Viattomasta en muista puhuneeni yhtikäs mitään. Sisältö on saanut niin paljon kommenttia että asia on jo mielestäni silkkaa vatvomista, sinä et vain tunnu tajuavan että joko menet ihan reilusti poliisille kertomaan tuosta asiasta tai sitten et vain yksinkertaisesti välitä yhdestäkään tuntemattomasta huutelijasta tsätissä tai voithan ottaa kuvasi pois netistä ja lakata käymästä tsätissä?KGrilli kirjoitti:hahahhaah.... sinäkin brutukseni! mä en ole loukkaantunut muusta kuin siitä että ketään ei tunnu kiinnostavan toi ahdistelija, ainoastaan se, että MÄ olen sattunut postaamaan keskustelun tänne. siitähän sitä on hyvä aloittaa valistaminen.Dumari kirjoitti:Kiteytit aika tehokkaasti. Kinkykin voi hiukka huomioida muita, ennenkuin avaa suunsa. Arvasin kyllä että Kinky ajattelee heti että muut loukkaavat häntä kommenteillaan, mutta tosiasiassa yritimme vain valistaa häntä... tai ainakin milli&hellbell ja minä, ennenkuin tämä vyyhti alkoi tässä vyörymään.Lilo kirjoitti: No tuolla asenteella ei kannata kauheasti sympatiaa odotella.
ja ensimmäisten joukossa oli starflare ignorettamassa tämän ahdistelijan, viatonta lenkkeilykyselyä. jep, viatonta tosiaan, jo kahden 1-2 v ajan. että kyllähän se vähän vituttaa jos ensimmäisenä lähdetään puhumaan asian vierestä, sisältö ei saa mitään kommenttia.
mutta hei, ei siinä mitään. jatkakaa valistuksen aikaanne. mä käännän tosiaan sen toisen posken, lyökää lisää
Jos se rassaa noinkin paljon, niin miten helvetissä olet jaksanut pari vuotta sietää tuota toimintaa?