Olette mulkkuja -maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sairaslomakirjoittaja :x Niska on ihan järkyttävässä jumissa, siihen sattuu kun nielee ja molemmat kädet ovat osittain tunnottomat. Nyt kun osaisi olla istumatta tässä koneella koko päivää.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ihminen kirjoitti: Itte kattelit kuitenkin salaa sitä apinalauman sekoilua. Mulle tuli ihan yllätyksenä, kun aamun ilmaisjakelulehteä junassa katsoin, että niille on ihan annettu nimetkin. Ei kai vissiin kaikilla Korkeasaaren paviaaneillakaan ole nimeä?
Korkeasaaren paviaaneilla ON nimet. Kuka niitä sitten toisistaan erottaa, se onkin eri asia.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Viikonloppu Turussa takana.
Turku on vaan kiva kaupunki.
Paljon kivempi, kuin tämä pk-seutu kokonaisuudessaan.
Jos sitä vaikka muuttaisi Turkuun takaisin.
Mutta kun Turussa ei ol töitä.
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Viikonloppu Turussa takana.
Turku on vaan kiva kaupunki.
Paljon kivempi, kuin tämä pk-seutu kokonaisuudessaan.
Jos sitä vaikka muuttaisi Turkuun takaisin.
Asiaa! 8)
Vihtahousu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:Viikonloppu Turussa takana.
Turku on vaan kiva kaupunki.
Paljon kivempi, kuin tämä pk-seutu kokonaisuudessaan.
Jos sitä vaikka muuttaisi Turkuun takaisin.
Mutta kun Turussa ei ol töitä.
Tämä selventääkin paljon.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jumalauta, että se hullu natsiakka osaa viedä hermot. Pistää nyt sit toisen inhottavaan välikäteen firmojen ja tietojen välillä, koska on ite niin paska esimies ettei osaa hoitaa hommiaan. Vittu, että tekis mieli lähtee johonki tressilomalle (ja ottaa vähän tressilääkettä 8) ).
Viikonloppu meni ihan mukavasti, Sauli voitti ja näinpäs hyvän leffanki eilen (Raja 1918).
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
masa

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Tämä selventääkin paljon.
Mitä se selventää?
Mulli75

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

masa kirjoitti:Jos sitä vaikka muuttaisi Turkuun takaisin.
Mutta kun Turussa ei ol töitä.
Jäi mieleen muutama viikko sitten työpaikalla tapahtunut "maakuntaottelu" työkavereiden kanssa. Turku, Tampere ja Helsinki jne. edustettuna. Turkulainen sanoi että sivistys on Turusta kotoisin, siihen joku sanoi: Eikä se ole sinne lähtemisen jälkeen palannut.
Vihtahousu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Tämä selventääkin paljon.
Mitä se selventää?
Noita sun kummallisia mielipiteitäsi joita on saanut kautta aikojen ihmetellä :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onnistuneesti välttänyt kameraa firman perjantaisissa pikkujouluissa mikä on hyvä juttu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Noita sun kummallisia mielipiteitäsi joita on saanut kautta aikojen ihmetellä :D
Kuten?


****

En ole alunalkujani turkulainen, eikä sinne mitään juuria ole olemassa, mutta silti mua jaksaa aina ihmetyttää tämä Turku vs. muu Suomi-kisa.

Mikä siinä turussa on niin ihmeellistä, kammottavaa ja pahaa, että Turkua aina parjataan ja inhotaan. Kateus kenties?
Viimeksi muokannut masa, 03.12.2007 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Kateus kenties?
Todennäköisesti 8)
Vihtahousu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeb kirjoitti:
masa kirjoitti:Kateus kenties?
Todennäköisesti 8)
Mikä kateus? Oon 99.7% elämästäni asunut Helsingissä. Aikaisempi kuittailuni nyt oli vaan pakollinen heitto, jos huomaa että joku tykkää Turusta. Ei mulla ole mitään Turkua, Imatraa tai Ivaloa vastaan, kautta aikain on kummastuttanut paikkakuntien välinen vertailu.
Mulli75

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vihtahousu kirjoitti:Mikä kateus? Ei mulla ole mitään Turkua, Imatraa tai Ivaloa vastaan, kautta aikain on kummastuttanut paikkakuntien välinen vertailu.
Ei minullakaan, olen pk-seudulla syntynyt ja usean vuoden asunut muuallakin Suomessa ja osaan arvostaa kaikkea sitä mitä muualta löytyy muttei pk-seudulta. Eikä sitä täältä tule koskaan löytymäänkään.
NuoriDaavid

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jos mun pitäisi valita mihin muuttaisin, jos pk-seudulta pitäisi lähteä, niin varmaankin Turkuun. En osaa sanoa miksi, mutta jotenkin se tuntuu paremmalta ajatukselta kuin Tampere, jolla on niin juntti imago.
Duckzilla

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Vika TeePeeKoo. Paitsi että saavuin tstolle jo 10:10. Mitäs tässä. Nyt on verensokeri malalalla ja väsy. Pitänee kohta naatiskella tuo lounaspatonki ravinnoksi. Työkaverit menivät ravinteliin syömään. Nokoisetkin vois ottaa tässä, hohhoijaa. Luvassa lienee ihan normaalin rutiininomainen työviikko.
Vihtahousu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos mun pitäisi valita mihin muuttaisin, jos pk-seudulta pitäisi lähteä, niin varmaankin Turkuun. En osaa sanoa miksi, mutta jotenkin se tuntuu paremmalta ajatukselta kuin Tampere, jolla on niin juntti imago.
Haa, tekisin just toistepäin :D

edit: btw, se tre olis lähempänä mökkiäni jota rakennan mikkelin lähimaastoon.
masa

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: edit: btw, se tre olis lähempänä mökkiäni jota rakennan mikkelin lähimaastoon.
Menisit tampereen satamaan ahtaajaksi? :D
Vihtahousu

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: edit: btw, se tre olis lähempänä mökkiäni jota rakennan mikkelin lähimaastoon.
Menisit tampereen satamaan ahtaajaksi? :D
No mitäpä lüület? :D
En kyllä aatellut ahtonomin työsopparilla olla montaa vuotta, nytkin oon semmoinen lähinnä koska saan sillä paremmin liksaa.
NuoriDaavid

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:Varsinkin te jotka katsoitte Big Brotheria. Kertoisin kuinka paljon halveksin teitä, ellei halveksuntamittarini asteikko loppuisi punaviolettiin värisävyyn!
Sun pitäis kysyä neuvoa Spinal Tapin kundeilta, he tietävät kuka voisi tehdä sulle mittarin, joka menee yhteentoista.
NuoriDaavid

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Repiiköhän joku aktivisti H&M:n mainoksia? Olen nähnyt ainakin kaksi mainostelinettä, joista tuore H&M:n mainos oli revitty ja yhden bussipysäkin mainosteline oli tuhrittu tagilla.

Itse viime kesänä revin oikeutta eläimille mainoksia liikennevalotolpista ja sähkökaapeista.
masa

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Itse viime kesänä revin oikeutta eläimille mainoksia liikennevalotolpista ja sähkökaapeista.
Tsot tsot. Mä sentään revin vain kommareiden vaalijulisteita joskus taannoin Turun teatterisillalta :P
NuoriDaavid

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Itse viime kesänä revin oikeutta eläimille mainoksia liikennevalotolpista ja sähkökaapeista.
Tsot tsot. Mä sentään revin vain kommareiden vaalijulisteita joskus taannoin Turun teatterisillalta :P
No jåå, mutta nämä eläinaktivistien tarrat oli selkeästi ilman lupaa laitettu, eli sikäli en syyllistynyt mihinkään rikkeeseen niitä pois raaputellessani. Olivat helvetin lujassa kyllä.
masa

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: rikkeeseen
No et rikkeeseen syllistynyt, mutta mä kyllä arvostan turkiseläimiä enemmän, kuin kommareita :wink:

No joo. Olin kyllä päissäni kuin käki, ja suomi oli just hävinnyt jäkefinaalissa tsekille. Mua vaan vitutti niin ankarasti just sillo. Tuntu hyvältä ajatukselta heittää kommarit sillalta jokeen...
1108

Re: Olette mulkkuja -maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kamalia vandaaleita liikkeellä näemmä.

Nyt ois hirveä pakastin pullollaan, tempasin vasaa sulamaan ja jos huomenna täräyttäis piffiä pöytää. Ostin uuden valurautapannun hommaa varten. Kyy kelpaa.
Vastaa Viestiin