Nuoren Daavidin kärsimykset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SaintJohnPerse

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Täytyy kyllä ihmetellä, miten suhteenne on kestännyt noinkin pitkään, jos vaimosi ei luota sinuun etkä sinäkään välttämättä itseesi. Sinä olet pysynyt uskollisena, mutta onko se vaan ollut mahdollisuuksien puutetta vai olisiko mahdollista, että pipetti olisi livahtanut koeputkeen, jos olisit päässyt City-miittiin ja City/Kitinän kiintiö-Tehyläiset olisivat valmiina antamaan ihoa?

Oletko varma, ettei pikkukotirouvasi ole pyllistäny, jollekin uimaaltaanputsarille tai putkimiehelle? (ainakin elokuvissa käy niin... niissä, jossa on sellainen hyvä musiikki taustalla) Vaimosi on saattanut mustasukkaisena tehdä sen, kun ajattelee, että kuitenkin siä pyörittelet siellä jotain lähihoitajan lumppuja...

Itselläni nyt ei ole kokemusta kuin parista muutaman vuoden avoliitosta, joistakin "suhteista" ja lievästä lutkailusta, mutta uskon, että tossun alle pakeneminen ei ole oikea tapa ratkoa ongelmaa parisuhteessa, jos se on luottamuspula.
masa

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Eli saattaa olla niin, että lopetan kitinöinnin.

*kosteasilmä exittiä harkiten*
Tee mielummin niin, että sidot vaimosi sohvaan kiinni, nussit häntä takaapäin rajusti ja samlla läpsit kunnollisia läväreitä hänen persposkilleen. Jatkat nussimista nin kauan, että hän laukeaa valittaen ja vaikertaen. Sitten ruikit spermasi hänen selälleen, pyyhit kyrvän anopilta saatuun shaaliin, päästät akan solmuista irti ja sanot: "Tees akka mulle pekonimunakas. Mä meen lukemaan kitinää.
Viimeksi muokannut masa, 14.12.2007 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tuskin. Mä en kestäisi sitä, että vaimo veisi puolet rahoistani. :roll:
Mitä sun vaimo tekee? Eikö myös hän ole tuonut talouteenne rahaa?
Hän oli lähes 10 vuotta kotona ja nykyäänkin tienaan 10 kertaa häntä enemmän. Kotona olo oli tietysti lasten hoitoa, eli kyllä siltä ajalta hänelle oikeudenmukaisesti kuuluisikin osansa.
Eipä 10 v liiton jälkeen avioehdolla kauheasti olisi merkitystä. Se soviteltaisiin kuitenkin, kun toinen on kasvattanut lapset ja hoitanut kodin. Niin se vaan menee. Ei nyt ehkä ihan puolia menisi, mutta iso osa kuitenkin.
Tix

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Tix »

Homeboy65 kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tuollaisia ongelmia ei synny in the first place, kun pysyy ns. vanhapoikana. *on vanhapoika* :wink:
Sinulla se ei ole valintakysymys vaan ainoa mahdollisuus.
Perustele. :kele:
Koska viimeksi törmäsit naisenpuolikkaaseen, joka olisi halukas parisuhteeseen kanssasi?
SaintJohnPerse

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eli saattaa olla niin, että lopetan kitinöinnin.

*kosteasilmä exittiä harkiten*
Tee mielummin niin, että sidot vaimosi sohvaan kiinni, nussit häntä takaapäin rajusti ja samlla läpsit kunnollisia läväreitä hänen persposkilleen. Jatkat nussimista nin kauan, että hän laukeaa valittaen ja vaikertaen. Sitten ruikit spermasi hänen selälleen, pyyhit kyrvän anopilta saatuun shaaliin, päästät akan solmuista irti ja sanot: "Tees akka mulle pelonimunakas. Mä meen lukemaan kitinää.
Tai voit vaihtoehtoisesti kutsua tarkoin valittuja Kitinäläisiä mukaa kimppaan todistaaksesi, että täällä on "ihan normaalia porukkaa". Ei tarvi pelätä...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja swirl »

masa kirjoitti:Tee mielummin niin, että sidot vaimosi sohvaan kiinni, nussit häntä takaapäin rajusti ja samlla läpsit kunnollisia läväreitä hänen persposkilleen. Jatkat nussimista nin kauan, että hän laukeaa valittaen ja vaikertaen. Sitten ruikit spermasi hänen selälleen, pyyhit kyrvän anopilta saatuun shaaliin, päästät akan solmuista irti ja sanot: "Tees akka mulle pelonimunakas. Mä meen lukemaan kitinää.
^Ajattelin ehdottaa jotain ihan samantyyppistä. ND:n pitäisi välillä viedä ja antaa vaimon vikistä. Lyönpä vaikka vetoa, että vaimo tykkäisi, kun kynnysmatosta kuoriutuisi yhtäkkiä Mies ;)
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

swirl kirjoitti:
masa kirjoitti:Tee mielummin niin, että sidot vaimosi sohvaan kiinni, nussit häntä takaapäin rajusti ja samlla läpsit kunnollisia läväreitä hänen persposkilleen. Jatkat nussimista nin kauan, että hän laukeaa valittaen ja vaikertaen. Sitten ruikit spermasi hänen selälleen, pyyhit kyrvän anopilta saatuun shaaliin, päästät akan solmuista irti ja sanot: "Tees akka mulle pelonimunakas. Mä meen lukemaan kitinää.
^Ajattelin ehdottaa jotain ihan samantyyppistä. ND:n pitäisi välillä viedä ja antaa vaimon vikistä. Lyönpä vaikka vetoa, että vaimo tykkäisi, kun kynnysmatosta kuoriutuisi yhtäkkiä Mies ;)
Niin ja Homeboyn häitä vietetään ensi kesänä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:Täytyy kyllä ihmetellä, miten suhteenne on kestännyt noinkin pitkään, jos vaimosi ei luota sinuun etkä sinäkään välttämättä itseesi. Sinä olet pysynyt uskollisena, mutta onko se vaan ollut mahdollisuuksien puutetta vai olisiko mahdollista, että pipetti olisi livahtanut koeputkeen, jos olisit päässyt City-miittiin ja City/Kitinän kiintiö-Tehyläiset olisivat valmiina antamaan ihoa?

Oletko varma, ettei pikkukotirouvasi ole pyllistäny, jollekin uimaaltaanputsarille tai putkimiehelle? (ainakin elokuvissa käy niin... niissä, jossa on sellainen hyvä musiikki taustalla) Vaimosi on saattanut mustasukkaisena tehdä sen, kun ajattelee, että kuitenkin siä pyörittelet siellä jotain lähihoitajan lumppuja...
Itseäni aviorikoksesta suojelee se, että siinä vaiheessa kun se alkaa olla mielessä, olen niin tolkuttomassa kännissä, että kuola valuu suupielestä enkä juuri pysty muodostamaan ymmärrettäviä lauseita. Näin ollen saanti on heikkoa silloin kun halua olisi. Sillon kun saantia olisi (kts.ed. heavybileet-tapaus), niin olen onneksi liian vähän kännissä.

Mitä tulee vaimoni mahd. pyllistelyyn, niin siitä en tietenkään voi sanoa mitään absolut-varmaa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NuoriDaavid kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Täytyy kyllä ihmetellä, miten suhteenne on kestännyt noinkin pitkään, jos vaimosi ei luota sinuun etkä sinäkään välttämättä itseesi. Sinä olet pysynyt uskollisena, mutta onko se vaan ollut mahdollisuuksien puutetta vai olisiko mahdollista, että pipetti olisi livahtanut koeputkeen, jos olisit päässyt City-miittiin ja City/Kitinän kiintiö-Tehyläiset olisivat valmiina antamaan ihoa?

Oletko varma, ettei pikkukotirouvasi ole pyllistäny, jollekin uimaaltaanputsarille tai putkimiehelle? (ainakin elokuvissa käy niin... niissä, jossa on sellainen hyvä musiikki taustalla) Vaimosi on saattanut mustasukkaisena tehdä sen, kun ajattelee, että kuitenkin siä pyörittelet siellä jotain lähihoitajan lumppuja...
Itseäni aviorikoksesta suojelee se, että siinä vaiheessa kun se alkaa olla mielessä, olen niin tolkuttomassa kännissä, että kuola valuu suupielestä enkä juuri pysty muodostamaan ymmärrettäviä lauseita. Näin ollen saanti on heikkoa silloin kun halua olisi. Sillon kun saantia olisi (kts.ed. heavybileet-tapaus), niin olen onneksi liian vähän kännissä.

Mitä tulee vaimoni mahd. pyllistelyyn, niin siitä en tietenkään voi sanoa mitään absolut-varmaa.
Kuule mitäs jos järkättäis treffit, minä, jouden ja sun vaimos. Problem solved. Olisitte tasoissa ja sun ei enää tarvitsis salailla!
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Crowbar kirjoitti:
Itseäni aviorikoksesta suojelee se, että siinä vaiheessa kun se alkaa olla mielessä, olen niin tolkuttomassa kännissä, että kuola valuu suupielestä enkä juuri pysty muodostamaan ymmärrettäviä lauseita. Näin ollen saanti on heikkoa silloin kun halua olisi. Sillon kun saantia olisi (kts.ed. heavybileet-tapaus), niin olen onneksi liian vähän kännissä.

Mitä tulee vaimoni mahd. pyllistelyyn, niin siitä en tietenkään voi sanoa mitään absolut-varmaa.
Kuule mitäs jos järkättäis treffit, minä, jouden ja sun vaimos. Problem solved. Olisitte tasoissa ja sun ei enää tarvitsis salailla!
:) Kuulostaa liian pahan makuiselta lääkkeltä.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NuoriDaavid kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
Itseäni aviorikoksesta suojelee se, että siinä vaiheessa kun se alkaa olla mielessä, olen niin tolkuttomassa kännissä, että kuola valuu suupielestä enkä juuri pysty muodostamaan ymmärrettäviä lauseita. Näin ollen saanti on heikkoa silloin kun halua olisi. Sillon kun saantia olisi (kts.ed. heavybileet-tapaus), niin olen onneksi liian vähän kännissä.

Mitä tulee vaimoni mahd. pyllistelyyn, niin siitä en tietenkään voi sanoa mitään absolut-varmaa.
Kuule mitäs jos järkättäis treffit, minä, jouden ja sun vaimos. Problem solved. Olisitte tasoissa ja sun ei enää tarvitsis salailla!
:) Kuulostaa liian pahan makuiselta lääkkeltä.
Mut hei, onhan tää sentään Kitinä. Kyllä kannattaa maksaa hyvästä tuotteesta käypä hinta!
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
SaintJohnPerse

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:[

Itseäni aviorikoksesta suojelee se, että siinä vaiheessa kun se alkaa olla mielessä, olen niin tolkuttomassa kännissä, että kuola valuu suupielestä enkä juuri pysty muodostamaan ymmärrettäviä lauseita. Näin ollen saanti on heikkoa silloin kun halua olisi. Sillon kun saantia olisi (kts.ed. heavybileet-tapaus), niin olen onneksi liian vähän kännissä.

Mitä tulee vaimoni mahd. pyllistelyyn, niin siitä en tietenkään voi sanoa mitään absolut-varmaa.

Mutta naisethan pitävät rentuista. Olisivat varmaan hellyttävä nojaillesasi mummotunnelin tiskillä umpijurrissa stetoskooppi kaulassa mansikkamargariittaa viiksissä. Siitä sitten joku lentoemo vetää sut kravaatissa taksilla luoksensa Hakunilaan. Koska olet niin jurrissa, et pysty kieltäytymään. Aamulla tämä nymfo lentoemo käyttää hyväkseen krapulaista kusikankeasi... ja blim... aviorikos on tehty
Geetz

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Kun sä nyt ND morkkistelet netinkäyttöäsi niin rajoitahan tuskaasi lopettamalla käyttö. Tosta vaan humps. Sit on ehkä hetken päästä helpompi ottaa asia kotonakin puheeks kun "petos ei kokoajan päällä" ja saatat osata vaatia sitä jotain omaa... Sä ihan oikeasti tunnut potevan huonoa omatuntoa tästä. Podet, vaikka tiedät miten minimaalinen kiinnijäämisriskis on (kunhan käytät vaan officella, jonka koneelle vaimo ei pääse).

Do something.
NuoriDaavid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetz kirjoitti:Kun sä nyt ND morkkistelet netinkäyttöäsi niin rajoitahan tuskaasi lopettamalla käyttö. Tosta vaan humps. Sit on ehkä hetken päästä helpompi ottaa asia kotonakin puheeks kun "petos ei kokoajan päällä" ja saatat osata vaatia sitä jotain omaa... Sä ihan oikeasti tunnut potevan huonoa omatuntoa tästä. Podet, vaikka tiedät miten minimaalinen kiinnijäämisriskis on (kunhan käytät vaan officella, jonka koneelle vaimo ei pääse).

Do something.
Joo. Täytyy varmaankin lähteä täältä. Sitten kun itse tietäisin, että en tee mitään väärää (=lupausten vastaista), niin neuvotteluasema olisi vahvempi.
Tix

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Kun sä nyt ND morkkistelet netinkäyttöäsi niin rajoitahan tuskaasi lopettamalla käyttö. Tosta vaan humps. Sit on ehkä hetken päästä helpompi ottaa asia kotonakin puheeks kun "petos ei kokoajan päällä" ja saatat osata vaatia sitä jotain omaa... Sä ihan oikeasti tunnut potevan huonoa omatuntoa tästä. Podet, vaikka tiedät miten minimaalinen kiinnijäämisriskis on (kunhan käytät vaan officella, jonka koneelle vaimo ei pääse).

Do something.
Joo. Täytyy varmaankin lähteä täältä. Sitten kun itse tietäisin, että en tee mitään väärää (=lupausten vastaista), niin neuvotteluasema olisi vahvempi.
Vitut. Ei vaimollasi ole oikeutta vaatia tuollaista. Miksi antaisit periksi moiselle. Kitinässä on ihan tarpeeksi vähän täyspäisiä kirjoittajia nytkin.
Sundance Kid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Pitäisikö tässä nyt tuoda Daven kärsimyksiin helpotus ja ilmoittaa että ainakaan minä en enää jatkossa lue viestejäsi, vaan laitan sinut ihan itsesi takia noreen?! Jos kaikki kantavat kortensa kekoon, niin jääkö Davelle enää muuta vaihtoehtoa kuin painaa sitä tuomiopäivän nappulaa ja parantaa niitä neuvotteluasemia. Palata voi aina.
Tix

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sundance Kid kirjoitti:Pitäisikö tässä nyt tuoda Daven kärsimyksiin helpotus ja ilmoittaa että ainakaan minä en enää jatkossa lue viestejäsi, vaan laitan sinut ihan itsesi takia noreen?! Jos kaikki kantavat kortensa kekoon, niin jääkö Davelle enää muuta vaihtoehtoa kuin painaa sitä tuomiopäivän nappulaa ja parantaa niitä neuvotteluasemia. Palata voi aina.
Miten neuvotteluasemat paranevat siitä, että antaa periksi toisen perusteettomalle mustasukkaisuudelle? Ei Kitinä ole mikään parittelufoorumi. Minusta toimintamallin pitäisi olla ihan toinen. Alkaa lunastamaan sitä omaa tilaa, kunhan vain pitää huolen siitä että ei altista itseään mokaamaan (=dokaamaan) sellaisessa paikassa, jossa on teoriassa mahdollista löytää itsensä mokaamasta muutakin.
Sundance Kid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Tix kirjoitti:Miten neuvotteluasemat paranevat siitä, että antaa periksi toisen perusteettomalle mustasukkaisuudelle? Ei Kitinä ole mikään parittelufoorumi. Minusta toimintamallin pitäisi olla ihan toinen. Alkaa lunastamaan sitä omaa tilaa, kunhan vain pitää huolen siitä että ei altista itseään mokaamaan (=dokaamaan) sellaisessa paikassa, jossa on teoriassa mahdollista löytää itsensä mokaamasta muutakin.
Tulkitsinkin vain Daven fiiliksiä. Jos Dave itse kokee olevansa paremmassa neuvotteluasemassa lopetettuaan kitinöinnin, niin ilman muuta olen tukemassa tätä vaihtoehtoa pienellä potkulla persauksiin. Jos se vaikka olisi se pieni rohkeuden pisara joka enää puuttuu, että Dave saa salaisuuksien arkun avattua.
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hmm... Naurattaa mutta ei kai saisi. Ei vaan tahdo nyt ymmärtää kuinka aikuisella miehellä voi olla naisen antamia kieltoja.
Ymmärtäisin jos kyseessä olisi jokin seikka josta olisi suhteelle mahdollisesti jotakin haittaa mutta ei nyt jumalauta keskustelupalstalle, jonka taso on nyt mitä on, kirjoittaminen mitään hallaa tee?
Vaimosi tuntuu olevan aika Justiinamainen tapaus. Tosin kirjoitustesi perusteella ei sinustakaan pitkä matka Pekka Puupäähän ole.

"Taasko sitä olet luuhannut Kitinässä koko päivän? Nyt tulee kaulimesta"

EDIT: Typot pois.
Rouva Pupu

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti: "Taasko sitä olet luuhannut Kitinässä koko päivän? Nyt tulee kaulimesta".
Älä naurata enempää, sattuu mahaan.
Geetz

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Mua tää ei kyllä naurata. Oon tainnu kokea vähän vastaavia fiiliksiä ja koitan nyt ankarasti miettiä miks joillekin tää on sellasta valta-jutskaa aina vaan. Siis onko se nyt oikeasti kompromisseista pahin pysyä poissa esim. Cityn tapaisilta foorumeilta jos rakkain ihminen niin toivoo? Eikö sitä vois kehittää jonkun muun harrasteen, johon molemmat ois tyytyväisiä? Eikö sitä voi yrittää ajatella jonain muuna kuin vaimon kontrollin tarpeena... Tai jotain. En tiedä.

Mulle ei olis ongelma lähteä täältä jos mieheni niin toivois. Huolestuttaa jos se jollekin on.

Suosittelen aina terapiaa kaikille, lähen itekin vuoden alusta, siis ainakin terapiaan. 8)
PerttiMakimaa

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

1108 kirjoitti:Ei vaan tahdo nyt ymmärtää kuinka aikuisella miehellä voi olla naisen antamia kieltoja.
Heh, mitenkäs kauan sitä avioliittoa onkaan jatkunut? :)

Joskus muuten suhteessa kiellot voivat olla osa itsesensuuria. Olettaa ettei toinen haluaisi sinun tekevän sitä tai tuota.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Crowbar kirjoitti:
Hellu kirjoitti: vaikka siitä on jo yli puol vuotta kun sain tietää.
HUH! Onpa pitkä aika! Elääkö ihminen edes noin kauan?
No jos se asia on käyty läpi ja anteeks on annettu niin sit pitäis kans antaa olla. Ei siitä yli pääse jos puolen vuoden päästä vielä jauhetaan, voi sitä omassa päässään miettiä muttei sais paiskata toisen naamalle kun vituttaa.
Vielä kun on joka päivä kännissä elikäs tunteet pinnassa, niin turhan usein tulee kaikenlaista pikku kinaa ja pettäminen on niin kauhee juttu kuiteski, että se on hyvä sellanen turvan tukkimiskeino.
Näin kun tässä analysoin niin taidankin olla ihan over koko jutusta jo, mutta inhottavasti ämmämäiseen tyyliin silti leikin etten oliskaan.
1108

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

PerttiMakimaa kirjoitti:Heh, mitenkäs kauan sitä avioliittoa onkaan jatkunut?
Heh, helvettiäkös minun avioliitto tähän kuuluu?

Selitän siten että sinäkin ymmärrät:

Äiti: Daavid, nyt ei sitten enään olla netissä. Peset hampaat ja nukkumaan. Aamulla pitää mennä aikaisin luomaan paskaa pellolle.

Vaimo: Daavid, nyt ei sitten enään olla netissä. Peset hampaat ja nukkumaan. Aamulla pitää mennä aikaisin töihin.

Ymmärtäisin että vaimo vittuuntuisi jos Daavid naputtaisi kieliposkessa sihteeriopiston foorumille ja perustelisi ketjuja fistauksesta, kakkaleikeistä ja kultaisistasuihkuista. Mutta jos tännnä kirjoittaa niin... Haloo?
Rahkapussi

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tix kirjoitti: Ei Kitinä ole mikään parittelufoorumi.
Juu, ei ole. Olen huomannut. Aisaa, ei kun asiaa.

Täytyy sanoa, että olen aika otettu ND:n rohkeudesta tuoda julki omalla nikillä ongelmaansa. Joka itse asiassa ei ole hänen ongelmansa, vaan Vaimon ongelma. Olen sitä mieltä, että jos näkee saastaa kaikkialla, se paska on katsojan omassa silmässä. Chattailun, Kityilyn, minkä tahansa salaaminen vaan lisää tuota hysteriaa. Olen pahoillani siitä, että vaimokkeellasi on sen verran huono itsetunto, että hän ei tajua kuinka sitoutunut olet liittoonne. Senhän osoittaa jo halusi olla häntä loukkaamatta ja se, että pidät hänen henkilökohtaista luottamusongelmaa omana ongelmanasi.

Vaikka exäni petti minua netin kautta, hän olisi pettänyt minua ihan muullakin tavoin. Kyse ei ole mediasta vaan intentiosta: netin vaivattomuus teki siitä vain helpompaa. Kenestäkään ei tehdä uskollisempaa vahtimalla, vakoilemalla ja kahlehtimalla. Siinä tuhlataan voimavaroja kyttäämiseen, jonka voisi käyttää esim. oman hyvinvointinsa edistämiseen. Ehkäpä vaimokkeesi kannattaisia hankkia omia harrastuksia ja lakata "kadehtimasta" sinun harmittomia näpyttelyjäsi.

EDIT: Vielä parempaa: Sinä ND hoidat kakaroita kun päästät vaimokkeesi irti virtuaaliseen paheenpesään, jota myös Internetiksi kutsutaan. Wicked!