Perjantai, kai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Chap

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:Ehkä mä joskus saan jonkun tutkinnon ihan valmiiksikin asti, keskeneräisiä kun alkaa olla jo aika läjä.
Jäikö se hampurilaisyliopistokin kesken? Vai eikö sieltä saa tutkintoa?
BettyB.

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Chap kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ehkä mä joskus saan jonkun tutkinnon ihan valmiiksikin asti, keskeneräisiä kun alkaa olla jo aika läjä.
Jäikö se hampurilaisyliopistokin kesken? Vai eikö sieltä saa tutkintoa?
Ai hitto, sieltähän mulla ON todistus! Kiitti ku muistutit. Ja hei, tammikuussa meen suorittamaan toisen, wuippee!
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Juopotuttaa niin maan perkeleesti. Tekisi mieli tintata oikein kunnon koomat ja polttaa sikareita posket lommolla niin, että savu tulisi jo perseestäkin. Mutta mitä vittua. Missäs sen teen?
Kotona taivastellaan juotujen kaljapullojen määrää, ja sikarista heiluu punainen lippu. Taidan majoittaa itseni hotelliin jos ei saunailtaa järjesty.
BettyB.

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti: Mutta mitä vittua. Missäs sen teen?
Kotona taivastellaan juotujen kaljapullojen määrää, ja sikarista heiluu punainen lippu.
Aaaaaaahhahahahahaaaaa!

Anteeks.
Duckzilla

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Mulla onkin vapaata. :dream: Mut silti piti käydä toimistolla kun mun nakiksi lankesi epähuomiossa sählymailojen palautus toimistolle. No ei se mitään, hain sieltä samalla sinne aiemmin unohtaneen kassini tavaroineen.
Homeboy65 kirjoitti:Nenänvalkaisukausi aloitettu. *plääh*
Ei toi mittään. Michael Jackson valkaisi koko kroppansa.

Viikon Huonoin™! *purkitettua naurua*
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Aaaaaaahhahahahahaaaaa!

Anteeks.
Jep. Sen siitä saa kun erehtyy parisuhteeseen. Mäkätystä siis.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Jep. Sen siitä saa kun erehtyy parisuhteeseen. Mäkätystä siis.
Sulla on väärä asenne. Kannattaisi alusta saakka vaan myöntää että vika on aina sinussa, koska muuten joudut ensin riitelemään ja sitten toteamaan että vika oli kuitenkin sinussa.
BettyB.

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:Kannattaisi alusta saakka vaan myöntää että vika on aina sinussa, koska muuten joudut ensin riitelemään ja sitten toteamaan että vika oli kuitenkin sinussa.
No nyt on kyllä pakko kompata, puhut kyllä niin täyttä asiaa!
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Kannattaisi alusta saakka vaan myöntää että vika on aina sinussa, koska muuten joudut ensin riitelemään ja sitten toteamaan että vika oli kuitenkin sinussa.
No nyt on kyllä pakko kompata, puhut kyllä niin täyttä asiaa!
No näinhän siinä aina pruukaa käymään. Tasa-arvo, missä pelaa?
Viimeksi muokannut masa, 07.12.2007 11:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Savannah

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Väsyttää ihan jumalattomasti koko ajan. Alkaa hiukan huolestuttaa kun nukkuminenkaan ei auta. Tuntuu kuin olisin koko ajan horroksessa, jossa aivot käyvät vain puolikkailla kierroksilla. Taitaa olla pakko mennä lääkärille, niin saattaisi löytyä syykin. Jäin tänään kotiin kun kun en yksinkertaisesti jaksanut avata silmiäni ja mennä töihin. Ei hyvä.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Kannattaisi alusta saakka vaan myöntää että vika on aina sinussa, koska muuten joudut ensin riitelemään ja sitten toteamaan että vika oli kuitenkin sinussa.
No nyt on kyllä pakko kompata, puhut kyllä niin täyttä asiaa!
No näinhän siinä aina pruukaa käymään. Tasa-arvo, missä pelaa?
Tämä on orwellilainen tasa-arvo. Jotkut ovat tasa-arvoisempia kuin toiset :P Toisaalta joudut osaltasi kärsimykselläsi ja joustollasi kompensoimaan palkkaepätasa-arvoa ja naisiin miesten taholta kohdistuvaa väkivaltaa. Elämä on. Sori.
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:Kannattaisi alusta saakka vaan myöntää että vika on aina sinussa, koska muuten joudut ensin riitelemään ja sitten toteamaan että vika oli kuitenkin sinussa.
Tämä on muuten täydellinen t-paitateksti. Niin totta kuin olla ja voi.

Voi meitä miesraukkoja, kun olemme itsemme tähän jamaan päästäneet.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Kannattaisi alusta saakka vaan myöntää että vika on aina sinussa, koska muuten joudut ensin riitelemään ja sitten toteamaan että vika oli kuitenkin sinussa.
Tämä on muuten täydellinen t-paitateksti. Niin totta kuin olla ja voi.

Voi meitä miesraukkoja, kun olemme itsemme tähän jamaan päästäneet.
:P Mutku silti haluutte olla meidän naisten kanssa kun ollaan kaikesta huolimatta niin ihquja!
Otto von Pickelhaube

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Otto von Pickelhaube »

<schnip>
Viimeksi muokannut Otto von Pickelhaube, 07.12.2007 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Tämä on orwellilainen tasa-arvo. Jotkut ovat tasa-arvoisempia kuin toiset :P Toisaalta joudut osaltasi kärsimykselläsi ja joustollasi kompensoimaan palkkaepätasa-arvoa ja naisiin miesten taholta kohdistuvaa väkivaltaa. Elämä on. Sori.
Ei se mitään. Me kostamme sen pyyhkimällä kalumme teidän kasvopyyhkeisiin, jättämällä jarruraitoja pönttöön, virtsaamalla pöntön reunoille ja jättämällä vessan renkaaan ylös. Sitä saa mitä tilaa :P
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Ei se mitään. Me kostamme sen pyyhkimällä kalumme teidän kasvopyyhkeisiin, jättämällä jarruraitoja pönttöön, virtsaamalla pöntön reunoille ja jättämällä vessan renkaaan ylös. Sitä saa mitä tilaa :P
Loputon suo? :D Ilmeisesti olen ollut kuitenkin aika kiltti kun joudun kärsimään vaan tuosta WC-renkaasta.
Duckzilla

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Minä kompensoin poltetun maan taktiikalla, eli suljen pöntön kannen, aina. Silloin molemmat joutuvat nysväämään kansien kanssa ennen helpotusoperaatiota.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Minä kompensoin poltetun maan taktiikalla, eli suljen pöntön kannen, aina. Silloin molemmat joutuvat nysväämään kansien kanssa ennen helpotusoperaatiota.
Tämä on todellista tasa-arvoa!
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Minä kompensoin poltetun maan taktiikalla, eli suljen pöntön kannen, aina. Silloin molemmat joutuvat nysväämään kansien kanssa ennen helpotusoperaatiota.
Tämä on todellista tasa-arvoa!
Pah. Minä taasen hoidan pissimiset kotona niin kuin naisetkin. Istumalla. Ei tarvitse nostella kummankaaan kantta!
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Pah. Minä taasen hoidan pissimiset kotona niin kuin naisetkin. Istumalla. Ei tarvitse nostella kummankaaan kantta!
Ihan tosi? Jos on niin sithän olet ihan unelma. Mä olen yrittänyt vakuutella miehelle että ne mikroskooppiset pissahiukkaset pöllyää sieltä pöntöstä meidän hammasharjoihin aina kun seisaaltaan pissii. Siltikään ei suostu muuttamaan tyyliä. Ihan kuin yrittäis opettaa uroskoiraa olemaan nostamatta koipea. Vinkkejä, anyone?
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Vinkkejä, anyone?
Pistä se siivoamaaan vessa. Aina.
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti:Mä olen yrittänyt vakuutella miehelle että ne mikroskooppiset pissahiukkaset pöllyää sieltä pöntöstä meidän hammasharjoihin aina kun seisaaltaan pissii.

Kyllä sinne hammasharjoihin leviää istumallakin niitä bekteereita :D

http://www.flicklife.com/99b5ebb465a9f1 ... brush.html
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Pistä se siivoamaaan vessa. Aina.
Se siivoaa jo. Samalla kun käy suihkussa ja ajaa partaa. Käy muuten WC-renkaan kanssa suihkussa (kun on siivouspäivä), tosi tehokasta! :roll:
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Kyllä sinne hammasharjoihin leviää istumallakin niitä bekteereita :D

http://www.flicklife.com/99b5ebb465a9f1 ... brush.html
Hyi, siis en todella avaa linkkiä enkä halua tietää. Tuskin ovat turvassa edes peilikaapissa? (Nimittäin sillä konstilla oon yrittänyt suojella niitä.)
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Otto von Pickelhaube kirjoitti:Älä huoli, kyllä se ero sitten aikanaan tulee.
Elukka?
Vastaa Viestiin