Perjantai, kai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Hyi, siis en todella avaa linkkiä enkä halua tietää. Tuskin ovat turvassa edes peilikaapissa? (Nimittäin sillä konstilla oon yrittänyt suojella niitä.)
Avaa vaan. Se on mythbusersin jakso, eli ei mitään liian pahaa
Otto von Pickelhaube

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Otto von Pickelhaube »

<schnip>
Viimeksi muokannut Otto von Pickelhaube, 07.12.2007 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:
masa kirjoitti:Kyllä sinne hammasharjoihin leviää istumallakin niitä bekteereita :D

http://www.flicklife.com/99b5ebb465a9f1 ... brush.html
Hyi, siis en todella avaa linkkiä enkä halua tietää. Tuskin ovat turvassa edes peilikaapissa? (Nimittäin sillä konstilla oon yrittänyt suojella niitä.)
Ne olisivat turvassa vain lillumalla käytön välissä jossain antiseptisessä aineessa. Paskahiukkasia löytyy takuulla keittiöstä asti. Kakkahiutaleilta ei ole turvassa missään!
Pyry-Matias

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:Pah. Minä taasen hoidan pissimiset kotona niin kuin naisetkin. Istumalla. Ei tarvitse nostella kummankaaan kantta!
Samis. Tää on pelkkää pelisilmää. Yleisissä ja vieraissa pikku roiskeet ei (itseäni) häiritse 8)
prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ääh.
Viimeksi muokannut prosessi, 07.12.2007 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Kirjoittaminen etenee kyllä paljon hitaammin kuin alunperin kuvittelin, johtuen ehkä siitä, että tuontyyppinen teksti edellyttää niin voimakasta henkistä uppoutumista, että välillä tuntuu vähän tukalaltakin. Pitää valmiiksi olla oikeanlaisessa mielentilassa, jotta kirjoittamisesta tulisi yhtään mitään.
Kuulostaa ihan siltä, että alat päästä kosketuksiin sen Sarasvuo-ketjussakin puheena olleen työn ja vapaa-ajan sekoittumisen kanssa. Jos kirjoittaminen olisi palkkatyötäsi, laskisitko työajaksi myös oikeaan mielentilaan pääsemiseen tähtäävän toiminnan? Entä miten onnistuisivat kahdeksan tunnin työpäivät?

Tukaluus on muuten ihan ok ja kuuluu asiaan (kunhan on jaksottaista eikä jatkuvaa). Voi jopa ajatella, että ilman pelon, ahdistuksen ja tyhjyyden tunnetta et olisi tekemässä mitään aidosti luovaa.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Avaa vaan. Se on mythbustersin jakso, eli ei mitään liian pahaa
No joo, ei toi ollut pahaa. Mulla kun ei ole minkään lajin pöpökammoa. Pöpöt on ihan okei ja mukavia, mutta jos hampuharjassa on varsinaista pissasumua tai kakkipölyä niin sit vähän haittaa. Yritän olla ajattelematta koko asiaa.
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Otto von Pickelhaube kirjoitti:<schnip>
Miksi poistit viestisti?
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Ne olisivat turvassa vain lillumalla käytön välissä jossain antiseptisessä aineessa.
No joo, minusta kyllä tosissaan puhuen tuo pöpöhysteria ja antiseptien lisääminen joka paikkaan (kuten hammastahnoihin ja pesuaineisiin) on mennyt vähän yli. Pöpöjä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jos tapamme liialla antiseptiikalla kotioloista kiltit pöpöt niin tilalle tulee vaan ilkeitä pöpöjä. Sairaalahygienia onkin sitten jo asia erikseen, mutta siellä valikoituukin niitä ilciöpöpöjä.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mulla on näköjään ärsyttävä tapa sanoa jatkuvasti "no joo". Taidan olla varsinainen jees-nainen, voi persus sille!
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tehkää jotakin hyödyllistä ja opetelkaa tamperetta!

prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kirjoittaminen etenee kyllä paljon hitaammin kuin alunperin kuvittelin, johtuen ehkä siitä, että tuontyyppinen teksti edellyttää niin voimakasta henkistä uppoutumista, että välillä tuntuu vähän tukalaltakin. Pitää valmiiksi olla oikeanlaisessa mielentilassa, jotta kirjoittamisesta tulisi yhtään mitään.
Kuulostaa ihan siltä, että alat päästä kosketuksiin sen Sarasvuo-ketjussakin puheena olleen työn ja vapaa-ajan sekoittumisen kanssa. Jos kirjoittaminen olisi palkkatyötäsi, laskisitko työajaksi myös oikeaan mielentilaan pääsemiseen tähtäävän toiminnan? Entä miten onnistuisivat kahdeksan tunnin työpäivät?
Olenhan minä aiemminkin ollut sen kanssa kosketuksissa, ja maininnutkin asiasta useaan otteeseen. Erityisesti olen maininnut niitä asiayhteyksiä, joissa kosketus on ollut vääränlaista ja liian kuluttavaa. Kirjoittamista on onneksi monenlaista, ja jos se olisi palkkatyötäni, tuskin kirjoittaisin tällaista tekstiä, jota nyt kirjoitan, joten oikeaan mielentilaan pääseminen olisi nopeampaa ja kahdeksan tunnin työpäivät onnistuisivat kyllä.
Tukaluus on muuten ihan ok ja kuuluu asiaan (kunhan on jaksottaista eikä jatkuvaa). Voi jopa ajatella, että ilman pelon, ahdistuksen ja tyhjyyden tunnetta et olisi tekemässä mitään aidosti luovaa.
Itse asiassa sitä olen miettinyt, että aidosti luovan tekstin taitaa tunnistaa siitä, että tasokkaan kirjallisuuden lukeminen kirjoittamisen lomassa ei häiritse sitä omaa kirjoittamista, eikä muiden kirjoittama teksti punge läpi sinne oman tekstin sekaan.
prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
Otto von Pickelhaube kirjoitti:<schnip>
Miksi poistit viestisti?
Itsesuojeluvaisto taisi kuitenkin herätä. On asioita joista ei vain kannata kirjoittaa, kun siinä saattaa itsekin saada turpiinsa.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Yo, prosessi!

Jos tajusin oikein niin pyöräytit sinappikoneen jokin aika sitten?? Miten helvetissä sulla on aikaa naputtaa viestiä tänne kokolailla 24/7? Pari muuta joiden lastenkasvatusta olen seuranneet ovat aika kiireisiä tenavan kanssa, sinä et.

Kutsuko mukulaa perunakellari jo?
prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

1108 kirjoitti:Yo, prosessi!

Jos tajusin oikein niin pyöräytit sinappikoneen jokin aika sitten?? Miten helvetissä sulla on aikaa naputtaa viestiä tänne kokolailla 24/7? Pari muuta joiden lastenkasvatusta olen seuranneet ovat aika kiireisiä tenavan kanssa, sinä et.

Kutsuko mukulaa perunakellari jo?
Helppo tenava nääs. Ja aikaa on todella paljon ylimääräistä, kun tenavat nukkuvatkin paljon. Tilanne olisi varmasti täysin eri, jos tuolla olisi koliikki, syömisongelmia, allergioita tai mitä tahansa muuta ongelmaa, mutta kun ei ole. Niinpä päiviini mahtuu syöttämisen, vaippojenvaihdon, tenavan viihdyttämisen, kotitöiden yms. lisäksi myös paaaljon ylimääräistä aikaa, vaikkapa sitten kitinöintiin.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
1108 kirjoitti:Yo, prosessi!
Helppo tenava nääs.
Tätä mä en koskaan ole oikein tajunnut. Joku vittuilee päin naamaa että olet paska äiti ja siihen sitten jollain äidillä löytyy itsehillintää ja viitseliäisyyttä vastata asiallisesti ja nätisti. Mikäs siinä sen puoleen että varmaan kaikkein toimivinta. Teflonpinnoitteesta on ehdottomasti hyötyä netissä.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:Helppo tenava nääs. Ja aikaa on todella paljon ylimääräistä, kun tenavat nukkuvatkin paljon.
Eli natile on kittana kuin mikäkin? Selittää asian, ei aiheesta muuta.
prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Helppo tenava nääs. Ja aikaa on todella paljon ylimääräistä, kun tenavat nukkuvatkin paljon.
Eli natile on kittana kuin mikäkin? Selittää asian, ei aiheesta muuta.
:)
masa

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Tätä mä en koskaan ole oikein tajunnut. Joku vittuilee päin naamaa että olet paska äiti j
Missäs kohtaa numba viittasi "paskaan äitiin?"

Sama "kitinä on elämä" -fiilis mulle on prossusta tullut. Palstahan on täynnä prossun viestejä ympäri vuorokauden, joten vähemmälläkin viestimäärällä asiaa voisi ihmetellä.
prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
1108 kirjoitti:Yo, prosessi!
Helppo tenava nääs.
Tätä mä en koskaan ole oikein tajunnut. Joku vittuilee päin naamaa että olet paska äiti ja siihen sitten jollain äidillä löytyy itsehillintää ja viitseliäisyyttä vastata asiallisesti ja nätisti. Mikäs siinä sen puoleen että varmaan kaikkein toimivinta. Teflonpinnoitteesta on ehdottomasti hyötyä netissä.
Ei minulla ole teflonpinnoitetta. Minusta vain on aina vaikuttanut siltä, että Numba pukee aidon huolen vittuiluksi, kun ei kehtaa kiltisti kysyä.
prosessi

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:Sama "kitinä on elämä" -fiilis mulle on prossusta tullut. Palstahan on täynnä prossun viestejä ympäri vuorokauden, joten vähemmälläkin viestimäärällä asiaa voisi ihmetellä.
:P Kummahan se olisi, jos sitä fiilistä ei tulisi, ottaen huomioon, että Kitinä on ainoa kunnollinen kanava mielekkäisiin sosiaalisiin kontakteihin täältä maalta äitiyslomalla, kun ei edes töissä voi käydä.
Zeb

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Missäs kohtaa numba viittasi "paskaan äitiin?"
Perunakellarikohdassa ja rivien välissä nyt ainakin. Antoi ymmärtää, ettei ihmisellä oikein voisi olla aikaa sekä hoitaa vauvaa hyvin, että näpyttää niitä viestejä tänne.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Zeb kirjoitti:Antoi ymmärtää, ettei ihmisellä oikein voisi olla aikaa sekä hoitaa vauvaa hyvin, että näpyttää niitä viestejä tänne.
En mie viittaa, mie sanon.

Ja herkiä ulisemasta emakko, minua mietitytti. Jos minua mietityttää niin mie kysyn.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:Minusta vain on aina vaikuttanut siltä, että Numba pukee aidon huolen vittuiluksi, kun ei kehtaa kiltisti kysyä.
Hitto, :oops: , busted.
1108

Re: Perjantai, kai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt poistuu kuvat galleriasta:

15:43:11 16v-Hevihemmo liittyy keskusteluun.
15:43:19 (16v-Hevihemmo) > 1108: ok kuvii sulla
15:45:42 16v-Hevihemmo poistui keskustelusta.