Trostai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Trostai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Erinomainen päivä. Kaupungilla hiustenhoitovempaimia esittelemällä kauppaava ulkomaanelävä poimi minut väkijoukosta sopivana uhrina hiuskäsittelyyn. Minä olin kiireissäni lähtenyt liikkeelle kuivaamatta hiuksia loppuun asti, joten kun kampaajatyttö koski hiuksiini kuumalla vempaimella, nousi niistä valtava höyrypilvi. Tyttö hämmästyi ilmiöstä sen verran, että häneltä menivät sanat sekaisin, joten hän rauhoitteli minua sanomalla, ettei kyseessä ollut mikään höyry vaan savu. Tajuttuaan mitä oli sanonut tyttö sai hysteerisen naurukohtauksen, otti hiuksistani kiinni ja työnsi tupsun nenäni eteen ja käski nuuskimaan, ettei hiuksista oikeasti nouse palaneen käry. Ei noussut, mutta siinä vaiheessa minäkin olin jo päätynyt puolihysteeriseen tilaan ja nauroin yhtä hallitsemattomasti. Niinpä normaalisti kuulemma kymmenisen minuuttia kestävä esittely venyi puoleksi tunniksi, kun aina välillä piti nauraa vähän lisää.

Myöhemmin itse vakavoiduin katsellessani ulkonäköni totaalista muuttumista peilistä. Tyttö tiedusteli mitä oikein mietin, ja totesin pohtivani kuka minä oikein olen. Hän kysyi syytä moiselle, ja kerroin sen olevan hyvin merkityksellinen asia kyseisen laitteen hankinnan kannalta. Joko olen ihminen, joka käyttää sitä, tai sitten en ole, enkä ole aivan varma asiasta. Mutta tulipahan hieno kampaus, ja kehotus tulla uudestaan kammattavaksi vaikka joka päivä.

Sitten kävin Subwayssa syömässä, ja siellä asiakaspalveluhenkilöllä oli ihan oma näkemyksensä siitä, minkälainen leipä minulle sopisi. Niinpä hän ei täyttänyt leipää niillä täytteillä joita minä pyysin, vaan vahingossa ihan muilla. Minusta oli niin mielenkiintoista saada selville minkälaisen leivän hän alitajuisesti halusi minulle syöttää, että en pyytänyt korjaamaan virheitä, vaikka hän oli jo aikeissa aloittaa koko homman alusta. Leipä oli erinomainen.

Tämän jälkeen kävin stalkkaamassa Keikausta ja vähän Keikauksen kavereitakin, ja sain kuulla pelottavia totuuksia valtion virkamiesten salaisesta elämästä. Totuusarvo niillä väitteillä kuitenkin taitaa olla vähän niin ja näin, koska selvitin kaikki nuo totuudet kysymällä "onko näin?" -kysymyksiä, joihin yksi virkamies aina vastasi myöntävästi, ja toinen vahvisti. Ottaen huomioon, että itse kerroin käyttäväni välillä kultaista silinterihattua, saattoi parivaljakolla olla omat motiivinsa huijaamiseen.
Vihtahousu

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomentah! Taas tutussa työympäristössä, eilen olin toisessa satamasssa koulutuksessa. EKA TPK!
Duckzilla

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huamenta. Mitäs tässä, eilen oli muuten hauska ilta mutta jostain kumman syystä tupakkalaki ei pätenyt siellä mestassa. Meni sitten osa yöstä yskiskellessä. Vieläkin köhityttää. :x Ei mua kyllä yleensä oo tupakkisavu sentään ihan näin pahasti yskittänyt, ei kai vaan sit oo flunssaa pukkaamassa?
NuoriDaavid

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:Minä olin kiireissäni lähtenyt liikkeelle kuivaamatta hiuksia loppuun asti, joten kun kampaajatyttö koski hiuksiini kuumalla vempaimella, nousi niistä valtava höyrypilvi. Tyttö hämmästyi ilmiöstä sen verran, että häneltä menivät sanat sekaisin, joten hän rauhoitteli minua sanomalla, ettei kyseessä ollut mikään höyry vaan savu.
:lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Kauhea kiire eilen, kauhea kiire tänään. Oli pakko istua 5 min ajaksi kahvin ääreen ettei pää mene pox. Eläinlääkäri kävi heti aamusta, ja kiva kaveri kun on, keitti mulle kahvin ja jeesasi koirien kanssa :) Reilu ihminen! Sovittiine ensi viikolle treffitkin, pääsee syömään hyvää ruokaa ja pölisemään "tyttöjen" juttuja.

Tänään anopin kanssa rehvit.. mä treffailen vaan naisia :) Huomenna viimeinen työpäivä ennen ensi viikon perjantaita!! Jeh, sitten onkin jokainen joulupyhä yksin töissä + viikonloppu. Sit loppuukin työt.

Voinnissa jotain huolestuttavaa, pitää tänään soittaa terveydenhoitajalle klo 12 kun on puhelinaika. Iso määrä verta oksennuksessa ei kaiketi ole tervettä, varsinkin paria kertaa peräkkäin parin viikon sisällä.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kviton joulukorttien lähettelijät. Jo neljäs tektsari jossa kysytään nykyistä osoitetta. Älkää turhaa lähettäkö niitä kortteja. Ette meinaan saa meiltä korttia kuitenkaan!
safi

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sain taas muistuksen siitä minkälaista on työskennellä vieraan palkkalistoilla ja yrittää tulla toimeen kaikenlaisten kanojen kanssa. Ei tule mitään, koska en jaksa teeskennellä tai kuunnella jatkuvasti jonkun haukkumista selän takana tai osallistua sellaiseen. Huvittavinta oli, että kun annoin "kevyttä" palautetta safimaiseen tyyliin, niin asianomaisille meni herne nenään.... no eipä tarvitse sinne enää mennä ja tunsin suoranaista helpotusta. Unelmaduuni muuttui siis muutamassa kuukaudessa joksikin ihan muuksi.

Firmassa oli tosin töissä myös useita täysin ihania ihmisiä, joiden kanssa tulen olemaan jossain muodossa tekemissä jatkossakin... ja todella ihQ asiakkaita. Sain kyllä loistavan liikeidean puljussa työskennellessäni. Harmi vain, etten voi työsoparin perusteella operoida samalla alalla seuraavaan puoleen vuoteen..... :evil:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi joulu on vielä kaukana, pikkujouluja kannatan, kun niissä saa juoda viinaa tarpeeksi, jouluna in situ pitää sitten ottaa rauhallisemmin, tällä viikolla kolmet pikkujoulut ja yhdet syntsät, puuh maksa vihgahtaa jo hiukan, pitää aloittaa myöhään ja lähteä juhlista kun ne ovat paraimmillaan! Tänään työpikkujoulu ja kummeleita katsomaan. tietenkin! Täytyy ottaa illalla sitten oikein paksu lankkupiffi rules!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onks kitinäläiset menneet lakkoon, vai miksi viikonpäiväketjussa on näin vähän postauksia? Outoa.

Torstai on epätoivoa täynnä. Väsyttää, vituttaa ja aika matelee. Olispa vaan äkkiä viikonloppu; tiedossa on paljon äksöniä 8)
masa

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja masa »

safi kirjoitti:annoin "kevyttä" palautetta safimaiseen tyyliin
Eli hakkasit kirveellä sen sängyn paskaks?
BettyB.

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Torstaiaamuna krapula ja vapina, tuijotan vessan seinää... Huh. Osastokokous venähti huomattavasti tämän vuorokauden puolelle. Nyt on kipeä tukka eikä tippaakaan Luciamainen fiilis. Tai no, ehkä vähän. Ihan kun olis steariinit valunu päänahkaan, sen verran kivistää. Jos tässä pari tuntia jaksais keikkua ja sitten Maikkarille erään nimeltämainitsemattoman tv-ohjelman kuvauksiin.

TPK tuhat, LomaTJ 1
Stinky

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tää on taas näitä päiviä, hommat jumittaa kun pomo pihtaa tietoa. Tässä sit vaan istutaan, ihmetellään ja tylsistytään.
Kurjaa kun tietää että hommia olis vaikka muille jakaa ja ylitöitäkin vois tehä jos sais ne pirun tiedot. Mä jään lomalle ja duunikaverin niskaan kaatuu siis kaikki. Paskanmarjat.

Huomenna shoppaamaan Ikeaan. Eteiseen sivupöytä ja olkkariin iso peili seinälle. Ja uuden sohvankin pitäs tulla ens viikolla. Jei! Kun sais misterin ylipuhuttua vielä niiden seinien maalaamiseen..

Elppis, ilmottele mitä lääkäri sanoi!!! Onhan kaikki kunnossa?
aimohaiku

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Henkilöt eivät hoida työtehtäviään --> mun hommat kusevat --> mua vituttaa.
safi

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja safi »

masa kirjoitti: Eli hakkasit kirveellä sen sängyn paskaks?
Heh, heh ei mitään tuollaista tällä erää. Ihan "nätisti" vaan selitin, etten jaksa kuunnella kaikenlaista paskaa ja jos hommat ei ala sujua, niin potkin perselle *mielipuolista naurua*

Jotkut väittää, että kiivaan luonteen pitäisi tasoittua vanhemmiten : ) Koska se mun vanheneminen mahtaa oikein alkaa. Merkkejä siitä ei ole näkyvissä ja toivottavasti ei tule, sillä en vaan voi sietää jengiä joka on puukottamassa toisiaan selkään heti, kun asianomainen häipyy paikalta.
Edith

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pitäisköhän ruveta isona johtajaks? Tämän päivän taulukointiurakkaa on piristänyt johtajien lahjavuorien vastaanottelu. Että niitä riitää.
masa

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tsumdidumdum. Olis jo lauantai, niin pääsis poikain kanssa saunomaan.

Alan kyllä täyttämään kaikki ne kriteerit, joille nauroin kaveripiiri ukkomiesten kohdalla aiemmin. Varasin näet stadista hotellihuoneen, että saan röpötellä rauhassa aamuun asti. Nyt sitten vedetään sellaiset koomat, että sunnuntaina ei pysy sisällä edes lapamato! 8)
aimohaiku

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:Pitäisköhän ruveta isona johtajaks?
Keskijohdossa pääsee vähällä, jos on hyvä puhumaan ja seuranta on lepsua. Asemaan pääseminen kyllä edellyttää yleensä oikeiden töiden tekemistä muutaman vuoden ajan.
aimohaiku

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

masa kirjoitti:Alan kyllä täyttämään kaikki ne kriteerit, joille nauroin kaveripiiri ukkomiesten kohdalla aiemmin.
Kaikkea ne naiset teettää. 8)
Edith

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja Edith »

aimohaiku kirjoitti: Asemaan pääseminen kyllä edellyttää yleensä oikeiden töiden tekemistä muutaman vuoden ajan.
Aina joku koira haudattuna :(
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mitäs tänään toivois?
Joku vois poistaa noi kivut ja ton pennun sisältäni. Anyone?
Seksiä kokeiltu jo aamutuimaan ja lenkillä käyty karvaturrien kanssa. Jos sitä siivois seuraavaks. Kenen luo mä lähtisin saunoon? Vituttaa. Närästää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
prosessi

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ilmeisesti hyvä tuuli tarttuu, joskus vain vähän oudoilla tavoilla. Tänään kävin diabeteslääkärin juttusilla, ja tuli sitten erokin mainittua. En ilmeisesti kuitenkaan näyttänyt tarpeeksi onnettomalta, sillä lääkärisetä totesi kyllä ensin vakavana, että ei minun elämäni ainakaan helppoa ole, mutta purskahti sanomisen jälkeen hillittömään nauruun. Minä kielsin nauramasta vakaville asioille, mikä vain pahensi lääkäriparan naurukohtausta.

Verenpaine mitattiin niin, että samalla imetin, lääkäri vähän pohti miten homma onnistuu, mutta minä totesin, että onhan minulla kaksi kättä, toisella pidän mukelosta kiinni ja toisesta mitataan. Kuulemma toimenpide vaikutti lähinnä sketsiltä, erityisesti siinä vaiheessa kun mukelo kommentoi hyvää arvoa sanomalla "grääh".

Ollessani lähdössä lääkäri vielä totesi, että näytän todella terveeltä. Meinasin vastata, että "daah, oot sisätautilääkäri, ei mun taudit näy ulospäin", mutta katsoin parhaaksi olla aiheuttamatta uutta hirnuntakohtausta.

Jälkeenpäin jäin miettimään, että todellisuudessa harva ihminen tuntee minut niin hyvin kuin kyseinen lääkäri, sama lääkäri kun on ollut kuvioissa jo kahdeksan vuotta. Ja sairaskertomuksiin päätyvät monet sellaisetkin asiat, joita ei halua kertoa kenellekään muulle. Oikeastaan aika pelottavaa, ja vielä pelottavampaa on se, etten ole aiemmin tullut ajatelleeksi koko asiaa.
Stinky

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

mustaenkeli kirjoitti:Mitäs tänään toivois?
Joku vois poistaa noi kivut ja ton pennun sisältäni. Anyone?
Seksiä kokeiltu jo aamutuimaan ja lenkillä käyty karvaturrien kanssa. Jos sitä siivois seuraavaks. Kenen luo mä lähtisin saunoon? Vituttaa. Närästää.
Tule muru meille! Haleja ja jaksamista sinne teille koko perheelle ♥
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stinky kirjoitti:Tule muru meille! ♥
Kiitos kutsusta! Mielelläni voisin tullakin.
Tänään kyllä lepään viimeyön velkoja, mutta viikonloppuna tai milloin vain! Ku ei tää paikallaan kärvistelykään ketään tai mitään auta...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään se ukko pääsee jo ajoissa duunista. Tuli nimittäin 5:30 töistä ja lähti takas 6:30 :roll:
How stupid can you be??
Stinky

Re: Trostai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

mustaenkeli kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Tule muru meille! ♥
Kiitos kutsusta! Mielelläni voisin tullakin.
Tänään kyllä lepään viimeyön velkoja, mutta viikonloppuna tai milloin vain! Ku ei tää paikallaan kärvistelykään ketään tai mitään auta...
Ens viikolla ollaan misterin kanssa kotona. Lomalla :] Laitetaan kato takkaan tuli ja rillataan makkaraa, juodaan terästämätöntä glögiä ja jauhetaan paskaa ja vaikka vähän asiaakin!
Vastaa Viestiin