Tässä lienee tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ihanalle BettyB:lle kauhiasti onnea :h:
Kiitos :h: *punastelee*
Öö, mistä hyvästä? Syntsät? Nimmarit? Palkankorotus? Häät? Vittumaisen pomon hautajaiset?
Nimmarit on joulukuussa, palkankorotuksen (teknisesti) sain pari kk sitten, häät on sovittu vasta vuodelle 2010 ja vittumaista pomoa mulla ei ole, joten jäljelle jää vanheneminen.
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:Nimmarit on joulukuussa, palkankorotuksen (teknisesti) sain pari kk sitten, häät on sovittu vasta vuodelle 2010 ja vittumaista pomoa mulla ei ole, joten jäljelle jää vanheneminen.
Onnittelut joka tapauksessa! :)
SaintJohnPerse

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Jos tänään tuulettaisi kämpän huolella, kun eilen vitutuksen kourissa syyllistyi vaihteeksi sisällä polttamiseen (ei jaksanut ravata tuuletusparvekkeella, jossa ei järjestyssääntöjen mukaan muutenkaan polttaa).

Tietenkin sitä voisi käydä hakemassa sen Champix lääkepakkaukseen, johon kesän lääkärihoito kirjoitti mulle reseptin... Onkos kellään muuten kokemuksia tästä lääkkeestä? Tuntevatko palstamme kiintiölääkärit tarkemmin ko. valmistetta?
Vihtahousu

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

SaintJohnPerse kirjoitti: Tietenkin sitä voisi käydä hakemassa sen Champix lääkepakkaukseen, johon kesän lääkärihoito kirjoitti mulle reseptin... Onkos kellään muuten kokemuksia tästä lääkkeestä? Tuntevatko palstamme kiintiölääkärit tarkemmin ko. valmistetta?
Mul on kans toi resepti, ainakaan TK-lääkäri ollut saanut paljoa palautetta sen käytöstä vielä. Aattelin antaa joululahjaksi ittelleni savuttomuuden.
prosessi

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Kiitos :h: *punastelee*
Öö, mistä hyvästä? Syntsät? Nimmarit? Palkankorotus? Häät? Vittumaisen pomon hautajaiset?
Nimmarit on joulukuussa, palkankorotuksen (teknisesti) sain pari kk sitten, häät on sovittu vasta vuodelle 2010 ja vittumaista pomoa mulla ei ole, joten jäljelle jää vanheneminen.
Onnittelut.
SaintJohnPerse

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vihtahousu kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Tietenkin sitä voisi käydä hakemassa sen Champix lääkepakkaukseen, johon kesän lääkärihoito kirjoitti mulle reseptin... Onkos kellään muuten kokemuksia tästä lääkkeestä? Tuntevatko palstamme kiintiölääkärit tarkemmin ko. valmistetta?
Mul on kans toi resepti, ainakaan TK-lääkäri ollut saanut paljoa palautetta sen käytöstä vielä. Aattelin antaa joululahjaksi ittelleni savuttomuuden.
Zybanin kanssa onnistuin kerran lopettamaan, vaikka hieman sivuvaikutuksia olikin, kuten lievää ruokahaluttomuutta (ei normaalia ihan hyvä), unettomuutta (kärsin siitä aina silloin tällöin, joten en tiedä johtuiko siitä) ja "outouden tunnetta" (olen outo...)

Kun lankesin parin vuoden jälkeen uudestaa polttamaan ja yritin lopettaa sen avulla, sivuvaikutukset olivatkin suuremmat... Tunsin oloni todella oudoksi, ahdisti, itsetuhoisia ajatuksia jne... lopetin käytön reilun viikon jälkeen. Tarkistin jälikäteen käyttöohjeet. Niitä ei kuulemma suositella, jos on syönyt malarialääkkeitä... ja olin juuri tullut vietnamista. Ehkä ne käyttöohjeet sisältävät joskus ihan hyödyllistä informaatiota.
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SaintJohnPerse kirjoitti:...Champix...Zyban...
Champixia ei ole vielä tullut tarjoiltua kenellekään, mutta tutkimusten mukaan muistaakseni melko tehokas olisi, ja looginen vaikutusmekanismi. Zybanista jotkut tykkää hyötyneensä, mutta mulla on jotenkin jäänyt mieleen yks tyyppi kun ahdistui ja tuli vähän vainoharhaiseksikin Zybanin aikana, ja nämä oireet hävisivät lääkkeen lopettamisen jälkeen. Sinänsä kait looginen haitta kun vaikutusmekanismi meni jotenkin dopamiiniratojen kautta.

Champixia varmaan arpoisin seuraavaksi, jos vieroituslääkettä tarvitaan. Mut en tosiaan ole mikään erityinen asiantuntija näissä tropeissa.
Stinky

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä yritin Zybanilla lopettaa mutta unettomuus ja sen vähäisen unen aikana nähdyt painajaiset sai mut lopettaa käytön. Nelisen viikkoa sitä söin ja loppuajasta olin kyllä semmonen zombi ettei mitään rajaa.
Nyt kessuttelen taas ihan huolella :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Helöy!

Nyt alkaa työrupeama! Jään töistä pois 1.2.2008 erityisäitiyslomalle, ja pidän lomat ennen sitä, joten heti vuodenvaihteen jälkeen tää on sit niinQ kotona... kuten pomo sanoi "sulla on reilu vuosi aikaa lomailla.." (ääshoul!)

Viikonloppuna oli kivaa, tosin rahaa paloi vimmatusti kun kaikki lähti mun tililtä.. Hieman oli juu testosteroni- pitoiset syndärit lauantaina :D "Ooh la la!". Miehet on hassuja humalassa, varsinkin tanssilattialla. Iski klo 01 aikaan kaamea väsymys ja lähdin kotiin. Mies tunki mukaan; kiva niin, ei tarvinnut yöllä herätä olutpusuihin klo 04.

Vihtahousu: toivottavasti kaakunalla ei ollut kovinkaan paha olo sunnuntaina ;) Terkut!
The great club outshines the individual, always and forever.
Duckzilla

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huoh. Oli pakko ottaa puolen tunnin kauneusunet. Alko olla semmonen olo että silmät tipahtaa päästä (ja vieläkin ne verestävät ankarasti). Tämän siitä saa kun jättää lomapäivät käyttämättä.
:swirl:

(Mitä mä lomalla tekisin? Istuisin kotona sohvalla ja tuijottaisin tapettia?)
bedlam

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onnea Betty!
1108

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mjääh, saikku jatkuu vielä kaksiviikkoa... Alkaa meneen käämit ja pahasti, tahtoo takasin töihin!!!
ninnithequeen

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duckzilla kirjoitti:(Mitä mä lomalla tekisin? Istuisin kotona sohvalla ja tuijottaisin tapettia?)
Höpsis höpsö. Saunoisit, tekisit rentouttavia kävelylenkkejä, nauttisit hyvästä ruoasta ja tosiaan keskittyisit kaikkeen hermoja lepuuttavaan toimintaan.

(pakko kyllä myöntää, että hiukan mieli kaipaa jo takas töihin, tässä venähti lomat pidemmäksi muksun kipeilyjen takia)
1108

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam kirjoitti:Onnea Betty!
Täh? 18v tuli täyteen?
1108

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Duckzilla kirjoitti:Mitä mä lomalla tekisin? Istuisin kotona sohvalla ja tuijottaisin tapettia?
Tuota mie olen harrastanut jo 3 viikkoa.
Duckzilla

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Kappas. Onneksi olkoon BettyB! Miltäs nyt tuntuu kun yhtäkkiä vuosimittari naxahti isommalle?
ninnithequeen kirjoitti:Höpsis höpsö. Saunoisit, tekisit rentouttavia kävelylenkkejä, nauttisit hyvästä ruoasta ja tosiaan keskittyisit kaikkeen hermoja lepuuttavaan toimintaan.
No niin. Ja pelaisin videopelejä, joka ei lepuuta hermoja mutta on hauskaa. :)
1108 kirjoitti:Tuota mie olen harrastanut jo 3 viikkoa.
Onko sulla ollut 3 viikkoa lomaakin? :shock:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Onnea Betty!
Täh? 18v tuli täyteen?
Pitiks tälle nauraa?
Vähän mielikuvitusta kiitos.
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Hieman oli juu testosteroni- pitoiset syndärit lauantaina :D "Ooh la la!". Miehet on hassuja humalassa, varsinkin tanssilattialla. Iski klo 01 aikaan kaamea väsymys ja lähdin kotiin. Mies tunki mukaan; kiva niin, ei tarvinnut yöllä herätä olutpusuihin klo 04.

Vihtahousu: toivottavasti kaakunalla ei ollut kovinkaan paha olo sunnuntaina ;) Terkut!
Njää, en välttämäti halua muistaa mitä tanssilattialla tapahtui. Toki Maidenia ja tissejä pitää olla jos on mun syndet kyseessä. Kaakunaakin vaan harmitti että missas loppuillan partyt, ei sillä ollut edes krapulaa sunnuntaina.. toisinkuin eräällä vielä eilen. Kiva kun tulitte.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Hieman oli juu testosteroni- pitoiset syndärit lauantaina :D "Ooh la la!". Miehet on hassuja humalassa, varsinkin tanssilattialla. Iski klo 01 aikaan kaamea väsymys ja lähdin kotiin. Mies tunki mukaan; kiva niin, ei tarvinnut yöllä herätä olutpusuihin klo 04.

Vihtahousu: toivottavasti kaakunalla ei ollut kovinkaan paha olo sunnuntaina ;) Terkut!
Njää, en välttämäti halua muistaa mitä tanssilattialla tapahtui. Toki Maidenia ja tissejä pitää olla jos on mun syndet kyseessä. Kaakunaakin vaan harmitti että missas loppuillan partyt, ei sillä ollut edes krapulaa sunnuntaina.. toisinkuin eräällä vielä eilen. Kiva kun tulitte.
Mulla jäi lauantaista päässä soimaan lausahdus: "Oletko sä lihonnut vai näkyykö se jo?" Annettakoon se anteeksi alkoholi tekosyynä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ehehe, lauantaina on pikkujoulut. Mennään keilahallille ensin syömään ja sitten keilataan... Muut saa tulla sinne puhtaina ja laittautuneina, minä en. Mun työaika loppuu klo 18, pikkujoulut alkaa klo 18.30, reilu meininki. Päivystyspuhelinkin mulla on päällä klo 20 saakka :roll: Ja aamulla pitää nousta klo 8 töihin.
Vedän sokerihumalat :twisted: Olen muuten ainut seurueesta joka on koskaan keilannut :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Täh? 18v tuli täyteen?
No mieti! En oo enää sakkolihaa, vaikka aika teiniperse edelleen... ;)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:
1108 kirjoitti:Täh? 18v tuli täyteen?
No mieti! En oo enää sakkolihaa, vaikka aika teiniperse edelleen... ;)
Onnea!! :yo:
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:Onnea!! :yo:
Thanks!

Bongasin muuten syrras eilen Tapiolasta töistä... :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onnea!! :yo:
Thanks!

Bongasin muuten syrras eilen Tapiolasta töistä... :)
Siellähän tuo, tekee herkkuja muille.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Mulla jäi lauantaista päässä soimaan lausahdus: "Oletko sä lihonnut vai näkyykö se jo?" Annettakoon se anteeksi alkoholi tekosyynä.
Olinko se minä?.... pliis god no :pliis: (taisin olla, apuva!)

Bettylle onnea <3
Vastaa Viestiin