Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
küllküll

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

masa kirjoitti:**** kattoo Pimppaa isi tietotone
:repskops:

Pakko myöntää - vaikka näistä kakaroista on paljon huolta niin kyllä nämä osaavat ajoittain tarjota sellaisia spontaanin ilon hetkiä, että alta pois ..
NuoriD

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ei kannata laittaa piuhoja poikki, kun ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo tulleesaan:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/94- ... 5262700829
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

küllküll kirjoitti: Pakko myöntää - vaikka näistä kakaroista on paljon huolta niin kyllä nämä osaavat ajoittain tarjota sellaisia spontaanin ilon hetkiä, että alta pois ..
Todellakin.

Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jätkä on huumorimiehiä: aina kun jossain on sotkuista, poika huokaa syvään "taaaaaaaaaaaaaas isi on sotkenut". Ei ole äidiltä peräisin :D
The great club outshines the individual, always and forever.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriD kirjoitti:Ei kannata laittaa piuhoja poikki, kun ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo tulleesaan:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/94- ... 5262700829
Lapset turvaavat vanhuuden, joten tuo pappa voi olla huoletta kun 100 pärähtää mittariin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:Ei kannata laittaa piuhoja poikki, kun ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo tulleesaan
Ettei vain olisi tuonut pizzalähettiä/maitomiestä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ei kannata laittaa piuhoja poikki, kun ei tiedä, mitä tulevaisuus tuo tulleesaan:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/94- ... 5262700829
Lapset turvaavat vanhuuden, joten tuo pappa voi olla huoletta kun 100 pärähtää mittariin.
Sitten voikin kuolla pois, ja jättää 6 vuotias poika, eikun siis mies elättämään perheen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

masa kirjoitti:Sitten voikin kuolla pois, ja jättää 6 vuotias poika, eikun siis mies elättämään perheen.
Jaa? Ajatukseni oli, että se 6 vuotias menee väsäämään lenkkareita, jotta pappa voi pelata mahjongia, vai mitä ne intiassa pelaakaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan.
Jos isä vaivaantuu oman vauvaikäisen tyttären alapääpesuista, kannattaa hankkiutua nuppitohtorille. Tai ilmoittautua poliisille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

masa kirjoitti:Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Toisaalta - tyttöjen riisuminen käy isiltä luontevammin kuin poikien pukeminen ;)

EDIT: ja jos joku vääntää tästä heitosta minua pedofiiliksi, niin siitä vaan.
Viimeksi muokannut küllküll, 30.12.2010 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Jätkä on huumorimiehiä: aina kun jossain on sotkuista, poika huokaa syvään "taaaaaaaaaaaaaas isi on sotkenut". Ei ole äidiltä peräisin :D
Siitähän aika ajoin artikkeleissa valistetaan, että pitää olla tarkkana millaisen puhetavan matkituttaa lapselleen.

Eli jos sinä huomauttelet varaudu siihen, että lapsesi huomauttelee sinua kaikesta kunhan vähän kasvaa. Sitä niittää mitä kylvää tyyliin.

Luetun ymmärtäminen, pahvi.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan. Kuitenkin nämä miehen värkkien huollot ovat selkeästi paremmin hallussa.
No vaikeaa se on, verrattuna poikien juttuihin. Enää ei huuhdella ja pestä tostnoivaan, vaan nyt pitää pestä tiettyyn suuntaan ettei pimpsaan mene kaggaa ja ainakin minua pimpsassa näkyvä kina ihmetyttää. Pitäisikö se pestä pois ja jos pitää niin millä. Topsy-puikolla vai?

Äiti, hoida sä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Niin, plus vielä kaikki ohjeet siitä miten PALJON sitä saa putsata/kannattaa putsata, ettei mene vereslihalle kun on herkempää ihoa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Luetun ymmärtäminen, pahvi.
Luin kyllä mielestäni sen hyvin, mutta varoitin vaan että jossakin ikävaiheessa se ei ehkä olekaan enää niin hauskaa jos on kasvattanut lapsestaan sarkastisen piikittelijän. Mutta pidetään tietty hauskaa niin kauan kuin se on mahdollista.
Yritä nyt hyvä mies ymmärtää, tai oikeastaan lukea, vaikka uudestaan, jos se selventää! Eli tämä ei ole peräisin minulta. Harvemmin syyttelen ketään siivotessani perheeni asuntoa.. joskus kuuluu parahdus että mitä tää sukka täällä sängyn alla tekee, se siinä. Eli vähän sama kun puhut oman pojan paavo pesusienestä, alkaisin samantien varoittamaan Adam Lambertistä, sillai tulevaisuudessa, että kantsii varoa mitä homosarjakuvia annat lapsesi katsoa, se voi kostautua!
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Elppiksen hormooonit kiehuu :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan.
Jos isä vaivaantuu oman vauvaikäisen tyttären alapääpesuista, kannattaa hankkiutua nuppitohtorille. Tai ilmoittautua poliisille.
On tullut tuota tytön toosaa pestyä päivittäin, enkä mä edelleenkään sitä 100% vaivaantumatta tee. Jos tämä kertoo minusta jotain, kertokaa ihmeessä mitä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: On tullut tuota tytön toosaa pestyä päivittäin, enkä mä edelleenkään sitä 100% vaivaantumatta tee. Jos tämä kertoo minusta jotain, kertokaa ihmeessä mitä?
Sitä että olet nuppivikainen pedofiili. Ja minä kans. Kyllä Patz tietää.

:facepalm:
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan. Kuitenkin nämä miehen värkkien huollot ovat selkeästi paremmin hallussa.
Katolinen kirkko komppaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:^ Elppiksen hormooonit kiehuu :D
No viddu ku ei mee jakeluun. Tuntuu ku pumpulipuikon kanssa miekkailis.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

masa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: On tullut tuota tytön toosaa pestyä päivittäin, enkä mä edelleenkään sitä 100% vaivaantumatta tee. Jos tämä kertoo minusta jotain, kertokaa ihmeessä mitä?
Sitä että olet nuppivikainen pedofiili. Ja minä kans. Kyllä Patz tietää.

:facepalm:
No todellakin. Kyllä te kitinän sekopäät vedätte ja vedätte. Kuukausi ja pari menee, ettei kukaan ole ilmottautunut joksikin halosen vittukarvan imeskelijäksi, mutta sitten taas mennään.
Tietysti sisätilanlämmitin on itsestäänselvyys nisäkkäälle, mutta ei poikasensa peseminen. Tehkää itsemurha, ihan oikeasti. Varsinkin Ylermi, liekö tyyppi kertaakaan koko internetkirjoittelunsa aikana paljastanut itsestään edes yhden hyvän puolen? Tuskin, kaikki on näitä nyhväävän psykon oksennuksia.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Crowbar kirjoitti:liekö tyyppi kertaakaan koko internetkirjoittelunsa aikana paljastanut itsestään edes yhden hyvän puolen?
Mä oon vaan tottunut, et sä paikkaat mun toilailut. Eihän sen niin pitäisi mennä, mut aita on matala.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

Epäilen että Crowbar on pesty pyykinpesukoneessa muutamia kertoja vauvaikäisenä.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mutta siis Ylermihän sanoi, että jos hän pesee ystävänsä tyttövauvan hänellä alkaa seistä ja masa komppaa.
Ylermin heitto tarkoittaa juuri sitä, eikä sitä voi millään muulla tavalla ymmärtää.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Crowbar kirjoitti:Ylermin heitto tarkoittaa juuri sitä, eikä sitä voi millään muulla tavalla ymmärtää.
Pienet sille!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

No mutta ok Ylermi, saat sen verran löysiä että stondis tulee ilmeisesti täysin ventovieraan tyttövauvan pesemisestä. Oma aiheuttaa epämukavia ajatuksia, ystävän värähtelyä ja ventovieras erektion.
Tekisi mieli sanoa, että olet paskaläjä, mutta ethän sä tolle mitään voi. Sun aivosi on erilaiset.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin