Katedraaleja keskiviikkoon?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja huima »

Unohtiko joku keskiviikon?

Ei se mitään.

Olin eilen täällä

Saitti on viime vuosituhannelta, tutkimus laitoksessa oli ihan leading edge kamaa.

Hauskoja nuo fyysikot.
elco

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Olin eilen täällä
Maapähkinöitä. Minä ostin lipun Beowulfiin tänne.

Maailman suurin valkokangas naapurissa ei ole hassumpi juttu.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Maailman suurin valkokangas naapurissa ei ole hassumpi juttu.
Kangas ei tosiaankaan jää leffareissusi heikoimmaksi lenkiksi.
1108

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittuako retostelette? Otin duunista eron ja napppasin uuden, rahakkaamman.

Vitut leffoista ja paskasta koulusta. Mie voitin.
1108

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

00:16:45 Suihingimma liittyy keskusteluun (: )).
00:16:57 [Suihingimma] Eiks tääl oo ketään??
00:18:27 1108 katosi paikalta.
00:19:08 Suihingimma poistui keskustelusta.

Ei mua kiinnostanut.
Vihtahousu

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka TPK.
Duckzilla

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Män myöhään eilen, joten heräsinkin sitten myöhään, kun alaselän kipukin vielä piti hereillä osan yöstä. :swirl:
milli

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Eilen tuli käytyä katsomassa varsin hieno esitys kansallisoopperassa.

Väsyttää aika lahjakkaasti, onneksi olin näemmä unohtanut eilen juoda edini, joten voin nyt piristää sillä itseäni.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Suunnilleen toinen TPK. (Vihtis: Tulin uteliaaks. Mitä Kaakunalle tapahtu lauantaina? Juotitteko tyttöparan niin humalaan, ettei se jaksanu lähtee baariin mukaan? Mä oon henkilökohtasesti tehny vähän niinku moraalisen päätöksen, et en juo jätkien kanssa enää fisuja, ainakaan litrakaupalla.)
Noni, nyt jos tekis vähän töitäkin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:Vihtis: Tulin uteliaaks. Mitä Kaakunalle tapahtu lauantaina?
No se normaaliin tyyliinsä hörppäs olutta reiluun tahtiin ja sit meni ottamaan boolia vastoin alkuperäistä toimintasuunnitelmaansa. Toka booli oli "vähän" tiukempaa =P Jäi kotia nukkumaan sit onneks.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta.

*pääkalloja, myrkkymerkkejä ja huutomerkkejä*

Tää on just niitä aamuja. Nyt mua odottaa paskakusibileet yhdessä koirankopissa, kiinnostus siivoamiseen 0.. tosin hajuhaittojen takia kai ne pitää jo nyt siivota :roll: MÄ EN JAKSA ODOTTAA TAMMIKUUTA!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huomenta. Ei muuta. Taaskaan.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Eräs työkaveri viilsi puukolla käteensä niin että kuulin jänteen napsahtavan poikki 2 metrin päähän - se on sairaslomalla varmaan seuraavat 3 kk, kun koukistajat paranevat hitaasti.
Toinen on selkänsä takia poissa, ja kolmannen olkapää on kipeä. Tämä siis 5 miehen vahvuudesta.
Joten työpaikkariesa on ristinä mesoamassa ja räyhäämässä kaikille. Että miehellä voi olla _huonot_ käytöstavat. Hr Täydellisyys ei ikinä tee mitään virheitä, ja hänellä on siten pokkaa häpäistä kaikkia muita rääpimällä päätänsä. Sanoin sille jo suoraan että en kestä sen nalkutusta, kun se oli jälleen kerran kerännyt irtopisteitä muitten kustannuksella. Kuulemma meidän ei tarvitse puhua lainkaan, eikä se puhukaan minulle vaan aina ohi, eikä edes "kuule" vaikka olisi jotain asiallista informaatiota, mitä sen pitäisi tietää. Ihan sama, kunhan jättää naamanvääntelyt ja irvailun myös mitä sillä on ollut tapana harrastaa kääntäessänsä selkänsä.

Haluaisin ennemmin työpaikkalelun sijaiseksi, niin jos vaikka sen kanssa saisi vaihdettua pari sanaa, että mikä on vialla. Eilisessä kahvipöydässä sen silmät tuikki kuten ennen kun tuli siihen sen kaverinsa kanssa kälättämään kahvitauon ajaksi, mutta tänä aamuna taas katsoi kuin tuntematonta.

Miehet... :roll:
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Antakaa vähän positiivsta energiaa, pliis.

Meillä on yks maailman ärsyttävin räksyttävä sekarotuinen koira, joka hyppii ja haukkuu kontrolloimattomasti.. äsken karjuin sen hiljaiseksi, so not like me :( Tuli ihan huono omatunto, vituttaa yleisesti just niinQ sen verran.

Blääh, witun hormoonit!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suussa maistunee punkun, konjakin ja jonkun fisujutun yhdistelmä, oli siis firman pikkujoulut. Ei, en nussinut sihteeriä enkä vetänyt pomoa turpiin.

Sinänsä hassua melkein kymmenen kuukauden jälkeen tavata ensimmäisen kerran muita työntekijöitä. Oli taas junnu olo, taisin olla kymmenellä vuodella tilaisuuden nuorin osallistuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Antakaa vähän positiivsta energiaa, pliis.

Meillä on yks maailman ärsyttävin räksyttävä sekarotuinen koira, joka hyppii ja haukkuu kontrolloimattomasti.. äsken karjuin sen hiljaiseksi, so not like me :( Tuli ihan huono omatunto, vituttaa yleisesti just niinQ sen verran.

Blääh, witun hormoonit!
:boohoo:

Ei enää kauaa tartte kestää, kuukauden verran ja sitten voit vaan naureskellen miettiä, miten yrittävät korvata sut. Ja tähän kuukauteen mahtuu aivan varmasti myös ihquja elukoita.

Mä löysin yhden sulle sopivan kirjan, mutta saat sen sitten lähempänä vauvan tuloa ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En kestänyt aivan joulukuuhun, pakko oli aamulla laittaa pitkät kalsarit jalkaan. Dääm.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

sivustahuutaja kirjoitti:Kangas ei tosiaankaan jää leffareissusi heikoimmaksi lenkiksi.
Et siis suosittele, vai? Luulen, että veljeni aikoo raahata meidät jouluna juuri tuonne (pienemmän kankaan ääreen, tosin).
masa

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Kangas ei tosiaankaan jää leffareissusi heikoimmaksi lenkiksi.
Et siis suosittele, vai? Luulen, että veljeni aikoo raahata meidät jouluna juuri tuonne (pienemmän kankaan ääreen, tosin).
Ei sen varmaankaan kovin paljon tarvitse parantaa ollakseen ekaa versiointia parempi. Ja ekassa versiossa sentään oli Rhona Mitra!

http://www.leffatykki.com/pages/index.p ... va_id=2937
ninnithequeen

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yääh, pää ihan täys räkää. Tuli vielä nukuttuakin huonosti. Ukko lähti kuumeisena töihin koska "sieltä ei vaan voi olla pois". Ja pah sanon minä.

Onneks muksun synttärijuhlat siirrettiin lauantaille, saadaan röhäillä täällä ihan rauhassa tänäiltana.

Nitskua saa/pitääkin onnitella, tänään neiti on virallisesti 5 :h:
Geetz

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ninnithequeen kirjoitti:Nitskua saa/pitääkin onnitella, tänään neiti on virallisesti 5 :h:
Hui! Justhan se täytti 3, muistan! Onnea! :h:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:Ei sen varmaankaan kovin paljon tarvitse parantaa ollakseen ekaa versiointia parempi. Ja ekassa versiossa sentään oli Rhona Mitra!
Kas, en tiennytkään että yksi versio on jo tehtykin. Ääh, kai se pitää mennä kärvistelemään veljen mieliksi. Voin sentään lohduttautua mainitsemallasi ajatuksella.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nitskua saa/pitääkin onnitella, tänään neiti on virallisesti 5 :h:
Hui! Justhan se täytti 3, muistan! Onnea! :h:
Paljon onnea kirpulle! :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nitskua saa/pitääkin onnitella, tänään neiti on virallisesti 5 :h:
Hui! Justhan se täytti 3, muistan! Onnea! :h:
Paljon onnea kirpulle! :h:
(Hahaa, sairaasti sydämiä..ainaki Numba tykkää.) Onnitteluja Nitskulle! :h:
5.vuosi (vai onks se sit niinku kuudes?) on ehkä ihmisen parasta aikaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Katedraaleja keskiviikkoon?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nitskua saa/pitääkin onnitella, tänään neiti on virallisesti 5 :h:
Hui! Justhan se täytti 3, muistan! Onnea! :h:
Paljon onnea kirpulle! :h:
Kiitoksia! Voi hitto että mä ahmin lauantaina kinuskikakkua, röyyh! Nyt en ees maistais mitään...

Ostettiin tytölle semmonen tanssimatto, jonka saa kytkettyä siis telkkariin. Veikkaan että mie ja ukko leikitään sillä enemmän :D
Niin ja sai se pleikkapelinkin, mies on niin kyllästyny siihen mitä ne nyt pelailee keskenään. Se tyttö osaa käyttää pleikan ohjainta paremmin kuin mä...
Vastaa Viestiin