Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:^^ Mä en kyllä osaa tuossa paketin sisältö-asiassa auttaa, nuo Geetzun listaamat ovat varmaan hyviä suosituksia.

Itse olen "hyötynyt" eniten siitä neuvolasta saadusta Isälle/Äidille kirjasta ja sitten tuosta "vauvan ensimmäisen vuoden huoltokirjasta" jonka mainitsin tuolla toisessa ketjussa. Omaan isyyspakkaukseeni liitän luultavasti pullon XO-konjakkia ja laatikollisen hyviä sikareita - varpajaisia varten :D
Heh :) Sikarit tulee varpajaisiin kavereilta, aivan varmasti. Annoin muuten varpajaisiin vinkiksi "ei sit stripparia" ;)
Pitänee katsella, enköhän mä jotain kivoja juttuja keksi!
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Nii ja äitiyspakkaukses (teil ei viel varmaan oo?) tulee kans isälle-läpyskä naisen hoidosta, muistelisin!
PerttiMakimaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetz kirjoitti:Nii ja äitiyspakkaukses (teil ei viel varmaan oo?) tulee kans isälle-läpyskä naisen hoidosta, muistelisin!
Joo, itsestäänselvyydet kerättynä yksiin kansiin.
killkill

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Sikarit tulee varpajaisiin kavereilta, aivan varmasti.
Eeei... kyllä se on se onnellinen isä, joka niitä tarjoilee. Tosin googletus paljasti, että moderni isä tekee origameja tai jotain muuta paskaa juhlan kunniaksi..

EDIT:
* Cigars - This is an old tradition for the new father to pass around cigars or gum cigars to his friends and relatives to announce the arrival of his new baby.
http://www.essortment.com/lifestyle/pac ... a_sbnw.htm
Viimeksi muokannut killkill, 03.01.2008 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

killkill kirjoitti:Tosin googletus paljasti, että moderni isä tekee origameja tai jotain muuta paskaa juhlan kunniaksi..
Just ja joku muu tekee modernin isän lapset. :)
killkill

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ yleensä tennisopettaja tai uima-altaanpuhdistaja :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Sikarit tulee varpajaisiin kavereilta, aivan varmasti.
Eeei... kyllä se on se onnellinen isä, joka niitä tarjoilee. Tosin googletus paljasti, että moderni isä tekee origameja tai jotain muuta paskaa juhlan kunniaksi..
:rofl: Mä olen pahoillani, mutta jos mun mies alkaisi origameja kehittelemään, leimaisin sen homoksi ja hommattais isompi asunto missä herralla on ihan oma makuuhuone. *puistatus*
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Puhu hiljempaa, ettei Tix kuule :P
Tix

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

killkill kirjoitti:^ Puhu hiljempaa, ettei Tix kuule :P
?
PerttiMakimaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:
killkill kirjoitti:^ Puhu hiljempaa, ettei Tix kuule :P
?
Että vanhemmat nukkuisivat eri huoneessa? *veikkaa villisti*
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: *veikkaa villisti*
Kyllä nyt on niin villiä, että ihan kuuma tulee.
PerttiMakimaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: *veikkaa villisti*
Kyllä nyt on niin villiä, että ihan kuuma tulee.
Naisten kuumaksi saaminen on sellainen taakka, joka minun vaan on kannettava. 8)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mä annoin tuolle pahemmalle puoliskolle synttärilahjaks väsäämäni isyyspakkauksen. Pakkauksen sisällön pistin semmoseen legon-malliseen vaaleensiniseen lelulaatikkoon. Ajatus oli, että ois siinä jotain niin tulevalle isälle kuin lapsellekin. Sisältö:
- äänenvaimentimet osa 1: samaan pakettiin läjä korvatulppia ja yks tutti.
- äänenvaimentimet osa 2: samaan pussiin vauvan päähän sopivat kuulosuojaimet ja yksi laadukas sikari.
- Mahdolliseen nestehukkaan 1 sopivankokoiseksi katsomani viskipullo + tuttipullo (jossa teksti: "dad is best") + pieni purkki äidinmaidonkorviketta.
- herkkiin hetkiin ja räkätauteihin paketti nessuja + nenänniistäjä.
- yleiseen kipuun ja kolotukseen paketti Panadol 500mg tabletteina + paketti Panadol (se pienin mahdollinen grammamäärä) suppoina.
- aikuisen miehen kokoinen T-paita, johon painettu teksti "SYYLLINEN", pienen pieni pitkähihanen paita, jossa teksti: "My dad is stronger than your" ja pieni musta body, jossa pirun kuva ja teksti "dad's little devil".
- ruokalappu, jossa kuva jalkapalloilevasta tikku-ukosta, jossa teksti "syöttäminen on taitolaji" (kääntöpuolella ohjeistus syöttämiseen) ja pääkallokuvioinen kestovaippa.
- Pehmolelu koira, jossa teksti "yritetään yhdessä".
- 3kpl opaskirjasia tulevalle isälle Jari Sinkkonen: Yhdessä isän kanssa, ja sitten Vauva - omistajan opas + Taapero - omistajan opas (kun se vauva-aika on kuitenkin lyhyt).
- kaksi pipoa, toinen aikuisen päähän sopiva tekstillä "uhmaiässä" ja toinen pienen pieni hiippapipo, jossa teksti "Pappa betalar".

Linkkivinkki: hurmaavia pienen vauvan vaatteita, hiukka erilaisempia semmosia ainaski löytyy osoitteesta www.sisukas.net :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mustis: ihana isyyspaketti!!! :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Mustis: ihana isyyspaketti!!! :D
Tulevan anopin kommentti paketista, kun näki: "älkää nyt vaan tehkö siitä liian punkkaria!!". :shock: :P :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mustis- kiitos linkistä! Hienoja..
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mua kiinnostais kamalan paljon kumppanien välinen lapsen syntymän jälkeinen seksielämä. Onks se pelkästään syvältä ja poikittain. Tarviiko siitä kantaa huolta? Mä kannan jo nyt.
ninnithequeen

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Mua kiinnostais kamalan paljon lapsen syntymän jälkeinen seksielämä. Onks se pelkästään syvältä ja poikittain. Tarviiko siitä kantaa huolta? Mä kannan jo nyt.
Seksi on parempaa, sitä vaan ei ehdi välttämättä niin usein kuin ennen, väsymyksen jne. takia. Mutta ehdottomasti parempaa.
Tix

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Seksi on parempaa, sitä vaan ei ehdi välttämättä niin usein kuin ennen, väsymyksen jne. takia. Mutta ehdottomasti parempaa.
Tästä on kuultu aika monenlaista kokemusta. Toisilla lakkaa kuin seinään, toisilla on yhtä hyvää tai parempaa, toisilla mennään selvästi huonompaan. Se on niin hemmetin yksilöllistä, ettei mitään rajaa. Voihan se tuntua paremmalta just siks, että kerkiää harvemmin ja on enemmän puutteessa? :P
ninnithequeen

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Voihan se tuntua paremmalta just siks, että kerkiää harvemmin ja on enemmän puutteessa? :P
Ei, ei se siitä johdu ;)

Ja yksilöllistä toki. Omasta kokemuksesta mie tuossa puhuin, tietty.
prosessi

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hyvä seksi on asenteesta kiinni. Joillakin synnytys ja lapset saattavat vaikuttaa asenteisiin, joillakin ei.
Pyry-Matias

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:Hyvä seksi on asenteesta kiinni. Joillakin synnytys ja lapset saattavat vaikuttaa asenteisiin, joillakin ei.
Joo, en mä mikään nymfo ole tai kysymykselläni tarkoittanut, että seksin tulisi edelleen olla mikään ykkösasia, ohi sen lapsen. Kunhan kaipaan hieman rohkaisevia kommentteja kaiken kuulemani surkeuden tilalle. Olen aistivani itsessäni myös pelkoa molemminpuolisesta halujen vähänemisestä ja tilanteen vahingollisuudesta parisuhteelle.
Tix

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Hyvä seksi on asenteesta kiinni. Joillakin synnytys ja lapset saattavat vaikuttaa asenteisiin, joillakin ei.
Monilla naisilla hormonaaliset muutokset vaikuttavat haluihin ja fysiikkaan, vaikka asenne olisi mikä.
prosessi

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Hyvä seksi on asenteesta kiinni. Joillakin synnytys ja lapset saattavat vaikuttaa asenteisiin, joillakin ei.

Monilla naisilla hormonaaliset muutokset vaikuttavat haluihin ja fysiikkaan, vaikka asenne olisi mikä.
No joo, mutta nehän ovat ohimeneviä vaiheita, ei sellaisia lasketa.
Tix

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:No joo, mutta nehän ovat ohimeneviä vaiheita, ei sellaisia lasketa.
Kaikki lasketaan.
Vastaa Viestiin