Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Ei sitä unta sitte seiskaa pitemmälle riittäny...
Siis ei vieläkään! Mutta se on kuule sitten se uudenvuodenaatto! Ja oikein kovat hellät pamaukset ja poksahdukset.

Tiedätkö, ja muutkin saapi tässä tietää, että minä tulin aikoinaan maailmaan 8 päivää lasketun jälkeen!! Olin harkitseva liian, jo silloin?

Muute, tuli mieleeni kuinka suuret koirakkeenne suhtautuvat vauvaan?
Se vaalea on siis tosi suuri! Mä unohdin sen rodun, mutta kyllä koetan muistaa, sano! :)

Arska
arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Pyry-Matias

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voi jeesus tota keliä, vähemmästäkin masentuu.
Aurinko on mielentila.
Oletko varma, ettet sekoittanut sitä sitruunaan?
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voi jeesus tota keliä, vähemmästäkin masentuu.
Aurinko on mielentila.
Oletko varma, ettet sekoittanut sitä sitruunaan?
Älä yritä. Enää neljä tilipäivää ja on toukokuu :]
Pyry-Matias

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti: :]
Tulihan se hymy sieltä 8)
Vihtahousu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jestas sentään.
Pyry-Matias

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti:Jestas sentään.
Mitkä rinnat?
Rouva Numba

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Krapulaa puskee. Nyt muistan taas seuraavat 1½-vuotta miksi en juo fisuja, onneksi ei kuitenkaan hissi tullut ylös.
Hyvä bileet oli kaikesta huolimatta.

Ja en ole vielä vilkaissut ulos enkä taida vilkaistakaan, tämän ketjun kommentit ilmasta olivat jo tarpeeksi masentavia.
aimohaiku

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Vettä sataa, mutta tunnin juoksulenkki tuli silti tehdyksi.

Tällaisina päivinä sitä usein toivoo, että rappukäytävässä leijailisi naapurin tuoksun sijaan vaikkapa pullantuoksu. :shock:
Viimeksi muokannut aimohaiku, 29.12.2007 13:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

aimohaiku kirjoitti:rappukäytävässä leijailisi naapurin sijaan vaikkapa pullantuoksu. :shock:
Leijaileva naapuri vois kyllä olla aika jännä.
Vihtahousu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pyry-Matias kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Jestas sentään.
Mitkä rinnat?
Kyllä ovat kivat :mrgreen:
Eilinen pariskuntakoti-ilta muuttui kaatamiseksi "pienien neuvottelujen" jälkeen. Kukaan ei varmaan olis arvannut että mää olisin se joka olis ollut jäämässä kotia. Annoin vielä luvan että saa mennä, mutta mut raahattiin väkisin juåpåttelemaan!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Siivousta, siivousta, siivousta... Ihan kiva, että väkeä näkee nyt enemmän lomilla, mut kun eilinen ilta oli ainoa tällä viikolla kun ei ollut vieraita tai itse ei oltu jossain. Ei jaksa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
aimohaiku

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Bliss kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:rappukäytävässä leijailisi naapurin sijaan vaikkapa pullantuoksu. :shock:
Leijaileva naapuri vois kyllä olla aika jännä.
Jotenkin ennalta arvattava kommentti. :)

Suomen -90-luvun menestyneimpiin yhtyeisiin lukeutuva Movetron tekee näyttävän paluun osallistumalla Euroviisuihin. Jukka Tanttarin ja Timo Löyvän kappale tuo tuulahduksen -90-luvun Movetronista päivitettynä tämän päivän klubisoundiin.
:shock:

http://www.youtube.com/watch?v=iQ1lf6QvjUA

Aika tuubaa.
Viimeksi muokannut aimohaiku, 29.12.2007 13:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Okei, plussaa on se, että ruoka on hyvää illalla. Poron ulkofilettä suppiksista tehdyn kermakastikkeen kanssa, jälkiruokana Ahvenanmaan pannukakkua...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
bedlam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Xiberia kirjoitti:*megareps*

Kiitos aamun piristyksestä, oot ihku :D!
Lähinnä olin sekaisin! Kuume toi selkeästi oman lisänsä humalatilaan. Heräsin kesken unien karmaisevaan tunteeseen, että mitä ihmettä mää olen taas menny näpyttelemään. Saaks tietokoneeseen asennettua näppäinlukkoa?
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Heräsin n. vartti sitten, jääny tää lomamuudi päälle. Yöllä kokkasin Harri Syrjäsen kanssa sen himassa, sillä on kiva keittiö. Tai no, oikeestaan kaksikin. Ja käväshän siinä unessa se toinenkin kokki tekemässä jotain suklaakonvehteja, tosin vähintäänkin epäilyttävällä tavalla.
Nyt vois testata diiviidiisoittimen ja tsekkailla pari leffaa, mulla on henkinen krapula.
masa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ah näitä poikamiesviikonloppuja. Oloasu päällä, kattilallinen spagettia valmistumassa, Jack Bauer S6 pyörii ja jääkylmää Crowmorea koneeseen. Mikäs tässä ollessa.. Nuuh!
Rouva Numba

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

saira kirjoitti:Poron ulkofilettä suppiksista tehdyn kermakastikkeen kanssa, jälkiruokana Ahvenanmaan pannukakkua...
Mmmm... tekis mieli tulla teille syömään!
Mennään tänään H-Helvettiin ja anopin lihapatojen ääreen, veikkaan että sielläkin on hyvää ruokaa!
Tix

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ehkä paras iskurepla koskaan, suoraan erään tutun tosielämästä:

"Mutta mulla on nyt paljon parempi lääkitys, voitasko me vielä tapailla?"
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Rouva Numba kirjoitti:
saira kirjoitti:Poron ulkofilettä suppiksista tehdyn kermakastikkeen kanssa, jälkiruokana Ahvenanmaan pannukakkua...
Mmmm... tekis mieli tulla teille syömään!
Mennään tänään H-Helvettiin ja anopin lihapatojen ääreen, veikkaan että sielläkin on hyvää ruokaa!
Tänään tekis mieli pitää Avoimet Ovet, miehen isäpuoli avovaimoineen tulee. Myös velipuolen piti tulla tyttöystävänsä kanssa, mutta lähtivät sitten muutamaksi päiväksi kotiin. Mukavia ovat vieraat, ei siinä mitään, mutta aika jäykkä tunnelma yleensä kun ovat käymässä. Isäpuoli kun on täydellinen esimerkki hajamielisestä professorista. Sille vastaa johonkin kysymykseen, ni viiden-kymmenen minuutin kuluttua se saattaa kysyä aivan samaa asiaa. Avovaimonsa taas on kuvaamataidon opettaja, taiteilijatyyppiä. Dramaattisia väriyhdistelmiä pukeutumisessa, paljon mustaa. Lempityylisuunta modernismi. Valitettavasti itse en ole modernista tyylistä kiinnostunut, mielestäni kukka saa muistuttaa kukkaa vaikka katsoja ei olis mitään vahvempaa vetänytkään. Joten taiteesta keskustelu jää meiltä väliin. Toinen vaihtoehto olis vetää punkkua useampi pullo ja parantaa heidän kanssaan maailmaa. Ikävä kyllä sekin täytyy unohtaa kun napero on kotona...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:Ehkä paras iskurepla koskaan, suoraan erään tutun tosielämästä:

"Mutta mulla on nyt paljon parempi lääkitys, voitasko me vielä tapailla?"
Onks' sulla tosiaan?
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Njoo, äidin ja siskontytön kanssa palloiltu itäkeskuksessa pari tuntia, kävin kaupassa ja tulin kotiin. Tiskattu ja miehelle laitettu ruokaa.

Oltiin suunniteltu toisen pariskunnan kanssa baari-ilta, mutta nyt ilmoittivat etteivät saa lapselle hoitajaa, ja kyselivät ehdotuksia minne mentäis. Mun mielestä lapsen (reilu vuoden ikäinen) kanssa ei mennä juomismielessä mihinkään, kotona voi toinen ottaa pari ollutta.. Eli vittu, kai sitä taas jäädään kotiin istumaan.

Kauhea negisfiilis iski heti, mä olisin vain halunnut päästä ihmisten ilmoille!! Eiköhän tää tästä, ehkä sitä joskus reilun vuoden päästä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Rouva Numba kirjoitti:
saira kirjoitti:Poron ulkofilettä suppiksista tehdyn kermakastikkeen kanssa, jälkiruokana Ahvenanmaan pannukakkua...
Mmmm... tekis mieli tulla teille syömään!
Mennään tänään H-Helvettiin ja anopin lihapatojen ääreen, veikkaan että sielläkin on hyvää ruokaa!
Tänään tekis mieli pitää Avoimet Ovet, miehen isäpuoli avovaimoineen tulee. Myös velipuolen piti tulla tyttöystävänsä kanssa, mutta lähtivät sitten muutamaksi päiväksi kotiin. Mukavia ovat vieraat, ei siinä mitään, mutta aika jäykkä tunnelma yleensä kun ovat käymässä. Isäpuoli kun on täydellinen esimerkki hajamielisestä professorista. Sille vastaa johonkin kysymykseen, ni viiden-kymmenen minuutin kuluttua se saattaa kysyä aivan samaa asiaa. Avovaimonsa taas on kuvaamataidon opettaja, taiteilijatyyppiä. Dramaattisia väriyhdistelmiä pukeutumisessa, paljon mustaa. Lempityylisuunta modernismi. Valitettavasti itse en ole modernista tyylistä kiinnostunut, mielestäni kukka saa muistuttaa kukkaa vaikka katsoja ei olis mitään vahvempaa vetänytkään. Joten taiteesta keskustelu jää meiltä väliin. Toinen vaihtoehto olis vetää punkkua useampi pullo ja parantaa heidän kanssaan maailmaa. Ikävä kyllä sekin täytyy unohtaa kun napero on kotona...
Mainio kuvaava kertomus!!. Sulla on muuten taito tehdä sympaattisia juttuja, ihan tosi. Vailla turhaa hienostelua ja itsekorostusta. Se on niin yleinen "synti" yleensä!

Olet sinä niine puoliskoinesi ja puolisoinesi varmaan joulupyörityksessä ollut!

Mutta sanko arvata, että sulla on suomenruotsalainen velipuoli (Ahvenanmaalta tuonut pannukakkua tuliaisiksi), lappalainen Rovaniemellä asuva isäpuolen veli, joka tuonut poroa ja joka lappalaiseen tapan hiukan pesusieni viinakselle? Ja edelleen teillä on käynyt malaisserkku vaikka Nokialta ja tuonut suppilovahveroita (pääasia ettei vettä) ja edelleen olet joutunut ostamaan itse S-Market Tammerkoskesta vain kuohukerman!!?? :P

Nyt muuten oli joulumuonaa paikallisessa K-Marketissani tosi halvalla. ostin!

Sairafaniuteni on jatkunut tietenkin. Se kestää joulut ja elämänkoulut!Pusi!!

Toivoo

SA
Saaren välipäiväviettäjä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi miksi en ostanut kaljaa? Nyt maistuis.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti: se on kuule sitten se uudenvuodenaatto! Ja oikein kovat hellät pamaukset ja poksahdukset.

Muute, tuli mieleeni kuinka suuret koirakkeenne suhtautuvat vauvaan?
Se vaalea on siis tosi suuri! Mä unohdin sen rodun, mutta kyllä koetan muistaa, sano! :)
Juu, ei tässä enää mikään kiirus ole... kun ei kerran reissuun syntynyt. Kolme yötä vuoden vaihteeseen... jos siihen asti jalat ristissä makais.

On nuo otukset ennenki vauvoja nähny. Tuskin tulee ongelmaa. Miehen kummityttö opetteli aikoinaan kävelemään pitäen kiinni tuon ison vaaleen karvoista ja hitaasti, mutta varmasti eteenpäin. Ovat nuo kuitenkin luonnoltansa rauhallisia ja lapsirakkaita. Niin, ja se rotu oli Italian Spinone.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
bedlam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Saaks tietokoneeseen asennettua näppäinlukkoa?
Älä ny! Nää sun kalsarikänninäppäilyt kun on ihan parhaimmistoa. Kunnon rähinäavautuminen vielä puuttuu. Sitä odotellessa: juo, juo enemmän sitä viinanpaskoo niin opit!
Ihastelinkin herättyäni, että olen oppinut poistamaan ne pahimmat avautumiset jo ennen nukahtamista.
Vastaa Viestiin