Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

:paavi:
prosessi

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:No joko se on.. kai sitä sitten pitäis kömpiä vaikka sänkyyn lukemaan. Ihme väkisin kukkumista taas ollut tämä ilta. Ja piparitaikinakin jäi tekemättä!
:) Oletko jo löytänyt sen Philip K. Dickin?
prosessi

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:No joko se on.. kai sitä sitten pitäis kömpiä vaikka sänkyyn lukemaan. Ihme väkisin kukkumista taas ollut tämä ilta. Ja piparitaikinakin jäi tekemättä!
:) Oletko jo löytänyt sen Philip K. Dickin?
E! Tosin en ole nyt etsinytkään. Luen ajatustenviejänä Jeff Longin uutuutta. Henkilöhahmojen luojana ei kovinkaan taitava kirjoittaja, mutta actionin kuvaajana ihan rautaa! Tahtoo kiipeilemään, aaaarrrrhghghhhh"!!!!!!!
Itse olen yrittänyt valita minkä omasta kirjahyllystä löytyvän lukemattoman kirjan seuraavaksi lukisin, menee varmaan Golowanjukiksi.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo-o. Alettiin katommaan Crashia, nukahdettiin heti alussa, ja mä heräsin just.
Voi perhana, miten tässä ny enää saa unta...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ihmeellinen ilta. Törmäsin yhteen nuoruudenihastukseeni viidentoista vuoden jälkeen - outoo! Plus että hänen seurassaan oli muitakin hottiksii. Kaikkeen sitä joutuu.

Kello näköjään neljä, ja huomenna pitäis lentää Lontooseen. Krooh!
prosessi

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nyt tää niinku menis nukkuu.
nokkaelain

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tää ei. Niinku.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä menin aikasin nukkumaan (tai siis kirjaa lukemaan) ku oli niin tylsää. Tyypillistä. Mutta järkevää. Mukavaa, ja perin outoa, olla ihan terve näin viikonloppuna. Nykyään oonkin ihan sairaalatapaus noitten juhlimisten jälkeen lähestulkoon, merkillistä. Juomatapojani en oo muuttanu ja tupakointikin on vähentynyt paljon lakipykälien myötä.
Ihanaa, enää viis röipäivää ja sit se on siinä, vähäks aikaa! Sit ei muuta ku riisipuuroo ja rakkautta kuus päivää! <3
Duckzilla

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Eilen oli pikkujoulut, mutta armoton nuqtus pilasi ne minun osaltani. Siitä huolimatta että olin ottanut Batteryn. En vaan ollut biletuulella.

No, elämä jatkuu, jne...
Vihtahousu

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päävää. Eka TPK! Ej paha kapula, ilman rahaa on paha dokata ja jos on töitä aamulla.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herääminen numero kaksi.
Rauhaiskaa sunnuntai-oleskelua tänään, huomenna olis muksun kerhon joulujuhlat.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaupat ovat avautuneet, ostakkee, ostakkee, kyllä ne antaa tavaraa, vaikka antavat muillekin!!!11!1 Vielä reilu vko kulutusjuhlaa ennen alennusmyyntien alkua!!!1122!
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:Kaupat ovat avautuneet, ostakkee, ostakkee, kyllä ne antaa tavaraa, vaikka antavat muillekin!!!11!1 Vielä reilu vko kulutusjuhlaa ennen alennusmyyntien alkua!!!1122!
Siel on taatusti enemmän porukkaa kun eilen, puistatus. Jonoihinkin oli jonot. Parkkipaikkaa sai ettiä puol tuntia.
Vihtahousu

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lounaan paikka: Mexico-pizza. Puol neljä tulee Manu-Liverpool, pitää laittaa vauhtia että pääsee lämpimään kainaloon matsia tsiikaa.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jipii, ensmäset lahjat saatu paketteihin. Ja tosiaan, kuusi koristeltiin jo eilen, ku vietettiin perheen kesken pikkujouluja. Siitä tuli vallan hieno kultaisine ja violetteine palloineen, ja tietysti siksikin, että pikkuneiti sen koristeli, äiti vaan vähän avitti ja isi laittoi tähden latvaan :)
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ja tosiaan, kuusi koristeltiin jo eilen
Sano nyt että se on vielä muovia. Kuusi tuodaan tupaan aattona ei aikaisemmin, kuka hullu sitä kuivuvaa karahkaa jaksaa olohuoneen nurkassa katsella kuukausia??? Kai syötte jouluruuaksi saarioisen valmis lihapullia ja jauheesta tehtyä pernamuusia? Vittu, en ihmettelisi.

Teillä on tymät tavat tehdä ylipäätänsä yhtään mitään.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja tosiaan, kuusi koristeltiin jo eilen
Sano nyt että se on vielä muovia. Kuusi tuodaan tupaan aattona ei aikaisemmin, kuka hullu sitä kuivuvaa karahkaa jaksaa olohuoneen nurkassa katsella kuukausia??? Kai syötte jouluruuaksi saarioisen valmis lihapullia ja jauheesta tehtyä pernamuusia? Vittu, en ihmettelisi.

Teillä on tymät tavat tehdä ylipäätänsä yhtään mitään.
Haista vittu. Kuusi on muovia kissojen takia, ne jostain syystä himoitsee aidon kuusen repimistä ja kaatamista. Tuo muovinen saa olla rauhassa.

Jouluruoat teen alusta asti itse. Paitsi karjalanpiirakat, jostain pitää joustaa, loppuu aika kesken.
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Kuusi on muovia
:rofl: Ei helvetti...

Kuva

Onko paketeissakin pelkkää styroksia?
Jos kuusi ei ole aito niin sitä ei sitten ole, niin se vaan menee. Mitään oksettavampaa en tiedä kuin muovinen kuusi. Osta ens jouluksi puhallettava niin on helpompi varastoida.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kuusi on muovia
:rofl: Ei helvetti...

Onko paketeissakin pelkkää styroksia?
Jos kuusi ei ole aito niin sitä ei sitten ole, niin se vaan menee. Mitään oksettavampaa en tiedä kuin muovinen kuusi. Osta ens jouluksi puhallettava niin on helpompi varastoida.
Hohhoijaa.

Toivottavasti esim. sun lapset on niin allergisia joskus, ettet aitoa kuusta saa. Tässä perheessä asuu muitakin kuin minä, katsos, ja heidät otetaan huomioon. Totta helvetissä mä haluaisin aidon kuusen, mutku ei.
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Toivottavasti esim. sun lapset on niin allergisia joskus, ettet aitoa kuusta saa.
No ei kai nyt saatana kuuselle voi olla allerginen? Ei ainakaan mun geeneillä.
Siis onko ne kissasi allergisia kuuselle?

Nyt ei sun horinoista ota taas selvää. Pese sinä pyykkiä ja jätä muut asiat muille.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Toivottavasti esim. sun lapset on niin allergisia joskus, ettet aitoa kuusta saa.
No ei kai nyt saatana kuuselle voi olla allerginen? Ei ainakaan mun geeneillä.
Siis onko ne kissasi allergisia kuuselle?
Kyllä voi jollain olla niin paha allergia, että ihan kaikki allergisoi, sorry vaan.

Ja on ne kissat tavallaan. Ne ei voi pitää näppejään erossa siitä :roll:
BettyB.

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uh, oon melkonen muudmeikkeri! Kämppä täynnä kynttilöitä, vanhat joululaulut stereoissa, kanelia lämpimässä uunissa tuomassa jouluisaa tuoksua ja kaiken kruunaa *rumpujen pärinää* takka-dvd! Lisäksi loihdin krapuloissani pöydän täyteen pikkuherkkuja. Kyllä nyt kummipojan (perheineen) kelpaa!

Ja superkiitos ihkulle joulupukille, joka kuuli toiveeni tallentavasta digiboksista. Oot maailman paras! :h:
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kylläpä on taas surkeeta katsottavaa toi Suomen peli.
aimohaiku

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Houhou. Tänä aamuna oli pöydässä joulupuuroa. Kokilta kiellettiin kuohukerman laittaminen siihen. Se kerma vaikutti todella hyvältä idealta. :) Vanhan joulumyyjäisissä oli ahdasta ja Espalla kylymä. Herkusta sentään löytyi pala entrecotea illan iloksi ja muutama lahjakin tuli hankittua.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ninnithequeen kirjoitti:Kylläpä on taas surkeeta katsottavaa toi Suomen peli.
Ja johan meni jännäks loppua kohden. Hyvä Suomi-poika!

Nyt saunahan, meil on pitkästä aikaa koivun tuoksusta löylytuoksuakin, jei. Elämän pieniä iloja.
Vastaa Viestiin