti, heh!

SA
puhui taas, puhuiko liikaa, se on aina yllätys!! :)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.11.2007 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Älä Arska nyt vittu nillitä! Mä kerron mikä OIKEESTI vituttaa, mulla on ollut Kaikkien Paskojen Päivien äiti, ja saan kiroilla niin paljon kuin huvittaa. Röökilakkokin meinnanut pettää, mutta sitä virhettä en tee että nyt sortuisin.

Saako avautua ja puhua pahaa? Saisko?! No, ei muuallekaan oikein voi.. töissä ollut nyt pari päivää melko raskasta, kun pomo nro 1 on ollut kanssani aamuvuorossa, mikä tarkoittaa, että en saa oikeasti yhtään mitään tehtyä kun koko ajan on jotain huomautettavaa jostain ja parannusehdotuksia ja kyselyitä ja lisää huomautuksia. Siinä sivussa pitäisi hoitaa myös lounasruuhka, opettaa tettiläistä joka on seiskaluokkalainen (ja apukoululainen, eli oikeasti ei mitään apua) ja katsoa ettei se polta/satuta/telo itseään, katsoa että valmistelut tulee tehtyä jne jne jne..... eli täysi kaaos. Sain kuitenkin langat pidettyä käsissä; jonka jälkeen loppupäivästä pomo nro 2 kaataa sangollisen paskaa niskaan jostain vitun siivoushommasta. Ei naurattanut. Töiden jälkeen menin hoitamaan sotkuista autovakuutusasiaa vakuutusyhtiöön, josta selviää, että autoni vakuutukset, joiden piti olla eksän isän nimissä eivät olekaan validit koska REKISTERÖINTI on unohtunut. Vuonna 2004!!!!! Mikä tarkoittaa, että nyt mulle sitten pamahtaa KOLMEN VUODEN vakuutusmaksut takautuvana maksuun. En voinut muuta kuin nauraa, oikeasti. Vakuutushemmo (joka oli ainoa piristysruiske koko päivässä, todella mukava ja auttavainen tyyppi!!) katseli huolestuneesti kun meille molemmille valkeni, etttä tosiaan saan postissa aivan vitunmoisen laskun lähiaikoina. Väärään yhtiöön menneet vakuutusmaksut palautuvat nyt siis ex-appiukolleni tilille... Kotiin lähtiessäni odotin bussia (joka oli 10 minuuttia myöhässä) vesisateessa, jonka jälkeen tupaten täydessä bussissa viereiseen penkkiin istuu kehari, joka lyö jostain vitun ämppäristä tai vastaavasta AIVAN TÄYSILLÄ soimaan kaiuttimista jotain vitun Fintelligensiä tai muuta suomiräppipaskaa.. eikä kukaan tietenkään kehtaa sanoa sille mitään, vaikka kaikki olivat tasan yhtä kärsivän näköisiä. Jumalauta. Jumalauta.

Oon just nyt niin kiukkuinen, että jos joku tulisi tökkäämään vetäisin turpaan. Että ÄLÄ ARSKA NILLITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JOO, TOTTAKAI saat kirota kun kiroiluttaa ja onhan tuo tapahtumasarja todella sulle konkreettisen tympeä!! Onpa todella ihmeellinen vakuutusasiasotku. Hermannin kanssa tuli sama mieleen, että miten voi olla mahdollista!
Mussukka hyvä! Tiedät, että olen pitänyt aina tyylistäsi ja sinun avoimesta rehellisestä tyylistäsi ja ihan oikein kun rehellisesti sanot mullekin päin naamaa! Hyvä! Minä ymmärrän ihan hyvin, että kun sulla on mennyt asiat paskasti, sitä ei osaa suhtautua tällaiseen pikkuasiaan mun kohdallani niinkuin siihen pitäisi suhtautua!
Minä olen tässä puhunut isosta periaatteesta.

Mutta Mussukka! Ymmärrän sinua oikein hyvin kun tapahtumasarja on sulla tällainen. Itsekin lamaannun jos asiat menee päin mäntyä ja usko vaan hyvä Suvityttö, että Arskallakin asiat osaa mennä solmuun, konkreettiset. Yleensä menetän keskittymisen useimmiten vanhempani sairastuessa, jolloin olen kova pelkäämään ja uhraan aikaani auttamiseen.
Tai silloin kun aika tuntuu loppuvan ja itse on ihan liian löysä. En aina anna itselleni anteeksi laiskuutta, vaikka en HALUA arvostaa liikaa hektisyyttä ollenkaan!

Mussukka. Luulen, että olin jonkinlaiseksi hyödyksi kun sait mulle hiukan näpäyttää ja otain onkeeni. Se oli näet HYVIN PERUSTELTU!!

Siksi annan Suviselle Kitinähalin ja pusun. :h: :h: Enkä tarkoita sillä todellakaan mitään ihme vonkaamista vaan hän saa ne minulta AITOUDEN ja REHELLISYYDEN vuoksi!!

Eli parempaa huomista Mussukka! Ja kiitos kun kirjoitit tänne. Olet erityinen!

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 22.11.2007 23:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huomio. Katsoin tuota väärin avattua pitempää torstaiketjua ja olin kyllä oikeastaan tyytyväinen, että siellä ei ollut paljoa niiden kirjoittajien kirjoituksia, jotka olisivat olleet minua masentaviakin "tukiessaan" väärää ketjua.
Pyysin että siihen ei kirjoittaisi ne, jotka ajattelevat minua loukannutta periaatetta vääräksi ja eivät halua tokikaan kuitenkaan leimautua !!

KIITÄN kovasti teitä, jos ja kun olette valinneet kivasti! Yllätyin aika vähäisestä ihmisten määrästä, samat olivat kirjoittaneet!

Jos sadannen kerran VIELÄ sanoisin sen, että tulin siis iloiseksi JOS OIKEUS PERIAATTEENA voittaa. Oma "kärsimykseni" on toki aivan sivuseikka!!

No nyt en jaksa kirjoittaa enää! Kiitos kun sain minäkin purkautua teille ja toivottavasti luitte juttuni. Eivät ne ihan tyhjää ole ollenkaan. Sen tiedän vaikka itse sanonkin!

ystävyydellä kaikille minun asiaani tukeville ja koska HALUAN olla suvaitseva myös ihan kaikille terveisiä!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Olen maaseudulla asuva bii, enkä ymmärrä sitä, kun isot miehet juoksee pienen pallon perässä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
isohaara

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Suvinen kirjoitti:Tein juuri emämokan, taas kerran. Loistava päätös päivälle! Huomenna tiedossa ripitys pomolta ja uskomaton morkkis.
Aika pahalta näyttää jos jo nukkumaan mennessä perjantai voi vituttaa etukäteen näin paljon. Kun tulis ensin se uni edes.
Noihin ongelmiin, otan Karhua. Jotenkin tää suomalainen saa vaan ekstrapotkua duuniin, kun ripityksen ohessa ohimoissa jyskyttää hiuksen hieno krapulanpoikanen. Tulee sellainen Perkeles! -olo, muutaman tunnin ajan tavarat lentelee eivätkä alaiset uskalla lähtestyä, mutta aikanaan homma sitten laantuu kun on päässyt purkamaan pahimman kiukkunsa.
isohaara

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Valvottu yö vastaa seuraavana päivänä yhden promillen humalaa, eli korvaavaa kyllä. Tyylikysymys, itse meen kohta kevyessä hiprakassa ottaan vajaan neljän tunnin yöunet.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Olen maaseudulla asuva bii, enkä ymmärrä sitä, kun isot miehet juoksee pienen pallon perässä.
JA NIITÄ maaseudun piitä oli peräti kaksi! En ollenkaan pysty olemaan perillä kuka kulloinkin on lespolainen ja kuka ei ja kuka pii. Täällä on niin omituisia mielipiteitä, kuka kulloinkin tykkää mistäkin pallosta.

Loppujen lopuksi olen kyllä huolestunut kun aina vain tykkään pienistä palloista. Lapsena aivan ja nuorena pelasin pesäpalloakin paljon ja siitä ei pallo ole muuttunut kooltaan ollenkaan.
Mutta en nyt sentään niin pervo ole, että fortunaa pelaisin!!

Jotta olisin kunnon mies olisi ostettava jumppapallo?

MUSTA MUSTAENKELI on rautaa. Luotettavaa laatua ja poksahtavaa siis myös! Halit Savoon! Kuinka monta kättä pitäisi olla jotta haliminen ympäri onnistuu?

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tämä minunkin torstai sitten loppujen lopuksi onnistui yli odotukseni, eli sain selkeästi tukea, joko näkymättömästi tai sitten näkyvästi. Kiitos! Väärä torstai oli samojen ihmisten muodostama hyvin aneeminen ketju tällä kertaa.

Ja kyselyynikin tuli sopivasti vastauksia. Loppujen lopuksi taitaa olla niin, että huolestuin liikaakin Kitinän henkisestä tilasta.

Mutta en viitsi avata kuitenkaan viikonpäiviä, koska on ihan tuurikauppaa onko Vihtahousuja ja 108 tai niiden klooneja paikalla. En halua kaivaa verta nenästäni, koska olo tulee ikäväksi, en voi sille mitään. Olen itse kuitenkin varomattomalla toiminnallani sanut naurettavan maineen, ja pikkupoikia tai muuten keveitä aivoja on riittänyt täällä sitä levittämämään kun eivät jaksa lukea tarkoituksiani tai inhoavat syvällisyyttä jos itse eivät siihen pysty, ja siitä pellestä pois pyrkiminen ollee mahdotonta. Voin toki katsoa peiliin koska olen niin paljon laittanut juuri huumoria, joka puree minuun mutta useisiin teihin ei. Se on ollut virhe selkeä!!
Prosessi on virkeä yölläkin. Hoitakoon hommia. Häntä, kuten ketään muutakan naista ei voitaisi missään kiusata. Kai tällaisenkin asian tiedätte!

Jos muuten jollekin muulle tehtäisiin niin kuin minulle, niin mitenkä hän reagoisi. Luulen, että joku muu olisi hiljaa. Kärsisi hiljaa eikä ainakaan tunnustaisi että kärsii. Mutta kärsii!
Maailma on hassu.

KIITOS vielä sadannen kerran teille jotka sen ansaitsevat! Moraalia tarvitaan maailmassa ja tämä Kitinä on ja OLISI hyvä harjoituskenttä myös aroille perässäkulkijoille!

SA
Ameebaksi aivokas
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan saatanan SAATANA!

Noh! ei se nyt niin pahalle tuntunut mutta voi sa-->>>

Muuten mukavaa diffraktiota aiheuttaa..
On se saatana voimallinen? :wink: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Saatanan saatanan ..... voimallinen? :wink: :lol:
Mahtavaa! UPEETAAAA!!! Jäin aivan sanattomaksi. Lyhensin hieman juttusi lainausta Nipanen, sori, mutta se ei ymmärtääkseni haitannut!

Juuri näin! Mulla jäi suu tällaiseksi pitkän aikaa :o

kunnes muuttui tällaiseksi :P . Satanan ( :twisted: ) hieno juttu!!


SA
ketjun johtaja
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:
Niba kirjoitti:Saatanan saatanan ..... voimallinen? :wink: :lol:
Mahtavaa! UPEETAAAA!!! Jäin aivan sanattomaksi. Lyhensin hieman juttusi lainausta Nipanen, sori, mutta se ei ymmärtääkseni haitannut!

Juuri näin! Mulla jäi suu tällaiseksi pitkän aikaa :o

kunnes muuttui tällaiseksi :P . Satanan ( :twisted: ) hieno juttu!!


SA
ketjun johtaja
Jos nyt katsoit ensin sit'aatanan rimpsua? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: TORSTAINA Suomifutis itkee

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

mustaenkeli kirjoitti:Olen maaseudulla asuva bii, enkä ymmärrä sitä, kun isot miehet juoksee pienen pallon perässä.
Tuskin seksuaalisella suuntautumisella on mitään merkitystä ymmärtääkö jalkapalloa. Mäkään en ymmärrä yhtään taidemaalareita tai erittäin sekavia tauluja ylipäätään, mutta hei mä oonkin pelannut 20 vuotta fudista.

Olis aika dorkaa odottaa tajuavan minkään harrastuksen harrastajan sielun elämää täysin, jossei ole itse sitä harrastanut. Harrastamisen intohimoisuuteen voi toki eläytyä jos itse on harrastanut jotain intohimoisesti.
Vastaa Viestiin