Vuoden kunkku 2007

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Kitinän kunkku 2007

Tix
6
18%
Niba
6
18%
jouden
3
9%
Snapa
5
15%
Vadim
14
41%
 
Ääniä yhteensä: 34

Hermann Hoth

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Kyllä Elco keksii ja aika mielenkiintoinen on. Vaikea valita. Ehkä jätän äänestämättä. Ketjun aloittaja voisi itsekin olla listalla, mutta ei tainnut häveliäisyyksissään kehdata laittaa. No Aasi muokkaa ...

edit: Lakkaa nälvimästä ja jätä mut rauhaan.
Viimeksi muokannut Hermann Hoth, 12.12.2007 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Oot näemmä uuden nimimerkin myötä vähentänyt hymiöiden käyttöä. No, se oliski ollu ehkä vähän liian paljastavaa...
SikaMika

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti:^ Oot näemmä uuden nimimerkin myötä vähentänyt hymiöiden käyttöä. No, se oliski ollu ehkä vähän liian paljastavaa...
Kuka se o?
bedlam

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä oon miettiny samaa, että kuka se on. Sano nyt!
Aito_Johanna

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Zeb kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä olen kyllä hieman mustasukkainen, kun Vadimilla on noin monta muutakin ihailijaa.
:oops: *tunnustaa*
:yo:
BettyB.

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Mä oon miettiny samaa, että kuka se on. Sano nyt!
Kaikkien stalkkerien kruunaamaton kuningas.
SaintJohnPerse

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä oon miettiny samaa, että kuka se on. Sano nyt!
Kaikkien stalkkerien kruunaamaton kuningas.
Niba? Arska?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Aito_Johanna kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä olen kyllä hieman mustasukkainen, kun Vadimilla on noin monta muutakin ihailijaa.
:oops: *tunnustaa*
:yo:
Sinäkin, Brutus.

Varokaa vain! Kohta alan luulla itseäni lahjaksi naissukupuolelle, jahka tältä tuhkanripottelultani kerkiän.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Kohta alan luulla itseäni lahjaksi naissukupuolelle, jahka tältä tuhkanripottelultani kerkiän.
Kauhun tasapaino!
Rouva Pupu

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Annan kallisarvoisen ääneni *jännitysmusiikkia* Tixille!1 Harva pystyy olemaan kuNkku sekä mulKku samaan aikaan, niinQ juunou ;). Puss!
Tix

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti:Annan kallisarvoisen ääneni *jännitysmusiikkia* Tixille!1 Harva pystyy olemaan kuNkku sekä mulKku samaan aikaan, niinQ juunou ;). Puss!
Pitäiskö laittaa titteliksi kuningasmulkku? :P
Rouva Pupu

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti: Pitäiskö laittaa titteliksi kuningasmulkku? :P
Annan ääneni tälle idealle. Siitä huokuu semmonen hyvä mulkku energy.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SaintJohnPerse kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mä oon miettiny samaa, että kuka se on. Sano nyt!
Kaikkien stalkkerien kruunaamaton kuningas.
Niba? Arska?
Hei. Olen ollut iloinen, että en ole ollut lainkaan esillä mulkussa enkä kunkussa, muuten kuin Bluntlyn ajatuksissa. Mahtavaa! Mutta kilttihän mä oon ollutkin. Hajuton ja mauton. Hetkinen, oliko tää ketju nyt mulkku vai kunkku. Se ja sama. En ole kumpikaan. Lähin kunkku on näet Ruotsin kuningas. Ja minä olen vain SA. Harvinaisen aito asia.

Maksettu mainos vielä, joka mahdollistaa SA:n arvokirjoitukset. Tämä sponsorointi on nykyaikaa. Pyydän ymmärrystä, sekä tukea. (SA Oy)

Hyvää päivää ihmiset, mahdolliset elukat ja Gat sekä Slam.

Nyt teillä olisi mitä mainioin mahdollisuus osallistua hyvään toimintaan lapsen hyväksi, koska itse olen satunnaisesti päivällä paikalla ja oma palstalapseni "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset" tarvitsee kirjoituksia jatkuvasti. Palstalapseni tarvitsee päivittäin juttuja ravinnoksi. Siis ajattele jatkuvuutta ja anna lapselle mahdollisuus!
Kirjoittamalla palstalle teet palstalapsen terveyden hyväksi ja palstaisän mielen hyväksi. Tee siis Joulun alla hyvä päätös ja osallistu humaaniin yhteisvastuutoimintaan.
Moni on jo onneksi hyvässä mukana. Tarvitsemme sinunkin kasvatuspanostasi! Muista että yksikin sana tuo jo arvokkaan ravintoannoksen! Se vie vain hetken elämästäsi mutta tuo suuren inhimillisen ilon ja hyödyn. Kiitokseksi saat sekä vastauksen että halutessasi papukaijamerkin, jos sen ansaitset. Kiitos sinulle ajastasi kun tutustuit.


Stadinarska
Ei ääntä. Väärät vaihtoehdot.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kyllä Vadimin on ihan pakko olla Kitinän kunkku, ottaen huomioon, että hepun lähdettyä ulkomaille Kitinässä riehutaan enemmän kuin aikoihin. Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä, vai miten se menikään?
ninnithequeen

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Kyllä Vadimin on ihan pakko olla Kitinän kunkku, ottaen huomioon, että hepun lähdettyä ulkomaille Kitinässä riehutaan enemmän kuin aikoihin. Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä, vai miten se menikään?
Käsittääkseni Vadim on ollut tyyliin aina siellä ulkomailla, eikä vain tänä vuonna...
prosessi

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kyllä Vadimin on ihan pakko olla Kitinän kunkku, ottaen huomioon, että hepun lähdettyä ulkomaille Kitinässä riehutaan enemmän kuin aikoihin. Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä, vai miten se menikään?
Käsittääkseni Vadim on ollut tyyliin aina siellä ulkomailla, eikä vain tänä vuonna...
Eikös se viime aikoina ole ollut Suomessa? Lähinnä tarkoitin sitä, ettei se nyt muutamaan päivään ole pahemmin kirjoitellut Kitinään, ja muistaakseni se mainitsi muutama päivä sitten olevansa lähdössä jonnekin.
PerttiMakimaa

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

prosessi kirjoitti:Kyllä Vadimin on ihan pakko olla Kitinän kunkku, ottaen huomioon, että hepun lähdettyä ulkomaille Kitinässä riehutaan enemmän kuin aikoihin. Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä, vai miten se menikään?
Vai oliko se sittenkin palstalle sopivasti kitinän runkku? :)
prosessi

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kyllä Vadimin on ihan pakko olla Kitinän kunkku, ottaen huomioon, että hepun lähdettyä ulkomaille Kitinässä riehutaan enemmän kuin aikoihin. Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä, vai miten se menikään?
Vai oliko se sittenkin palstalle sopivasti kitinän runkku? :)
En usko. Olen aivan vakuuttunut siitä, että se huijasi lähtevänsä Lontooseen ja onkin oikeasti jossain päin Australiaa vonkaamassa elcoa. Kysyisin elcolta tilanteen etenemisestä, ellen olisi norattu.
PerttiMakimaa

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

prosessi kirjoitti:En usko. Olen aivan vakuuttunut siitä, että se huijasi lähtevänsä Lontooseen ja onkin oikeasti jossain päin Australiaa vonkaamassa elcoa. Kysyisin elcolta tilanteen etenemisestä, ellen olisi norattu.
Tietosi miesten anatomiasta ovat puutteelliset. Pelkkä vonkaaminen ei laske turvotusta alapäässä. :)
prosessi

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En usko. Olen aivan vakuuttunut siitä, että se huijasi lähtevänsä Lontooseen ja onkin oikeasti jossain päin Australiaa vonkaamassa elcoa. Kysyisin elcolta tilanteen etenemisestä, ellen olisi norattu.
Tietosi miesten anatomiasta ovat puutteelliset. Pelkkä vonkaaminen ei laske turvotusta alapäässä. :)
Tietosi menestyksen salaisuuksista ovat puutteelliset. En täsmennä, ettei kaikista kitinäläisistä tule kunkkuja. Liika on aina liikaa.
PerttiMakimaa

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

prosessi kirjoitti:Tietosi menestyksen salaisuuksista ovat puutteelliset. En täsmennä, ettei kaikista kitinäläisistä tule kunkkuja. Liika on aina liikaa.
Ei, mutta useimmista lienee tullut runkkuja.

Toisaalta Vadim voi hyvinkin olla kitinän kunkku. Sokeitten valtakunnassa silmäpuoli on kuningas.
prosessi

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tietosi menestyksen salaisuuksista ovat puutteelliset. En täsmennä, ettei kaikista kitinäläisistä tule kunkkuja. Liika on aina liikaa.
Ei, mutta useimmista lienee tullut runkkuja.

Toisaalta Vadim voi hyvinkin olla kitinän kunkku. Sokeitten valtakunnassa silmäpuoli on kuningas.
Nyt ymmärrän miksi avatarillasi on noin tummat aurinkolasit. Jäin ihmettelemään, kun opaskoiraa ei kuvassa näkynyt, enkä siis osannut yhdistää asiaa sokeuteen.
PerttiMakimaa

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

prosessi kirjoitti:Nyt ymmärrän miksi avatarillasi on noin tummat aurinkolasit.
Sinun partaasi ei kyllä selitetäkään niin helpolla.
prosessi

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja prosessi »

PerttiMakimaa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Nyt ymmärrän miksi avatarillasi on noin tummat aurinkolasit.
Sinun partaasi ei kyllä selitetäkään niin helpolla.
Sille löytyykin ainakin kolme rinnakkaista selitystä, joista ainuttakaan en kehtaa kertoa.
PerttiMakimaa

Re: Vuoden kunkku 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

prosessi kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Nyt ymmärrän miksi avatarillasi on noin tummat aurinkolasit.
Sinun partaasi ei kyllä selitetäkään niin helpolla.
Sille löytyykin ainakin kolme rinnakkaista selitystä, joista ainuttakaan en kehtaa kertoa.
Kun kerran haetaan vuoden k(/r)unkkua niin tulisi mieleen suippo keihäänkärki ja kummallekin reunalle tyvestä kaartuvat pallukat. Tai jtkn. :)
Vastaa Viestiin