Suussapalaa-sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Zeb kirjoitti: Meil on varmaan eri oppaat menossa. Mun mielestä se on niin leppoisaa tekstiä. Ihminen tavattavissa nimeltään. Sitten vielä isot fontit ja rivivälit niin on sellaista lapsellisen helppolukuista.

Eiks Lehtolainen ole vähän jänskää? Just talvella luin yhden.
Juu. On. Kyllä mullekki se Ihminen tavattavissa maistui. Nyt menossa Hellstenin "Vanhemmuus - vastuullista vallankäyttöä". Sanoisin, että lähestulkoon ahdistavaa luettavaa. Edes tuo Lehtolaisen Kuolemanspiraali ei oo niin ahistava. Vaikka yötä vasten kai noita murhajuttuja ei ookaan hyvä mun psyykkeellä lukea...
Vastapainona lueskelen ääneen vatsalaiselle Muumeja ja Matildaa. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
prosessi

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Joo, tuo mamma tykkää siitä, että sen kanssa tehdään asioita, mutta siltä puuttuu täysin kaikki oma-aloitteisuus. Tietenkin sellaisesta hevosesta on helpompaa saada menestyvä, mutta vähän tylsähän se on.
En mä kyllä niin oma-aloitteista kaviokasta ole koskaan tavannut, että aidan ali ryömisi. Kaikkia muita murtautumisia ja yliloikkimisia on tullut nähtyä kyllä. Kuulostaa hevoslapsesi sirkusainekselta.
On se vähän outo. Hankintapäätöksen tein aikoinaan sillä perusteella, että se pikkuvarsana harrasti haravan kanniskelua ympäriinsä. Kuulosti tarpeeksi epäilyttävältä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

prosessi kirjoitti:mieluummin nukun lyhyemmissä pätkissä ja saan monta tuntia keskeytymätöntä omaa aikaa, kuin nukun pitkiä öitä.
Mä kyllä laskisin, että se nukkuminenkin ois vähä niiQ sitä "omaa aikaa".
Etenki viimesen kuukauen oon nukkunu ku pieni porsas, ettei oo hajuakaan, miten jaksan sitten, kun se pieni syntyy ja vaatii aikaansa... vaikka kesken kauneusunieni.. kaippa siihenkin sitten tottuu. Toivottavasti. Muuten on riski saaha samantein joku synnytyksenjälkeinen depressio (mulla kun lyhyet unet heijastuu ensimmäisenä psyykkeeseen).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
prosessi

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

mustaenkeli kirjoitti:
prosessi kirjoitti:mieluummin nukun lyhyemmissä pätkissä ja saan monta tuntia keskeytymätöntä omaa aikaa, kuin nukun pitkiä öitä.
Mä kyllä laskisin, että se nukkuminenkin ois vähä niiQ sitä "omaa aikaa".
On joo, mutku valveillaolo on kivempaa.
isohaara

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Uh, nyt sain vanhan hoidon mesenpäähän kiinni. En vaan tiä onko se hyvä vai huono juttu että asuupi Oulussa...
Duckzilla

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Suvinen kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Kauhee (vesi)jano taas.
Sulla on ihan varmasti diabetes!
Tai sitten krapula.
Bzzt, ja bzzt. Oikea syy oli syömäni liian suolainen ruoka, sekä talvilämpimän asunnon kuiva ilma.

Tulee mieleen taas se hauska tarina terveyskeskuksesta jolloin minulta myös diagnosoitiin diabetes... kunnes hoitsu äkkäsi että verikoe oli otettu samasta kädestä johon oli laitettu sokeriliuostiputus. Hoplaa.
NuoriDaavid

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
Enttu kirjoitti:Prööt ... oon sitten saanut virallisesti "Hullun" paperit ... enää seuraa vähäistä ihmettelyä kahdelta viranomaistaholta.Lääkärisetä pitänyt mua täysin työkyvyttömänä eilisestä alkaen,lausunto tuli kotiin kyllä jo alkuviikosta ...
Kansaneläke kutsuu siis,jo on ihme jos ei Kela tolla läNpee :P
Jos sinusta ei ole hyödyttämään kansantaloutta, sinun tietenkin pitää kuolla pois, luuseripummi. Vittu maksetaanko munkin veroista tuollaisen elämistä?? Hyi Saatana! :D Tapa ihtes!!
Onko joku kitinässä kirjoittanut jotain tuohon viittaavaa? En usko. Jos ihminen on sairauden vuoksi työkyvytön, niin se on hyväksyttävää.

On tyypillistä vasuripummien vikinää, että kun joku haluaa kepittää työhaluttomia työkykyisiä töihin, niin vastataan :"jaahas, kaikkien vanhuksien, lasten ja vammaisten pitää siis kuolla nälkään".
Zeb

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:On se vähän outo. Hankintapäätöksen tein aikoinaan sillä perusteella, että se pikkuvarsana harrasti haravan kanniskelua ympäriinsä. Kuulosti tarpeeksi epäilyttävältä.
:D No joo todella! Aivan pimee hevonen, tai siis ei hevoset tee tollasta. Pystyykö sillä ratsastamaan tai ajamaan myös vai keskittyykö se pelkästään vitsailuun?
prosessi

Re: Suussapalaa-sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:On se vähän outo. Hankintapäätöksen tein aikoinaan sillä perusteella, että se pikkuvarsana harrasti haravan kanniskelua ympäriinsä. Kuulosti tarpeeksi epäilyttävältä.
:D No joo todella! Aivan pimee hevonen, tai siis ei hevoset tee tollasta. Pystyykö sillä ratsastamaan tai ajamaan myös vai keskittyykö se pelkästään vitsailuun?
Alkaisi vasta nyt olla koulutusiässä, joten en tiedä. Voi kyllä olla aika haasteellinen tapaus.
Vastaa Viestiin