Tässä lienee tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pillu, sperma ja kikkeli.

Yhtä ei löydy Gat:lta, mikä se on?
Sundance Kid

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

"Train roll on many miles from my home,
See, I'm riding my blues away.
Tuesday, you see, she had to be free
But somehow I've got to carry on."


Vastaan, että juna! Gatilta puuttui lapsena juna. Niin sen täytyy olla.
prosessi

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Huokaus, ajattelin kuunnella Edith Piafiakin kun kerran olin ranskankielen makuun päässyt, mutta levyn kopiosuojaus hajotti koko koneeni. Toimii siis nyt vain vikasietotilassa, enkä tiedä mitä rakkineelle pitäisi tehdä. Täytynee ihmetellä asiaa enemmän huomenissa.

Paremman tekemisen puutteessa aloin haeskella ulkomuistista ranskankielen sanoja, ja huomasin muistavani hyvin omituisia asioita, kun taas suurin osa tavallisista arkisanoista puuttui. Muistan mikä lumiukko on ranskaksi, mutta esimerkiksi keittiön muistan vain saksaksi, vaikka oikeasti en edes osaa saksaa. Italiaksi puolestaan jostain syystä tiedän sanat oikealle ja vasemmalle. Siinä vaiheessa alkoi naurattaa, kun muistin sanan ravintola venäjäksi, sillä muistan sen assosiaationa siitä, että aikoinaan eräs luokkakaverini piirsi sarjakuvan aiheesta uskonnollinen konflikti (saattoi olla poliittinenkin, muistikuva on hieman hatara), ja käytti jonkin pommin äänitehosteena sanayhdistelmää pectopah pum.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:Pillu, sperma ja kikkeli.

Yhtä ei löydy Gat:lta, mikä se on?
Kaiva omaa haaroväliäsi, niin löydät sen minulta puuttuvan. Vihje: ei kikkeli eikä sperma (on kalsareissani molemmat)

Vittu, muistin just, että huomenna eiku siis tänään pitää mennä hammaslääkäriin!
Yksi vanhastaan lukuisista paikatuista hampaistani hajosi, ja dentisti rakensi uutta päälle. Löysi myös reiän kulmahampaastani, ja se paikattiin viimeksi. Huomenna (öh siis tänään) lisää.

Nyt menin öhöm (*kehuu rahoillaan*) YKSITYISELLE, koska kun käytin julkista, hoitokertojen välit oli keskimäärin puoli vuotta. Tai pisimmillään vähän alle vuoden, kun jouduin perumaan yhden ajan.

Viimeksi hammaslääkäri myös hioi iljettävät mustanpuhuvat värjäytymät eli smegmakovettumat pois paikatuista etuhampaistani. Nyt uskaltaisin hymyillä misuillekin. Paha vaan että nykymisut on liian tarkkoja, isoja lievästi ulkonevia etuhampaitani kun ei ole oikaistu, ennen sellainen ei ollut tapana.
Vihtahousu

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Eka TPK. Jäi taas yöunet väliin, vattu sentään.
Duckzilla

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Täälläkin nukuttiin vähän huonosti viime yönä. Kui varte? :( Hyvässä seurassa sen olisi ymmärtänytkin, mutta että yksin...

Mut joo. Mitäs tänään. Jos olisin oikein hyvä ja ahkera ihminen, kävisin tänä aamuna uimassa ennen töitä. Katsotaan jaksanko / katsonko tarpeelliseksi urheilla peräkkäisinä päivinä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!
Hyi kamala, että näin hirveitä unia..ihan ku oisin ollu paskalla LSD-tripillä tai jotain. No, eihän siinä muuten mitään, mutku eihän sitä sit tietystikään uskaltanu nukahtaa uudestaan, vaikka tajusinki että se oli vain unta.
No, mut anyway..oon ainaki nukkunu enemmänki ku edellisenä yönä, joten jaksaa taas puuhailla täällä. Kahvi on hyvää, tai ainaki keskikertasta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Suht ihmismäinen olo taas - menin jo kymmeneltä nukkumaan. Nousin kuitenkin väärällä jalalla ja oon kuin perseelle ammuttu karhu... Yhdelle duunikaverille sanoin jo vähän pahasti ja nyt vähän kaduttaa, vaikka en voi sietääkään mokomaa rasittavaa mulukkua.
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ressiä :( Se kannabista pössytellyt ystäväni on edelleen huonossa hapessa. Harhaluuloja ja maniaa, kiva yhdistelmä. Lääkkeet joutuu syöttämään salaa ja osastohoitoon ei suostu kun on mielestään elämänsä kunnossa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huomenta. Ei muuta.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Enttu

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Hoomenta ... jatkakaa samaan malliin :P
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Enttu kirjoitti:Hoomenta ... jatkakaa samaan malliin :P
Mä ajattelin jatkaa eri malliin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:Ressiä :( Se kannabista pössytellyt ystäväni on edelleen huonossa hapessa. Harhaluuloja ja maniaa, kiva yhdistelmä. Lääkkeet joutuu syöttämään salaa ja osastohoitoon ei suostu kun on mielestään elämänsä kunnossa.
Kuulosta siltä, että M1:n kriteerit täyttyisivät?

edit: tietysti jos on jatkuvasti päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena, niin tilanne on vaikea arvioida.
Chap

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ressiä :( Se kannabista pössytellyt ystäväni on edelleen huonossa hapessa. Harhaluuloja ja maniaa, kiva yhdistelmä. Lääkkeet joutuu syöttämään salaa ja osastohoitoon ei suostu kun on mielestään elämänsä kunnossa.
Kuulosta siltä, että M1:n kriteerit täyttyisivät?
Mikä on M1? Puhukaa niin, että insinööritkin tajuaa!!1
Hermann Hoth

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ressiä :( Se kannabista pössytellyt ystäväni on edelleen huonossa hapessa. Harhaluuloja ja maniaa, kiva yhdistelmä. Lääkkeet joutuu syöttämään salaa ja osastohoitoon ei suostu kun on mielestään elämänsä kunnossa.
Kuulosta siltä, että M1:n kriteerit täyttyisivät?
Mikä on M1? Puhukaa niin, että insinööritkin tajuaa!!1
Varmaan joku pakkohoitolähete ...
Mutta olen Chapin kanssa täysin samaa mieltä. Ei koodikieltä, vaan ihan suomeksi kiitos. :)
NuoriDaavid

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hermann Hoth kirjoitti:
Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Kuulosta siltä, että M1:n kriteerit täyttyisivät?
Mikä on M1? Puhukaa niin, että insinööritkin tajuaa!!1
Varmaan joku pakkohoitolähete ...
Mutta olen Chapin kanssa täysin samaa mieltä. Ei koodikieltä, vaan ihan suomeksi kiitos. :)
asiaan liittyen

M1 on lähete tahdosta riippumattomaan hoitoon eli ns. pakkohoitoon.
Stinky

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ressiä täälläkin. Töissä tehtävä kahden ihmisen työt kolme viikkoa. Yksi viikko takana ja 2 kg painoa vähemmän. Ei hyvä. Ja äireekin oli leikkauksessa ja mitään ei ole vielä kuulunut että miten meni. Pirulainen!
Zeb

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuulosta siltä, että M1:n kriteerit täyttyisivät?
Valitettavasti olet todennäköisesti oikeassa. Hän on kuitenkin psykiatrin hoitovastuulla nyt, enkä minä ole mikään lähiomainen, joten tämän enempää en voi enkä halua tehdä. Toivon vain, että tilanne lopulta ratkeaisi jotenkin M1:stä vähemmän traumaattisella tavalla hänelle. Todella kurjaa kuitenkin sekä hänelle, että hänen kaikille läheisilleen.
NuoriDaavid

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuulosta siltä, että M1:n kriteerit täyttyisivät?
Valitettavasti olet todennäköisesti oikeassa. Hän on kuitenkin psykiatrin hoitovastuulla nyt, enkä minä ole mikään lähiomainen, joten tämän enempää en voi enkä halua tehdä. Toivon vain, että tilanne lopulta ratkeaisi jotenkin M1:stä vähemmän traumaattisella tavalla hänelle. Todella kurjaa kuitenkin sekä hänelle, että hänen kaikille läheisilleen.
En meinannutkaan, että sun pitäisi ko. lähete kirjoittaa. M1 kuitenkin varmasti olisi hänelle hyödyksi, koska hän ei tiedosta sairauttaan, eikä ole siis halukas lääkkeitä syömään.
Chap

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:asiaan liittyen

M1 on lähete tahdosta riippumattomaan hoitoon eli ns. pakkohoitoon.
Mielenkiintoista. Tulee heti mieleen miten lääkäri voi tehdä kavereilleen käytännön piloja kirjoittamalla heille vähän ämmykkösiä.
prosessi

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuulosta siltä, että M1:n kriteerit täyttyisivät?
Valitettavasti olet todennäköisesti oikeassa. Hän on kuitenkin psykiatrin hoitovastuulla nyt, enkä minä ole mikään lähiomainen, joten tämän enempää en voi enkä halua tehdä. Toivon vain, että tilanne lopulta ratkeaisi jotenkin M1:stä vähemmän traumaattisella tavalla hänelle. Todella kurjaa kuitenkin sekä hänelle, että hänen kaikille läheisilleen.
Siinä sinulle mainitsemassani tapauksessa M1 ei ollut ollenkaan traumaattinen jälkeenpäin, tyttö tajusi kyllä sitten erittäin hyvin, miksi olin lääkäreitä uhkailemalla saanut aikaiseksi hänelle tuon päätöksen. Uhkailemaan jouduin, koska kuulemma M1:stä ei saa tehdä päihtyneelle. Ainoa keino millä tuon pystyi kiertämään oli tytön säilyttäminen ensiavussa selviämiseensä asti, ihailen edelleen lääkäriä joka tuon keinon keksi ja sai vieläpä toteutettua julkisessa sairaalassa.
Pyry-Matias

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Huomenta. Voin jo nyt todeta tästä sukeutuvan superpäivän. Tiedän mitä M1 tarkoittaa, tiesin jo ennen tätä ketjua. Te urpot luulitte sen olevan joku F1:n alaluokka, mutta hävisitte 8) Luulen, että minusta tulisi hyvä lääkäri.
*alkaa lukea FF:a*
Sundance Kid

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Pyry-Matias kirjoitti:*alkaa lukea FF:a*
Hei mäkin olen hyvä näissä kirjainyhdistelmissä. Nimittäin munkin mielestä Foo Fightersien lyriikat on hauskaa luettavaa!
NuoriDaavid

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:Huomenta. Voin jo nyt todeta tästä sukeutuvan superpäivän. Tiedän mitä M1 tarkoittaa, tiesin jo ennen tätä ketjua. Te urpot luulitte sen olevan joku F1:n alaluokka, mutta hävisitte 8) Luulen, että minusta tulisi hyvä lääkäri.
*alkaa lukea FF:a*
Mitäs tuumit?
Pyry-Matias

Re: Tässä lienee tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sundance Kid kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:*alkaa lukea FF:a*
Hei mäkin olen hyvä näissä kirjainyhdistelmissä. Nimittäin munkin mielestä Foo Fightersien lyriikat on hauskaa luettavaa!
Mut Farmaca Fennicahan tuo (vai miten se kirjoitetaankaan). Liian helppo. Mut tuli mieleeni, et lekurit pitävät FF:jaan usein työpöydällään liiankin hyvin esillä. Pidätkö muuten sinä, ND? Yks mun työkaveri pitää Suomen Laki 1 ja 2 pöydällään paikassa, joka osuu ensinnä asiakkaan silmiin. Aika kieroa hakea auktoriteettia tuolla tavoin 8) ...tai sitten vain pelisilmää.
Vastaa Viestiin